Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kos

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20
61
Segítségkérés / I_ZCMD
« Dátum: 2017. július 22. - 20:17:44 »
Idézetet írta: ZyZu date=1500747296


   
      én elolvastam 5 -ször a kérdést és nem értem, most mivan? xd 
   


Ezt a kódot, ugyebár én a zcmd.inc fáljban használtam
 



   
      funcname[pos-1] = replaceaccent(funcname[pos-1]);
   

[/quote]
 
és ezt kéne módosítani, hogy az új i_zcmd.inc fáljban működjön
 
ez az ékezetes karakteres megoldás csak .inc fáljban

62
Segítségkérés / I_ZCMD
« Dátum: 2017. július 22. - 20:02:01 »
Üdv!
 
A kérdésem következő, a régi ZCMD-ben ugye az ékezetes megoldásom a zcmd.inc be raktam.
 

funcname[pos-1] = replaceaccent(funcname[pos-1]);

 
Na most, az új I_ZCMD-ben módosítani kellene ezt. Hogyan kéne átírnom ezt?
 
valamint, ha jól sejtem az újban ide kellene rakni ezt a módosítást, de ha nem azt is megköszönöm h hova kéne. 

pos = strlen(cmdtext);
// ezek közé raknám de ha nem ide kellene a modosított parancsot írjátok le h hova rakjam akkor
funcname[pos] = replaceaccent(funcname[pos]);

 
 

63
Segítségkérés / Actor kéréds
« Dátum: 2017. július 22. - 17:48:23 »
Most már működik! Csak újra kellet tennem 

64
Függvények / GetPlayerPoolSize
« Dátum: 2017. július 22. - 07:25:15 »
Idézetet írta: _[G
M[K]_Sh1ft_ date=1451838022]


   
      Megjegyzés/Érdekesség/Észrevétel: Nem tudom hogy azóta javítva lett, ((vagy csak nekem csinál olyat,)) hogy mikor újraindítom a szervert, az első játékos mikor fellép, a GetPlayerPoolSize() fgv. nem működik megfelelően az OnPlayerConnect() fgv. alatt. Annak ellenére hogy a visszaadott értéke =0.
   
   
      !De ha a játékos kilép, és újra belép/vagy más akkor már megfelelően működik.
   


 
 
 Azèrt van ez mert a player id 1 ember esetèn 0 és a 0 értek a poolsize-ban 1re ugrik 0ról. Tehàt vagy képtelen érzékelni 1 embert vagy a script hibás mert i < pool érték kell mert ha egyenlőt is adunk az 2 értéket fog szàmolni. Mikor meghívja az érték 1 lesz de az i =0 értékkel meg 2 számolást végez. Tehát i = 1 <= pool vagy i = 0 < poll.
 
Lehetséges javítás:
 
for(new i = 0; i < GetPlayerPoolSize(); i++)
 
for(new i = 0; i < GetPlayerPoolSize()+1; i++)
 
Vagy
 
for(new i = 1; i <= GetPlayerPoolSize(); i++)
 
for(new i = 1; i <= GetPlayerPoolSize()+1; i++)
 
Amíg nem javítják +1 értéket kell adni.

65
Segítségkérés / PlayerTextDraw
« Dátum: 2017. július 22. - 03:20:26 »
Idézetet írta: RicSiy123 date=1500590500


   
      Az nem lehet, hogy más sorra mutat, mert több textdraw van, és mindenikkel ezt csinálja, de csak az első sorukkal. Hozzátenném, hogy a fixchars is warningól: fixchars.inc(142) : warning 213: tag mismatch (Nekem is megjelennek a szerveren a textdrawok, a gond azzal van, hogy a pawnoban warningolnak)
   
   
       
   


Pedig valamilyen értekkel nincs kibékűlve a pawnod xd mellékesen megsúgom h a texdrawokat, ha sok van tömb értèkeld. Fixcharst töltsed le újra azt ha baj van, értékekkel lesz valahol problematika. Valahol elnézhetted a lezárását vagy érték megadását.
 
Találd meg a hibát, vagy az összes texdraw megoldásodat illeszd be mert anélkül csak tippeket tudunk adni.

66
Segítségkérés / PlayerTextDraw
« Dátum: 2017. július 20. - 22:22:13 »
Idézetet írta: wRt date=1500579459


   
      Egy az egyben lemásoltam a kódod, a Pawno nem írt semmilyen hibát, az eredmény pedig így nézett ki:
   
   
      /monthly_2017_07/sa-mp-125.png.e858ff1f982ea12dbc5023cd65b4c91f.png\" rel=\"\">\"sa-mp-125.png\"/monthly_2017_07/sa-mp-125.thumb.png.1186c8089070d08335c090d641889bef.png\" />
   
   
      Nem lehet, hogy véletlenül egy másik sorra mutat a hiba?
   


nekem is tökéletesen működik 
 
vagy más code tagoddal van valami baj vagy bugol valamiddel a tagmisc álltalában duplázásnál szokott lenni azaz azt valahol már használod de ha nem nézd meg h előtte lefut e jól a script

67
Segítségkérés / Actor kéréds
« Dátum: 2017. július 20. - 22:02:15 »
Idézetet írta: wRt date=1500578184


   

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
main()
{
}
public OnGameModeInit()
{
       DisableInteriorEnterExits();
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   // Do something here
   return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
public OnPlayerGiveDamageActor(playerid, damaged_actorid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
new string[128], attacker[MAX_PLAYER_NAME];
new weaponname[24];
GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker));
GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname));
format(string, sizeof(string), \"%s has made %.0f damage to actor id %d, weapon: %s\", attacker, amount, damaged_actorid, weaponname);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
if(!IsActorInvulnerable(damaged_actorid)) //Check if actor is vulnerable
{
   new Float:health;
   GetActorHealth(damaged_actorid, health); //Get current health
   SetActorHealth(damaged_actorid, health-amount); //Apply damage, set new health
}
return 1;
}
new actor;
CMD:actor(playerid,params[])
{
new Float:pos[3];
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
actor = CreateActor(15, pos[0] + 1, pos[1] + 1, pos[2], 0.0);
SetActorVirtualWorld(actor, 0);
SetActorInvulnerable(actor, 0);
SetActorHealth(actor, 100.0);
GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 500);
return 1;
}

   
      Teljesen üres mód, és nálam továbbra is működik, ilyen formában is, és nem csak filterszkript formájában.
   


Rendben köszönöm, beraktam és sajnos nem jó, vszeg a korábbi \"Ultraliszk\" scriptem bebaszta a sampot azt bugol egyes funkciókban.
 
Rendszereket írok és közben más módokban lehetséges bug scriptet írok hozzá és néha kicsit szétszedi a játékot meg a sampot is ...
 
Valószínűleg megint csak újra kell tennem akkor a samp-ot 

68
Szkript kérések / Segítség
« Dátum: 2017. július 20. - 21:03:58 »
Idézetet írta: wRt date=1500577303


   
      Az én parancsom ennek a kérésnek felel meg, nem pedig a feltevésednek, mely szerint hatvan mondatot olvasunk be.
   
   
      De mindenképp hasznos hogy ezt megosztottad vele, még szüksége lehet rá.
   


Persze :) csak figyelmeztettem rá h ez több sornál módosítást igenyel ^^ ezért mondtam h jó a megoldásod 

69
Szkript kérések / Segítség
« Dátum: 2017. július 20. - 20:42:40 »
Idézetet írta: wRt date=1500569627


   

CMD:txt(playerid)
{
new File: Handle = fopen(\"data.txt\", io_read);

new d_String [32];

fread(Handle, d_String);

new t_String [128];

format(t_String, sizeof(t_String), \"A \'data.txt\' fájl tartalma: {FFFFFF}%s\", d_String);
SendClientMessage(playerid, 0xC2D8FCFF, t_String);

fclose(Handle);
return 1;
}

   
       
   


Jó a megoldás, csak a kivitelezés nem.
 
Tegyük fel, ha vagy 60 mondatot beolvastat, akkor nem fogja mindent kiírni. Ergo, a txt filet taglalni kell. Lekérdezni mennyi karaktert olvas be ès azt elosztani 128 al. (Ha 128 a szerveren a megengedett kiírás + ha nem egèsz a szám vege +1 kiiratás h a maradekot is kiírja egy stringgel.)
 
 
 
Olvasd végig (katt ide)
 
Ha jól tudom az fwrite funkció kell neked majd.

70
Segítségkérés / Actor kéréds
« Dátum: 2017. július 20. - 19:37:32 »
wrt
 
Üres módban küld már el ezt, ahogya próbáltad, és megnézem abban jól lefut e, ha igen lehet tudom mi lesz a baj.

71
Segítségkérés / Actor kéréds
« Dátum: 2017. július 20. - 18:57:49 »
Idézetet írta: wRt date=1500569755


   
      Nekem tökéletesen lefut ugyanez egy üres és egy nem üres móddal is, filterszkript formájában, biztos nincs semmi más? 
   


Full üres módba raktam bele így ahogy van h tesztelgessem, valamint nem használok filtereket.
 
 
 

//inlcude
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
#include <streamer>
//define színkódok
#define feher 0xFFFFFFAA
//amiket amiket küldtem és ennyi...

 
a samp verzió meg a legfrissebb amit letöltöttem sa-mp.com (ról)
 
 

72
Segítségkérés / Actor kéréds
« Dátum: 2017. július 20. - 16:48:22 »
Üdv!
 
Valaki nem tudja, miért nem játszódik le ez?
 

public OnPlayerGiveDamageActor(playerid, damaged_actorid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
new string[128], attacker[MAX_PLAYER_NAME];
new weaponname[24];
GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker));
GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname));
format(string, sizeof(string), \"%s has made %.0f damage to actor id %d, weapon: %s\", attacker, amount, damaged_actorid, weaponname);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
if(!IsActorInvulnerable(damaged_actorid)) //Check if actor is vulnerable
{
   new Float:health;
   GetActorHealth(damaged_actorid, health); //Get current health
   SetActorHealth(damaged_actorid, health-amount); //Apply damage, set new health
}
return 1;
}

 
így hozom létre az aktort
 

CMD:actor(playerid,params[])
{
new Float:pos[3];
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
actor = CreateActor(15, pos[0] + 1, pos[1] + 1, pos[2], 0.0);
SetActorVirtualWorld(actor, 0);
SetActorInvulnerable(actor, 0);
SetActorHealth(actor, 100.0);
GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 500);
return 1;
}


new actor;

 
Sehol nincs semmi több réssze, és nem akar működni. Nincs error stb.. egyedül a damage része nem akar lefutni.
 
 

73
Segítségkérés / UpdateDamageStatus probléma
« Dátum: 2017. július 19. - 09:36:10 »
Idézetet írta: id100 date=1500448477


   
      gergőnek írtam mert MTA-s parancsot írt hibakereséshez :D (/debugscript)
   


Rendben
 
Valamint a problémát megoldottam 
 
Csak szeretek balfasz lenni fáradtan... 
 
Nemszabad encod-(olni) ha updatelek, mert az érték visszatérés nem egyezik ha újra encod-(olok).

74
Segítségkérés / UpdateDamageStatus probléma
« Dátum: 2017. július 19. - 09:13:18 »
Idézetet írta: id100 date=1500448100


   
      Samp pls
   


?

75
Segítségkérés / UpdateDamageStatus probléma
« Dátum: 2017. július 19. - 08:46:55 »
Üdv!
 
Valaki meg tudja mondani miért nem működik? 

GetVehicleDamageStatus(vehid, Panels, Doors, Lights, Tires);
         GetVehicleParamsEx(vehid, Motor, Lampa, Riaszto, Ajtok, MT, CST, Jelol);
         if(Motor == 1){vAdat[vehid][vMotor] = true;}else{vAdat[vehid][vMotor] = false;}
         if(Lampa == 1){vAdat[vehid][vLampa] = true;}else{vAdat[vehid][vLampa] = false;}
         if(MT == 1){vAdat[vehid][vMT] = true;}else{vAdat[vehid][vMT] = false;}
         if(CST == 1){vAdat[vehid][vCST] = true;}else{vAdat[vehid][vCST] = false;}
         vAdat[vehid][vRiaszto] = Riaszto;
         vAdat[vehid][vAjto] = Ajtok;
         vAdat[vehid][vKereses] = Jelol;
         Panels = encode_panels(PANELEK[0],PANELEK[1],PANELEK[2],PANELEK[3],PANELEK[4],PANELEK[5],PANELEK[6]);
         Doors = encode_doors(AJTOK[0],AJTOK[1],AJTOK[2],AJTOK[3],AJTOK[4],AJTOK[5]);
         Lights = encode_lights(LAMPAK[0],LAMPAK[1],LAMPAK[2]);
         Tires = encode_tires(GUMI[0],GUMI[1],GUMI[2],GUMI[3]);
         vAdat[vehid][vDamagePanel] = Panels;
         vAdat[vehid][vDamageAjto] = Doors;
         vAdat[vehid][vDamageLampa] = Lights;
         vAdat[vehid][vDamageGumi] = Tires;
         SetVehicleToRespawn(vehid);
         SetVehicleParamsEx(vehid,vAdat[vehid][vMotor],vAdat[vehid][vLampa],vAdat[vehid][vRiaszto],vAdat[vehid][vAjto],vAdat[vehid][vMT],vAdat[vehid][vCST],vAdat[vehid][vKereses]);
         UpdateVehicleDamageStatus(vehid,vAdat[vehid][vDamagePanel],vAdat[vehid][vDamageAjto],vAdat[vehid][vDamageLampa],vAdat[vehid][vDamageGumi]);

 
Minden faszán működik a kocsi respawnál és semmi hibát nem ír ki, a SetVehicleParamsEx is lefut betöltésénél, de az UpdateVehicleDamageStatus nem akar már betöltődni, próbáltam külön paranccsal is, de úgy sem jó, ötlet?

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal