Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - RicSiy123

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
61
Segítségkérés / Metinkő
« Dátum: 2017. augusztus 21. - 18:32:20 »
Epsilion egyik régi megoldását próbáltam alkalmazni hozzá, de nem sikerült megoldanom. Egy kis segítséget még kaphatok? 

62
Segítségkérés / Internet
« Dátum: 2017. augusztus 20. - 14:34:02 »
Sziasztok, most egy elég közérdekű kérdéssel fordulok hozzátok. A régi samp verziók kihozták a Magyar szervereket, ha beírtad, hogy HUN. De a 0.3.7 nem hoz ki, csak oroszokat. Ennek az oka az, hogy Language van mode helyett, és fel lett kavarva stb. Szerintetek mit tudnánk csinálni, hogy valahogyan kihozza a Magyar szervereket, mert valljuk be, azért ez minden szervernek jó lenne, ha közösen megoldást találnánk rá. 

63
Segítségkérés / Metinkő
« Dátum: 2017. augusztus 18. - 20:25:52 »
Köszönöm

64
Segítségkérés / Metinkő
« Dátum: 2017. augusztus 18. - 16:58:22 »
Köszönöm, működik (Bele írtam pár kordinátát) A gond csak az, hogy egy helyen többet is létrehoz véletlenszerűen, Erre lenne valami ötletetek? 
 
 
 
 

65
Segítségkérés / Bútor
« Dátum: 2017. augusztus 18. - 13:49:09 »
Van a módban egy másik SelectObjectes script, aztán annál működik,  tehát áthelyezek egy objectet, aztán megjelenik éppen ott a bútor is. Eléggé megvan gyűlve vele a bajom

66
Segítségkérés / Bútor
« Dátum: 2017. augusztus 17. - 21:23:06 »
Amit alapból helyezel le azt jól menti. Azt nem menti, amit utólag mozgattál 

67
Segítségkérés / Bútor
« Dátum: 2017. augusztus 16. - 16:31:43 »
Sziasztok, egy bútorrendszerhez próbáltam mozgatást írni(Alapból nem volt), jól át is lehet mozgatni, viszont nem mentődik. Tudna valaki segíteni? Előre is köszönöm, és elnézést, hogy a Segítségkérés fórum, belőlem él mostanában XD Itt a mentés és mozgatás rész: 
 
////
stock AddObjectFromFile(DFileName[])
{
 if(!fexist(DFileName)) return 0;
 
 new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128];
 
 ObjectFile = fopen(DFileName, io_read);
 while(fread(ObjectFile, Line))
 {
     if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue;
     unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
     CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
     oTotal++;
 }
 fclose(ObjectFile);
 return oTotal;
}
 
stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT)
{
 new File:ObjectFile, Line[128];
 
 format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
 ObjectFile = fopen(DFileName, io_append);
 fwrite(ObjectFile, Line);
 fclose(ObjectFile);
 return 1;
}
 
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
 new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,
  Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
 GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
 GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
 new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT;
 if(!playerobject) // If this is a global object, move it for other players
 {
     if(!IsValidObject(objectid)) return;
     MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
 }
 
 if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
 {
     new string[254];
  OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
  OINT = GetPlayerInterior(playerid);
  GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ);
  GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ);
  AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT);
  SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Object mentve\");
  format(string, sizeof(string), \" %i  %f, %f, %f,  %f, %f, %f,\", oModel, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
  SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, string);
  format(string, sizeof(string), \"Object világ: %i interior: %i\", OVW, OINT);
  SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, string);
  CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
  DestroyObject(Object);
 }
 
 if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
 {
  //The player cancelled, so put the object back to it\'s old position
  if(!playerobject) //Object is not a playerobject
  {
   SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
  }
  else
  {
   SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
  }
 }
}
 
/*
CMD:furniture(playerid, params[])
{
    ShowPlayerDialog(playerid, 509, DIALOG_STYLE_LIST, \"Furniture\", \"Chairs\\nBeds\\nTables\\nTvs\\nCabinets\\nFuns tuff\\n\", \"Ok\", \"Cancel\");
 return 1;
}
*/
 
COMMAND:butor(playerid, params[])
{
 new objectid;
  if(!sscanf(params, \"i\", objectid))
   {
     if(objectid >= 1 && objectid <= 11000)
      {
       new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
        GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
         oModel = objectid;
         ORX = 0.0;
         ORY = 0.0;
         ORZ = 0.0;
         Object = CreateObject(oModel, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); //Object will render at its default distance.
         SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, \"Object lerakva\");
         EditObject(playerid, Object);
          return 1;
  }
  else return SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, \" 1 és 11000 közötti objecteket rakhatsz csak le.\");
   }
    else return SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, \"/butor ID\");
}
 

COMMAND:butormozgat(playerid, params[])
{
    SelectObject(playerid);
    return 1;
}
 
 
 
public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
    if(type == SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT)
    {
        EditObject(playerid, objectid);
    }
    else
    {
        EditPlayerObject(playerid, objectid);
    }
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Kiválasztottad\");
    return 1;
}
 
 

68
Segítségkérés / Metinkő
« Dátum: 2017. augusztus 15. - 15:53:49 »
Sziasztok valaki, már nem emlékszem, hogy ki, posztolta a fórumra a következő scriptet:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <streamer>
 
#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
 
#define MAX_METIN 100 // Max metin szám.
#define MAX_METIN_HP 10000 // Metin max hp.
#define METIN_OBJECT 888 // A metin objectje.
#define METIN_DRAW_DISTANCE 20.0 // A metin HP label látótávolsága.
#define DAMAGE_CRIT 2 // A kritikus sebzés, az alapsebzés hányszorosa legyen, alapesetben 2.
 
new Metin_ID[MAX_METIN];
new Metin_Object[MAX_METIN];
new Metin_HP[MAX_METIN];
new Float:Metin_Pos[MAX_METIN][3];
new Text3D:Metin_Label[MAX_METIN];
new Count_Metin = 0;
 
public OnFilterScriptInit()
{
 print(\"Metinkő rendszer betöltve ! Készítő: 1Mark6\");
 return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
 for(new i = 0; i < MAX_METIN; i++)
 {
  Metin_ID = -1;
  Metin_HP
= 0;
  Metin_Pos
  • = 0.0;

  Metin_Pos
[1] = 0.0;
  Metin_Pos
[2] = 0.0;
  Count_Metin = 0;

  DestroyDynamicObject(Metin_Object
);
  DestroyDynamic3DTextLabel(Metin_Label
);
 }

 return 1;

}




CMD:metin(playerid)

{

 new id;

 if(GetFreeMetinSlot() != -1) id = GetFreeMetinSlot();

 else id = Count_Metin;



 if(id > MAX_METIN) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem hozható létre több metin :(\");




 GetPlayerPos(playerid,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2]);

 Metin_Pos[id][0] += 3.0;

 Metin_Object[id] = CreateDynamicObject(METIN_OBJECT,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2],0,0,0,GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid));

 Metin_HP[id] = MAX_METIN_HP;

 new string[128]; format(string,sizeof(string),\"Metinkő [ID:%d]\\nHP: %d/%d\",id,MAX_METIN_HP,Metin_HP[id]);

 Metin_Label[id] = CreateDynamic3DTextLabel(string,-1,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2]+1,METIN_DRAW_DISTANCE);

 Metin_ID[id] = id;




 if(id == Count_Metin) Count_Metin++;

 SendClientMessage(playerid,-1,\"Metin létrehozva !\");

 return 1;

}




public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

{

 if(PRESSED(KEY_FIRE))

 {

  for(new i = 0; i < Count_Metin; i++)

  {

   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,Metin_Pos
  • ,Metin_Pos[1],Metin_Pos[2]) && IsValidDynamicObject(Metin_Object))

   {

    new critvalue;

    new bool:critelt = false;

    new value = RandomEx(1,50); // Alap sebzés ( 1 - 50 )

    new crit = RandomEx(1,10); // Krit esély ( 1:10 )




    // Crit = 10, 1:10-hez a krit esély azaz 10%

    if(crit == 10) {critvalue = DAMAGE_CRIT*value; critelt = true;}

    else {critvalue = value; critelt = false;}




    Metin_HP
-= critvalue;




    new string[128];

    /*

    if(!critelt) format(string,sizeof(string),\"Sebzés(Normál): %d\",critvalue);

    else if(critelt) format(string,sizeof(string),\"Sebzés(Kritikus): %d\",critvalue);

    SendClientMessage(playerid,-1,string);

    */

    format(string,sizeof(string),\"Metinkő [ID:%d]\\nHP: %d/%d\",Metin_ID
,MAX_METIN_HP,Metin_HP);
    UpdateDynamic3DTextLabelText(Metin_Label
,-1,string);




    if(Metin_HP
<= 0)
    {

     DestroyDynamicObject(Metin_Object
);
     DestroyDynamic3DTextLabel(Metin_Label
);
     SendClientMessage(playerid,-1,\"Metin elpusztítva!\");

     GivePlayerMoney(playerid,RandomEx(1000,2500));

     Metin_ID
= -1;
    }

   }

  }

 }

 return 1;

}




stock RandomEx(min,max) // A min value, és a max value és benne van, tehát ( min <= generáltszám >= max )

{

 return random((max-min)+1)+min;

}




stock GetFreeMetinSlot()

{

 for(new i = 0; i < Count_Metin; i++)

  if(Metin_ID
== -1) return i;
 return -1;

}



 



Ez nagyon is jó, és hasznos is volt, szóval köszönöm neki. Csak azt szeretném, hogy a szerver bekapcsolásakor random helyeken létrehozna mondjuk 20-at, és ha a 20-ból az utolsót is szétütné valaki, újra létrehozódnának random helyeken. Ebben az átalakításban tudna segíteni valaki? Előre is köszönöm 

69
Segítségkérés / mSelection
« Dátum: 2017. augusztus 14. - 10:48:45 »
Egyszerre nem működik 2 mSelectionos script. Hogyan lehetne ezt orvosolni? 

70
Segítségkérés / Infernus
« Dátum: 2017. augusztus 11. - 12:29:48 »
Sziasztok, egy olyan parancsot szeretnék, amivel bele ültet egy 5 méteren belüli jármű IDbe, pl az infernusba ami aztiszem 411 (Ha van az 5 méteres körzetedben), Azt tudom, hogy ez PutPlayerInVehicle, csak azt nem tudom, hogy hogyan kérjem le, hogy milyen kocsik vannak az 5 méteres körzetében. A válaszokat előre is köszönöm 

71
Segítségkérés / Sortörés
« Dátum: 2017. augusztus 10. - 23:30:14 »
Köszönöm a választ, időközben kiderült, hogy a gond nem ottvan, mert strcat-al is megoldottam a sorokat, és úgy is ugyanaz, felénél. A DialogResponseban lehet valami rosszul lezárva. 

72
Szkript kérések / 2 dolog
« Dátum: 2017. augusztus 10. - 23:27:35 »
Ehhez hasonlót: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=394288  Esetleg megtudhatnám, hogy mivel tudom eltüntetni, ha már kommentre vetemedtél? 

73
Segítségkérés / Sortörés
« Dátum: 2017. augusztus 10. - 20:53:52 »
Sziasztok, az lenne a problémám, hogy a \"format\"-al megoldott \\ -el megtört sorú dialogban, a megtört sornak nem fut le a response funkciója. Valaki tudna segíteni? 

74
Szkript kérések / 2 dolog
« Dátum: 2017. augusztus 10. - 09:17:51 »
Sziasztok! két dolgot szeretnék kérni, az egyik script, a másik csak kérdés. Hát kezdeném a kérdéssel, hogyan tudom eltüntetni a karakterválasztó nyilat, és a spawn gombot. Próbáltam már sok mindent, többek között be raktam a Request Classba, hogy TogglePlayerSpectate stb... Azt is próbáltam, hogy kivettem az Egész RequestClass-ot. Úgy is ottvan. A másik, hogy egy rejtett csomag scriptet nem tudna valaki linkelni, mert amit én találtam attól úgy laggol a szerver mint a rák. 

75
Segítségkérés / Textdraw szín
« Dátum: 2017. augusztus 10. - 09:13:04 »
Elnézést, most látom, hogy MTA témában nyitottam XD, egy moderátor áthelyezné? 

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal