Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kiakovi

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
61
Segítségkérés / Gyors & takarékos fájlkezelõ?
« Dátum: 2013. december 30. - 23:36:02 »
Én DracoBlue dini-jét használom. Rendkívül egyszerû, gyors, igényeimet kielégíti :)

62
Archívum / Para(lel)RPG-Játssz szabadon!
« Dátum: 2013. december 30. - 18:30:40 »
Sziasztok!
*Reklámszöveg*
Egy olyan RPG szervert alkottam, ami teljesen eltér az eddigi sablonos, esetleg editelt társaitól, ugyanis egyedi mod, más felfogással. A játékterület Whetstone és Red County. Minden, ami a városkákban történik a játékosokon múlik. Bárkinek lehet saját háza, biznisze, autója, ha meg tudja fizetni.
Mint beteg világunkban, itt is minden pénzzel mûködik. Azt hogy a játékos milyen úton szerez pénzt, maga dönti el. Rengeteg munkalehetõség(mind más lényeggel és nem mindegy mennyire végezzük jól) áll ebben segítségül, ám tisztességtelen utakon is haladhatunk (nincs illegális munka/frakció), sõt kitalálhatunk saját magunknak is állást (mint a testõr vagy magánfuvaros).
A karakter él, ennie kell, szomjazhat és eszméletét is vesztheti. Lehet története, múltja, félelmei, bármi, amit a jelleméhez elképzelnek. Hamar rá lehet jönni, hogy vigyázni kell mit csinálunk, hisz akár egy rossz döntés vagy egy csúnya baleset az életébe kerülhet, és nincs második esély.
Szintrendszer: Nagyon fontos a szint, meg az xp, hogy fejlõdj... Na ilyen nincs.
Kezdés: K. Játékos elolvasta a szabályokat, felmegy a szerverre, kitalál egy jelszót.... A játékos kiválaszthatja a kezdõpontot és a karakter nemét. Karaktere új lakó, semmit nem tud a városról, mindennek maga kell utánajárjon vagy kérdezõsködnie kell a z adminoktól többi lakótól. Alap felszereltsége egy óra, egy telegráf, két Deák-bérlet és a neve ( :D ) A játékost segítheti viszont a /help és /szabalyok parancs. IC mindenki magára van utalva! Ez nem feltétlen jelenti azt, hogy régebbi lakók nem írhatnak városismertetõt IC fórumban ;)
Admin-játékos... Majdnem egyenlõ a kettõ, hála az egyedi adminrendszernek, ami korlátozott jogokat biztosít a játék felügyelésére kinevezett embereknek. Nagyjából hülyebiztos, befolyással nincs a karakterre (nincs freeze, jail... ). A javított játékmechanika (részletesebben a fórumon) lehetõvé teszi egynéhány PG elkerülését. Ban csak nagyon szélsõséges esetekre van bent (cheat, hack, cleo). Egyedi warnrendszer van az elhalálozó karakterek miatt, így IP warn-t kapnak a játékosok. A játékból kiemelt játékosok sorsáról az összes játékos közösen dönt, szavazás formájában. Továbbá nem várhatjuk el, hogy tiszteljék az adminokat, mert a tisztelet ugye kiérdemelendõ ^^ .
Ha megtetszett a röpke leírásból a szerver, elõször kérlek látogasd meg a fórumot a bõvebb információkért (szabályok, hasznos OOC infók, érdekességek), majd gyere, élj kettõs életet!
Kezdõ vagy rosszul RP-zõket is szívesen fogad a szerver, nagyon elrontani nincs mit!
*Próbálkozások*
Mikor úgy határoztam, hogy RP szervert szeretnék csinálni még azt sem tudtam, RPG vagy GF legyen. 4 féle modot írtam (amik félig lettek készen) ezek között olyan is volt, hogy 3, egymástól nagyon távol esõ falvak lett volna a játéktér vagy a Lopott idõ c. filmre alapoztam.
Végül úgy döntöttem, hogy azt csinálok, ami jön. Így lett a ParaRPG.
*Adminteam*
Adminsegédek:
Agatity_Daniel
Ray_Armando
Mailat_Milan
Gray_Blackster
1-es admin:
Meteorológus_Mihaly
Kaszta_Szily
2-es admin:
-Még nincs regisztrálva
-Még nincs regisztrálva
3-as admin:
Ivan_Torres
TGF van, bárki jelentkezhet majd a fórumon. Minden elfogadott jelentkezõ adminsegédként kezdi majd.
Ahogy a reklámszövegben említettem, van jónéhány munkalehetõség.
Ilyenek például a minden szerveren megtalálható:
-Rendõrség
Feladatköre a városok védelme, a bûnmegelõzés, bûntény esetén nyomozás, majd a tettes(ek) felkeresése, szükség szerinti elõzetesbe helyezése, ítélet utáni börtönbe szállítás. (Nem a rendõr dönt a büntetés nagyságáról)
-Mentõszolgálat és Kórház
A feladatkör változhat, attól függõen, hogy a játékos mentõápoló vagy orvos. A mentõápolónak esethez kell mennie, majd a gyors, szakszerû ellátás után mihamarabb kórházba juttatni a sérültet. Onnan az orvos veszi át a további feladatokat, õ felelõs azért, hogy valaki felépülhessen.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_i6dx7ndc5w.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_yvkt3yk09u.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_e03q1jwcal.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_sf9guoynja.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_0jimzrq3j1.png
Taxitársaság
Feladata, hogy az ügyfeleket A pontból B-be figye. Szakképzettséget nem igényel, a bér teljesítményhez van kötve. Taxióra rendszer mûködik, tehát ugyanúgy lehet elindítani, szüneteltetni, vagy akár nullázni az órát. Van kiszállási díj, percdíj megtett táv után fizetendõ díj.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_kk7z1dzmsk.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_snnejhc5ji.png
Szerelõk
Feladatuk a szabálytalanul parkolók elvontatása, roncsok eltakarítása, autófestés és javítás. Teljesítmény- és pénzéhsség függõ a keresetük. Elõször fel kell mérni a javítandó kocsi javítási költségeit. A javítás a szerelõnek is pénzbe kerül, amit a jármû tulajdonosának kell a rákalkulált munkadíjjal együtt kifizetni.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_wra20kz05y.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_kuv2d9m5lk.png
Roncsszállítás:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_31_jioqes0tpa.png
Rádiósok
Feladatuk a nép szórakoztatása, interjúk készítése. Õk a média, és a város vezetése akár befolyásolhatja.
Tûzoltóság:
Ma találtam ki, hogy lenne a legjobb megoldani, de még kérdéses, hogy bekerül-e.
Feladatuk a vihar utáni kártalanítás, esethez kivonulás (rp-zés miatt valaki beszorult a kocsiba pl.), tüzek megfékezése.
Polgármester:
Feladata a város irányítása, törvényhozás, alkotmány módosítása megfelelõ támogatottság esetén. Az alkotmány befolyásolhatja a város politikai beállítottságát, a rendõrök hatáskörét. Így lehet akár anarchia, zavaros demokrácia, vagy békés kommunizmus, ami kisül.
A polgármester tudja befolyásolni a béreket az adó segítségével, benzinárak emelkedhetnek. A városkassza az õ kezében van, õ dönti el, hogy milyen célokra fordít pénzt. Az elsõ polgármester szavazás útján kerül a posztba, önkényuralmi törvényeket csak a második választás nyertese hozhat az alkotmányban foglalt minimum támogatottság esetén.
Kismunkák:
Oktató
Feladata, hogy a sikeres KRESZt elvégzetteket jármûvezetésbõl levizsgáztassa, a jogosítványt kiadja. Bevétele a vizsgadíjakból származik.
Buszsofõr
Feladata, hogy a város lakóit egy megadott útvonalon eljuttassa a különbözõ megállókba. Bérét körönként kapja.
Szabó
Feladata, hogy ruhát varrjon a rendelõknek. Bérét befolyásolja a teljesítménye és a pénzéhsége. A ruhának vannak anyagköltségei!
Postás
Leveleket, csomagokat kell kézbesítenie postabicikli segítségével. Alap bére nincs, jattokból él.
Úttisztító
Az utakat kell tisztán tartania, fontos, hogy alapos munkát végezzen. Munkája bérét a megtisztított útszakasz és az alaposság befolyásolja.
Pizzás
A városlakókat el kell látni pizzával, ha ennének. A pizzás bérét 2 dolog teszi össze: kiér-e a helyszínre és hogy ad-e el pizzát. (a többi játékos tartja életben, tehát lehet hívni a pizzást csak úgy, azért is kap pénzt! )
Fagyiárus
Standoznia kell a jármûvével és várnia, hogy vegyenek tõle fagylaltot. Ajánlatos lassan haladnia, hogy megállhasson kényelmesen, ha valaki vásárolna.
Masiniszta
Ez egy felelõsségteljes munka, nem is lehet elvállalni, míg a lakó nincs egy ideje a városban. Feladata, hogy a kötött pályás útvonalon lévõ állomásokra menjen és ott biztonságosan megálljon.
Bíró
A város vagy a városvezetés választhatja meg, különbözõ ügyek elbírálására, büntetés kiszabására. Az elítéltnek fizetnie kell a perköltséget, annak a fele a bíróhoz megy.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_4evdtz53y6.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_cyj93381qs.png
Biztonsági õr
Ez egy felelõsségteljes munka, nem is lehet elvállalni, míg a lakó nincs egy ideje a városban. Feladata a Commerce Bank fegyveres védelme, akár élete kockáztatásával. A biztonsági õr akár többedmagával is dolgozhat, a bért minden bankrablás helyszínén lévõ õr megkapja, bankszámlára.
Kamionos
Logisztika... A kamionsofõrnek el kell juttatnia a rakományt a kijelölt pontra és az üres rakteret vissza kell juttatnia a kamiontelepre. Ha út közben valami történik a szállítmánnyal, nem kap pénzt.
Jármûrendszer:
Saját készítésû, menti a jármû állapotát, pozícióját. Ajánlatos ésszel vezetni, mert a javítása kissé drága, továbbá nem bír ki mindent.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_0sll8yl79s.png
A jármûveket természetesen kell tankolni, az üzemanyag állapotát a 2-es gombbal nézhetjük meg. A munkához szükséges jármûveket illik teli tankkal visszavinni a helyükre, hisz a városvezetés állja a benzinköltségeket.
Jármûvünkben egyedi rádióscript üzemel, az y és az n gombbal tekerhetünk a rádióadók között, ha elöl ülünk. A kocsiban utazók mind ugyanazt a zenét hallják. Van Coolfm, Tilos rádió... meg 2 külföldi, ami nem mindig akaródzik bejönni. Túltekerni nem lehet a rádiót.
Házrendszer:
Saját készítésû, nagy extrákat nem tartalmaz. Csak háztípusok vannak(pl putri, lakóautó, 2 szintes ház), meg ára a háznak...
Boltrendszer:
Saját készítésû és megéri elsõ bolt nyitók között lenni, ugyanis a modban 3 bolt van összesen. Fel lehet venni a nettó bevételt és rossz emberek akár el is vihetik azt. A bolt tulajdonosa kap egy \"vészcsipogót\" egy üzenettel a telegráfjára, hogyha baj van.
Fegyver rendszer:
Ez teljesen egyedi, ilyen más szerveren nincs is (vagy nem tudok róla), de magyarországin BIZTOS nincs.
Lényege, hogy a karakternél csak elõvett fegyvert lehet használni. Ha pörget a görgõvel, tuti nincs 2 lõfegyver nála. 2 slot van, mind2-be 1-1 fegyvert el lehet helyezni. Lõfegyverek közti váltás a görgõ lenyomásával történik. Aktuális fegyvert újratölteni a görgõ 2x-i lenyomásával lehetséges. Egy fegyverben összesen csak 1 tár lehet. Elõvett fegyvert (/slot) meg kell tárazni a görgõ 2-szeres lenyomásával. A fegyverek, töltények mentésre kerülnek.
Javított játékmechanika:
A PG-ket elkerülendõ, építettem a modba valósághû elemeket. Nem ajánlatos gyors kocsból kiszállni vagy mást veszélyeztetõ fegyveres embert meglõni... Továbbá a fegyverek is jobban sebeznek, akár 1 találat is súlyos lehet. A játékos elvérezhet, ha nem kap idõben segítséget és elvesztheti az eszméletét is. Eszméleténél lévõ sérült a jármûvét el tudja vezetni, de nagyon nehezen. Továbbá a sokkoló is tartogathat meglepetéseket...
Börtönrendszer: az elítélteket a Los Santos-i börtönbe kell szállítani, ha a jogerõs ítélet úgy van. A benn töltött idõ alatt 1x lehet próbálkozni a szökéssel. Ellátást (kaja, innivaló) kap.
Bilincs:
Elvágható megfelelõ eszköz segítségével...
Meteorológus Mihály:
 

Lényege, hogy a testvérem (aki mellékesen IRL is Mihály :D ) csinálja a pontos idõjárás-elõrejelzést. Mellékesen az idõjárást is õ állítja be 24 órára elõre, mert jó földrajzból :D Én meg mindig is sík hülye voltam hozzá...
Szmog:
Egyszerûen leszállhat a szmog a sok károsanyag-kibocsátástól. Gyakoriságát befolyásolja, mennyit használják jármûvüket a lakosok.
Strand:
Ez is egyedi pontja a szervernek. Jó idõ esetén kint vannak a parton a strandlabdák és a törülközõk, azok is random pozíción. Napszaktól is függ, hogy kint vannak-e ezek a tárgyak.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_eynfo0a1ve.png
Drogrendszer:
A szerveren 4 féle drog van. Alkohol, dohány, marihuána és gomba. Az utóbbi hármat nem lehet kapni sehol és legálisságukat, korlátozásaikat a törvények szabályozzák. Ezeket a növényeket vagy gombákat meg kell keresni és gyûjtögetni õket, seftelni is lehet velük.
Halál rendszer:
Ha a karakter meghalt, nincs tovább, újat kell regisztrálni. Ha szabálytalan módon halt meg, a karakter visszahozható, ezt jelezni kell.  A hulla ott marad, míg egy ember rá nem talál és kihívja nyomozni a rendõröket.
Nyomozás:
A hullán maradnak bizonyos nyomok, az áldozatot be lehet azonosítani, a halál okát egy kód adja ki. A nyomokat érdemes leírni, mert a késõbbiekben hasznos lehet. Az orvos mintát vehet a gyanúsítottról, és ha a minta egyezik a nyomokkal, bingo! Megvan a tettes.
Lottó:
Egyszerû, nagyon primitív, annyi az egész, hogy 1 és 10000 között kell tippelni, ha talált, viszed az alapnyereményt és mások pénzének egy részét. Óránként változik a nyerõszám. Sorsjegy is van...
Eleinte Puttót szerettem volna betenni, de gondom akadt a kattintós textdraw-val, így hagytam a francba...
Fejlesztõi kép. Akit érdekel ez a textdraw, elküldöm!
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_31_mcprq66l86.png
Bankrablás:
A bankot (jobb esetben) õrök védik. Bankot rabolni lehet egyedül vagy csapatban. A zsákmány méretét a pakolás ideje határozza meg. Minimum 5 rendõr kell legyen a szerveren, és csak lõfegyverrel lehet elkezdeni bankot rabolni.
Rejtett bolt:
Nem mindent lehet legális utakon megszerezni és az sem biztos, hogy amit szereznénk, legális-e tartani. Így egy eldugott ponton lehet vásárolni ezt-azt...
Admin:
TGF van! Minden újonc admin adminsegédként kezdi, késõbb a fõadmin (azaz én) segítségével elõléphetnek 3-as vagy akár 4-es szintre.
Ez egy egyedi adminrendszer, úgy van kialakítva, hogy az admin tudjon Rp-zni és ne nagyon tudhasson meg IC információkat. Az adminrendszerbe létrehoztam egy PM rendszert, ami minimum 3-as szintû admin és játékos között folyhat. Ez bizalmas, az itt folytatott beszélgetéseket senki más nem látja. Saját belátás szerint használandó!
Eredetileg ez az adminrendszer egy mindenre kiterjedõ csudibugi dolog volt, ám fölöslegesnek éreztem egynehány funkcióját, így lebutítottam. Nem tartalmaz fagyasztást, játékos mozgatását, se adminjailt. Viszont a karakterek halála miatt IP warn van, amibõl 20-at lehet max összegyûjteni.
Röviden ennyi, nem tudom, hogy még mi más került be a modba :D (elfelejtettem, majd rájövök). Ez a hátránya, ha egyedül csinálom :D
Köszönök mindent a sampforum.hu segítségnyújtóinak, akik leírásaikkal, esetleg segítségkérésemre adott válasszal lehetõvé tették nekem ennek a modnak a megírását.
Várható fejlesztések:
Nem csak járó motorú jármûveket lehet ellopni majd, hanem aminek az ajtaja nincs zárva!
Special thanks to the official sa-mp.com, for the English tutorials.
Thanks for:
Incognito - Streamer plugin
Y-less - sscanf 2 plugin
DracoBlue - Dini.inc
Leaderes munkák szabadok!
A szerver nyitva (teszt miatt), de hivatalos nyitás 2014.01.01-jén, délután van.
Érdekel olyan ember, aki ért az npc-khez!
Szerver neve: [HUN]ParaRPG-Élj kettõs életet!

Hosting: Nevenincs, olaszországi


Kliens: San Andreas Multiplayer 0.3x


IP cím: -


Játéktér: Los Santos, Red County, Whetstone


Weboldal: -

63
Segítségkérés / Idõzített parancs
« Dátum: 2013. december 21. - 01:32:22 »
Hát mondjuk lekéred a dátumot (elég a nap).
Aztán feltételhez kötöd, hogy ha a nap != tárolt nappal
-mehet a paramcs tovább
-eltárolod egy változóba, pontosabban egy fileba a napot
ha a nap és a tárolt nap egyenlõ, kiírja, hogy ma már használtad.
Dátum lekérése: getdate
parancsfeldolgozó: ZCMD (ezt ajánlom)
filekezelõ: dini (ezt ajánlom)

64
Kérdések, Segítség / Feltörték a jelszavamat SEGÍTSETEK!!!
« Dátum: 2013. december 20. - 13:05:23 »
Na látod, nincs rá megoldás. Viszont a problémáddal ötletet adtál, ami bele fogok építeni a szerverembe ^^

65
Kérdések, Segítség / Feltörték a jelszavamat SEGÍTSETEK!!!
« Dátum: 2013. december 20. - 13:00:21 »
Levél adminteamnek és talán(!) valamilyen úton-módon tudatják veled a jelszót, de ennek az esélye kicsi... Nem igazán lehet ezzel mit csinálni...

66
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Karácsonyi script gyûjtemény
« Dátum: 2013. december 19. - 16:36:27 »
Lenne még egy ötletem. Tegyél bele mondjuk mikulássapkás õzikéket, sõt, ha tudsz, mapolj egy kisebb szánt(tele ajándékdobozzal)... Kötél objectekkel meg hozzákapcsolni az õzeket. Tovább belegondolok, ezt az egészet hozzákapcsolhatnád valami repülõhöz(ami egy interiorba van \"linkelve\"), és a játékos meg irányíthatja :D

67
Mi van az onplayerspawn alatt?

68
Archívum / [HUN]National Death Match Szerver[0.3x]
« Dátum: 2013. december 19. - 13:37:57 »
Ha lesz spec, minek a jetpack megfigyelés? :\'D

69
Munkaerő keresése / Leendõ ParaRPG-re keresek mapper(eke)t!
« Dátum: 2013. december 18. - 23:25:29 »
Sziasztok!
1-1,5 hete kerestem mappert, jelentkeztek 3-an, abból 1 elmondta, hogy nem tud mutatni a munkái közül, meg nem mappol annyira jól, de adminkodni (részletesen, hogy nagyon) tud... ( :D ) a másik nem írt szinte semmit, a 3-at meg megbíztam, hogy csinálgassa a dolgokat.... Hát megcsináltam pár mapot, mert nem érkezett hozzám munka.
A lényeg, hogy most megint megpróbálkozom mapperkereséssel, hátha most komolyabb embörkék fognak jelentkezni :)
Röviden a modról:
Egyedül írom, nem átirata vagy kopizása ( :sick: ) egyik modnak sem. RPG (tehát nem GF), nincs is túlbonyolítva nagyon és teljesen egyedi ötletek tucatja található meg (nyitáskor majd ezekrõl írok bõvebben). Rengeteg munkalehetõség, más-más tennivalóval. Elhagytam minden olyan parancsot, ami bárhogyan is könnyítené a  játékosok dolgát. Továbbá az \"admin\" majdnem, hogy teljesen egyenlõ lesz a többi játékossal, így majd a szabályzat is igazságos lesz.  :angel:
Játéktér: Los Santos, Red County, Flint County, Whetstone
Miket kéne mapolni?
Fehérház - az aktuális polgármester lakhelye, nem messze a Los Santos városházától egy dombon van
Vonatállomások: Palomino, majd ezt hamachin keresztül megmutatom
Partisziget - Pálmafák, luxus, buli 1000-rel, Santa Maria beach-rõl látható
Templom - (csicsa, \"házasság\" miatt kéne)
Disco- A los santos-i disco zenementes interiorja (egyedi zenék, meg mondjuk nagyobb tánctér miatt)
Kocsma (csicsa, de azért valahol inni is kell :D )
hajléktalan szálló - fedél a nem hajlékonyak számára
Ki(ke)t keresek:
-Munkájára igényes
-Szorgalmas
-15. év feletti embert.
Mit lehet kapni a segítségért:
-Adminsegédi pozíció
-Feltûntetést a készítõk között, mint mapper
-Igény szerint akár leader-fõnökség
Minta a jelentkezéshez:
Név:
Kor:
Bemutatkozás:
Mi motivál:
Esetleges tapasztalatok adminsággal kapcsolatban:
RPG/GF tapasztalatok:
Munkák: (megnevezés+képek vagy kód)
Egyéb hasznosítható képességek:
Jelentkezni privát üzenetben vagy skype-on (kiakovi) lehet. Köszönöm elõre is a jelentkezéseket :)

70
Segítségkérés / SetPlayerPos "többesszámban"?
« Dátum: 2013. december 16. - 16:32:25 »
for(new i=0; i{
SetPlayerPos(i, x,y,z);
}

 
Egyszerû ciklus :)

71
Segítségkérés / STRING w/enum?! Hogyan?!
« Dátum: 2013. december 14. - 17:24:04 »
format(pInfo[playerid][string], 128, \"%s\", amit bele szeretnél tenni);

 
Tehát meg kell elõtte formázni, ha szöveget tárolnál :)
Ha nevet szeretnél tárolni:
 
GetPlayerName(playerid, Nev, MAX_PLAYER_NAME);
format(pInfo[playerid][string], 24, \"%s\", Nev);

72
Segítségkérés / Nem jelenik meg egy hullaobject
« Dátum: 2013. december 14. - 12:22:10 »
new eInfo[2000][info6]; //nem véletlen 2000 (mert eredetileg nem a playeridhez szerettem volna igazítani az egészet... 1. halott lett volna a 0, 2. 1 stb

 

enum Info6
{
Halott[24],
Halid,
Float:Posx,
Float:Posy,
Float:Posz,
Kilid,
Ok
}

 
Eredetileg így nézett ki:
 
new eInfo[2000][info6]
new Text3D:haltextek[2000];
new haltext[100];

 

enum Info6
{
Halott[24],
Halid,
Float:Posx,
Float:Posy,
Float:Posz,
Kilid,
Ok
}

 


public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
for(new di=1; di<2000; di++)
{
if(eInfo[di][Halid] == 0)
{
GetPlayerName(playerid, Nev, MAX_PLAYER_NAME);
format(eInfo[di][Halott], 24, \"%s\", Nev);
eInfo[di][Halid] = pInfo[playerid][Azon];
eInfo[di][Posx] = x[playerid];
eInfo[di][Posy] = y[playerid];
eInfo[di][Posz] = z[playerid];
eInfo[di][Kilid] = pInfo[killerid][Azon];
eInfo[di][Ok] = reason;
format(haltext, sizeof(haltext), \"Hulla id: %i\", di);
haltextek[di] = CreateDynamic3DTextLabel(haltext, COLOR_GREEN, hInfo[di][Posx], hInfo[di][Posy], hInfo[di][Posz], 30.0);
break;
}
}
return 1;
}

73
Segítségkérés / Nem jelenik meg egy hullaobject
« Dátum: 2013. december 14. - 11:50:46 »
Sziasztok!
Azért írok, mert már pár órája szenvedek egy ötlet megvalósításával.
onPlayerDeath alatt:
 
if(eInfo[playerid][Halid] == 0)
           {
           GetPlayerName(playerid, Nev, MAX_PLAYER_NAME);
           format(eInfo[playerid][Halott], 24, \"%s\", Nev);
           eInfo[playerid][Halid] = pInfo[playerid][Azon];
           eInfo[playerid][Posx] = x[playerid];
           eInfo[playerid][Posy] = y[playerid];
           eInfo[playerid][Posz] = z[playerid];
           eInfo[playerid][Kilid] = pInfo[killerid][Azon];
           eInfo[playerid][Ok] = reason;
           hulla[playerid] = CreateDynamicObject(2907, x[playerid], y[playerid], z[playerid], 0, 0, 0);
           }

 
Azt próbálom megcsinálni, hogy létrejöjjön egy hullaobject, mikor meghal a játékos és pár dolgot lementsen nekem tárolókba (helyzete, a halott neve, azonosítója..stb. Már próbáltam file-ba mentéssel is (a kilid és ok nem jelent meg a file-ban...), próbáltam dinamic3dtextet, meg most ezt az objectezést, de semmi nem jelenik meg IG.. :(
Köszi elõre is a segítséget :)

74
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / OBJECT!!
« Dátum: 2013. december 14. - 11:43:22 »
CreateDynamicObject a streamer pluginnal :)

75
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mikulássapka!
« Dátum: 2013. december 13. - 18:36:52 »

Ez mind szép és jó, csak azt nem értem minek kell ide FIXCHARS?
 
[/quote]
2 á betû miatt :D

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal