Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - mauladam

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18
61
Segítségkérés / Mysql függvény hiba
« Dátum: 2012. február 09. - 22:16:32 »
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Még 1 hiba történt a végén:
 error 035: argument type mismatch (argument 1)

 
Sor:
if(!strcmp(GetData(\"jatekosok\", \"s\", \"jelszo\", \"nev\", PlayerName(playerid)), MD5_Hash(inputtext))){

62
Segítségkérés / Mysql függvény hiba
« Dátum: 2012. február 09. - 21:20:05 »
Sziasztok!
2-3 napja feltettem egy kérdést, kaptam is rá választ, azt hittem úgy menni fog, de végül nem sikerült.
Már sok féle módon próbáltam megoldani, de nem sikerül.
Ahelyett, hogy elmagyaráznám, milyen függvény, inkább bemásolom, így érthetõbb is lesz.
 
stock GetData(tabla[], tipus, mezo[], feltetelmezo[], ertek[])
{
format(query, 256, \"SELECT %s FROM `%s` WHERE %s = \'%s\'\", mezo,tabla,feltetelmezo,ertek);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
mysql_fetch_row(sor);
mysql_free_result();
new tarolo[256];
    sscanf(sor, \"s[256]\", tarolo);
switch(tipus)
{
case 1: {return tarolo;}
case 2: {return strval(tarolo);}
case 3: {return floatstr(tarolo);}
case 4: {return boolstr(tarolo);}
}
}

 

case 1: {return tarolo;} // ez nem tartozik a hibásak közé, csak gondoltam a switch minden tagját bemásolom.
109 - case 2: {return strval(tarolo);}
110 - case 3: {return floatstr(tarolo);}
111 - case 4: {return boolstr(tarolo);}

 
Ezek a sorok kapnak errort:
 
109 - error 079: inconsistent return types (array & non-array)
110 - error 079: inconsistent return types (array & non-array)
111 - error 079: inconsistent return types (array & non-array)

 
Nem tudom mi lehet a gond, csak gondolom, hogy a visszatérések nem jók, de már nagyon sokféle képpen próbáltam. Ahol használom ott a tipus nem felel meg a vártnak.
Ja és lenne még egy kérdésem.
Mit lehet ellene tenni, ha a SpawnPlayer kickel?

63
Segítségkérés / Adattípusnak megfelelõ érték..
« Dátum: 2012. február 07. - 22:58:17 »
Köszi a segítséget, ez nem is jutott eszembe, megpróbálom így, aztán zárok.

64
Segítségkérés / Adattípusnak megfelelõ érték..
« Dátum: 2012. február 07. - 18:41:39 »
Sziasztok!
Van egy mysql függvényem GetData(playerid, tabla[], mezo[]):
 
stock GetData(playerid, tabla[], mezo[])
{
new fformat[256];
format(query, 500, \"SELECT %s FROM `%s` WHERE nev = \'%s\'\", mezo, tabla, PlayerName(playerid));
mysql_query(query);
mysql_store_result();
mysql_fetch_row(sor);
if(mysql_num_rows() == 1){
mysql_free_result();
if(!sscanf(sor, \"s[256]\", sztring)) return sztring;
if(!sscanf(sor, \"d\", integer)) { format(fformat, 256, \"%d\", integer); }
if(!sscanf(sor, \"f\", ffloat)) {  format(fformat, 256, \"%f\", ffloat); }
if(!sscanf(sor, \"l\", boolean)) { format(fformat, 256, \"%s\", boolean); }
return fformat;
}
return fformat;
}

 
Ezt csak így tudtam megoldani...
Az a gond vele, hogy így mindenképpen sztringet kapok vissza, ami nem túl elõnyös, ha mondjuk SetPlayerPos függvényt szeretnék használni, mivel annak a paraméterei, a playerid, és a koordináták.
Az a kérdésem, hogy tudnám megoldani, hogy mindíg adattipusnak megfelelõ értékeket kapjak?

65
Segítségkérés / OnPlayerShoot callback. Létezik?
« Dátum: 2012. február 05. - 10:23:35 »
Sziasztok, azt szeretném megoldani, hogy valami történhessen, ha egy játékos lõ egyet.
Az a gond vele, hogy nem tudom, hogyan lehetne ezt megvalósítani, mivel kerestem sokat ilyen függvényt, de csak az OnPlayerShootPlayer callbackot találtam, de az nekem nem jó. (Pont az a cél hogy ne egymást lõjék.)
Aki látott már ilyen függvényt, és esetleg megvan a linkje, vagy valami, az kérem írja le nekem.
Köszönöm!

66
Igen, benne van a táblában.
Oké, köszi.
Megpróbálom javítani addig.
Sikerült!
Hiányzott egy vesszõ. Végre sikerült. Köszönöm a segítséget! :) :)

67
Tesztelem, köszönöm.
E.: Nem mûködik :S Nem találja valamiért a sorokat, pedig beíródnak.

68
Belerakod egy változóba az értéket amennyi a kiindulási szám.
Létrehozol egy timert, 1 ms-re úgy, hogy ismétlõdjön.
Létrehozol egy változót.
A timer minden lefutásánál növeled a változó értékét.
Kivonod az alap értékbõl a változódat.

69
Azért csináltam így, mert nem tudtam hogy oldjam meg.
Az a cél hogy ne találkozhassanak egymással a házukban, ha ugyan az az interior van benne.

71
Azt megköszönném :)
Szerkezet export:
 
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `hazak` (
`virtualworld` int(12) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
`tulaj` varchar(24) NOT NULL,
`statusz` int(12) NOT NULL,
`eladasiar` int(12) NOT NULL,
`berletidij` int(12) NOT NULL,
`x` varchar(15) NOT NULL,
`y` varchar(15) NOT NULL,
`z` varchar(15) NOT NULL,
`interiorid` int(12) NOT NULL,
`interiorx` varchar(15) NOT NULL,
`interiory` varchar(15) NOT NULL,
`interiorz` varchar(15) NOT NULL,
PRIMARY KEY (`virtualworld`)) ENGINE=InnoDB  DEFAULT CHARSET=utf8 AUTO_INCREMENT=8 ;

72
Segítségkérés / Chatcolor Chat szín váltó parancsra
« Dátum: 2012. január 02. - 18:26:56 »
Nem valószínû, mivel a SendClientMessage függvényben meg kell adni a színt. | Majd zárd a témát.

73
Sziasztok!
Nem tudom mi lehet a gond vele.
A /ujhaz parancsom beír egy sora a hazak táblámba, ez hibátlan.
Utána a /enter parancs végigmegy a sorokon, és ha a player közel van valamelyikhez (IsPlayerRangeOfPoint) akkor vw, interior, és pos váltás.
De valamiért nem változtatja meg.
Most használatam elõszõr mysql_fetch_row_format függvényt, szerintem azzal lehet a gond.
Így próbálkoztam:
 
CMD:enter(playerid, params[])
{
format(query, 256, \"SELECT virtualworld FROM \"HAZTABLA\" WHERE virtualworld = MAX(\'virtualworld\')\");
mysql_store_result(); new lastid = mysql_fetch_int(); mysql_free_result();
new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:interiorx, Float:interiory, Float:interiorz, interiorid, virtualworld;
        mysql_real_escape_string(PlayerName(playerid),nev);
for(new i = 0; i < lastid; i++){
format(query, 256, \"SELECT x,y,z FROM \"HAZTABLA\" WHERE virtualworld = \'%i\'\",i);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
mysql_fetch_row_format(sor);
if(!sscanf(sor, \"fff\", posx,posy,posz)){
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, posx,posy,posz)){
      hazid[playerid] = i;
      hazban[playerid] = true;
      format(query, 256, \"SELECT interiorx,interiory,interiorz,interiorid,virtualworld FROM \"HAZTABLA\" WHERE                 virtualworld = \'%i\'\", hazid[playerid]);
                                mysql_query(query);
                                mysql_store_result();
                                mysql_fetch_row(sor);
      if(!sscanf(sor, \"fffii\", interiorx,interiory,interiorz,interiorid,virtualworld)){
                 SetPlayerPos(playerid, interiorx,interiory,interiorz);
                 SetPlayerInterior(playerid, interiorid);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, virtualworld);
          break;
      }
   }
}
}
return 1;
}

74
Segítségkérés / Chatcolor Chat szín váltó parancsra
« Dátum: 2012. január 02. - 17:44:25 »
Tessék:
 
#include <a_samp>
#define DIALOG_CHATSZIN     1000
#define ALAPCHATSZIN        0xFFFFFFFF
new chatszin[MAX_PLAYERS], nev[MAX_PLAYER_NAME];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/chatcolor\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CHATSZIN, DIALOG_STYLE_LIST, \"Chatszín választás\",\"1. Szín\\r\\n2. Szín\\r\\n 3. Szín\\r\\n4. Szín\",\"Választ\",\"Kilépés\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
chatszin[playerid] = ALAPCHATSZIN;
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_CHATSZIN)
{
switch(listitem)
                {
                   case 0: {chatszin[playerid] = 0xFFFFFFFF;} //Elsõ színkód
                   case 1: {chatszin[playerid] = 0xFFFFFFFF;} //Második színkód
                   case 2: {chatszin[playerid] = 0xFFFFFFFF;} //Harmadik színkód
                   case 3: {chatszin[playerid] = 0xFFFFFFFF;} //Negyedik színkód
               }
}
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new str[160];
GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
format(str, 160, \"%s: %s\", nev, text);
SendClientMessageToAll(chatszin[playerid], str);
return 0;
}

75
Segítségkérés / Hogy lehet csak egy adott csoportnak küldeni valamit?
« Dátum: 2012. január 02. - 17:22:20 »
1. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=92679 - Letöltöd.
2. http://sampforum.hu/index.php?topic=12093.0 - Átolvasod a leírást.
3.
foreach(Player, i){ // i - index változó, ez lehet akármi, de akkor a függvényen belül ezt kell használnod.
    if(PlayerInfo[munka] == 1){ //lekérdezi az aktuális indexü játékos munkáját, ha 1 akkor:
         SendClientMessage(i, SZINKÓD, \"Üzenet\"); //Küld egy üzenetet a játékosnak. Ide bármit irhatsz, SetPlayerCheckpoint(); vagy bármi, az a lényeg, hogy a célpont ne playerid legyen hanem a megadott i index.
    }
}

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal