Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - P3ti

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21
61
Pluginok és Programok / [WIP] SA-MP++
« Dátum: 2014. március 31. - 00:01:35 »
Idézetet írta: bbTamas date=1396211948\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45626\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kíváló munka!
cegui alapból, Lua és Python-ba lehet scriptelni.
Gondolom alaposan átkellet dolgozni, hogy támogassa pawn-n nyelvet, de szerintem pawn nem is alkalmas rá.
Esetleg c++-be csináltad és úgy hívod meg a függvényeket.
 
C++ -ba csináltam, egyenlõre Pawnból nincs hozzáférés a GUI-hoz, de majd tervezem megvalósítani. :)
Egyenlõre MBRP-hez elkészítem elõre a kellõ felületeket (inventory, login stb.) és aztán esetleg írok Pawn függvényt az összes GUI funkcióhoz vagy pár elõre kész, testreszabható típusú UI elemet csinálok, mint pl. input, password, list dialog.

62
Pluginok és Programok / [WIP] SA-MP++
« Dátum: 2014. március 30. - 19:50:03 »
Idézetet írta: krook date=1396025146\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45626\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
megállottak a fejlesztések?
 
www.fb.com/masterblendrp
:)

63
Pluginok és Programok / [WIP] SA-MP++
« Dátum: 2014. március 31. - 00:01:35 »
Idézetet írta: bbTamas date=1396211948\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45626\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kíváló munka!
cegui alapból, Lua és Python-ba lehet scriptelni.
Gondolom alaposan átkellet dolgozni, hogy támogassa pawn-n nyelvet, de szerintem pawn nem is alkalmas rá.
Esetleg c++-be csináltad és úgy hívod meg a függvényeket.
 
C++ -ba csináltam, egyenlõre Pawnból nincs hozzáférés a GUI-hoz, de majd tervezem megvalósítani. :)
Egyenlõre MBRP-hez elkészítem elõre a kellõ felületeket (inventory, login stb.) és aztán esetleg írok Pawn függvényt az összes GUI funkcióhoz vagy pár elõre kész, testreszabható típusú UI elemet csinálok, mint pl. input, password, list dialog.

64
Pluginok és Programok / [WIP] SA-MP++
« Dátum: 2014. március 30. - 19:50:03 »
Idézetet írta: krook date=1396025146\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45626\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
megállottak a fejlesztések?
 
www.fb.com/masterblendrp
:)

65
Pluginok és Programok / [WIP] SA-MP++
« Dátum: 2014. február 27. - 01:23:10 »
MTA GUI (custom cegui 4.0.0 + MTA gui lib) implementálása SA:MP-on.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140227/66942489sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Link a képhez.

66
Pluginok és Programok / [WIP] SA-MP++
« Dátum: 2014. január 13. - 15:46:27 »

Szeretném mindenki figyelmét felhívni, hogy egy ilyen ASI (gyk. DLL) fájl az NT Kernelig nyúló módosításokat végezhet a játékos számítógépén, továbbá rendszerfájlokat módosíthat, alkalmazásokról gyûjthet információkat, memóriaadatokat és sütiket (köztük az összes böngészõdben tárolt jelszavat) lophat el; a szerverre telepített modifikáció pedig a szerverkönyvtárban lévõ összes fájlt (beleértve INIs rendszer esetén az összes felhasználó adatait) másolhatja, törölheti és elküldheti, a porton keresztül különbözõ DDoS/botnet hálózatokat üzemeltethet (mind a kliens-, mind a szerver-oldalról)
 
[/quote]
Szerintem ez egyértelmû, de viszont a szerverrõl letöltött módosítások is hasonló veszélyt jelenthetnek. A videóban ahogy láthatod minden letöltés elõtt el kell fogadni, hogy a letöltött szervermódosításokból eredõ károkért a SA-MP++ nem felelõs.
 

Nyilván egy ilyen lehetõségekkel bíró programot teljesen ésszerû telepíteni egy olyan embertõl, aki nyíltan és bizonyítottan sokáig ebben utazott.
 
[/quote]
De jó, hogy ezt épp most tudtam meg. Lehetnél annyira kedves, hogy be is bizonyítod.
Természetesen mindenkinek saját döntése mit tölt le és mit nem a saját számítógépére, de szerintem nyilvánvaló, hogy ha én botnet kiépítésével vagy mások adatainak ellopásával foglalkoznék, akkor nem épp egy ilyen projectbe kezdenék bele.
Aztán még ott vannak a disassemblerek is (lásd IDA, OllyDbg, PE stb.) és egy jártas ember a program mûködését vissza tudja fejteni, ezért se lenne célom kártékony kódot elhelyezni a SA-MP++ -ba, elég nagyot buknék vele.
Emelett még ellenem szolgálna a halom vírusirtó szoftver is, ha a felhasználóknak kívánnék kárt okozni.

68
Pluginok és Programok / [WIP] SA-MP++
« Dátum: 2014. január 07. - 23:36:18 »
Kedves Norbi. ^-^
Nem tudom hanyadik hozzászólásodat írod mostmár a topicba, ami egyáltalán nem kapcsolódik a SA-MP++ projecthez, csak szemeteled a topicot, ezért gondoltam megválaszolom õket, hogy mostmár nyugodtan tudj aludni. ;)
 

Csodálatos programozási ismereteidet már sikerült bemutatnod anno egy szerveren. Remélem ez kivételesen nem azért jön létre, hogy ki**szhassál másokkal.
Sok sikert. :)
 
[/quote]
Neked meg eddig itt a személyeskedésen, irigységen kívül nem sok mindent sikerült itt bemutatni.
Nem hiszem, hogy neked akármilyen programozási ismeretet sikerülne prezentálni, ahogyan hallottam egy s mástól. :)
Ráadásul ha kicsit gondolkodnál, rájönnél, hogy ha másokkal ki akarnék baszni, akkor nem egy ilyen projectbe kezdenék bele.
Több éve itt vagyok a fórumon, nem igazán volt sose célom másokkal kibaszni, de nekem is vannak olyan dolgaim amivel nem igazán szeretem magam reklámozni, de rólad is van mit beszélni.
 

Én már ismerem a kevésbé fényes orcáját, és kinézem belõle, hogy akár hónapokat is tölthet azzal, hogy másnak ártson. :)
 
[/quote]
Persze, te kétséget kizáróan ismersz, valamivel ezeket amiket írsz alá is támaszthatnád, mert az úgy nem járja, hogy csak én kapok figyelmeztetést személyeskedésért és rágalmazásért, nemde?
 

Talán mert ha végigolt engem úgy, hogy anyám még most is csuklik, aztán tönkretett egy szervert, majd hazudott, megvan rá az esély, hogy nem fogom elfelejteni fél év múlva. ;)
 
[/quote]
Igen, meg volt rá az okom és ez attól még nem kapcsolódik a témához..
Remélem jól szórakoztok Zharkoval, hogy engem akartok lejáratni, btw, Zharko sikerült már eladni a Core-ba készült munkáimat és a kezdeti ClientHelpert? Sok sikert hozzá. :D
A témára visszatérve, köszönöm mindenkinek a biztatást, a fejlesztés halad, ha sikerül tartani az ütemtervet tavaszra már kint lesz az alpha verzió.
Üdv,
P3ti.

69
Pluginok és Programok / [WIP] SA-MP++
« Dátum: 2014. január 03. - 18:22:08 »

Az tuti nem s0beit volt, de hasonló program, sokkalta többet tudott. Bár ha jól emlékszem akkor lehet a s0beitet módosították  :doubt:
De elég menõ volt
 
[/quote]
Ez amit leírtál egy s0beitben lévõ funkció. Ha s0beitre épülne a mod, akkor lehetne róla szó, viszont így idõ és energiapazarlás lenne beépíteni ezt a funkciót.

70
Pluginok és Programok / [WIP] SA-MP++
« Dátum: 2014. január 03. - 15:12:16 »

Ha Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package kell hozzá, akkor gondolom Linux-on nem lesz elérhetõ. Amúgy tetszik, elég komoly lesz. Sok sikert!
 
[/quote]
Lesz Linux port. (Éppen most telepítem VirtualBoxra az Ubuntut és a GCC-t. :) )

71
Pluginok és Programok / [WIP] SA-MP++
« Dátum: 2014. január 03. - 13:36:01 »

Hmm.. Jól hangik. Kíváncsi vagyok mi lesz ebbõl. Ment egy plusz.
 
[/quote]
 

Ment a PÜ.
Sok sikert hozzá, ez nagy ugrató lesz a SAMP történetében.
 
[/quote]
Köszönöm szépen mindenkinek a dicséretet, motivációt. :)
Én is remélem, hogy meg lesz a munkámnak a gyümölcse.
(már jó pár álmatlan éjszakám volt emiatt a project miatt :D)
 

Sosem értettem, hogy GTA-ban miért van két különbözõ végsebesség (autópályán és belvárosban). De az jó, hogy ezt lehet kapcsolni ki és be.
 
[/quote]
Szerintem minimálisan realisztikusabb lesz tõle a játék, amúgy sok értelme tényleg nincs.

72
Pluginok és Programok / [WIP] SA-MP++
« Dátum: 2014. január 03. - 10:53:12 »

\"logo.png\"
Mi az a SA-MP++?
A SA-MP++ egy módosítás a San Andreas Multiplayerhez, ami lehetõvé teszi minden játékos által látható modpack használatát a támogatott szervereken és új scriptelési funkciókat ad hozzá a SA-MP-hoz.
Várható megjelenés: 2014. tavasz
Hivatalos weboldal: samp-pp.tk
A weboldalt megéri nyomon követnetek, minden hónap 25.-én kirakom hírként a hónap fejlesztéseit.
1. fejlesztõi videó
http://www.youtube.com/watch?v=t2AIemRdqP0
A 6:05-tõl 7:06-ig renderelési hiba miatt nincs kép.
Elnézést, legközelebb jobban odafigyelek.
Kliens követelmények
- GTA San Andreas alapjáték.

- US 1.0 vagy EU 1.0 játékverzió.


- 0.3+ (0.3a..0.3x) SA-MP kliens.


- ASI loader.


- Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package (x86)

Szerver követelmények
- Microsoft Windows.

- SA-MP szerver (0.3+).


- SA-MP++ serverplugin.


- 1 nyitott port [sA-MP+1] (TCP).


- Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package (x86)

Patchserver követelmények
- HTTP szerver PHP támogatással.

- SA-MP++ patchserver API.


- Megegyezõ IP a játékszerverrel.

Felhasznált könyvtárak, kódok:
game_sa interface | Multi Theft Auto

cryptoyb | askyb.com


base64 | René Nyffenegger


CHttpClient | jenksta

Új scriptelési funkciók
 
 
native PP_Init();
native PP_Assign(playerid, playername[], playerip[]);
native PP_Assigned(playerid);
native PP_ColorizeInterface(playerid, type, R, G, B, A);
native PP_ToggleMotionBlur(playerid, toggle);
native PP_TogglePlants(playerid, toggle);
native PP_ToggleHUD(playerid, toggle);
native PP_ToggleRadar(playerid, toggle);
native PP_ToggleCarNames(playerid, toggle);
native PP_ToggleSunFlare(playerid, toggle);
native PP_TogglePlayerShadows(playerid, toggle);
native PP_ToggleBigJump(playerid, toggle);
native PP_ToggleNonHighwaySpeedLimiter(playerid, toggle);
native PP_ToggleMoneyBar(playerid, toggle);
native PP_SetGravity(playerid, Float:gravity);
native PP_SetAimingMode(playerid, aimingmode); // 0 - joystick, 1 - mouse + keys
native PP_CloseGTA(playerid);
native PP_GetSerial(playerid,serial[],len);
native PP_SetWaterColor(playerid,R,G,B,A);
native PP_ResetWater(playerid);
native PP_SetSkyColor(playerid,TopR,TopG,TopB,BottomR,BottomG,BottomB);
native PP_ResetSky(playerid);
native PP_ToggleFastReload(playerid, toggle);

 

A módot egyedül fejlesztem.
Havonta fogok közölni új információkat a fejlesztésrõl.
Üdv, P3ti.

73
Média / Liberty City Stories végigjátszás
« Dátum: 2013. december 02. - 21:48:48 »

\"height=158
http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20111010111820/logopedia/images/7/74/Grand_Theft_Auto_-_Liberty_City_Stories.png[/img]
Végigjátszás
Lejátszási lista
(folyamatos feltöltés alatt)
 
 

Bevezetõ
http://www.youtube.com/watch?v=5T2FmKrw7K4
 
 
Rövid ismertetõ a játékról
 
A Grand Theft Auto: Liberty City Stories egy akció-kaland videojáték amit a Rockstar North a Rockstar Leeds-el közösen fejlesztett. A játékot 2005 végén adták ki PSP kézikonzolra, majd a játék sikerén fölbuzdulva 2006 júniusában kiadták PlayStation 2-re is. A játék az 1998-as Liberty City-ben játszódik, tehát egyfajta elõzménye a 2001-ben játszódó Grand Theft Auto III-nak. Kisebb-nagyobb hibái ellenére a játékot óriási ováció fogadta az Egyesült Államokban, és ennek a sikernek köszönthetõen készült el késõbb a Grand Theft Auto: Vice City Stories.
Játékmenet
A játékmenet a régi maradt. Egy szabadon bejárható amerikai nagyvárosban vagyunk, ahol a nem-lineáris játékmenetnek köszönhetõen kényünk-kedvünk szerint cselekedhetünk. Autókat lophatunk el, járókelõket lövöldözhetünk, verekedhetünk, étterembe járhatunk, vagy a rendõröket bosszanthatjuk.

A jármûvek eltulajdonítása továbbra is egyszerû. Liberty Cityben a rendõrautók kivételével minden autónak tárva-nyitva van az ajtaja, ezért mindenféle nehézségek nélkül megszerezhetjük. Vagy mozgásban lévõ autókból is kiszedhetjük a sofõrt. Ám nem mindegyik lakos adja át dalolva a slusszkulcsát, néhánnyal meg kell küzdenünk a jármûért. Ugyanúgy, mint az elõzõ részekben, itt is találhatók lepukkant tragacsok, elegáns szedánok, és villámgyors sportkocsik. Lehetõségünk nyílik eltárolni egy-egy jármûvet a garázsunkban, így betöltés után is megmarad. Vannak továbbá motorbiciklik, és helikopterek is, amelyek még élvezetesebbé teszik a játékmenetet.


A rendõrök jelenléte itt is meghatározó. A játékban 6 féle körözés van. Elõször még csak a helyi járõrkocsik erednek a nyomunkba, aztán már szögesdrótakadályokat is elénk vetnek, hogyha ez sem elég, akkor az FBI is ránkszáll, és ha végleg kihúzzuk a gyufát, akkor az amerikai hadsereg a tankjaival próbál minket feltartóztatni. Ám a városban továbbra is jelen vannak a Pay N\' Spray garázsok, amibe ha betérünk, 100 $-ért cserébe festést, és rendszámot cserélnek a kocsinkon, ezáltal a zsaruk számára felismerhetetlenek leszünk. Ezenkívül felszedhetünk körözés-csillapító csillagokat is, amik egy csillaggal lejjebb viszik a körözöttségi szintet.


Ha nincs kedvünk borsot törni a zsernyákok orra alá, vállalhatunk taxis, mentõs, tûzoltós, bûnüldözõs, vagy pizzafutár küldetéseket is, amik nem fizetnek olyan jól, de unalomûzésnek kiválóak. Természetesen vannak fõ, és mellékküldetések is, amiket tetszés szerinti sorrendben vállalhatunk el. Minden küldetéshez szükségünk van egy bizonyos jármûre (pl. a rendõrös küldetéshez el kell kötnünk egy rendõrautót). A városban 100 rejtett csomag található, amik Liberty City különbözõ pontjain vannak elrejtve, és nehéz õket megtalálni. Ha megtaláljuk mind a százat jutalmat kapunk.


A harcrendszer egy kicsit visszafejlõdött a San Andreas-hoz képest. Itt nincsenek különbözõ harci mozdulatok, és a pisztolypárbaj sem olyan jól megszerkesztett, mint az eggyel korábbi elõdben. A fegyverek száma is lecsökkent, nincs annyiféle kézi, és lõfegyver mint a San Andreas-ban, vagy a Vice City-ben. De ettõl még nem panaszkodhatunk. A játékban van szamurájkard, baseballütõ, hokiütõ, láncfûrész, pisztoly, UZI, AK-47, M4, minigun, lángszóró, rakétavetõ, és még sorolhatnám.


Van viszont néhány fájó visszaesés. A harcrendszer nem olyan kifinomult, mint az SA-ban, és a játékban nem tudunk ingatlanokat, és cégeket vásárolni. Ezenkívül nem tudunk repülõgépet vezetni sem, és úszni se tudunk, ami elég fájó ahhoz képest, hogy az elõzõ részben tudtunk. Ám Liberty City-ben így sem tudunk unatkozni, úgyhogy a szokásos GTA hangulat megmaradt.

Szereplõk
Toni Cipriani: A játék, úgy ahogy eddig is, egy központi karakter körül forog. Ez pedig nem más, mint az olasz maffiózócsaládból származó Toni Cipriani, aki Salvatore Leone maffiavezér hívására érkezik Liberty City-be. A Leone család szolgálatába állva végzi el a piszkos munkát, például más bandák elleni bérgyilkosságokat, robbantásokat, vagy merényleteket. Az alapvetõ feladata az, hogy segítsen Salvatore Leone-nak megtisztítani Liberty City-t a várost uraló ellenséges maffiáktól, és ezáltal átvegye a hatalmat a város felett.
Salvatore Leone: Õ a \"Fõnök\" a játék folyamán. Salvatore Leone már a San Andreasban is föltûnt, akkor õ volt a Caligula\'s kaszinó igazgatója. Azóta eltelt hat év, és Salvatore átköltözött Liberty City-be, ahol átvette a város egyik maffiájának az irányítását. Szicíliai családból származik, a felesége Maria. Õ a legrettegettebb bûnözõ a \"Szabadság Városában\", mivel vasököllel irányítja a Leone családot.
Ma Cipriani: Toni mamája, aki nem kedveli õt. Ad nekünk küldetéseket, de az egyikben ellenünk felfogad bérgyilkosokat. Ezek a játék folyamán is megpróbálják ellátni a bajunkat, de egy küldetés után \'Ma\' leállítja a bérgyilkosokat.
Miguel: Miguel nem sokat szerepel a játékban, csak a \'Contra banned\' címû küldetésben jelenik meg. Õ a Colombian Cartel banda vezére, és a már jól ismert Catalina barátja.
Kazuki Kasen: A Yakuzák vezére. Egy igazi japán üzletember, aki folyamatos veszélyben van, mivel a Leone család, a Sindacco család, és a Forelli család is vérdíjat tûzött a fejére, amiért folyamatos háborúban áll velük.
Toshiko Kasen: Kazuki felesége, de mégis ellene van. Töle is kapunk küldetéseket, de végül nem bírja tovább a szenvedést és öngyilkos lesz.
Avery Carrington: Õ is ismerõs lehet, hiszen már Vice City - ben is találkozhattunk vele. Most Liberty Citybe költözik, hogy az itteni ingatlanokra is kivethesse hálóját. Tõle nem kapunk küldetést hanem a \'Panlantic Land Grab\' címû küldetésben Donald Love meg kér minket hogy véggezzünk vele és vegyük el a táskáját.
Ray Machowski: Õ vele már a GTA 3 - ban is találkozhattunk a nyilvános WC - nél. Itt Leon McAffrey küldetései során találkozhatunk vele.
Leon McAffrey: Egy korrupt rendõr az LCPD - nél. Tõle is kapunk küldetéseket.
Vincenzo Cilli: Vele már az elsõ küldetéseknél találkozhatunk. Kapunk töle is néhány küldetést, de a \'Hot Weels\' nevû küldetésben csapdába csal minket és ezért végeznünk kell vele is.
Maria Latore: Salvatore barátnõje, de csak a pénze miatt van vele. Kapunk tõle is küldetéseket. Salvatore - t már többször is megcsalta.
JD O\'Toole (Joseph Daniel O\'Toole): Övé a \'Paulie\'s Revue Bar\' (ami egy sztriptízbár) a \'RED LIGHT DISTRICT\' - ben és tõle is küldetéseket fogunk kapni. A Sindacco család õrzi a területet, de JD is a Leone családhoz akar tartozni. Majd \'Micky\' meg fogja õt ölni, mert szerinte Salvatore sosem hallgatna egy ilyen alakra.
Franco Forelli: Õ a Forelli Család vezetõje 1998-ban és egyben Sonny, Marco, Mike Forelli testvére és Giorgio Forelli az unokatestvére. Az õ bandája az egyik legerõsebb a játékban. Azonban Toni Cipriani elkezdi gyengíteni õket emiatt a bandája utálni fog. Õ valószínûleg meghal a Fort Staunton robbanásában.
Cselekmény
A Grand Theft Auto: Liberty City Stories eseményei 3 évvel a Grand Theft Auto III cselekménye elõtt, 1998-ban játszódnak. A játék elején Toni Cipriani leszáll Liberty City egyik buszmegállójában és rögtön új feletteséhez, Salvatore Leone-hoz indul. Leone elmondja neki, hogy Liberty City-t több ellenséges banda uralja, és hogy a feladata az lesz, hogy egyszer és mindenkorra rendet teremtsen a \"Szabadság Városában\", és a Leone családot gyõzelemre segítse a városért folyó harcban. A küldetés azonban nem lesz egyszerû: hamar híre megy, hogy Toni visszatért a városba, és ezt az ellenség nem nézi jó szemmel. Bérgyilkosokat, és más alvilági erõket küldenenek a nyomába, hogy végezzenek vele.

A fõszereplõ különbözõ emberek küldetéseit teljesíti. Vincenzo Cilli, Avery Carrington, Donald Love, és természetesen Salvatore Leone is ad neki megbízásokat. A Sindacco családdal, a Yakuzákkal, a Triádokkal, és a Diablo bandával is lesz dolgunk a játék folyamán. Sõt a végén még Leone Szicíliai ellenségei is az életünkre törnek majd. De ha átmentünk minden küldetésen, a végére mi leszünk Liberty City leggazdagabb és legbefolyásosabb maffiózói.

A város
Liberty City tulajdonképpen egyenlõ New York City - vel. Ugyanazt a várost kapjuk vissza amit a GTA III-ban már láthattunk, maximum néhány épület máshogy néz ki, és vannak új pályarészek is. A várost három részre van osztva:
Portland: Liberty City kereskedelmi része. Itt kikötõk, raktárak, és bérházak találhatók. Emellett itt helyezkedik el Salvatore Leone villája. Ez az elsõ városrész amit bejárhatunk, amíg a többi nem válik játszhatóvá. Itt a módosítások közé tartozik a salakmotorpálya és a kompállomás, ami egymás mellett helyezkedik el. A valóságban Brooklyn hasonmása.
Stauton Island: Manhattan játékbeli mása. Ez a város üzleti negyede, mivel itt felhõkarcolók, és más kereskedelmi központok találhatók. Itt már könnyebb luxusautókra bukkani. Itt is van egy kompállomás ami Portland - el áll összeköttetésben. Liberty City középsõ részén helyezkedik el, egy óriási szigeten.
Shoreside Vale: Egy csendesebb, gazdagabb, nyugodtabb városrész. Itt található a város reptere, a \'Francis Nemzetközi Reptér\'. Egy alacsony hegy is elhelyezkedik ezen a városrészen.
A három nagy városrészt kisebb kerületekre lehet osztani.
 

74
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP Forráskód
« Dátum: 2013. augusztus 19. - 05:25:08 »
Idézetet írta: raptor666 date=1376873995\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7610\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
valakinek véletlen nincs meg a samp 0.3x forráskódja?
Az nagyon kellene !
 
Csak 0.2.5.
De nem kapod meg! :yucky:

75
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / LittleTown RPG ~ since 2007
« Dátum: 2013. július 20. - 13:13:41 »
Nyitás: !! 2013. Augusztus 1. !!
Betatest jelentkezés: http://sampforum.hu/index.php?topic=44042
A részleteket hamarosan közölni fogjuk, a fórumra is próbálunk minél több képet, információt feltölteni.
Szeretettel várunk Aug.1-én, minden érdeklõdõt/látogatót/leendõ játékost!
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/5/29/a1_2013_5_29_komaj7pj1p.png[/img]
\"sort%20by%20name.png\" Név: Littletown RPG ~ since 2007
\"Arrow.png\" IP cím: 91.82.84.215:7837
\"Games.png\" Játékmód: LT v2.0
Nyitás: 2013. augusztus 1.


● Bevezetõ
Üdvözöllek ez itt a(z) Littletown RPG, leírása, jelenleg még bõvítés alatt áll, de szerintem mindenki hallott már Magyarország legelsõ falusi RP szerverérõl. ;)
\"Ms%20dos%20batch%20file.png\" A szerverrõl
A szervert 2007-ben alapította Jex és Zharko. Rengeteg játékos fordult meg ekkor a szerveren, ennek szerintem legfõbb oka az volt, hogy eltért a GF szerverektõl, amibõl akkoriban rengeteg volt. Elég sok admin fordult meg azóta a szerveren, ezek közül, nem mindenki végezte a dolgát rendesen , de õk hamar kikerültek a vezetõségbõl. 2010-2011 körül Jex otthagyta a szervert, mert nem volt rá elég ideje, aztán Zharko és Spelerre bízta a szervert. Ezután Zharko ki lett túrva a szerverrõl, ennek a történetnek több verziója is van. A lényeg annyi, hogy Speler Zharkot kibanolta a szerverrõl és átírta a Zharko által fizetett hoston a hozzáférési adatokat. Ezután Zharkonak a hostot sikerült visszaszerezni a hostot, de ekkor már késõ volt: Speler vezetésével, más hoston már nagyban futott a Jex által kapott forráskóddal a szerver. Speler vezetése alatt, a régi adminisztrátori csapat, szinte egytõl egyig elment, felváltották õket mások. Pár hónapja Speler bezárta a szervert, Zharko, StraY és Raynor elkezdtek egy 0-ról írt LittleTown-t. Ez kiforratlansága, sok hibáért való leállásai miatt befuccsolt sajnos. Ezután Zharko visszatért a Core RPG -hez, ahol haladtunk, de viszont az üzletrendszernél rájöttünk, túl nagy fába vágtuk a fejszénket és ez nem fog összejönni nyárra. Hát elõvettük a régi LittleTown projektet, és elkezdtük a régi 1.2-es Jex, Zharko és Dnsdj által készített módot használni. Gondolom mindenki tisztában van vele, hogy ez egy több éves mód, de viszont ez nekünk nem jelentett akadályt, jelenleg a most kezünkben lévõ mód 1.8os verziónál áll, hamarosan elkészülünk (július végi nyitás a terv).
\"video%20mode.png\" A játékmódról
A mód amibõl kiindultunk (LittleTown v1.2) szerintem még ma is megállná sok értelemben a helyét, kevés szervernek sikerült ilyen nagyszerûen megírt módot alkotnia. Aki a Core RPG-re várt, annak is pozitív dolog lehet, hogy beépítjük a Core RPG módjában készült fejlesztéseinket is. A PDRP módból is kerülnek be látványosságok(billiárd, edzõterem, lõtér stb.), mert a mód jelenleg Beckham tulajdona, aki a csapatunkban van és Zharko is benne volt a PDRP vezetõségében. Persze nem maradhat el a mód korszerûsítése is, a parancsokat átírtuk fejlettebb parancsfeldolgolzóra, MySQL-re cseréltük a már már elavult fájlírásos rendszereket. Lesz egy új teljesértékû város ami nem más lesz, mint Dillimore. Itt is találni fogtok új lehetõségeket, épületeket, munkákat stb.  A célünk nem az, hogy létrehozzunk a régi LT-tõl egy teljesen eltérû szervert, mint pl. ami az Original LittleTown célja lett volna, hanem modernizálni a régi scripteket, hozzáadni újdonságokat, amit az azóta elkészült SA-MP fejlesztések megengednek és beépíteni a ClientHelpert. Igen, a Core RPG számára készült CH is bent lesz, az is jó pár ráncfelvarrással.
\"Plume%20old%20school.png\"Régen megszokott szerver visszaállítása
Nos sokatokban fölmerülhet az a kérdés, hogy hogyan fog újraindul ez az LT. Nos leszögeznénk az egész csapattal, hogy ennek a nyitását nem fogjuk elhamarkodni, és abbahagyni sem a fejlesztését, mivel elég sok munka van benne. Megpróbáljuk visszaállítani a régi hangulatot, mivel mindenkinek aki most ezt a leírást olvassa aki ismeri a szervert, vagy aki nem megszeretnénk mutatni milyen is volt régen az igazi RolePlay, és megpróbáljuk a régi játékosokat is visszahívni akikre számítani fogunk, mivel ránk õk nagy hatással voltak és a szerverre is. Nos úgy gondoltuk hogy a Dee, és egyéb illetéktelen módfelhasználók úgymond kotnyeleskedését kivonjuk a forgalomból, azaz mindent visszaállítunk a régi kerékvágásba, tehát lehet számítani a régi bandákra Divizon, Cyclers és a Brotherhood. Megpróbálunk mindent visszaállítani a régi idõk emlékeire, azaz ha játszottál a régi littletownon, akkor és tartoztál valahova netán valahol vezetõ voltál (ezekre az emberekre mi emlékszünk) akkor jelentkezhetsz és bizonyítanod kell hogy te vagy az és akkor megkaphatod a dolgaidat. De most leszögeznénk hogy ez nem ilyen kérek 8 milla dollárt stb.... pár ember akiket biztosan tudunk hogy itt voltak és játszottak azok visszakapják a saját frakciójukban a helyüket, természetesen nagyon-nagyon sok újítások lesznek amikrõl még nem szeretnénk lerántani teljesen a leplet, de minden idõben ki fog ki fog derülni.
\"the%20face.png\" Adminisztrátorok:
Peter ScreenP3titulajdonos, scripter, ClientHelper fejlesztõ(*3)
James RaynorJames Raynoradminisztrátor, RP felelõs(*3)
White TorettoMátéadminisztrátor(*2)
Lovász KrisztiánLovászadminisztrátor, design(*1)
Tom HudsonBeckhamadminisztrátor(*1)
Ramiro CruzSgtadminisztrátor(*1)
Tommy FoxT0nYadminisztrátor(*1)
Ray HassiRayadminisztrátor(*1)
Jack DinnerWolverinZadminisztrátor(*1)
\"Plus.png\" Tiszteletbeli tagjaink:
JexAz LT módjának megírásáért, több éves vezetéséért, kitartó munkájáért.
Horváth PéterEx-tulajdonos és scripter.
Gacsó JánosTöbb, mint 2 év adminisztrátori munkájáért.
Jaco JacksonEx-scripter.
Ramiro Cruz (Sgt Cross)Több évnyi játékáért, adminisztrátori munkájáért a szerveren.
StraYEx-scripter, ex-mapper.
Johnie Cash (Dom Toretto) 6 év LT, 2 év admin munka.
Ez még bõvülni fog, csak nehéz összeszedni ezt a rengeteg mindenkit. :)

Ha valakit kihagytunk akkor írjátok hozzászólásban és ha mi is egyetértünk, felkerül a listára.

Reméljük sikerül céljainkat elérni és sikerül végre egy mindenki számára élvezhetõ szervert tudunk összerakni.

Egyenlõre a fejlesztésekrõl nem adunk ki több információt, képeket, úgy is pár héten belül itt a szerver. ;)

● Frakciók:
Rendõrség
Kórház
Szerelõ társaság
San News
Fegyház és Börtön
Blueberry Önkormányzat
Montgomery Önkormányzat
Dillimore Önkormányzat
● Szervezetek:
Cyclers
Brotherhood
Divizion (ez egyenlõre nem lesz bent nyitáskor, amint elérjük a kellõ létszámot bent lesz)
1 megpályázható (ezt is a megfelelõ létszám elérésekor lehet majd megpályázni)
A zöld frakciók/szervezetek megpályázhatók. (majd a fórumon)
Követelmények:
- aktív, megbízható, RP-s játékos vagy
- minimum 3 bekezdésbõl álló fogalmazás a frakcióról/szervezetrõl (ez akármi lehet, a lényeg, hogy a megadott témáról szóljon :) )
- 5 biztos tag
● Munkák:
Blueberry:
 - Pizzafutár
 - Úttisztító
 - Raktáros
Montgomery:
 - Postás
 - Gombász
 - Programozó
 - Szabó
Dillimore:
 - Villanyszerelõ
 - Lakatos
 - Futár
Egész megye:
 - Testõr
● Megemlítendõ funkciók:
- Rendkívül dinamikus inventory rendszer.
- Újraírt dinamikus ház/jármûrendszer.
- ClientHelper.
- Kiváló anticheat.
- Dinamikus kapurendszer.
- Achievement rendszer.
- Gazdaság rendszer. (beállítható fizetések, adók, segélyek VÁROSONKÉNT)
- Egyedi kulcsrendszer (inventory alapú)
- 11 szórakoztató alapmunka.
- Scriptelt börtön, udvarral, 3 emelettel, rengeteg helységgel, saját frakcióval, jármûvekkel.
- Kidolgozott jármûfunkciók (motor rendszer, autórádió, index, lámpakezelés).
- Infoboxok.
- D3D9-es sebességmérõ.
- Lõtér, fegyverskill rendszer.
- Edzõterem. (ahogy singleplayerben megszoktátok)
- Harctanulás rendszer.
- Egyedi modpack a ClientHelper részeként, újratextúrázott kiírások, táblák.
- Modern, MySQL-t használó játékmód.
- Hotkey rendszer.
- Egyedi sérülés rendszer.
- Kitanulható munkák.
- Kidolgozott fegyverkezelés rendszer.
- 3 scriptelt falu(BB, MG, DM), tele lehetõségekkel.
- Fodrász rendszer (2 singleplayer frizura: afro, elvis)
- Egyedi benzinrendszer (minden jármûnek külön fogyasztás).
- Kellemes, nem zavaró HUD.
- Billiárd rendszer.
- Egyedi ruhabolt.
- Újraírt regisztráció.
- Bandaszéfek.
- Account beállítások [/settings] (/adminok megjelenítési stílusa, IC lakhely, jelenleg használt harcstílus, jelszóváltás)
- Átöltözés rendszer, lehet magadnak szabatni ruhákat.
- RP tudásod pontozása 0-10-es skálán.
- Egyedi bankrablás rendszer.
- Küldetésrendszer
- Szükségletek: éhség, pisilés.
- Szintrendszer (Ha kigyûjtöd a következõ szinthez szükséges XP pontot akkor automatikusan szintet lépsz.)
- Tárgyak eldobása az inventorydból a földre.
- Minõségi mapok.
- Bemutatkozás rendszer (ha kezetfogsz valakivel utána a chatben és a feje fölött [nametag] látod a nevét, ez elmentõdik.)
Scripter: P3ti.
Mapper: RayHassi, Santiago.
Ex-scripterek: Jex, Zharko.
● ClientHelper képek
Betöltõképernyõ:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130531/IMG_29052013_134228_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Sebességmérõ (a design még elég kidolgozatlan :\'():
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130529/719866339sa-mp-044_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Egyedi textúrák:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130627/sa-mp-061_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130627/1234203247sa-mp-062_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130627/411832573sa-mp-063_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130627/522249502sa-mp-064_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130627/156103466sa-mp-065_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130627/511957628sa-mp-067_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130630/993826662sa-mp-068_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130630/sa-mp-074_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130630/sa-mp-076_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130630/sa-mp-077_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"Skype.png\" Kapcsolatfelvétel
 
  • P3ti - peter-peti

  • Raynor - eugene.menyhart

  • Toretto - white.toretto


Leírást készítették: KROOK, White Toretto és P3ti.
Üdvözlettel,
LittleTown RPG adminisztrátor csapata.
Fontos megjegyzés:
Pár napon az összes screenshot ami most kint van le lesz véve és kicseréljük õket naprakész képekkel. ;)

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal