Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Akkor újra leírom a hibát, nem tudom, ezt miért törölték. Na mindegy... Úgy is találtam még hibát. - UCP-n karakter regisztrálásnál nem lehet 3 tagú nevet regisztrálni, mivel szóközt nem fogad el keresztnévnél. - Ha beregisztráltam UCP-re pl. Teszt névvel és tesztteszt[/member].teszt e-mail címmel, akkor fórumra ezzel nem lehet bejelentkezni, de regisztrálni sem lehet ezekkel az adatokkal, mivel \"már használatban\" vannak. + És egy ötlet... Karakter regisztrálásnál lehessen kezdő skint is megadni, nem mindenki járkál szívesen csöves skinben kezdésnél, hiszen nem mindenki csövesként jön Los Santosba. Ez egy régi hülyeség, amit valaki kitalált. El lehetne hagyni.
Találtam egy eléggé súlyos hibát. UCP karakter regisztrálásnál nem fogadja el a szóközt a névnél (Mivel három tagú nevet akarok regisztrálni. Ernst Stavro Blofeld-et). +Szerintem StoryRPG-ben sokkal több egyediség van eddig, amit láttam. ATM rablás, stb.
Semmi egyediség nincsen a szerveren, ezeket már a Goudlyne szervereken is csinálják, csak maximum más paranccsal és dizájnal. Attól, hogy tudsz horgászni, nem lesz egy forradalmi szerver. Persze, lehet jönni a \"már nem lehet egyedi dolgot mutatni\" szöveggel. De akkor még mindig nem találták volna fel az RP szervereket SAMP-on, ha ez így lenne. Mellesleg a leírás felét az értelmetlen videók (Egyikben egy minden szerveren megtalálható alap munkát mutat be, a másikon pedig négerek lövöldöznek és animban állva úgy tesznek, mintha nagy drogdílerek lennének. Inkább egy RP szituációt kellett volna bemutatni.)és az alap RP parancsok leírása tölti ki (amiknek gondolom amúgy sem lesz nagy szerepe a szerveren).
SeeRPG. Talán mindenki, aki valaha játszott SAMP -al tudja, hogy mi is az a SeeRPG. Egy folyamatosan fejlődő közösség. Habár a szerver 7 éves története során a vezetőség sokszor alakult át gyökeresen, a szerver szintén többször zárt be, de többször is éledt újjá. A szerver a mostani újjá indítás után elkezdett folyamatosan az igazi RP felé mozogni, és kellő játékos számmal, folyamatosan tudunk fejlődni, viszont ehhez Ti is kelletek! A vezetőség a szervert folyamatosan fejleszti, a Ti ötleteitekkel! A szerveren rengeteg forradalmi dolog került be, melyről hosszú leírások vannak.
Spoiler for INVENTORY ÉS STORAGE RENDSZER:
Üdvözlök minden kedves Olvasót! Ebben a témában az inventory rendszerről és az ahhoz tartozó parancsokról, interakciókról lesz szó.
Inventory megnyítása: Az inventoryt először is az Y gomb vagy a(z) /zseb parancs beírásával hozhatjuk elő. Értelemszerűen miközbe le vagyunk sérülve, bilincselve az inventoryt nem használhatjuk.
Tárgy(ak) átadása.eldobása,felvétele: Tárgy átadása: Tárgyainkat úgy tudjuk átadni a másiknak, hogy megnyitjuk az inventoryt,megkeressük az átadandó tárgyat majd kiválasztjuk a Tárgy átadása sort. Ekkor előjön egy dialog, ahol meg kell adnunk hogy hány darabot szeretnénk átadni a tárgyból. Itt csak érvényes értéket fogad el a rendszer. Miután ezt megtettük, jobb gombbal ki kell választanunk a játékost. Ha nem jön elő a megerősítő ablak, akkor érdemes egy lépést tenned a karaktereddel a szinkronizáció miatt. Tárgy eldobása: Tárgyat eldobni kétféle módon lehetséges. Az egyik mód, mikor a kiválasztott tárgyból eldobod az összeset. Értelemszerűen a másik pedig hogy megadott darabszámú tárgyat dobsz el. (Mj.: Ez nem minden itemtípusnál működik. (Pl. golyóálló mellénynél))
Tárgy felvétele: A földön lévő itemeket a C gomb (guggolás) lenyomásával vehetjük fel.
Tárgyak berakása tárolókba: A szerveren különféle tárolók elérhetőek, amiket ti is tudtok lerakni. Ezekbe lehet lehet ki-bepakolni tárgyakat egy meghatározott darabszámig. Ezeket a tárolókat úgy ismeritek fel, hogyha a közelébe értek egy piros kör jelenik meg előttük.
Tárgyak használata: Még itt az elején leírom, hogy nem tudod az összes tárgyat felhasználni! Ennek az az oka, hogy a tárgyak nagy része munkához, vagy craftoláshoz szükséges. (Lásd: 4x-es nagyítású távcső + Rifle = Sniper, Szemét -> Kukás munka) Ezen felül a tárgyak többféle kategóriába vannak sorolva: Ételek, italok, orvosságok/elsősegély csomagok, lőszerek, fegyverek, tárgykészítési összetevők, stb. Értelemszerűen ezeket rendeltetésszerűen tudod használni, így míg a pizza az éhségedet fogja csökkenteni addig az orvosság az életerődet állítja helyre. Fontos megjegyezni, hogy a szerveren külön lőszer-fegyver lesz, viszont ez nem azt jelenti, hogy minden fegyverhez külön lőszertípus tartozik. Hogy egy példát is megemlítsek,egy M4A1 használatához szükséges egy M4A1 nehézfegyver, és minimum 1 darab, 5.56x45mm-es lőszer.
Súly: Mindegyik tárgynak megvan a maga súlya. Igaz, van amelyik szinte egyenlő a nullával, de ezek az olyan személyes tárgyak közé fognak tartozni, mint a kulcsok, személyi igazolvány, jogosítvány, stb. Viszont ez nem azt jelenti, hogy lehet nálad 500db kulcs, mivel a nálad lévő tárgyak száma is korlátozva van. Tárgyak gyakorisága: A tárgykészítési összetevőknek, vagy a már elkészített tárgyaknak van előre meghatározott gyakorisága.
(!)Tárgyak elvétele: Vannak bizonyos védett tárgyak, amihez másik fél nem férhet hozzá (Nem is eldobhatók,átadhatók,elrakhatók). Ezek a tárgyak a személyi igazolvány,lakcímkártya,jogosítvány,bankkártya,kulcsok. Az összes többi tárgyat elvehetik tőled! Így ha rendvédelmis vagy, és lesérültél, elvehetik tőled a bilincsed, fegyvereid!
(leírás: Rasheed)
Spoiler for ANIM- ÉS SÉRÜLÉSRENDSZER:
Üdvözlök minden kedves Olvasót! Ebben a témában a sérülés rendszerről ejtek pár szót.
Először is nemtudom kinek tűnt fel a videóból, de a kliens oldali halál teljesen mellőzve lett. Ez magyarul annyit jelent, hogy nem a megszokott módon fog meghalni a karaktered (Pl. Magasról leesel -> csonttörés hang -> halál) hanem ott maradsz ahol meghaltál, addig amíg be nem tudod írni a(z) /acceptdeath parancsot, ami segítségével respawnolódhatsz.
Meghalni értelemszerűen akkor tudsz, ha az életerőd eléri a 0.0000 pontot. Mindaddig amíg ezt nem éred el, a karaktered életben marad és próbálhatsz megküzdeni azért, hogy életben maradj. Ekkor még segíthetnek rajtad, de ugyanakkor el is vehetik a nálad lévő tárgyakat. (Ugyanez érvényes akkor is, ha meghaltál.)
A félreértések elkerülése végett a láb, fejlövés ki lett véve. Igény esetén később bevezetésre kerülhet egy olyan rendszer, amivel a sebzéseket lehet növelni, esetleg különböző lőszertípusok figyelembevételével is. Update: Mostantól érvényben van a vérzés rendszer, ami egy megadott sebzésértéknél lép érvényben. Ezt követően a karakterünk életereje folyamatosan csökken. Ezt a rendszer jelzi is felénk, az alábbi üzenettel;
illetve a karakterünk vér\"tócsákat\" hagy maga után...
A vérzést elsősegély típusú tárgyakkal tudod elállítani. Ezek közé tartozik a kötszer, kis elsősegély csomag és elsősegély láda. Erre csak addig van lehetőséged, amíg nem estél össze, onnantól már csak más segíthet rajtad. Fegyverskill változtatások: Amennyiben az életerőd kritikus szinten van, a fegyverkezelési képességed nehezedik. Ha az életerő pontjaid 15-25 között van, már nem tudsz mozogni lövés közben,ha ez alá csökken már célzás közben se fogsz tudni. Update: Testrészeknél különböző sebzés szorzók lépnek érvénybe: Fejlövés: Elszenvedett sérülés * 1.40 Test, ágyék: Elszenvedett sérülés * 1.20 Kéz, láb: Elszenvedett sérülés * 1.10 Golyóállómellény használata esetén ezek a sebzések eszerint csökkennek: - Fejlövés esetén a sebzés 0.75%-al csökken ha SWAT tag a sebzett fél. (Pl: 50 => ~37) - Mellkas, ágyék lövésnél a sebzés 0.65%-al csökken. Késsel vagy karddal való sebzésnél a sérült azonnal vérezni kezd. (leírás: Rasheed)
Spoiler for FAVÁGÁS RENDSZER:
Üdvözlök minden kedves Olvasót! Ebben a témában a favágás rendszerről ejtek pár szót.
A favágás nincs munkáhöz kötve, bárki vághat fát aki rendelkezik láncfűrésszel. Láncfűrészt jelenleg a boltokban lehet vásárolni, illetve a farmernél az erdő mellett. A favágás megkezdéséhez nincs más dolgunk, mint keresni egy \'Élő\' státusszal rendelkező fát, amit a képen is láthattok.
Ezután elő kell vennünk a láncfűrészt, és el is kezdhetjük a fa kivágását. Ehhez nem kell mást tennünk, mint a \'lövés\' gombot lenyomva tartani, és folyamatosan a fa közelében maradni. Amint a fa életereje eléri a felét, a fa kidől.
Ezután a fát fel kell darabolnunk ahhoz, hogy megkapjuk a fadarabokat. Vágjuk a fát addig, amíg a fa el nem éri a 0, azaz a feldarabolt állapotát.
Ekkor megkapjuk a fákat, minimum 3, maximum 10 darabot. Ha nem tudjuk elrakni a zsebünkbe, akkor a földre rakja a rendszer. Egyéb megjegyzés: - A láncfűrész sebzése nullázva lett, de ettől függetlenül ha bárki szórakozik vele komoly büntetésben részesül. - A feldarabolt fák fél óra múlva állnak alaphelyzetbe (Újra kivágható lesz) Item adatok: - Alkalmas: Pénzszerzésre (Farmernél el lehet adni 2$ / fa áron) illetve tárgykészítési összetevő. - Súlya: 2kg (leírás: Rasheed)
Spoiler for BÁNYÁSZÁS RENDSZER:
Üdvözlök minden kedves Olvasót! Ebben a témában a bányászás rendszerről ejtek pár szót.
A bányászás nincs munkáhöz kötve, bárki bányászhat aki rendelkezik csákánnyal. Csákányt jelenleg a boltokban lehet vásárolni. Jelenleg egy darab csákány ára $75.
A bányászás megkezdéséhez nincs más dolgunk, mint elmenni a bányába. A bányát Las Venturas mellett találjátok, de a GPS listáján is szerepel.
Menjünk le a bánya legalsó részére, és keressük meg a bánya bejáratát.
Ezután amíg csak tudunk lefelé kell mennünk, amíg meg nem találjuk az alsó bánya bejáratát.
Innentől kereshetjük a vas és kén lelőhelyeit, amelyet egy felirat is jelez.
Amint megtaláltuk a megfelelő helyet, a /bányász parancs beírásával megkezdhetjük a bányászást. A bányászás ugyanakkor sikertelen is lehet, így érdemes többször próbálkozni. Fontos megjegyeznem, hogy ezek a tárgyak viszonylag nehezek, ezért nem tudunk sokat magunknál tartani belőle, így érdemes ha ismerőssel megyünk le a bányába, vagy viszünk magunkkal járművet, amibe később tudunk pakolni. Ha sikeres volt a bányászás, a következő üzenet fogad minket:
Ekkor megkapjuk a bányászott alapanyagot, amit azonnal fel is használhatunk a craftoláshoz. Jó munkát kívánok mindenkinek! (leírás: Rasheed)
Spoiler for UCP (User Control Panel):
Üdvözlök minden kedves Olvasót! Ebben a témában az UCP-ről ejtek pár szót. A szerveren való játszáshoz ez a legfontosabb elem, hiszen e rendszer segítségével vagytok képesek játszani. Az első dolgotok felmenni a szerver fórum oldalára (Kattints IDE). Ide nem kötelező regisztrálni a játékhoz, viszont ajánlott, hiszen itt jelentkezhettek frakciókba (legális), itt értesülhettek a fejlesztésekről, és minden dolgot itt végezhettek el, ami a szerveren nem megvalósítható. Első dolgotok tehát fellépni a fórumra, és rákattintani a fent látható \"Kezelőfelület\" gombra.
Ezt követően rákattintotok a szintén fent lévő regisztráció gombra, és megadjátok a szükséges adatokat. FIGYELEM! A kezelőfelületre (UCP-re) való regisztráláshoz NEM a karaktered/karaktereid nevét kell megadnod, hanem azt a nevet, amellyel később a szerveren bejelentkezel. Miután megadtátok az adatokat, bejelölitek a \"Nem vagyok robot\" négyzetet, és rámentek a \"Regisztrációs kérelem elküldése\" gombra. Ezt követően meg kell várni azt, hogy egy adminisztrátor elfogadja a regisztrációs kérelmünket. Fontos, hogy fórumon chatboxban, privát üzenetben ne zaklassátok azzal az adminisztrátorokat, hogy fogadják el, egyszer sorra fogtok kerülni.
Hogyha elfogadták, akkor a kezelőfelületen jobb oldalt be tudtok jelentkezni a regisztrációnál megadott adatokkal. Ekkor fent kattintsatok a \"Karakter\" menüpontra, és az ott megjelenő felületen kattintsatok a \"Karakter létrehozása\" gombra egy karakter létrehozására. Összesen 2 karaktered lehet (a \"Karakter társítás\" gomb arra van, hogy az UCP berakása előtt regisztrált karaktereket fűzhessük hozzá a felhasználónkhoz.)
Ekkor már a végső fázis jön a karakterek létrehozásánál. Behozza nekünk a karakterek regisztrálásához kitöltendő adatlapot, ahol meg kell adnunk a karakterünk nevét, származását, életkorát, nemét, és egy újonnan bekerült fontos dolgot: a karakterünk történetét. Itt ajánlott nem egy \"Apja-anyja meghalt, rambó nevelte, terminátor volt az apja, és Chuck Norris a fia\" karaktertörténetet megadni, mert el lesz utasítva. Reális történeteket kell megadni, hiszen ez a történet szerint kell alakítanunk később a karakterünket. Ha megadtuk az adatokat, kattintsunk a \"Regisztrációs kérelem elküldése\" opcióra. Ezt követően megint meg kell várnunk, hogy egy admin elfogadja a karakterünket.
Amint elfogadta, rengeteg opció oldódik fel a kezelőfelületen. Viszont ahhoz, hogy tudjuk kezelni a karakterünket, ki kell választanunk azt a kezelőfelületen jobb oldalt. Ezt követően meg tudjuk nézni a frakciónk tagjait, rangukat, leaderek ki tudják őket rúgni, a karakterünk adatait megnézhetjük, játékosokra kereshetünk rá, megnézhetünk néhány \"Top listás\" embert is (pl. legszegényebb, leggazdagabb emberek), és akár pénzt is utalhatunk a bankszámlánkról innét.
És végül az utolsó lépés, amit sokan el szoktak hibázni. Fellépünk a szerverre, és a következő bejelentkező-felület fogad. Ide megadjuk a KEZELŐFELÜLET (UCP) NEVÜNKET ÉS JELSZAVUNKAT! NEM a karakterünk nevét! Ezt követően rámegyunk a \"Belépés\" gombra, kiválasztjuk a karakterünket (rákattintassz), és neki is állhatunk játszani. Az már rajtad múlik, hogy egy terrorista leszel, vagy egy azokkal végző SWAT osztag tagja.
Jó játékot! (leírás: WoG)
A szervert az inventory rendszer segítségével egy erős AntiCheat-rendszer védi (hiszen ha nem inventoryból veszel elő fegyvert, már érzékeli is, stb.)
A szerver vezetősége: - Rasheed, tulajdonos és fejlesztő - Lin Chang, AC - Amy Blouse, szuperadmin - Saul Niguez, főadmin - Victor Kennedy, A6 - Antonius Elemerus, A3 - Aaron Dixon, A1 - Brad Winton, A1 - Denn Zakuro, A1 - Max Jacob, A1 - Shaddy M Sopienti, A1 - Steve Long, A1
Szerver IP címe:ip.seerpg.eu:7777
Idővel folytatom még, de ha lenyitjátok a spoilert, szerintem van bőven elég hosszú. De még tervezek ide írni dolgokat.
Na sziasztok! Elhoztam nektek egy remek dolgot, méghozzá a DYOM-ot, ami egy letölthető \"mód\" (mivel nem egy külön program). A módhoz szükséges CLEO 3 vagy 4. A mód lényege az, hogy saját küldetéseket csinálhatsz! Ha letöltötted a CLEO módokat, és telepítetted a DYOM-ot is, nyissad meg az alap GTA:SA-t, és a \"New Game\"-nél kettő opció lesz: \"Standard Game\", és \"Design Your Own Mission\". Itt az alsóra mész. Alapjáraton bedob a pályakészítő módba, és kezdheted is, a kezdést a tutorial videók fogják segíteni. A küldetéskészítő főmenüt a \"Y\" billentyűvel nyithatod meg. Jó szórakozást!
(drive-by tutorial) Bárki, aki csinál egy küldetést, töltse fel a DYOM oldalára, és tegyen ide egy linket (hozzászólásban, a DYOM oldalára átirányító linket, ahova feltöltötted), és kirakom. Csináljatok minél jobb pályákat! A pályáitokhoz képeket sem árt csinálni. Csak magyar nyelvű pályákat rakok ki. 1.Pálya neve:DeathZone 1: EscapeKészítő:WoGLetöltési link:KATT 2.Pálya neve:-Készítő:-Letöltési link: - 3.Pálya neve:-Készítő:-Letöltési link: - 4.Pálya neve:-Készítő:-Letöltési link: - 5.Pálya neve:-Készítő:-Letöltési link: -