Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Johnies00

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18
61
Segítségkérés / Nem menti le a fájlkezelõ az adatokat
« Dátum: 2012. november 05. - 10:21:29 »
Áhh, nagyon köszönöm.  :)

62
Segítségkérés / Sebességmérõ függvényei/mûködése
« Dátum: 2012. november 05. - 10:19:13 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1352102707\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29540\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem fix koordináta pontokat ad vissza a GetVehicleVelocity hanem elmozdulás mértékét az adott koordináta pontok felé.
Érthetõbben, majdnem a megtett utat de mégse azt, vissza adja a 3 vector írányába tett elmozdulás mértékét egy korábbi pozíciótól mérve.
Mint a régi sebesség mérõ szkriptekben, egyszerûen tárolták a játékos korábbi pozícióját, majd egy késõbbi idõpontban (mondjuk fél másodperc múlva) újból lekérték a pozícióját majd a kettõt egymásból kivonták így megkapták az x, y, z, irányba tett elmozdulás mértékét (ezt a régi módszert helyettesíti a GetVehicleVelocity és a GetPlayerVelocity is, mely után a továbbiakban kiszámítható a megtett út és ezáltal a sebesség is ki kalkulálható.
 


Akkor jól gondoltam hogy ez a függvény mit is csinál, csak nem akartam elhinni mert nem voltam benne biztos.  :)

63
Segítségkérés / Sebességmérõ függvényei/mûködése
« Dátum: 2012. november 04. - 23:24:58 »
Nos, szeretném megérteni egy MÛKÖDÕ sebességmérés hogyan épül fel.

Amit találtam krisk tutorialja nem jó, 3warning + irreális értéket kapok (100millió km/h..)


Amiket értek belõle:


floatround = Lebegõpontos érték konvertálása integerré.


GetVehicleVelocity = Sebesség lekérdezése bizonyos irányba.


Viszont ahány szkriptet néztem át annyi féle megoldás volt..(egy se mûködött a 4-5bõl amit néztem.)


Ha valakinek lesz rá ideje és megszánna engem egy \"kis\" egyszerû tutoriallal azt nagyon megköszönném. :)


(Valamint nem értem hogy 3 fix pozícióból hogy számol sebességet a pawno?!)

64
Segítségkérés / Nem menti le a fájlkezelõ az adatokat
« Dátum: 2012. november 04. - 21:01:39 »
De GMXnél se fut le és ott fontosabb lenne.  :D

65
Segítségkérés / Nem menti le a fájlkezelõ az adatokat
« Dátum: 2012. november 04. - 18:28:56 »
Tegnap óta dfile-t használok, át írtam a módban a státuszdolgokat az tökéletesen mûködik.

Ma írtam 1 széf részt, ami mûködött is a második használatig.


Megnéztem a fájlt, elmentette a pénzt, és a drogokat, utána felmentem raktam a széfbe mindenbõl, bezártam a módot de nem menti le.. és gõzöm sincs miért.  ???

OnGameModeInit = Ha elindítom a módot a szef változók értéke az lesz amit kiolvasott a Szef.ini-bõl. (Ez hibátlan)
 

new szeffile[128];
format(szeffile, 128, \"/Police_vs_Criminal/Szef.ini\");
if(dfile_FileExists(szeffile))
{
dfile_Open(szeffile);
szef[penz] = dfile_ReadInt(\"Pénz\");
szef[herbal] = dfile_ReadInt(\"Herbál\");
szef[speed] = dfile_ReadInt(\"Speed\");
}

 
OnGameModeExit = Ha leállítom a szervert/újraindítom a változók értékeit lementi a Szef.ini-n belül a megfelelõ helyre. (De nem teszi..)
 

new szeffile[128];
format(szeffile, 128, \"/Police_vs_Criminal/Szef.ini\");
if(dfile_FileExists(szeffile))
{
dfile_Open(szeffile);
dfile_WriteInt(\"Pénz\", szef[penz]);
dfile_WriteInt(\"Herbál\", szef[herbal]);
dfile_WriteInt(\"Speed\", szef[speed]);
dfile_SaveFile();
}

 
Mi lehet a probléma?
 

U.I.: Valamiért az egész OnGameModExit() nem fut le...

66
Off Telep / Egy másik valóság ahol "én vagyok a fõnök"
« Dátum: 2012. november 04. - 13:36:48 »
Próbálkozni kell. :)

Ha álmodba meghalsz/fokuszálsz egy bizonyos pontra/becsukod a szemed(nem mindig) = felébredsz

67
Segítségkérés / Még zónába vagyok adig ot spawnoljon
« Dátum: 2012. november 04. - 12:48:06 »
Amit használsz a DM Zónánál, nem kell létrehozni újat.

68
Segítségkérés / Ezt miért írja ki a pawno?
« Dátum: 2012. november 04. - 12:46:53 »
Be van töltve a 3 inc? Meg van a mappába? Ha igen próbáld meg lecserélni másik verzióra lehet régi/hibás.

69
Segítségkérés / Milyen fájlkezelõt javasoltok?
« Dátum: 2012. november 03. - 22:21:19 »
UI.: Probléma kijavítva, zárok. Köszönöm mindenkinek a javaslatokat.  :)

70
Segítségkérés / Milyen fájlkezelõt javasoltok?
« Dátum: 2012. november 03. - 22:02:06 »
Nos.. beüzemeltem a dfile-t, plugint betölti, inc a helyén, se error se warning, viszont betölt a mód, felmegy a 2 NPC és bezárul a samp-server.exe, hibát nem ír a log.

71
Segítségkérés / Milyen fájlkezelõt javasoltok?
« Dátum: 2012. november 03. - 20:06:06 »
Én olyat halottam róla hogy ez se teszi mindig a dolgát, pl a létrehozott fájl nevébe belerakhat más karaktert is. (Nem tapasztalatból mondom)

72
Segítségkérés / Milyen fájlkezelõt javasoltok?
« Dátum: 2012. november 03. - 19:54:45 »
Nekem a dini nem vált be kevés funkció és bug miatt.

2 kikötésem lenne:


Ne legyen nagyon bonyolult. (MySql)


Megbízható legyen. (Tehát ne legyenek fájlba írási/olvasási gondok mint dini-nél)


Köszönöm elõre is.  :)

73
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [ OKOSKA ] - Random Post.
« Dátum: 2012. november 03. - 17:21:45 »
Ennek van valami értelme is?

74
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Jármû egy adott személy számára
« Dátum: 2012. november 03. - 16:10:29 »
Idézetet írta: ƘϟƵƷƧΤϟЯ date=1351933787\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6853\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem úgy gondoltam hogy 1 jármûre...
Jelen pillanatban így néz ki, de szerveren nem mûködik.:
 

public OnGameModeInit()
{
//Admin cars
Hardy = SetVehicleNumberPlate(AddStaticVehicle(562,2351.9514,1405.0309,42.4802,89.4359,0,0), \"HaRdY =]\");
Maxi = SetVehicleNumberPlate(AddStaticVehicle(562,2351.8137,1412.0685,42.4790,88.3261,2,2), \"Maxi =]\");
ReXxX = SetVehicleNumberPlate(AddStaticVehicle(562,2352.0625,1408.6031,42.4797,90.5892,1,1), \"ReXxX =]\");
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) {
new PlayerName[24];
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) {
new Vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(Vehicle == Hardy) {
if(strcmp(PlayerName,\"e[X]tazy.HaRdY=]\",true)){ // ellenõrizzük, hogy a játékos neve az-e
RemovePlayerFromVehicle(playerid); // ha nem õ az, kidobjuk a jármûbõl
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Ezt a jármûvet csak HaRdY vezetheti!\");
}
}
return 1;
}
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) {
new Vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(Vehicle == Maxi) {
if(strcmp(PlayerName,\"e[X]tazy.Maxi=]\",true)){ // ellenõrizzük, hogy a játékos neve az-e
RemovePlayerFromVehicle(playerid); // ha nem õ az, kidobjuk a jármûbõl
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Ezt a jármûvet csak Maxi vezetheti!\");
}
}
return 1;
}
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) {
new Vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(Vehicle == Durex) {
if(strcmp(PlayerName,\"e[X]tazy.duReXxX=]\",true)){ // ellenõrizzük, hogy a játékos neve az-e
RemovePlayerFromVehicle(playerid); // ha nem õ az, kidobjuk a jármûbõl
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Ezt a jármûvet csak duReXxX vezetheti!\");
}
}
}
return 1;
}

 
E: A rendszámok mûködnek, csak az nem hogy hiába nem én vagyok Maxi vagy ReXxX ugyan úgy tudom vezetni..
 


Mód elejére:

 

new Hardy;
new Maxi;
new ReXxX;

 
OnGameModeInit alá:
 

Hardy = AddStaticVehicle(562,2351.9514,1405.0309,42.4802,89.4359,0,0);
Maxi = AddStaticVehicle(562,2351.8137,1412.0685,42.4790,88.3261,2,2);
ReXxX = AddStaticVehicle(562,2352.0625,1408.6031,42.4797,90.5892,1,1);

 
Majd:
 

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    new pName[24];
    GetPlayerName(playerid, pName, 24);
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
        if(GetPlayerVehicleID(playerid) == Hardy)
        {
            if(strcmp(pName, \"Hardy\", true))
            {
                RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem a tiéd az autó\");
    }
}
else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == Maxi)
{
    if(strcmp(pName, \"Maxi\", true))
    {
        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem a tiéd az autó\");
    }
}
else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == ReXxX)
{
    if(strcmp(pName, \"ReXxX\", true))
    {
        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem a tiéd az autó\");
    }
}
    }
    return 1;
}

75
Szkript kérések / Írás & Parancs tiltó script
« Dátum: 2012. november 03. - 15:59:33 »
vagy olyan megoldással mint az OnPlayerText-nél...[/quote]
És ha valaki ZCMD-t használ?

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal