Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 61
Segítségkérés / Metinkő« Dátum: 2017. augusztus 21. - 18:32:20 »
Epsilion egyik régi megoldását próbáltam alkalmazni hozzá, de nem sikerült megoldanom. Egy kis segítséget még kaphatok?
62
Segítségkérés / Internet« Dátum: 2017. augusztus 20. - 14:34:02 »
Sziasztok, most egy elég közérdekű kérdéssel fordulok hozzátok. A régi samp verziók kihozták a Magyar szervereket, ha beírtad, hogy HUN. De a 0.3.7 nem hoz ki, csak oroszokat. Ennek az oka az, hogy Language van mode helyett, és fel lett kavarva stb. Szerintetek mit tudnánk csinálni, hogy valahogyan kihozza a Magyar szervereket, mert valljuk be, azért ez minden szervernek jó lenne, ha közösen megoldást találnánk rá.
64
Segítségkérés / Metinkő« Dátum: 2017. augusztus 18. - 16:58:22 »
Köszönöm, működik (Bele írtam pár kordinátát) A gond csak az, hogy egy helyen többet is létrehoz véletlenszerűen, Erre lenne valami ötletetek?
65
Segítségkérés / Bútor« Dátum: 2017. augusztus 18. - 13:49:09 »
Van a módban egy másik SelectObjectes script, aztán annál működik, tehát áthelyezek egy objectet, aztán megjelenik éppen ott a bútor is. Eléggé megvan gyűlve vele a bajom
66
Segítségkérés / Bútor« Dátum: 2017. augusztus 17. - 21:23:06 »
Amit alapból helyezel le azt jól menti. Azt nem menti, amit utólag mozgattál
67
Segítségkérés / Bútor« Dátum: 2017. augusztus 16. - 16:31:43 »
Sziasztok, egy bútorrendszerhez próbáltam mozgatást írni(Alapból nem volt), jól át is lehet mozgatni, viszont nem mentődik. Tudna valaki segíteni? Előre is köszönöm, és elnézést, hogy a Segítségkérés fórum, belőlem él mostanában XD Itt a mentés és mozgatás rész:
//// stock AddObjectFromFile(DFileName[]) { if(!fexist(DFileName)) return 0; new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128]; ObjectFile = fopen(DFileName, io_read); while(fread(ObjectFile, Line)) { if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue; unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel); CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0); oTotal++; } fclose(ObjectFile); return oTotal; } stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT) { new File:ObjectFile, Line[128]; format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel); ObjectFile = fopen(DFileName, io_append); fwrite(ObjectFile, Line); fclose(ObjectFile); return 1; } public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ, Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ; GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT; if(!playerobject) // If this is a global object, move it for other players { if(!IsValidObject(objectid)) return; MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ); } if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { new string[254]; OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid); OINT = GetPlayerInterior(playerid); GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ); GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ); AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Object mentve\"); format(string, sizeof(string), \" %i %f, %f, %f, %f, %f, %f,\", oModel, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, string); format(string, sizeof(string), \"Object világ: %i interior: %i\", OVW, OINT); SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, string); CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0); DestroyObject(Object); } if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { //The player cancelled, so put the object back to it\'s old position if(!playerobject) //Object is not a playerobject { SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); } else { SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ); SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); } } } /* CMD:furniture(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 509, DIALOG_STYLE_LIST, \"Furniture\", \"Chairs\\nBeds\\nTables\\nTvs\\nCabinets\\nFuns tuff\\n\", \"Ok\", \"Cancel\"); return 1; } */ COMMAND:butor(playerid, params[]) { new objectid; if(!sscanf(params, \"i\", objectid)) { if(objectid >= 1 && objectid <= 11000) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = objectid; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(oModel, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); //Object will render at its default distance. SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, \"Object lerakva\"); EditObject(playerid, Object); return 1; } else return SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, \" 1 és 11000 közötti objecteket rakhatsz csak le.\"); } else return SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, \"/butor ID\"); } COMMAND:butormozgat(playerid, params[]) { SelectObject(playerid); return 1; } public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ) { if(type == SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT) { EditObject(playerid, objectid); } else { EditPlayerObject(playerid, objectid); } SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Kiválasztottad\"); return 1; } 68
Segítségkérés / Metinkő« Dátum: 2017. augusztus 15. - 15:53:49 »
Sziasztok valaki, már nem emlékszem, hogy ki, posztolta a fórumra a következő scriptet:
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <streamer> #define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) #define MAX_METIN 100 // Max metin szám. #define MAX_METIN_HP 10000 // Metin max hp. #define METIN_OBJECT 888 // A metin objectje. #define METIN_DRAW_DISTANCE 20.0 // A metin HP label látótávolsága. #define DAMAGE_CRIT 2 // A kritikus sebzés, az alapsebzés hányszorosa legyen, alapesetben 2. new Metin_ID[MAX_METIN]; new Metin_Object[MAX_METIN]; new Metin_HP[MAX_METIN]; new Float:Metin_Pos[MAX_METIN][3]; new Text3D:Metin_Label[MAX_METIN]; new Count_Metin = 0; public OnFilterScriptInit() { print(\"Metinkő rendszer betöltve ! Készítő: 1Mark6\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { for(new i = 0; i < MAX_METIN; i++) { Metin_ID = -1; Metin_HP = 0; Metin_Pos
Metin_Pos[1] = 0.0; Metin_Pos[2] = 0.0; Count_Metin = 0; DestroyDynamicObject(Metin_Object); DestroyDynamic3DTextLabel(Metin_Label); } return 1; } CMD:metin(playerid) { new id; if(GetFreeMetinSlot() != -1) id = GetFreeMetinSlot(); else id = Count_Metin; if(id > MAX_METIN) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem hozható létre több metin \"); GetPlayerPos(playerid,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2]); Metin_Pos[id][0] += 3.0; Metin_Object[id] = CreateDynamicObject(METIN_OBJECT,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2],0,0,0,GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid)); Metin_HP[id] = MAX_METIN_HP; new string[128]; format(string,sizeof(string),\"Metinkő [ID:%d]\\nHP: %d/%d\",id,MAX_METIN_HP,Metin_HP[id]); Metin_Label[id] = CreateDynamic3DTextLabel(string,-1,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2]+1,METIN_DRAW_DISTANCE); Metin_ID[id] = id; if(id == Count_Metin) Count_Metin++; SendClientMessage(playerid,-1,\"Metin létrehozva !\"); return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(PRESSED(KEY_FIRE)) { for(new i = 0; i < Count_Metin; i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,Metin_Pos
{ new critvalue; new bool:critelt = false; new value = RandomEx(1,50); // Alap sebzés ( 1 - 50 ) new crit = RandomEx(1,10); // Krit esély ( 1:10 ) // Crit = 10, 1:10-hez a krit esély azaz 10% if(crit == 10) {critvalue = DAMAGE_CRIT*value; critelt = true;} else {critvalue = value; critelt = false;} Metin_HP -= critvalue; new string[128]; /* if(!critelt) format(string,sizeof(string),\"Sebzés(Normál): %d\",critvalue); else if(critelt) format(string,sizeof(string),\"Sebzés(Kritikus): %d\",critvalue); SendClientMessage(playerid,-1,string); */ format(string,sizeof(string),\"Metinkő [ID:%d]\\nHP: %d/%d\",Metin_ID,MAX_METIN_HP,Metin_HP); UpdateDynamic3DTextLabelText(Metin_Label,-1,string); if(Metin_HP <= 0) { DestroyDynamicObject(Metin_Object); DestroyDynamic3DTextLabel(Metin_Label); SendClientMessage(playerid,-1,\"Metin elpusztítva!\"); GivePlayerMoney(playerid,RandomEx(1000,2500)); Metin_ID = -1; } } } } return 1; } stock RandomEx(min,max) // A min value, és a max value és benne van, tehát ( min <= generáltszám >= max ) { return random((max-min)+1)+min; } stock GetFreeMetinSlot() { for(new i = 0; i < Count_Metin; i++) if(Metin_ID == -1) return i; return -1; } Ez nagyon is jó, és hasznos is volt, szóval köszönöm neki. Csak azt szeretném, hogy a szerver bekapcsolásakor random helyeken létrehozna mondjuk 20-at, és ha a 20-ból az utolsót is szétütné valaki, újra létrehozódnának random helyeken. Ebben az átalakításban tudna segíteni valaki? Előre is köszönöm 69
Segítségkérés / mSelection« Dátum: 2017. augusztus 14. - 10:48:45 »
Egyszerre nem működik 2 mSelectionos script. Hogyan lehetne ezt orvosolni?
70
Segítségkérés / Infernus« Dátum: 2017. augusztus 11. - 12:29:48 »
Sziasztok, egy olyan parancsot szeretnék, amivel bele ültet egy 5 méteren belüli jármű IDbe, pl az infernusba ami aztiszem 411 (Ha van az 5 méteres körzetedben), Azt tudom, hogy ez PutPlayerInVehicle, csak azt nem tudom, hogy hogyan kérjem le, hogy milyen kocsik vannak az 5 méteres körzetében. A válaszokat előre is köszönöm
71
Segítségkérés / Sortörés« Dátum: 2017. augusztus 10. - 23:30:14 »
Köszönöm a választ, időközben kiderült, hogy a gond nem ottvan, mert strcat-al is megoldottam a sorokat, és úgy is ugyanaz, felénél. A DialogResponseban lehet valami rosszul lezárva.
72
Szkript kérések / 2 dolog« Dátum: 2017. augusztus 10. - 23:27:35 »
Ehhez hasonlót: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=394288 Esetleg megtudhatnám, hogy mivel tudom eltüntetni, ha már kommentre vetemedtél?
73
Segítségkérés / Sortörés« Dátum: 2017. augusztus 10. - 20:53:52 »
Sziasztok, az lenne a problémám, hogy a \"format\"-al megoldott \\ -el megtört sorú dialogban, a megtört sornak nem fut le a response funkciója. Valaki tudna segíteni?
74
Szkript kérések / 2 dolog« Dátum: 2017. augusztus 10. - 09:17:51 »
Sziasztok! két dolgot szeretnék kérni, az egyik script, a másik csak kérdés. Hát kezdeném a kérdéssel, hogyan tudom eltüntetni a karakterválasztó nyilat, és a spawn gombot. Próbáltam már sok mindent, többek között be raktam a Request Classba, hogy TogglePlayerSpectate stb... Azt is próbáltam, hogy kivettem az Egész RequestClass-ot. Úgy is ottvan. A másik, hogy egy rejtett csomag scriptet nem tudna valaki linkelni, mert amit én találtam attól úgy laggol a szerver mint a rák.
75
Segítségkérés / Textdraw szín« Dátum: 2017. augusztus 10. - 09:13:04 »
Elnézést, most látom, hogy MTA témában nyitottam XD, egy moderátor áthelyezné?
|