Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Csabesz

Oldalak: 1 ... 392 393 [394] 395 396 ... 442
5896
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Dátum: 2010. december 29. - 17:06:33 »
Idézetet írta: herban date=1293638144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4362\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha az incognito streamert használok ott  kell firssíteni mert nekem nem tölti be az objecteket??
 
Nekem betöltötte a teljes verzióval  :-\\

5897
Általános / 0.3c RELEASED!
« Dátum: 2010. december 29. - 14:09:02 »
Õ nem lenne, Mi se lennénk itt.   ::|

5898
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Dátum: 2010. december 29. - 13:52:23 »
Megjelent a véglege verzió!
Katt

5899
Segítségkérés / object látás
« Dátum: 2010. december 28. - 21:34:12 »
Akkor frissítsd a verzióját. ( Katt )

5900
Segítségkérés / spawn help
« Dátum: 2010. december 28. - 21:26:43 »
Idézetet írta: Extasy449 date=1293567065\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4979\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
rendben ok kösz ez igy végülis nemrossz de igy ha pl kilép a 20. player és belép vlaki msá akk igy megint urjakezdõdik. nemtom h h oldjam meg
 
Értem, próbáld meg még egy változóval, ami arra figyel, hogy a meccs elkezdõzött-e már.
 

new bool:DM = false;

 


if ( PlayerSpawn == 20 && DM == false)
{
    ...
    DM = true;
}

 
Ha vége a meccsnek, akkor a változó értékét állítsd hamisra. ( false )

5901
Segítségkérés / spawn help
« Dátum: 2010. december 28. - 20:45:38 »
De, így kérdezd le:
 

if ( PlayerSpawn == 20 )
{
    ...
}

5902
Segítségkérés / spawn help
« Dátum: 2010. december 28. - 19:57:19 »
Tessék, jobb nem jutott eszembe.  :D
 

new PlayerSpawn = 0;
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
    PlayerSpawn = 0;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
    PlayerSpawn++;
    return 1;
}
public OnPlayerDeath ( playerid, killerid, reason )
{
    PlayerSpawn--;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect ( playerid, reason )
{
    PlayerSpawn--;
    return 1;
}

 


Hivatkozás rá:
 

if ( PlayerSpawn >= 20 )
{
    ...
}

5903
Leírások/Útmutatók / [TuT] Véletlenszerû Spawn
« Dátum: 2010. december 28. - 10:17:23 »
Nekem azt ajánlották, hogy a SetSpawnInfoval célszerûbb lett volna a megoldása.  ::|

5904
Leírások/Útmutatók / [TuT] Véletlenszerû Spawn
« Dátum: 2010. december 28. - 09:18:34 »
Véletlenszerû Spawn
 
A megoldása nagyon egyszerû. A legalkalmasabb megoldás, ha létrehozunk a koordinátáknak egy tömböt, majd véletlenszerûen kiválasztunk belõle.
1. Tömb.:
 

new Float: Tömbneve [ A ] [ B ] =
{
    { X, Y, Z },
    { x, Y, Z } ( Utolsó utána nem kell vesszõ! )
};

 
Nézzük sorba.:
- Float, vagyis lebegõpontos, mivel a koordinátákat lebegõpontos számként adjuk meg.
- [ A ], A tömb mérete. ( Szerintem egyértelmû, sorok száma ) ( Nem kötelezõ megadni )
- [ B ], A sorokban, lévõ értékek száma. ( Veszõvel vannak elválasztva )
 
new Float: RandomSpawn [ 3 ] [ 3 ] = 
{
    { 145.2345, 2244.5354, 45.5363 },
    { 562.3632, 1256.2324, 25.0000 },
    { 322.4325, 1999.4635, 74.2332 }
};

 


2. Hivatkozás a tömbre.:
 

new rand = random ( Érték );

 
- Ezt, általában rövidítés miatt használjuk.
- Érték, vagyis a random milyen értékek között válasszon.
- Az érték megadása úgy a legegyszerûbb, ha a tömb méretét kérdezzük le.
Játékos pozíciójának megadása.:
A SetSpawnInfo függvényt használjuk, aminek 13 paramétere van.
   1. Játékos azonosítója. ( Player ID )
   2. Játékos Csapata ( GetPlayerTeam ( playerid ) )
   3. Játékos Karaktere ( GetPlayerSkin ( playerid ) )
   4. X, koordináta ( Szélesség értéke )   \\
   5. Y, koordináta ( Hosszúság értéke )   | - Játékos pozicíója
   6. Z, koordináta ( Magasság értéke )   /
   7. Forgási szög. ( Saját tengelye körül )
   8. Fegyver (1)
   9. Fegyver (1) Lõszermennyiség
   10. Fegyver (2)
   11. Fegyver (2) Lõszermennyiség
   12. Fegyver (3)
   13. Fegyver (3) Lõszermennyiség
 
SetSpawnInfo ( playerid, GetPlayerTeam ( playerid ), GetPlayerSkin ( playerid ),  X, Y, Z, Angle, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );

 
Játékos pozíciójának megadása a tömbbõl.:
SetSpawnInfo ( playerid, GetPlayerTeam ( playerid ), GetPlayerSkin ( playerid ), Tömbneve [ Tömbmérete ] [ X ], Tömbneve [ Tömbmérete ] [ Y ], Tömbneve [ Tömbmérete ] [ Z ], Angle, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );
Mi esetünkbe:
 

SetSpawnInfo ( playerid, GetPlayerTeam ( playerid ), GetPlayerSkin ( playerid ), RandomSpawn [ 3 ] [ 0 ], RandomSpawn [ 3 ] [ 1 ], RandomSpawn [ 3 ] [ 2 ], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0  );

 
- Ez a kód, a \'playerid\' azonosítójú játékosnak, az X, Y, Z koordinátáit, a RandomSpawn tömbbõl kiválasztott értékre változtatja meg.


3. Példa.:
 

new RandomSpawn [ 5 ] [ 3 ] = {
    { 1480.6473, 2213.5718, 11.0234 },
    { 1400.5906, 2225.6960, 11.0234 },
    { 1598.8419, 2221.5676, 11.0625 },
    { 1318.7759, 1251.3580, 10.8203 },
    { 1558.0731, 1007.8292, 10.8125 }
};
 
public OnPlayerRequestClass ( playerid, classid  )
    new rand = random ( sizeof ( RandomSpawn ) );
    new Float: Angle = GetPlayerFacingAngle ( playerid, Angle );
    SetSpawnInfo ( playerid, GetPlayerTeam ( playerid ), GetPlayerSkin ( playerid ), RandomSpawn [ rand ] [ 0 ], RandomSpawn [ rand ] [ 1 ], RandomSpawn [ rand ] [ 2 ], Angle, 0, 0, 0, 0, 0, 0  );
    return 1;
}

 


Hát ennyi lett volna, sok sikert a megvalósításhoz.  ;)
Üdv,
Ronnie

5905
SA-MP: Szerverfejlesztés / Zinthos Jármû Lehívó
« Dátum: 2010. december 27. - 23:33:03 »
OFF:
 
Idézetet írta: palesz_88 date=1293489048\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4905\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
off: neked nem frank volt a neved?
 
Mindenki ezzel jön ? Igen az volt, meg még elõtte volt 2 nevem is. De most egy ilyen idõszakba vagyok, hogy nevet váltogatok.  :neutral:

5906
SA-MP: Szerverfejlesztés / Zinthos Jármû Lehívó
« Dátum: 2010. december 27. - 23:29:25 »
Jó kis szkript, grat.  ;)
Adtál egy remek ötletet.  :D

5907
SA-MP: Szerverfejlesztés / Click PM
« Dátum: 2010. december 27. - 22:30:46 »
Jó lett. Grat.  ;)

5908
Segítségkérés / Kérdés
« Dátum: 2010. december 27. - 20:47:55 »
Idézetet írta: Stricica date=1293476938\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4932\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lényegtelen, mind a 2 jó megoldás :D
 
Így gondolod ?
És a játékba honnan tudja, hogy a megölt játékosnak mennyi a pénze ?


Mert ez a kód annyit csinál, h a megölt játékostól elvesz 10.000$ -t és aki megölte annak add 10.000$-t.
Márk kérése az volt, hogy a aki megöli a másikat az kapja meg a megölt játékos pénzét.
Ezért a te kódod hibás.

5909
Segítségkérés / DM Spawn;
« Dátum: 2010. december 27. - 18:48:07 »
Bocsi, nem írtam be a tömb méretét.
http://sampforum.hu/index.php?topic=8808.0

5910
Segítségkérés / DM Spawn;
« Dátum: 2010. december 27. - 18:02:15 »
1. Tömb
2. Véletlenszerûen kiválasztasz egyet a tömbtõl. :D
 

new Float:DMSpawn [ 2 ] [ 3 ] =
{
    {X, Y, Z},
    {X, Y, Z}
};

 


new rand = random ( 2 );
SetPlayerPos ( playerid, DMSpawn [ rand ] [ 0 ], DMSpawn [ rand ] [ 1 ], DMSpawn [ rand ] [ 2 ] );

Oldalak: 1 ... 392 393 [394] 395 396 ... 442
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal