Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Axe9

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
61
Archívum / Confederacy RPG Jó közösség, jó hangulat ne hagyd ki!
« Dátum: 2012. október 01. - 17:20:52 »
Kosy.. Nem kell idegeskedni. Ez egy idéglenes mód egyébként.
0áról írunk egy MySQL re épülõ módot. Ez a mód ami fentvan csak addig van fent még ez kész nincs.

62
Segítségkérés / Házrendszer Bug.
« Dátum: 2012. október 01. - 17:03:47 »
Minden benne van ami kell. :/ Nem tudom mi a baj. le tudom rakni a házakat de szeróresi után eltûnnek. :/ Nem menti le de nem tudom mi miatt.

63
Archívum / Confederacy RPG Jó közösség, jó hangulat ne hagyd ki!
« Dátum: 2012. október 01. - 16:26:54 »
Role Play Nyugodtan.
Egyébként hogy hozzátegyem Az Afterlife Sokkal nonosabb mint ez a szeró.
Nem azt mondom itt is találsz 1-2 nonost. De még mindig nem olyan mint az Afterlife.

64
Archívum / Confederacy RPG Jó közösség, jó hangulat ne hagyd ki!
« Dátum: 2012. október 01. - 16:18:30 »
Bármely meglepõ de nem járnak fel nonosok.

65
Archívum / Confederacy RPG Jó közösség, jó hangulat ne hagyd ki!
« Dátum: 2012. október 01. - 16:10:19 »
Nem az enyém a szerver én csak nyitottam ide egy témát.. Egyébként meg Rp mód. Akinek nemtetszik nem megy fel akinek bejön játszik rajta egyszerû. :)

66
Archívum / Confederacy RPG Jó közösség, jó hangulat ne hagyd ki!
« Dátum: 2012. október 01. - 15:25:48 »

Üdvözlök Mindenkit Ebben a Topikban.
Be Szeretném nektek mutatni a Confederacy Role Play Módot.
Javítások.!/Újjítások
-Házrendszer Javítva.
-Építészmunka Javítva.
-Új Banda ( Florencia = Kézilabda csapat )
-Szerelõknek Új kapu
-Teljesen új mappolás. {EQ LP BS}
-Kamionos Munka
A Mód 3 Kisvárosban játszódik kezdve Lp-tõl BS-ig. Lentebb részletesebben írok róla.
Munkák
Las Payasadasban Található Pizzás munka és a falun kívül a Cementes munka
Tudnivaló (Pizza): A pizzás munka jelenleg nem mûködõképes ( Dolgozunk rajta )
Tudnivaló(Cementes): A cementes munkáról csak annyit hogy 0 Szinttõl lehet elvállalni CP-kbe kell menni és kapjátok érte a bizonyos XP-t illetve Pénzt.
Las Payasadasban Található Szállító munka
Tudnivaló: Ezt a munkát 6os szinten tudjátok elválallni. Cpkbe kell menni kapjátok érte a pénzt illetve XP-t
Las Payasadasban Házaló Munka
Tudnivaló: Ezt a munkát 21 es szinttõl tudod elvállalni, természetesen ez keres a legjobban. Cp-kbõl cp-kbe és kapod érte a pénzt xp-t
El Quebrados ban található:
Úttisztító munka 0 Szinttõl elválalható Tudnivaló: Cp-bõl Cp-be kell menni és kapod érte a pénz illetve xp-t
Még itt található a
Szabó Munka:
A Szabónak az a feladata hogy a játékosoknak Varrjon egy olyan ruhát (\"Skint\") amilyet a játékos kér
És Végül de nem utolsó sorban itt található még a:
Kéményseprõ munka amit már 3-as Szinten tudsz elválalni.
Tudnivaló: Kéményseprõ feladata mint ahogy a nevében is benne van Kéményt kell seprenije cp-bõl cpbe járva kapod érte az xp-t illetve a pénzt
BaySide-ban Található
Fuvarozó Munka
Tudnivaló: Ezt szintél 6 os szintel el tudjátok vállalni, valamint itt is CPk-be kell menni és kapjátok érte a pénzt
___________________________________________________________________________________________
Ezek a munkák vannak a szerveren
Most jönnek a fönökös munkák.
Fõnökös Munkák:
Rendõrség.
A rendõrség El Quebrados ból Las Payasadas felé tartó úton található bal oldali irányban.
Ha valami problémád van illetve ha fel akarsz jelenteni valakit ott megteheted.
Sheriff.
A Sheriff Iroda El Quebradosban található. A Sheriffhez bármilyen panasszal mehetsz ami a városban történik, ha megvernek lopnak tõled.
S.W.A.T
A Swat tlepülés a rendõrség mellet található. A swatosok gyakorlatozni szoktak bizonyos helyeken ilyenkor jobb nem zavarni õket vagy börtön lesz a vége. A Swatosokat bankrabláshoz szokták riasztani.
Tûzoltóság.
A tûzoltóság BaySide-ban található. A Tûzoltókat bármikor hívhatod ha tûzet látsz vagy ha ütközésnél beszorultál a kocsiba.
Mentõ Szolgálat.
A mentõsök El Quebradosban található. A mentõsök felelnek a te egészségi állapotodért. Ha megvertek bántalmaztak. Rájuk mindig számíthatsz.
Autószerelõ
Az autószerelõk mindig készenállnak a kocsid festésére, javítására És még a Turbózására is.! Bármikor hívhatod õket a /112 es telefonszámon.
-=Polgármester=-
A Polgármesternél tudsz kérni Fizetés emelést illetve õ szabja meg minden munkának a Fizetését.
______________________________________________________________________________________________________
Bandák
Kezdjük a Florencia Bandával.
A ballas banda BaySide-hez van nem messze. Tudni kell róluk hogy könyörtelenek. Velük nem lehet jópofizni mert ledurrantanak. Profi harcosok.
Fojtatjuk az MMA Skinhead Bandával.
Az MMA Skinhead banda szállás nincs olyan közel a városhoz sõt elég kívül van. Az MMA sok elég vérengzõek nem adnak senkinek kegyelmet. Csak gondolnak egyet és az van amit õk akarnak.
És végül van az Aztec Banda
Az aztec banda \"bunkerja\" fentavn a hegyen. Itt ugye kiképzett gyilkosokról van szó. Még csak meg se látod õket már lelõttek... Profik.
Igazából mindent elmondtam a szerverrõl. Remélem nem let túl értelmetlen
 
 

Szerver IP:PORT: 91.82.85.197:7727
Mode: Confederacy-RP
Mapname: >>Tierra Robada<<
 
 
Nem másoltam sehonnan a vázlatot Saját Kézzel írtam.!
 
Üdv Márk

67
SA-MP: Szerverfejlesztés / aHouse
« Dátum: 2012. október 01. - 14:01:35 »
Az már jólett de most van 1 ilyesmi problémám.. :/
Nos egy olyan problémám van evvel az aHouse FS el hogy mikor berakom a szerverre és le akarok tenni egy házat akkor csak a szöveget sorolja say be. De inkább mutatom hogy mire gondolok.
\"hib_s_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
(( /ujhaz)) parancs de nem csak ez a parancs hanem a többivel is ugyan ezt csinálja..:/
Valaki tudja mi lehet a gond ?!. Nagyon megköszönném.

68
Segítségkérés / aHouse ..
« Dátum: 2012. október 01. - 11:33:44 »
Üdv mindenkinek.!
Nos egy olyan problémám van evvel az aHouse FS el hogy mikor berakom a szerverre és le akarok tenni egy házat akkor csak a szöveget sorolja say be. De inkább mutatom hogy mire gondolok.
\"hib_s_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
(( /ujhaz)) parancs de nem csak ez a parancs hanem a többivel is ugyan ezt csinálja..:/
Valaki tudja mi lehet a gond ?!. Nagyon megköszönném.

69
SA-MP: Szerverfejlesztés / aHouse
« Dátum: 2012. október 01. - 10:39:50 »
Nagyon jó lenne-ha be bírnám konvertálni amx-be. :/
Ilyet írj ki:
 
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\samp03e_svr_R2_win32\\pawno\\include\\y_ini.inc(160) : fatal error 100: cannot read from file: \"YSI\\internal\\y_version\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Aki Tud Segítsen Lécives.!

70
Segítségkérés / Házrendszer Bug.
« Dátum: 2012. október 01. - 07:56:03 »
Nem tévedsz, ez egy DT editbõl van.

71
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / FalleN RolePlay
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 21:37:28 »
quer. PM lécike

72
Segítségkérés / Házrendszer Bug.
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 17:25:52 »
Sziasztok.
Kaptam ismerõsömtõl egy módot.
Enne ka módnak az a baja hogy van egy olyan parancs hogy /épít
Ezzel eddig semmi gond nincs lerakja a házat minden jó.
Csak mikor restartolom a szervert akkor nem maradnak meg a házak. :/
Valakinek ötlet?.
   if(strcmp(cmd, \"/épít\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 5 || Admin(playerid, 3))
{
       new ureshaz = UresHazKereses();
       if(ureshaz == -1)
       {
      format(string, sizeof(string), \"Max %d a megengedett ház!\", sizeof(HouseInfo));
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
      return 1;
   }
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /épít [JátékosID/NévRészlet] [interior id (1-4)]\");
      return 1;
   }
   new plo;
   plo = ReturnUser(tmp);
   if(PlayerInfo[plo][pPhousekey] > 255)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Az illetõnek már van háza!\");
      return 1;
   }
   new x_job[128];
   x_job = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(x_job))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /épít [JátékosID/NévRészlet] [interior id (1-4)]\");
      return 1;
   }
   new nev[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   new nev2[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(plo, nev2, sizeof(nev2));
   if(strcmp(x_job,\"1\",true) == 0)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 100000)
       {
          new Float:X,Float:Y,Float:Z;
         GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
         PlayerInfo[plo][pPhousekey] = ureshaz;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancex] = X;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancey] = Y;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancez] = Z;
         HouseInfo[ureshaz][hExitx] = 271.884979;
         HouseInfo[ureshaz][hExity] = 306.631988;
         HouseInfo[ureshaz][hExitz] = 999.148437;
         HouseInfo[ureshaz][hValue] = 100000;
         HouseInfo[ureshaz][hOwner] = nev2;
         HouseInfo[ureshaz][hInt] = 2;
         HouseInfo[ureshaz][Van] = 1;
         HouseInfo[ureshaz][hOwned] = 1;
         format(string,sizeof(string),\"<< %s új házat épített. A Ház bejárata: %d to %f - %f - %f ára: %d >>\",nev,ureshaz,X,Y,Z,HouseInfo[ureshaz][hValue]);
                  SendTAdminMessage(COLOR_TULAJ,string);
                   PlayerInfo[playerid][Penz] -= 100000;
         SafeGivePlayerMoney(playerid, -100000);
         varoskassza += 100000;
         Savevaroskassza();
         SaveProperty();
         for(new h = 0; h < sizeof(HouseInfo); h++)
         {
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 0)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Ez a ház eladó!\\n Ára %d$\\n (( /házvesz ))\",HouseInfo[h][hValue]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],25,0,1);
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 1)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
                format(stringx, sizeof(stringx), \"A ház tulajdonosa:\\n %s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               haztulaj = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],35,0,1);
               /*format(string1, sizeof(string), \"[OWNED BY]\\n%s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               Create3DTextLabel(string1,0x006400FF,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+1,15,0,1);*/
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs elég pénzed! (100.000$)\");
      }
   }
   if(strcmp(x_job,\"2\",true) == 0)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000)
       {
             new Float:X,Float:Y,Float:Z;
         GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  PlayerInfo[plo][pPhousekey] = ureshaz;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancex] = X;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancey] = Y;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancez] = Z;
         HouseInfo[ureshaz][hExitx] = 2233.6057;
         HouseInfo[ureshaz][hExity] = -1111.7039;
         HouseInfo[ureshaz][hExitz] = 1050.8828;
         HouseInfo[ureshaz][hValue] = 150000;
         HouseInfo[ureshaz][hOwner] = nev2;
         HouseInfo[ureshaz][hInt] = 5;
         HouseInfo[ureshaz][Van] = 1;
         HouseInfo[ureshaz][hOwned] = 1;
         format(string,sizeof(string),\"<< %s új házat épített. A Ház bejárata: %d to %f - %f - %f ára: %d >>\",nev,ureshaz,X,Y,Z,HouseInfo[ureshaz][hValue]);
                  SendTAdminMessage(COLOR_TULAJ,string);
                   PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000;
         SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000);
         varoskassza += 150000;
         Savevaroskassza();
         SaveProperty();
         for(new h = 0; h < sizeof(HouseInfo); h++)
         {
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 0)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Ez a ház eladó!\\n Ára %d$\\n (( /házvesz ))\",HouseInfo[h][hValue]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],25,0,1);
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 1)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
                format(stringx, sizeof(stringx), \"A ház tulajdonosa:\\n %s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               haztulaj = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],35,0,1);
               /*format(string1, sizeof(string), \"[OWNED BY]\\n%s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               Create3DTextLabel(string1,0x006400FF,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+1,15,0,1);*/
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\");
      }
   }
   if(strcmp(x_job,\"3\",true) == 0)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 200000)
       {
          new Float:X,Float:Y,Float:Z;
         GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  PlayerInfo[plo][pPhousekey] = ureshaz;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancex] = X;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancey] = Y;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancez] = Z;
         HouseInfo[ureshaz][hExitx] = 2214.8909;
         HouseInfo[ureshaz][hExity] = -1076.0967;
         HouseInfo[ureshaz][hExitz] = 1050.4844;
         HouseInfo[ureshaz][hValue] = 200000;
         HouseInfo[ureshaz][hOwner] = nev2;
         HouseInfo[ureshaz][hInt] = 1;
         HouseInfo[ureshaz][Van] = 1;
         HouseInfo[ureshaz][hOwned] = 1;
         format(string,sizeof(string),\"<< %s új házat épített. A Ház bejárata: %d to %f - %f - %f ára: %d >>\",nev,ureshaz,X,Y,Z,HouseInfo[ureshaz][hValue]);
                  SendTAdminMessage(COLOR_TULAJ,string);
                   PlayerInfo[playerid][Penz] -= 200000;
         SafeGivePlayerMoney(playerid, -200000);
         varoskassza += 200000;
         Savevaroskassza();
         SaveProperty();
         for(new h = 0; h < sizeof(HouseInfo); h++)
         {
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 0)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Ez a ház eladó!\\n Ára %d$\\n (( /házvesz ))\",HouseInfo[h][hValue]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],25,0,1);
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 1)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
                format(stringx, sizeof(stringx), \"A ház tulajdonosa:\\n %s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               haztulaj = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],35,0,1);
               /*format(string1, sizeof(string), \"[OWNED BY]\\n%s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               Create3DTextLabel(string1,0x006400FF,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+1,15,0,1);*/
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs elég pénzed! (200.000$)\");
      }
   }
   if(strcmp(x_job,\"4\",true) == 0)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 250000)
       {
          new Float:X,Float:Y,Float:Z;
         GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  PlayerInfo[plo][pPhousekey] = ureshaz;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancex] = X;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancey] = Y;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancez] = Z;
         HouseInfo[ureshaz][hExitx] = 2324.419921;
         HouseInfo[ureshaz][hExity] = -1145.568359;
         HouseInfo[ureshaz][hExitz] = 1050.710083;
         HouseInfo[ureshaz][hValue] = 250000;
         HouseInfo[ureshaz][hOwner] = nev2;
         HouseInfo[ureshaz][hInt] = 12;
         HouseInfo[ureshaz][Van] = 1;
         HouseInfo[ureshaz][hOwned] = 1;
         format(string,sizeof(string),\"<< %s új házat épített. A Ház bejárata: %d to %f - %f - %f ára: %d >>\",nev,ureshaz,X,Y,Z,HouseInfo[ureshaz][hValue]);
                  SendTAdminMessage(COLOR_TULAJ,string);
                   PlayerInfo[playerid][Penz] -= 250000;
         SafeGivePlayerMoney(playerid, -250000);
         varoskassza += 250000;
         Savevaroskassza();
         SaveProperty();
         for(new h = 0; h < sizeof(HouseInfo); h++)
         {
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 0)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Ez a ház eladó!\\n Ára %d$\\n (( /házvesz ))\",HouseInfo[h][hValue]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],25,0,1);
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 1)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
                format(stringx, sizeof(stringx), \"A ház tulajdonosa:\\n %s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               haztulaj = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],35,0,1);
               /*format(string1, sizeof(string), \"[OWNED BY]\\n%s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               Create3DTextLabel(string1,0x006400FF,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+1,15,0,1);*/
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs elég pénzed! (250.000$)\");
      }
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nem vagy építész!\");
}
    return 1;
}

 
Itt a pwn kódja.

73
Segítségkérés / Rendszámrendszer
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 23:41:15 »
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem/kérésem hogy egy bizonyos DT edit módba szeretnék tenni egy rendszámrendszert.(( Ebben az editben nincs rendszám rendszer))
Ez lehet akár FS vagy amit a módba bele tudok írni Code.
Remélem érthetõen fogalmaztam Válaszotokat elõre is köszönöm.
Üdv.: Márk(( Pontosabban olyat szeretnék hogy ha ráírod a kocsidra az új rendszámot, akkor az repspawn, és szeró resi után is maradjon meg.))

74
Segítségkérés / Bug segítség.
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 10:05:54 »
Ez volt a hiba. Köszönöm szépen a segítséged. :) És meg a +.!

75
Segítségkérés / Bug segítség.
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:50:14 »
De nekem 1 kocsi sincs bemódolva a kocsik, és akárki feljön a szerverre mindenkinek ilyen. nem csak nekem. :/

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal