Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Sramm
Oldalak: 1 ... 38 39 [40]
586
« Dátum: 2011. július 03. - 13:18:42 »
Elszámoltam magam. De nem mondtuk, hogy egyszerû.. :angry: Am, 3 hónapot írtam...
587
« Dátum: 2011. június 28. - 11:32:58 »
kb. :S És akkor most mit írjak oda? 1?
588
« Dátum: 2011. június 27. - 12:14:00 »
is_z_map mit takar?
589
« Dátum: 2011. június 24. - 08:24:40 »
Õ nem... Az egész ZCMD,SSCANF-al van megírva, és egy csomó parancs, nincs, ami a DT-ben van.. És most egész higgadt voltam, hogy azt mondtad, hogy copy a szerverünk. :angel: Majdnem 3 hónapig írtuk
Tõlem lehetsz ideges is, akkor is ugyan ez marad a véleményem. [/quote] Értem. Akkor egy dolgot mondj amitõl copy ...
590
« Dátum: 2011. június 22. - 16:18:08 »
Õ nem... Az egész ZCMD,SSCANF-al van megírva, és egy csomó parancs, nincs, ami a DT-ben van.. És most egész higgadt voltam, hogy azt mondtad, hogy copy a szerverünk. :angel: Majdnem 3 hónapig írtuk
591
« Dátum: 2011. június 22. - 15:54:15 »
Sziasztok! Valami nagy baj van a zárásokkal, valaki megtudná írni úgy, hogymûködjön az egész, és 0 error? CMD:trunk(playerid, params[]) { new akcio[16], fegyver, msg[128]; if(sscanf(params, \"sd\", akcio, fegyver)) { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"[----------|TRUNK HASZNÁLAT|----------]\"); SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk fegyverki [FegyverID] - Elõveheted vele a megadott fegyvered\"); SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk fegyverbe [MelyikHelyre] - Elrakhatod vele a kezedben lévõ fegyvered\"); SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk info - - Kilistázza, hogy melyik férõhelyeden mi és hány tárral van\");
} else { if(strfind(akcio, \"info\", true) != -1) { new counter = 0; new result; for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++) { new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i); if(dist) { result = i; counter++; } } switch(counter) { case 0: { SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\"); } case 1: { /*if(IsAnOwnableCar(result)) { if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Csomagtartó zárva !\"); return 1; } }*/ if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\"); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\"); return 1; } else { if(vInfo[result][vFegyver1] != 0) { format(msg, 128, \"1-es férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver1]), vInfo[result][vTolteny1]); } else { format(msg, 128, \"1-es férõhely: Nincs fegyver!\"); } SendClientMessage(playerid, PIROS, \"[-----| Fegyvertár |-----]\"); SendClientMessage(playerid, FEHER, msg); if(vInfo[result][vFegyver2] != 0) { format(msg, 128, \"2-es férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver2]), vInfo[result][vTolteny2]); } else { format(msg, 128, \"2-es férõhely: Nincs fegyver!\"); } SendClientMessage(playerid, FEHER, msg); if(vInfo[result][vFegyver3] != 0) { format(msg, 128, \"3-as férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver3]), vInfo[result][vTolteny3]); } else { format(msg, 128, \"3-as férõhely: Nincs fegyver!\"); } SendClientMessage(playerid, FEHER, msg); format(msg, 128, \"* %s megnézi a csomagtartót\", GetName(playerid)); ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN); } } default: { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Több kocsi is van a közeledben\"); return 1; } } return 1; } if(strfind(akcio, \"fegyverki\", true) != -1) { new counter = 0; new result; for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++) { new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i); if(dist) { result = i; counter++; } } switch(counter) { case 0: { SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\"); } case 1: { /*if(IsAnOwnableCar(result)) { if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Csomagtartó zárva !\"); return 1; } }*/ if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\"); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\"); return 1; } else { if(fegyver == 1) { if(vInfo[result][vFegyver1] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\"); if(vInfo[result][vTolteny1] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\"); if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\"); GivePlayerWeapon(playerid,vInfo[result][vFegyver1], vInfo[result][vTolteny1]); vInfo[result][vFegyver1] = 0; vInfo[result][vTolteny1] = 0; if(OwnedVeh(result) != 0) { SavePrivVeh(result); } format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid)); print(msg); ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN); } if(fegyver == 2) { if(vInfo[result][vFegyver2] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\"); if(vInfo[result][vTolteny2] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\"); if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\"); GivePlayerWeapon(playerid, vInfo[result][vFegyver2], vInfo[result][vTolteny2]); vInfo[result][vFegyver2] = 0; vInfo[result][vTolteny2] = 0; if(OwnedVeh(result) != 0) { SavePrivVeh(result); } format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid)); print(msg); ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN); } if(fegyver == 3) { if(vInfo[result][vFegyver3] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\"); if(vInfo[result][vTolteny3] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\"); if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\"); GivePlayerWeapon(playerid, vInfo[result][vFegyver3], vInfo[result][vTolteny3]); vInfo[result][vFegyver3] = 0; vInfo[result][vTolteny3] = 0; if(OwnedVeh(result) != 0) { SavePrivVeh(result); } format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid)); ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN); } } default: { SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Több kocsi is van a közeledben\"); return 1; } } return 1; } if(strfind(akcio, \"fegyverbe\", true) != -1) { //1 new counter = 0; new result; for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++) { new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i); if(dist) { result = i; counter++; } } switch(counter) { //2 case 0: { SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\"); } case 1: {//3 /*if(IsAnOwnableCar(result)) { if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Csomagtartó zárva !\"); return 1; } }*/ if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\"); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\"); return 1; } else {//4 if(fegyver == 1) { if(vInfo[result][vFegyver1] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyver!\"); if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\"); vInfo[result][vFegyver1] = GetPlayerWeapon(playerid); vInfo[result][vTolteny1] = GetPlayerAmmo(playerid); if(OwnedVeh(result) != 0) { SavePrivVeh(result); } RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid)); format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid)); ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN); } if(fegyver == 2) { if(vInfo[playerid][vFegyver2] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyvered!\"); if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\"); vInfo[result][vFegyver2] = GetPlayerWeapon(playerid); vInfo[result][vTolteny2] = GetPlayerAmmo(playerid); if(OwnedVeh(result) != 0) { SavePrivVeh(result); } RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid)); format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid)); ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN); } if(fegyver == 3) { if(vInfo[playerid][vFegyver3] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyvered!\"); if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\"); vInfo[result][vFegyver3] = GetPlayerWeapon(playerid); vInfo[result][vTolteny3] = GetPlayerAmmo(playerid); if(OwnedVeh(result) != 0) { SavePrivVeh(result); } RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid)); format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid)); ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN); } } default: { SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Több kocsi is van a közeledben\"); return 1; } } } return 1; } return 1; }
592
« Dátum: 2011. június 22. - 15:53:19 »
Sziasztok! Keresgéltem egy maszk rendszert, letöltöttem átírtam stb... Beírom h /maszkfel, és felrakja a maszkot, de egybõl le is szedi. Ugyan ez a sisaknál. Mi lehet a baja? CMD:maszkfel(playerid,params[]) { if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 0) return SendClientMessage(playerid,HPIROS,\"De hol a maszkod?\"); if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 1) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define SPAO{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 19038, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: SPAO{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: SPAO{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: SPAO{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: SPAO{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: SPAO{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: SPAO{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: SPAO{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: SPAO{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: SPAO{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: SPAO{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: SPAO{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: SPAO{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: SPAO{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: SPAO{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: SPAO{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 2) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define SPAO1{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 19037, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: SPAO1{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO1{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: SPAO1{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: SPAO1{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: SPAO1{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: SPAO1{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: SPAO1{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO1{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: SPAO1{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO1{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: SPAO1{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO1{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: SPAO1{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: SPAO1{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: SPAO1{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: SPAO1{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: SPAO1{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: SPAO1{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: SPAO1{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: SPAO1{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: SPAO1{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: SPAO1{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: SPAO1{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: SPAO1{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: SPAO1{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 3) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define SPAO2{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 19036, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: SPAO2{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO2{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: SPAO2{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: SPAO2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: SPAO2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: SPAO2{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: SPAO2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO2{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: SPAO2{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO2{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: SPAO2{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: SPAO2{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: SPAO2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: SPAO2{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: SPAO2{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: SPAO2{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: SPAO2{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: SPAO2{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: SPAO2{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: SPAO2{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: SPAO2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: SPAO2{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: SPAO2{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: SPAO2{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } return 1; } return 1; } CMD:sisakfel(playerid,params[]) { if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 0) return SendClientMessage(playerid,HPIROS,\"De hol a sisakod?\"); if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 1) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define SPAO3{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18979, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: SPAO3{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO3{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: SPAO3{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: SPAO3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: SPAO3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: SPAO3{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: SPAO3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO3{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: SPAO3{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO3{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: SPAO3{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: SPAO3{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: SPAO3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: SPAO3{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: SPAO3{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: SPAO3{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: SPAO3{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: SPAO3{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: SPAO3{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: SPAO3{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: SPAO3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: SPAO3{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: SPAO3{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: SPAO3{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 2) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define SPAO4{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18978, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: SPAO4{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO4{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: SPAO4{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: SPAO4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: SPAO4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: SPAO4{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: SPAO4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO4{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: SPAO4{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO4{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: SPAO4{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: SPAO4{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: SPAO4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: SPAO4{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: SPAO4{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: SPAO4{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: SPAO4{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: SPAO4{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: SPAO4{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: SPAO4{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: SPAO4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: SPAO4{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: SPAO4{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: SPAO4{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 3) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define SPAO5{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18977, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: SPAO5{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO5{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: SPAO5{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: SPAO5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: SPAO5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: SPAO5{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: SPAO5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO5{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: SPAO5{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO5{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: SPAO5{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: SPAO5{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: SPAO5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: SPAO5{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: SPAO5{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: SPAO5{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: SPAO5{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: SPAO5{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: SPAO5{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: SPAO5{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: SPAO5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: SPAO5{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: SPAO5{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: SPAO5{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 4) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define SPAO7{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18645, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: SPAO7{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO7{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: SPAO7{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: SPAO7{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: SPAO7{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: SPAO7{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: SPAO7{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO7{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: SPAO7{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO7{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: SPAO7{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO7{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: SPAO7{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: SPAO7{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: SPAO7{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: SPAO7{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: SPAO7{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: SPAO7{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: SPAO7{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: SPAO7{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: SPAO7{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: SPAO7{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: SPAO7{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: SPAO7{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: SPAO7{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } return 1; } return 1; }
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. június 24. - 08:11:49 )
Senki?
593
« Dátum: 2011. június 20. - 13:20:20 »
Ja nem, eredetileg úgy volt, mert Norbi feladta az egészet, és elõször LT, aztán DT módot akart csinálni, de én kiszálltam, a DT-t nem sikerült neki átírni, és visszajöttünk az eredetihez.
594
« Dátum: 2011. június 20. - 11:44:05 »
Szerintem visszakapod az adminod...
595
« Dátum: 2011. június 20. - 10:35:51 »
Hears RolePlay IP: 80.249.169.1:7792 Üdvözlök mindenkit. Ez a szerver régen Aqua role play módon futott, de mostmár a mód , és a név is más. A mód 0 sorról írt egyedi. Kezdjük a munkákkal. Sima, Felvehetõ munkák: - Kamionos munka Magyarázat: Van egy kamionos hq, ott fel kell venni a rakományt, aztán el kell vinni a megadott helyre. Két féle rakomány van: Benzintartály,Sima tréler. Felvenni a hq-n lehet. Parancsai: /Kamionkapu, /Szallitmany(Benzin/Rakomány), /Abbahagy - Szerelõ munka Magyarázat: A szerelõ más helyeken leaderes, nálunk nem. Szintén van hq-ja, 5 szolgálati autóval. Gondolom mindenki tudja mit csinálnak, ki lehet õket hívni, ha elromlik a kocsid, vagy ha kifogyott a benzin. Szolgálatba is tudnak állni. Parancsai: /Szmunka, /Szerel, /Szerelenyem - Szabó munka Magyarázat: A jól ismert szabó munka... Szokásos módon ruhákat varr, és hogy ne unatkozzon amikor a playerek nem kérnek semmit, külön kis varroda van, ahol küldetéseket kell csinálnia: ruhát varrni,ruhát szállítani, és ezekért kap pénzt. Ha akar varrni valakinek, beírja a /szab parancsot, és annak, akinek varrni akar ki jön egy dilog h akarja-e, stb.. De mindezek elõtt cérnát kell vennie a cérnagyárban. Parancsai: /Szab, /Cerna,/Varrkuldi - Fegyverkereskedõ munka Magyarázat: Ez egy illegális munka, fegyvert lehet gyártani, és eladni vagy megtartani. Elõtte vennie kell matit, amibõl a fegyvert készíteni fogja, aztán el kell mennie a fegyvergyárhoz, ahol a matiból fegyvert csinál. Parancsai: /Mativesz, /Fegyverkeszit,/Fegyverelad. - Halász munka Magyarázat: Egyszerû munka, ki kell menni a tengerre, és halászni. Parancsai: /Halasz. - Taxis munka Magyarázat: Szintén majdnem minden szerón leaderes. Kicsit rp-sen van megoldva, ugyanis senki sem tud beszállni viteldíj nélkül, amit a taxis adhat. Õket is lehet hívni, és szolgálatba is állhatnak. Külön rádiójuk van. Parancsai: /Taxiaccept,/Tr(rádió),/Viteldij,/Tmunka. - Postás munka Magyarázat: Egyszerû munka, beülsz a jármûbe, és cp-k vezetik utad.. Parancsai: Nincsenek. - Úttisztító munka Magyarázat: Egyszerû munka, beülsz a jármûbe, és cp-k vezetik utad.. Parancsai: Nincsenek Leaderes munkák: - Polgárõr munka Magyarázat: Azért polgárõr, mert így akarjuk fõleg kifejezni az egyediséget. Rengeteg extrával jár, és civil autóval is lehet járõrözni. A leadernek külön tuningolt jármûje van, ami egy sultan. Villógót lehet kirakni bármilyen jármûre. Rádiózás, bilincselés,börtönözés,sokkolás. Börtönözni csak akkor lehet, ha a polgármester elítéli a bûnöst. Ha nincs fent polgármester, a rendõr leader ítél, ha az sincs fent, 1 perc magánzárka. Parancsai: /Villogo, /Cuff, /Uncuff, /Ta(sokkolás), /Arrest, /R(rádió). - Mentõs munka Magyarázat: Természetesen lehet hívni, kimegy, segít neked. Szintén lehet szolgálatba állni, rengeteg szolgálati autó. Parancsai: /Mentoaccept, /Segit, /Mfelvesz, /Mkirug, /M(1-5),/Melfogad. - Polgármester Magyarázat: A polgármester irányítja a várost, és ítéli el a bûnözõket. Parancsai: /elitel, /pgov. Tudnivalók: - A szerver 0 sorról írt egyedi, nem copy. - A sima munkáknál pickuppal van jelezve a felvevõhely, amikor belemész, dialog köszönt - Rp teszt várja a regisztrálni akarókat. - A szerveren van ház,jármûrendszer. - A nonozást csúnyán büntetjük, akár bannal. - Egyedi, extrákkal teli /report parancs - Több egyedi map - Jófej adminok - Bolt,bank rablás - Bandák - Harcstílus tanulás - ellopható autók - Segélyhívó - /gov parancs - Telefon rendszer, feltöltõkártyával - Jogsirendszer: kresz,rutin,forgalmi vizsgák. - Személyi,forgalmi, jogsi - Fegyver rendszer - Bandaszéf Mindenkit szeretettel várunk! Ui: A szerver bugjavítás miatt zárva, várható nyitás ma! hearsrp.co.cc
596
« Dátum: 2011. június 05. - 13:02:48 »
Nagyon szép... Dehogy* You have joined IRC Channel %d as the Administrator.Ja várj így jobb: new channel; channel = number; channel += 1; PlayersChannel[playerid] = number; IRCInfo[PlayersChannel[playerid]][iPlayers] += 1; new wstring[128]; format(string, sizeof(string), \"%s\", sendername); strmid(wstring, string, 0, strlen(string), 255); if(strcmp(IRCInfo[number][iAdmin],wstring, true ) == 0 ) { format(string, sizeof(string), \"* You have joined IRC Channel %d as the Administrator.\", channel); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } else { format(string, sizeof(string), \"* You have joined IRC Channel %d, Admin: %s.\", channel, IRCInfo[number][iAdmin]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } format(string, sizeof(string), \"MOTD: %s.\", IRCInfo[number][iMOTD]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); format(string, sizeof(string), \"* %s has joined the Channel.\", sendername); SendIRCMessage(number, COLOR_GREEN, string);
597
« Dátum: 2011. május 03. - 09:29:12 »
Heló, hát ez az inc abból állna, hogy most már ezek nem csak GivePlayerMoney lesz, hanem GivePlayerScore, stb... Hamarosan kész...
Oldalak: 1 ... 38 39 [40]
|