Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 121
586
Segítségkérés / Nem törli a pickupot
« Dátum: 2014. március 14. - 11:08:23 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPickup
 
Destroys a pickup created with CreatePickup.[/quote]

587
Segítségkérés / MySQL kiolvasás
« Dátum: 2014. március 14. - 02:53:17 »
az auto_incrementre gondolsz?
ezzel tudod állítani:
 
ALTER TABLE tábla_név AUTO_INCREMENT = 1;[/quote]

588
Segítségkérés / elsõ helytelen, másodjára mûködõ parancs betöltés
« Dátum: 2014. március 13. - 23:43:44 »
ja igen a direkt stringet nem szereti :D
van ez a rondábbik megoldás:



stock GetRankName(faction,rank)
{
new trn[16];
switch(faction)
{
    case 0: // Frakció 1
    {
   switch(rank)
   {
       case 0: trn = \"rank0\"; // Frakció 1 Rang 1
       case 1: trn = \"rank1\"; // Frakció 1 Rang 2
       case 2: trn = \"rank2\"; // Frakció 1 Rang 3
       case 3: trn = \"rank3\"; // Frakció 1 Rang 4
       case 4: trn = \"rank4\"; // Frakció 1 Rang 5
   }
}
case 1: // Frakció 2
    {
   switch(rank)
   {
       case 0: trn = \"rank0\"; // Frakció 2 Rang 1
       case 1: trn = \"rank1\"; // Frakció 2 Rang 2
       case 2: trn = \"rank2\"; // Frakció 2 Rang 3
       case 3: trn = \"rank3\"; // Frakció 2 Rang 4
       case 4: trn = \"rank4\"; // Frakció 2 Rang 5
   }
}
case 2: // Frakció 3
    {
   switch(rank)
   {
       case 0: trn = \"rank0\"; // Frakció 3 Rang 1
       case 1: trn = \"rank1\"; // Frakció 3 Rang 2
       case 2: trn = \"rank2\"; // Frakció 3 Rang 3
       case 3: trn = \"rank3\"; // Frakció 3 Rang 4
       case 4: trn = \"rank4\"; // Frakció 3 Rang 5
   }
}
}
return trn;
}

 
 
lekérdezés:
 
GetRankName(FrakcióID,RangID)

 
vagy ha azonos mennyiségû rang van 1-1 frakcióban akkor inkább a tömbben tárolást ajánlom! ez online szerkeszthetõ is...csak ha szerkeszthetõ akkor kell betöltõ + mentõ kód is!



#define MAX_FACTIONS    (3)
#define MAX_RANKS       (5)
new FactionRanks[MAX_FACTIONS][MAX_RANKS][16] =
{
{ // Frakció 1
\"F1R1\", // Rang 1
\"F1R2\", // Rang 2
\"F1R3\", // Rang 3
\"F1R4\", // Rang 4
\"F1R5\"  // Rang 5
},
{ // Frakció 2
\"F2R1\", // Rang 1
\"F2R2\", // Rang 2
\"F2R3\", // Rang 3
\"F2R4\", // Rang 4
\"F2R5\"  // Rang 5
},
{ // Frakció 3
\"F3R1\", // Rang 1
\"F3R2\", // Rang 2
\"F3R3\", // Rang 3
\"F3R4\", // Rang 4
\"F3R5\"  // Rang 5
}
};

 
 
lekérdezés:
 
FactionRanks[FrakcióID][RangID]

589
Segítségkérés / elsõ helytelen, másodjára mûködõ parancs betöltés
« Dátum: 2014. március 13. - 18:23:49 »
nem gondoltam volna hogy ennyire rossz a helyzet :D
am ennek mûködnie kellett volna...
 
adatai[jatekos][Rang] = rang;
FrakcioRangok(jatekos);

 
de szerintem ne globális változókba pakold a szövegeket...inkább használj visszatérési értéket...
 
if(adatai[playerid][Frakcio] == 1)
{
switch(adatai[playerid][Rang])
{
    case 1: return \"Õrmester\";
    case 2: return \"Hadnagy\";
}
}

 
a format-hoz a függvényt írod be paraméternek mint a neve(jatekos) függvénynél is tetted...

590
Segítségkérés / elsõ helytelen, másodjára mûködõ parancs betöltés
« Dátum: 2014. március 13. - 17:43:19 »
másold be a kódjukat...gondolom 2 macro...

591
Segítségkérés / elsõ helytelen, másodjára mûködõ parancs betöltés
« Dátum: 2014. március 13. - 16:56:22 »
ez a 2 függvény mit csinál?
 
Frakciok(playerid);
FrakcioRangok(jatekos);

 
ez honnan jön?
 
rangnev

 
nem lehet hogy így kéne? pontosan nem tudom mit csinál az a függvény de ránézésre valami ilyesmi problémát látok...de ezt csak akkor jelenthetem ki biztosan ha megválaszoltad a kérdéseimet...
 
adatai[jatekos][Rang] = rang;
FrakcioRangok(jatekos);

592
Segítségkérés / elsõ helytelen, másodjára mûködõ parancs betöltés
« Dátum: 2014. március 12. - 19:59:32 »
a szervernév beállításnál az if-nek mindig volt igaz ága?

593
Segítségkérés / elsõ helytelen, másodjára mûködõ parancs betöltés
« Dátum: 2014. március 12. - 15:40:56 »
másold be a parancsot

594
Segítségkérés / Nullás ID BUG
« Dátum: 2014. március 12. - 15:38:32 »
Idézetet írta: Flash date=1394634604\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47061\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
használj for ciklust!
http://sampforum.hu/index.php?topic=6399.0
Példa:
 
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, tavolsag, X, Y, Z)) {
// ide a többit ugyanúgy \'playerid\' helyett \'i\'
}
}

 

ez lefut minden olyan játékosra aki a rangen belül van + playerid-ra !
Patrik sscanf-el (vagy más módszerrel) leválasztasz egy másik játékos paramétert?

595
Archívum / Fegyver Skill
« Dátum: 2014. március 12. - 07:27:49 »

596
Segítségkérés / Nullás ID BUG
« Dátum: 2014. március 12. - 07:26:07 »
Idézetet írta: ppatrik2012 date=1394559324\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47061\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
? :D A parancs ilyen szempontból fölösleges, és eleget szenvedtem vele, hogy ne publikáljam :D Mármint a forráskód alatt ha ezt értetted.
 
akkor szenvedj azzal is eleget hogy megtaláld EGYEDÜL a hibát! :D
 

A parancsban semmi féle ID lekérdezéses dolog nincsen
 
[/quote]
akkor honnan a másik játékos ID-ja? a legközelebbi játékost kérdezed le? ha igen akkor valószínûleg ott lesz a hiba...

597
Segítségkérés / elsõ helytelen, másodjára mûködõ parancs betöltés
« Dátum: 2014. március 12. - 07:22:44 »
bemásolnád a 2 parancsot?
meg milyen adatot nem tölt be a parancsban?
pontosabban írd le mit csinál 1. és másodszor és mit kéne csinálnia...

598
Szkript kérések / Object csatolási bug.
« Dátum: 2014. március 11. - 14:52:52 »
   AttachObjectToVehicle(objectid1, k, 1.0000, -5.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid2, k, 1.0000, 0.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid3, k, -1.0000, -5.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid4, k, -1.0000, 0.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid5, k, 0.0000, 5.1450, 2.0400, 0.0, 0.0, 0.0);

 
ezt már próbáltad?

599
Segítségkérés / Bankszámla BUG
« Dátum: 2014. március 10. - 21:36:13 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strdel
töröld ki a kötõjelet

600
Segítségkérés / Villám kérdés(Kick-szöveg gond)
« Dátum: 2014. március 10. - 13:34:10 »

Oldalak: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal