Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - totar

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29
61
Segítségkérés / GetVehicleRotation ---> SetVehicleAngularVelocity
« Dátum: 2012. október 26. - 18:03:55 »
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy a jármû rotációjából(nekem az elõre hátra dõlése kellene)
Abból kellene kiszámítani a SetVehicleAngularVelocity-hez a dõlésszöget, amivel az a baj, hogy az X és az Y a forgási szögtõl változó.
A rotation lekérdezésénél a dõlési szög a Z, és abból az egy szögbõl, amikor lekérdem, megnyomva a fire billentyût, akkor visszaállítaná a dõlésszöget a motornak!
Pls help

62
Segítségkérés / Jármû egyenesben tartása!
« Dátum: 2012. október 22. - 07:57:59 »
Megoldva

63
Segítségkérés / Jármû ne tudjon letérni az addott egyenes útvonalról!
« Dátum: 2012. október 21. - 10:41:20 »
Így van, már kidolgoztunk egy alapot, csak folyamatos tesztelés + matek áll elõttünk!

64
Segítségkérés / Jármû ne tudjon letérni az addott egyenes útvonalról!
« Dátum: 2012. október 20. - 11:35:26 »
Na az van, hogy én leteszem egy helyre a motort, és az a baj, hogy vannak a nyilak, és a player elkanyarodik a pályáról, holott nem szabadna kormányozni, és le szerettem volna valahogy deaktiválni a jobbra balra billyentyût!
Az lenne a lényeg, hogy a player egy adott pályán csak elõre, meg hátra tudjon haladni(motorral elõre menni, és tolatni, NEM megfordumni) magyarul ne kanyarodjon, és ha megdobja valami a kereket ne térjel el az útról:
MTA-ban így vannak megoldva a trial mapok:

egy iylen fajta korlátozást szeretnék samp-ba!

65
Segítségkérés / Jármû ne tudjon letérni az addott egyenes útvonalról!
« Dátum: 2012. október 20. - 10:57:08 »
Ok THX próbálgatom, de még várom a javaslatokat! :)

66
Segítségkérés / Jármû ne tudjon letérni az addott egyenes útvonalról!
« Dátum: 2012. október 20. - 10:34:14 »
Ja trial-t, csak nem tudom megcsinálni, hogy a motor megtartsa az eredeti pozíciót, a nyilakat nyomja a player akkor kanyarodik a motor, és egy \"Kötött\" pályás rendszer vagy mi kellene xD
Ha lenne SetVehicleRotation, vagy ilyesmi akkor megoldható lenne, de mivel nem tudok róla, és a setvehiclezange meg nem jó mivel ha egykerekezik és úgy forúl a jármûvel és vissza raknám az eredeti angle-ra, akkor elveszíti az egykerekezõ \"pózt\"
Várom az ötleteket

67
Segítségkérés / Jármû ne tudjon letérni az addott egyenes útvonalról!
« Dátum: 2012. október 20. - 08:53:30 »
Üdv!
Ha van egy motorom, egy egyenes úton, akkor hozzácsatolnák egy objectet, aminek ugyebár van rotation-ja, és lenne egy alap rotationom, amivel, hogy ha nem egyezik meg a jármû rotationja, akkor visszatenné az eredeti rotationra, és akkor a jármû pozícióját is megváltoztatná egyben, ami lenne a cél! pl.: rot x(vagy y, z attól függ)akkor attól még egykerekezni tudna, csak nemtudna jobbra balra menni.
Szerintetek ez kivitelezhetõ?

68
Segítségkérés / Jármûvön milyen animációt használ a player
« Dátum: 2012. október 14. - 07:57:51 »
Üdv!
Azt hogy tudnám lekérdezni, hogy a jármûvön milyen animot használ a player?
Ezalatt értem azt, hogy motorral kanyarodik, és kinyújtja a lábát stb...
Wikirõl:
 

    if(GetPlayerAnimationIndex(playerid))
    {
        new animlib[32];
        new animname[32];
        new msg[128];
        GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32);
        format(msg, 128, \"Running anim: %s %s\", animlib, animname);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, msg);
    }

 
De ez nem jó, mert nem kérdezi le a jármûvön lefutó animációkat...

69
Segítségkérés / Kanyarodás tiltó!
« Dátum: 2012. október 13. - 07:18:10 »
Köszönöm a válaszokat, de már sikerülget... xD

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 14. - 06:56:17 )

Esetleg, azt nem lehetne lekérni, hogy merre fordul a kerék? (habár nem hiszem...)

70
Segítségkérés / Kanyarodás tiltó!
« Dátum: 2012. október 12. - 18:27:34 »
Sajnos nem mondhatom el, mert zsír ötlet, csak annyi lenne a lényeg, hogy a jármû egy fiy Angle-n mozogjon, és ne legyen rá hatással a kanyarodás...

71
Segítségkérés / Kanyarodás tiltó!
« Dátum: 2012. október 12. - 15:17:49 »
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet azt megírni, hogy a játékos ne tudjon a jármûvével kanyarodni, hiába nyomja a jobbra balra nyilat, vagy a beállított kanyarodási billentyûket, ne kanyarodjon, ne is forduljon az 1. kerék.
Nem tudom meg-e valósítható.
Ezért kérek titeket segítsetek...
Thx

72
Segítségkérés / Forbid Word
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 08:42:07 »
Frissítve van a téma, a kérdés megegyezik...
THx

73
Segítségkérés / Forbid Word
« Dátum: 2012. szeptember 28. - 17:36:48 »
Megoldva!

74
Segítségkérés / PVar vagy Tömb
« Dátum: 2012. augusztus 30. - 05:54:37 »
Aha, akkor magyarán mindegy hogy melyiket használom, hogyha benne marad a memóriában?
Szerintetek melyik a gyorsabb? (egyáltalán észrevehetõ-e?)
Thx

75
Segítségkérés / PVar vagy Tömb
« Dátum: 2012. augusztus 29. - 15:43:23 »
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek melyiket éri meg jobban használni, tömböt, vagy PVar-t?
Mert a hivatalos SA-MP Fórumon Y_Less Írt egy topicot, amiben azt mondja, hogy ne használjunk PVart, hanem helyette használjunk tömböt...
Íme a link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=268499
Írjátok már le a véleményeteket, hogy szerintetek melyiket éri meg jobban használni(gyorsaság,több funkció terén)?
Thx

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal