Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - .random.

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25
61
Szkript kérések / zene
« Dátum: 2015. június 29. - 22:03:31 »
Ajánlom figyelmetekbe :) [KATT]

62
Off Telep / Bevándorlás/Bevándorlók
« Dátum: 2015. június 29. - 21:31:38 »
Idézetet írta: Goszt date=1435606102\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54904\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
az ország hasznára is válhatna.
 
Segíthetnek kerítést építeni  :shifty:

63
Általános / Szerintetek mikell egy jó szerverbe?
« Dátum: 2015. június 26. - 14:09:58 »
Az a minimum, hogy aki szervert nyit vagy szeretne nyitni az ismerje a pawn nyelvet, legalább minimálisan és érdekelje a scriptelés, hogy tudjon fejlődni. Sajnos manapság a szerver tulajdonosok 80%-a (sacc/kb.) a pawno programot se ismeri, nemhogy a nyelvet.. és így igencsak nehéz jó szervert csinálni.
Egyébként szervere válogatja, hogy mi kell vagy mi kéne, a lényeg az egyediség és ha RPG szerverről van szó, akkor az hogy realisztikus legyen :D

64
Segítségkérés / Szines textdraw, de mégis átlátszó
« Dátum: 2015. június 22. - 22:33:38 »
Ezt nézd át, legfőképpen az \'Alpha values (transparency)\' részt :) [KATT]

65
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2015. június 22. - 21:50:13 »

66
RP/RPG kérések / ClassRPG MOD
« Dátum: 2015. június 22. - 21:43:37 »
Idézetet írta: Peti134 date=1430764369\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54806\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Úgytűnik végre sikerült bebizonyítanom, hogy a ClassRPG nem egyenlő a SeeRPG-vel, így kaptam engedélyt e mód publikálására itt.
és ezt a témát pont te \'engedélyezted\' Flash  :D

67
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2015. június 11. - 21:20:07 »
https://www.youtube.com/watch?v=G8bLe9tdzFU
    \"Gombokat nyomkodó állatok lettünk mára,
        és ha elfárad a bolygó vissza zavar majd a fára.\"

68
Segítségkérés / Játékos mozgási sebessége
« Dátum: 2015. június 09. - 11:07:45 »
Talán ez a téma segíthet, a hozzászólásban láthatod, hogy milyen számítások kellenének hozzá :)

69
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2015. május 31. - 21:58:38 »
Gördeszka: 19878

70
Segítségkérés / Reakció teszt probléma!
« Dátum: 2015. május 31. - 16:55:10 »
Próbáld meg így..
 
#include <a_samp>
stock
        reakcio_szam = -1,
idozito = -1;
       
stock const teleportok[22][16] =
{
        \"/spawnhely\",\"/groove\",\"/ls\",\"/sf\",\"/lv\",\"/lsair\",\"/sfair\",
        \"/lvair\",\"/banya\",\"/beach\",\"/dillimore\",\"/farm\",\"/blueberry\",
        \"/palomino\",\"/lasbarrancas\",\"/bayside\",\"/elquebrados\",\"/fortcarson\",
        \"/bazis\",\"/sivatag\",\"/montgomery\",\"/angelpine\"
};
main() {}
public OnGameModeInit()
{
        SetTimer(\"reakcio\", 60000, false);
        return 1;
}
forward reakcio();
public  reakcio()
{
        if (reakcio_szam == -1)
        {
                reakcio_szam = random(sizeof(teleportok));
                new str[50];
                format(str,sizeof(str),\"Reakció teszt! Szöveg: %s\",teleportok[reakcio_szam]);
              SendClientMessageToAll(-1,str);
                idozito = SetTimer(\"reakcio\",300000,false);
        }
        else
        {
                SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,\"Senki nem oldotta meg a reakció tesztet.\");
              SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,\"A következő teszt 1 percen belül kezdődik!\");
                SetTimer(\"reakcio\",60000,false);
                reakcio_szam = -1;
        }
        return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
        if (reakcio_szam != -1)
        {
                if (!strcmp(text, teleportok[reakcio_szam], true))
                {
                        new str[70];
                        GetPlayerName(playerid,str,sizeof(str));
                        format(str,sizeof(str),\"%s megnyerte a reakciótesztet, nyereménye: 5000$\",str);
                        SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,str);
                        GivePlayerMoney(playerid,5000);
                        SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,\"A következő reakció teszt 1 perc múlva kezdődik\");
                        KillTimer(idozito);
                        SetTimer(\"reakcio\",60000,false);
                        reakcio_szam = -1;
                }
        }
        return 1;
}

71
Segítségkérés / Tuning
« Dátum: 2015. május 29. - 16:11:49 »
Most leírom, hogy én hogy oldanám meg ezt a problémát :)
Ha a játékos belemegy a Checkpointba, akkor elsötétíteném a képernyőjét pár másodpercre, hogy ne tudja mi történik vele, lementeném a járműve pozícióját globális változókba, majd a járművét beraknám valamelyik alap tuning garázsba pl.: ebbe oda belülre, amint ott van a jármű eltüntetném a sötétedést kedvére tuningolhat a játékos (Feltéve, hogy az alap pénzt használod) Kép1, Kép2, majd amikor végzett a játékos.. megnézed, hogy melyik gombot használja OnPlayerKeyStateChange(), vagy esetleg a GetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z);-al megnézed hol van a kamerája, ha az OnPlayerKeyStateChange lefutott.. (De lehet elég a GetPlayerInterior() is ) hogyha bebizonyosodik, hogy a játékos már nem tuningol akkor visszarakod arra a pozícióra a járművét ahova lementetted.. Kb. ennyi ez lehet Checkpointal, vagy parancsal is.. Sőt lehet az is megoldható, hogy egy pillanatra berakod oda be a garázsba, előjön a menü majd oda rakod ahova akarod.. bár ez nem tudom mennyire megoldható ki kell próbálni :)

72
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Vicces képek gyûjtõhelye
« Dátum: 2015. május 28. - 12:35:18 »
[hs width=300 height=300]http://imagerz.com/QBUQDEtvAwMMBw9PGQVR[/hs]

73
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. május 27. - 17:58:47 »

74
Segítségkérés / Névváltás parancsal
« Dátum: 2015. május 26. - 20:32:43 »
format(OldFile, sizeof(OldFile), \"ServerData/Players/%s.ini\", Name);
        if(fexist(OldFile) || SetPlayerName(playerid, NovoNick) != 1) { return SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Nem lehet az új nevedre módosítani mert már használatba van vagy nem megfelelő a név!\"); }

 
helyett
 
format(OldFile, sizeof(OldFile), \"ServerData/Players/%s.ini\", NovoNick); // itt keresd a módosítást
        if(fexist(OldFile) || SetPlayerName(playerid, NovoNick) != 1) { return SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Nem lehet az új nevedre módosítani mert már használatba van vagy nem megfelelő a név!\"); }

75
Segítségkérés / Névváltás parancsal
« Dátum: 2015. május 26. - 18:57:11 »
APlayerData[playerid][PlayerName] = NovoNick; //erre írja ez a sor: 2507

 
Nem teszteltem, de próbáld meg így...
 
format(APlayerData[playerid][PlayerName], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", NovoNick);

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal