Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 61
Segítségkérés / Kanyarodás tiltó!« Dátum: 2012. október 12. - 21:01:44 »
Ha esetleg olyat akarsz mint ami MTA ba van hogy csak egy irányba lehet menni egy megadott pályán, nos azt szerintem esetleg úgy tudnád megoldani hogy az egész pályából egy láthatatlan folyosót csinálsz, tehát egy láthatatlan falat raksz mindkét oldalra, ami meggátolja hogy letérj a kiválasztott utvonalrol. asszem van is ilyen object.
62
Segítségkérés / Run time error 4: "Array index out of bounds"« Dátum: 2012. október 06. - 23:39:38 »
Array index out of bounds = A tömbben olyan cella azonosítót használsz ami nagyobb mint a tömb mérete
pl: new asd[4]; asd[4] = 0; a tömbök celláit 0 tól n-1 ig lehet számozni. 63
Segítségkérés / MYSQL lekérdezési értékek hibásak« Dátum: 2012. augusztus 27. - 21:13:49 »
hm értem. köszia tippet. de azért ez is fura hogy ha valami egy ideig müködik hogy romlik el csak ugy?
64
Segítségkérés / MYSQL lekérdezési értékek hibásak« Dátum: 2012. augusztus 27. - 20:37:43 »
hát pontosan ezt csináltam ésaz volt az az 1-20ig való szám
65
Segítségkérés / MYSQL lekérdezési értékek hibásak« Dátum: 2012. augusztus 27. - 19:39:05 »
nos leirhatom de szerintem ez nem pawn kód hiba.
lekérdezés:
a tábla szerkezete meg: 1 reg_id mediumint(7) 66
Segítségkérés / MYSQL lekérdezési értékek hibásak« Dátum: 2012. augusztus 27. - 15:38:24 »
ja értem. csak azért gondoltam rá hogy ez lehet a probléma mert ugyanaz a szám lett az a karakterlánc amivel visszatért
67
Segítségkérés / MYSQL lekérdezési értékek hibásak« Dátum: 2012. augusztus 27. - 12:08:56 »
Üdv nemtudom hogy létezik e ilyen, de tegnap óta, amikor semmit sem módosítottam a szerver módjában,
valamilyen oknál fogva a mysql lekérdezések nagy része értelmetlen értékeket ad vissza pl lekérdezem egy játékos összes adatát és visszatér egy teljesen oda nem illõ dologgal pl hogy 19 [12:06:37] CMySQLHandler::Query(SELECT * FROM `players` WHERE `Name` LIKE \'Devilke\' AND `pass` LIKE \'***\') - Successfully executed. [12:06:37] >> mysql_store_result( Connection handle: 1 ) [12:06:37] CMySQLHandler::StoreResult() - Result was stored. [12:06:37] >> mysql_num_rows( Connection handle: 1 ) [12:06:37] CMySQLHandler::NumRows() - Returned 1 row(s) [12:06:37] >> mysql_fetch_row_format( Connection handle: 1 ) [12:06:37] CMySQLHandler::FetchRow() - Return: 19 Ez teljességgel lehetetlen hogy ezt adja vissza, mivel a players táblában 50 adat van tárolva. és az nyilván nem egy szám. Ami még érdekes, hogy más lekérdezéseknél tökéletesen hiba mentes minden, és ez sem minden játékosnál fordul elõ csak ugy a 30% nál 68
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES« Dátum: 2012. augusztus 16. - 14:15:08 »
maximálisan elítélem, hogy valaki az én szerveremet hirdesse akárhol, mert ez nem hirdetés hanem lejáratás. Aki akar feljön aki nem nem. Biztosíthatok mindenkit, hogy aki mégis ilyet tesz azt nem én inspiráltam.
Az adminokról meg annyit, hogy szerintem kevés olyan szerver van ahol hibátlan minden admin és az is biztos, hogy 50-60 ember rengeteg bejelentést küld így például amikor csak egy admin van fent, akkor elég nehéz egyszerre 30 felé szakadni. Amit még hozzátennék, hogy a nem odaillõ embereket folyamatosan eltávolítjuk és újakat veszünk fel helyette. 69
Leírások/Útmutatók / Bitmûveletek, valamint gyakorlati alkalmazás a SA:MP-ban« Dátum: 2012. augusztus 16. - 11:24:06 »
Értem köszi
70
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[Leírás]Hogyan kalkuláljuk ki két játékos (pont) közötti távolságot.« Dátum: 2012. augusztus 15. - 21:56:39 »Idézetet írta: Vampesz date=1293976952\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26247\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Köööszi!A lényege az újrarendezésnek, hogy elkerüljük a float függvények használatát. Ebben az esetben ezt úgy tehetjük meg hogy a floatsqroot függvényt nem használjuk (tehát nem vonunk gyököt) hanem azt az értéket emeljük négyzetre amivel összehasonlitjuk mivel ha A = floatsqroot(B) akkor A*A = B 71
Leírások/Útmutatók / Bitmûveletek, valamint gyakorlati alkalmazás a SA:MP-ban« Dátum: 2012. augusztus 15. - 13:46:02 »
Nagyon jó leírás. Az egyetlen rész amit nehezebben értettem meg az a legelsõ encode rész.
De ettõl függetlenül pár óra alatt meg lehet érteni az egész bitmûveletet. Eddig sík hülye voltam a témához de köszönöm hogy ezzel is több lehettem Amúgy egy kérdés. Ha bitmanipulációval dolgozok akkor attól gyorsabb lesz valamivel a mód? vagy csak pár kilobyte-al lesz kisebb a mérete? 72
Segítségkérés / Titkosítás jelszóval« Dátum: 2012. július 20. - 20:31:00 »
Értem köszönöm
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. július 20. - 20:31:57 ) És esetleg egy MD5 hash kombinálva ezzel? az lenne a lényeg hogy én vissza tudjam fejteni de más ne 73
Segítségkérés / Titkosítás jelszóval« Dátum: 2012. július 20. - 16:58:27 »
Olyan titkosító rendszer nincs ami egy megadott mesterkód alapján titkosítja le a dolgokat? tehát a megadott kód függvényében más eredményt adna ki. És az visszatudná fejteni a titkosítást akinek a birtokába van ez a kód.
74
Segítségkérés / MYSQL JOIN« Dátum: 2012. július 19. - 17:25:06 »
Köszönöm szépen Anthony mûködik midnen értem is az egészet köszönöm
75
Segítségkérés / Jármûre, jármû?« Dátum: 2012. július 19. - 15:56:02 »
Hát hogy a platójára rakja azt nemtudom hogy lehetne megoldani viszont rácsatlakoztatni rátudod mint utánfutót
AttachTrailerToVehicle(trailerid, vehicleid); |