Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 136
61
Segítségkérés / Hosszú szöveg megjelenítése egy textdrawban
« Dátum: 2013. november 27. - 20:59:03 »
Maximum length of textdraw is 800 characters. Longer text will crash the client. [/quote]
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawCreate
Próbáld kisebbre állítani a betûk méretét:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawLetterSize

62
dsadasdsa

63
Segítségkérés / Hosszú szöveg megjelenítése egy textdrawban
« Dátum: 2013. november 27. - 20:47:39 »
Én még sose próbáltam annyi karaktert, de egy ötlet:
Próbáld TextDrawSetString-el belerakni. Lehet csak a TextDrawCreate nem tudja.

64
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. november 27. - 17:50:17 »

Valaki nem tudja melyik az az animáció amikor cj vesz egy dobozos üditõt az autómatánál?
 
[/quote]
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerAnimationIndex
Itt amit találsz kódot beilleszted a a módodba, majd felmész a szerveredre, cj skinre váltasz, keresel egy \"dobozos üdítõ automatát\", veszel egyet, majd közben figyeled mit ír ki.
:D
Na az lesz azaz animáció.  :D :D

65
Segítségkérés / lassú mysql lekérdezés
« Dátum: 2013. november 26. - 17:06:34 »
Mert ezt az eljárást ismételtetni kell ameddig tart az adat.
 
mysql_fetch_row(linen);

 
helyett:
 
while(mysql_fetch_row(linen))

 
És nem kell a sscanf hiszen a \"linen\" változó már tartalmazza az adatot nem tudom minek teszed át \"nevtarolo\" változóba.
Edit:
Ezt az online offline feliratot is sokkal egyszerûbben kellene megoldani mivel, azt hogy csatlakozik-e a játékos név szerint azt megint csak for ciklus segítségével állapítod meg (GetPlayerID).
A helyedben én tárolnám plusz egy adatsorban az adatbázisban mikor csatlakozik a játékos és mikor kilép hogy most online-e vagy offline. (persze itt szerver indítás után le kell futtatni egy mysql update sort amivel az összes játékos állapotát offline-ra állítja.
Ez akkor is csak indításkor játékos csatlakozáskor és kilépéskor fog adatot frissíteni. (ez a legoptimálisabb)
Utána ezt a dolgot már megint könnyebben letudod kérni az adatbázisból egyetlen egy kéréssel (mysql_query) amit persze beleírhatsz ebbe a kódba.
 
SELECT Name,Elerhetoseg  FROM users WHERE Clan = \'%s\'

66
Segítségkérés / lassú mysql lekérdezés
« Dátum: 2013. november 26. - 00:05:52 »
Így van és mindannyiszor ahányszor ismétlõdik a for ciklus te újból lekéred mennyi sor van az adatbázisban.
A legoptimálisabb az lenne ha egyetlen mysql_query küldéssel kérnéd le az összes adatot melyet szeretnél kiíratni.
Tehát ez helyett:
 
SELECT Name FROM users WHERE Clan = \'%s\' AND ID = %d

 
Csak ez:
 
SELECT Name FROM users WHERE Clan = \'%s\'

 
Így az összes létezõ névvel vissza fog térni a \"Clan\" feltételnek megfelelõen, amit általában a \"|\" jel fog elválasztani egymástól.
pl.: xyw|username|Ryuuzaki|tesztnev

67
Segítségkérés / lassú mysql lekérdezés
« Dátum: 2013. november 25. - 19:59:11 »
A ciklus sorozatban mysql_query, sõt kettõ is mivel említetted a GetTableLines eljárást is.
Csak ennyi a baja semmi más.

68
Segítségkérés / Random játékos szín
« Dátum: 2013. november 25. - 18:56:47 »
#define RandColor ((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF)
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   SetPlayerColor(playerid, RandColor);
   return 1;
}

69
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / motor indító/leállító hiba
« Dátum: 2013. november 24. - 17:58:46 »
Adat ellenõrzés ellõtt kellene lekérni az adatot.
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/kocsi\", cmdtext) == 0)
{
new
   Float: X,
   Float: Y,
   Float: Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
CreateVehicle(540, X, Y, Z, 0, 1, 160, 1000);
return 1;
}
if (strcmp(\"/motor\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
   {
      new kocsiid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
      GetVehicleParamsEx(kocsiid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);  // Lekérés
      if(engine == 1) // Ellenõrzés
      {
         SetVehicleParamsEx(kocsiid, 0,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Real Life RPG: Leállítottad a jármûved motorját !\");
      }
      if(engine == 0)
      {
         SetVehicleParamsEx(kocsiid, 1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Real Life RPG: Beindítottad a jármûved motorját !\");
      }
   } else {
      SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Real Life RPG: HIBA: Nem te vezeted a jármûvet !\");
   }
} else {
   SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Real Life RPG: HIBA: Nem ülsz jármûben !\");
}
return 1;
}
return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Real Life RPG: HIBA: Ismeretlen parancs. Parancsokért: /help\");
}

70
Segítségkérés / Elég érdekes probléma: Halál crash
« Dátum: 2013. november 24. - 17:50:43 »
Az egész kellene.
A \"Jah és persze a poz átrakás..\". minden ami az OnPlayerDeath funkcióban benne van.
Amúgy használd ezt a plugint hátha kiír valami hasznos hibaüzenetet.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=262796

71
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Aréna hiba
« Dátum: 2013. november 24. - 17:45:50 »
A koordinátát adhattad meg rosszul.
Ha jól tudom de nem biztos, a legelsõ 3 koordináta adatnak kisebbnek kell lenni mint a következõ 3 adatnak.
Ezért min illetve max érték van oda írva.
minx, miny, minz, max, maxy, maxz
A te példádban az elsõ kettõ x y adat már rosszul szerepel:
-1.5551 < -53.2185 az elsõ nem kisebb mint a második érték így nem teljesül a min illetve maximális érték.
Próbáld úgy hogy a kívánt hely közepén megnézed a koordinátát és onnan kiszámolod a beírandó adatokat úgy hogy mondjuk kivonsz belõle 50-et azt írod a min érték helyre majd hozzáadsz ötvenet azt meg a max érték helyére írod.
pl.:
 
Area_AddCuboid(123.00 - 50, 234.00 - 50, 345.00 - 50, 123.00 + 50, 234.00 +50 , 345.00 + 50);

72
Segítségkérés / a legközelebbi játékos ID lekérése
« Dátum: 2013. november 24. - 17:21:39 »
A visszatérés. (return)
 
new id = GetClosestPlayer(playerid, 200.0);
printf(\"Legközelebbi játékos id: %d\", id);

73
Beszélgetés / Milyen telefonod van?
« Dátum: 2013. november 24. - 10:34:36 »
Én saját keresetbõl vettem, csak hogy kiessek ebbõl az apu anyu vette dologból. :D
[hs width=300 height=300]http://moobilni.pl/wp-content/gallery/nokia-c7-00/nokia_c7_1.jpg[/hs]

74
Segítségkérés / Miért adja ezt a pawno?
« Dátum: 2013. november 24. - 08:30:22 »
Akkor azt csinálja.
Indítsd el a pawno programot, (azt amelyik ezt csinálja) majd felül a Build menü pont Run Options menüjére kattints és amit ott ír azt is írd ide.

75
Segítségkérés / Miért adja ezt a pawno?
« Dátum: 2013. november 23. - 22:35:47 »
Másik szkript-el is ezt csinálja?

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal