Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Sramm

Oldalak: 1 ... 38 39 [40]
586
Törölt RP Szerverek / [HUNHears Role Play szerver
« Dátum: 2011. július 03. - 13:18:42 »
Elszámoltam magam. De nem mondtuk, hogy egyszerû..  :angry:
Am, 3 hónapot írtam...

587
Pluginok és Programok / Controlable NPC
« Dátum: 2011. június 28. - 11:32:58 »
kb. :S És akkor most mit írjak oda? 1?

588
Pluginok és Programok / Controlable NPC
« Dátum: 2011. június 27. - 12:14:00 »
is_z_map mit takar?

589
Törölt RP Szerverek / [HUNHears Role Play szerver
« Dátum: 2011. június 24. - 08:24:40 »
Idézetet írta: Balázs date=1308763214\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8997\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Õ nem...
Az egész ZCMD,SSCANF-al van megírva, és egy csomó parancs, nincs, ami a DT-ben van..
És most egész higgadt voltam, hogy azt mondtad, hogy copy  a szerverünk.  :angel:
Majdnem 3 hónapig írtuk  ^-^
 
Tõlem lehetsz ideges is, akkor is ugyan ez marad a véleményem. :)
 
[/quote]
Értem. Akkor egy dolgot mondj amitõl copy ...

590
Törölt RP Szerverek / [HUNHears Role Play szerver
« Dátum: 2011. június 22. - 16:18:08 »
Õ nem...
Az egész ZCMD,SSCANF-al van megírva, és egy csomó parancs, nincs, ami a DT-ben van..
És most egész higgadt voltam, hogy azt mondtad, hogy copy  a szerverünk.  :angel:
Majdnem 3 hónapig írtuk  ^-^

591
Segítségkérés / Zárás hibák
« Dátum: 2011. június 22. - 15:54:15 »
Sziasztok! Valami nagy baj van a zárásokkal, valaki megtudná írni úgy, hogymûködjön az egész, és 0 error?
 
CMD:trunk(playerid, params[])
{
new akcio[16], fegyver, msg[128];
if(sscanf(params, \"sd\", akcio, fegyver))
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"[----------|TRUNK HASZNÁLAT|----------]\");
    SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk fegyverki [FegyverID] - Elõveheted vele a megadott fegyvered\");
    SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk fegyverbe [MelyikHelyre] - Elrakhatod vele a kezedben lévõ fegyvered\");
    SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk info
  • - Kilistázza, hogy melyik férõhelyeden mi és hány tárral van\");

}
else
{
if(strfind(akcio, \"info\", true) != -1)
{
new counter = 0;
new result;
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\");
           }
           case 1:
           {
               /*if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                            if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { }
                            else
                            {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Csomagtartó zárva !\");
                     return 1;
               }
               }*/
                if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\");
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                     {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\");
                  return 1;
                        }
                        else {
    if(vInfo[result][vFegyver1] != 0)
    {
      format(msg, 128, \"1-es férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver1]), vInfo[result][vTolteny1]);
   }
   else  { format(msg, 128, \"1-es férõhely: Nincs fegyver!\"); }
   SendClientMessage(playerid, PIROS, \"[-----| Fegyvertár |-----]\");
   SendClientMessage(playerid, FEHER, msg);
   if(vInfo[result][vFegyver2] != 0)
    {
      format(msg, 128, \"2-es férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver2]), vInfo[result][vTolteny2]);
   }
   else { format(msg, 128, \"2-es férõhely: Nincs fegyver!\"); }
   SendClientMessage(playerid, FEHER, msg);
   if(vInfo[result][vFegyver3] != 0)
    {
      format(msg, 128, \"3-as férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver3]), vInfo[result][vTolteny3]);
   }
   else { format(msg, 128, \"3-as férõhely: Nincs fegyver!\"); }
   SendClientMessage(playerid, FEHER, msg);
   format(msg, 128, \"* %s megnézi a csomagtartót\", GetName(playerid));
            ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
}
}
default:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Több kocsi is van a közeledben\");
               return 1;
           }
    }
       return 1;
   }
   if(strfind(akcio, \"fegyverki\", true) != -1)
    {
   new counter = 0;
            new result;
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\");
           }
           case 1:
           {
               /*if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                            if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { }
                            else
                            {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Csomagtartó zárva !\");
                     return 1;
               }
               }*/
               if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\");
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                     {
                   SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"  Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\");
                  return 1;
                        }
                        else {
                        if(fegyver == 1)
        {
            if(vInfo[result][vFegyver1] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\");
            if(vInfo[result][vTolteny1] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\");
            if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\");
            GivePlayerWeapon(playerid,vInfo[result][vFegyver1], vInfo[result][vTolteny1]);
            vInfo[result][vFegyver1] = 0;
            vInfo[result][vTolteny1] = 0;
            if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
            format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid));
            print(msg);
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
   if(fegyver == 2)
        {
            if(vInfo[result][vFegyver2] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\");
            if(vInfo[result][vTolteny2] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\");
            if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\");
            GivePlayerWeapon(playerid, vInfo[result][vFegyver2], vInfo[result][vTolteny2]);
            vInfo[result][vFegyver2] = 0;
            vInfo[result][vTolteny2] = 0;
            if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
            format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid));
            print(msg);
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
   if(fegyver == 3)
        {
            if(vInfo[result][vFegyver3] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\");
            if(vInfo[result][vTolteny3] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\");
            if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\");
            GivePlayerWeapon(playerid, vInfo[result][vFegyver3], vInfo[result][vTolteny3]);
            vInfo[result][vFegyver3] = 0;
            vInfo[result][vTolteny3] = 0;
            if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
            format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid));
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
}
default:
           {
               SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"   Több kocsi is van a közeledben\");
               return 1;
           }
       }
       return 1;
   }
   if(strfind(akcio, \"fegyverbe\", true) != -1)
{ //1
new counter = 0;
            new result;
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       { //2
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\");
           }
           case 1:
           {//3
               /*if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                            if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { }
                            else
                            {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Csomagtartó zárva !\");
                     return 1;
               }
               }*/
                if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\");
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                     {
                   SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"  Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\");
                  return 1;
                        }
                        else {//4
    if(fegyver == 1)
    {
        if(vInfo[result][vFegyver1] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyver!\");
        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\");
        vInfo[result][vFegyver1] = GetPlayerWeapon(playerid);
        vInfo[result][vTolteny1] = GetPlayerAmmo(playerid);
        if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
       RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid));
        format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid));
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
   if(fegyver == 2)
    {
        if(vInfo[playerid][vFegyver2] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyvered!\");
        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\");
       vInfo[result][vFegyver2] = GetPlayerWeapon(playerid);
        vInfo[result][vTolteny2] = GetPlayerAmmo(playerid);
        if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
        RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid));
        format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid));
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
   if(fegyver == 3)
    {
        if(vInfo[playerid][vFegyver3] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyvered!\");
        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\");
        vInfo[result][vFegyver3] = GetPlayerWeapon(playerid);
        vInfo[result][vTolteny3] = GetPlayerAmmo(playerid);
        if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
       RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid));
        format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid));
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
}
default:
           {
               SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"   Több kocsi is van a közeledben\");
               return 1;
           }
       }
     }
       return 1;
    }
   return 1;
   }

592
Segítségkérés / Sisak,maszk.
« Dátum: 2011. június 22. - 15:53:19 »
Sziasztok! Keresgéltem egy maszk rendszert, letöltöttem átírtam stb...
Beírom h /maszkfel, és felrakja a maszkot, de egybõl le is szedi. Ugyan ez a sisaknál. Mi lehet a baja?
 
CMD:maszkfel(playerid,params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 0) return SendClientMessage(playerid,HPIROS,\"De hol a maszkod?\");
if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 1)
{
             switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 19038, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      }
      return 1;
        }
        if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 2)
{
             switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO1{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 19037, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO1{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO1{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO1{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO1{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO1{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO1{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO1{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO1{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO1{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO1{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO1{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO1{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO1{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO1{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO1{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO1{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO1{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO1{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO1{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO1{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO1{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO1{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO1{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO1{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO1{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      }
      return 1;
        }
        if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 3)
{
             switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO2{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 19036, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO2{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO2{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO2{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO2{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO2{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO2{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO2{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO2{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO2{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO2{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO2{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO2{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO2{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO2{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO2{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO2{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO2{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO2{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO2{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      }
      return 1;
        }
        return 1;
        }
        CMD:sisakfel(playerid,params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 0) return SendClientMessage(playerid,HPIROS,\"De hol a sisakod?\");
if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 1)
{
             switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO3{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18979, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO3{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO3{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO3{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO3{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO3{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO3{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO3{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO3{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO3{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO3{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO3{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO3{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO3{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO3{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO3{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO3{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO3{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO3{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO3{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      }
      return 1;
        }
        if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 2)
{
             switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO4{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18978, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO4{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO4{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO4{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO4{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO4{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO4{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO4{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO4{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO4{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO4{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO4{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO4{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO4{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO4{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO4{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO4{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO4{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO4{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO4{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      }
      return 1;
        }
        if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 3)
{
             switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO5{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18977, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO5{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO5{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO5{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO5{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO5{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO5{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO5{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO5{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO5{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO5{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO5{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO5{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO5{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO5{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO5{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO5{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO5{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO5{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO5{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      }
      return 1;
        }
         if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 4)
{
             switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO7{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18645, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO7{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO7{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO7{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO7{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO7{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO7{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO7{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO7{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO7{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO7{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO7{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO7{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO7{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO7{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO7{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO7{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO7{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO7{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO7{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO7{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO7{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO7{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO7{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO7{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO7{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      }
      return 1;
        }
        return 1;
        }

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. június 24. - 08:11:49 )

Senki? :(

593
Törölt RP Szerverek / [HUNHears Role Play szerver
« Dátum: 2011. június 20. - 13:20:20 »
Ja nem, eredetileg úgy volt, mert Norbi feladta az egészet, és elõször LT, aztán DT módot akart csinálni,
de én kiszálltam, a DT-t nem sikerült neki átírni, és visszajöttünk az eredetihez. :)

594
Törölt RP Szerverek / [HUNHears Role Play szerver
« Dátum: 2011. június 20. - 11:44:05 »
Szerintem visszakapod az adminod...

595
Törölt RP Szerverek / [HUNHears Role Play szerver
« Dátum: 2011. június 20. - 10:35:51 »
Hears RolePlay
 
IP: 80.249.169.1:7792
Üdvözlök mindenkit. Ez a szerver régen Aqua role play módon futott, de mostmár a mód , és a név is más.
A mód 0 sorról írt egyedi.
Kezdjük a munkákkal.
Sima, Felvehetõ munkák:
- Kamionos munka
Magyarázat:
Van egy kamionos hq, ott fel kell venni a rakományt, aztán el kell vinni a megadott helyre.
Két féle rakomány van: Benzintartály,Sima tréler. Felvenni a hq-n lehet.
Parancsai: /Kamionkapu, /Szallitmany(Benzin/Rakomány), /Abbahagy
- Szerelõ munka
Magyarázat:
A szerelõ más helyeken  leaderes, nálunk nem. Szintén van hq-ja, 5 szolgálati autóval.
Gondolom mindenki tudja mit csinálnak, ki lehet õket hívni, ha elromlik a kocsid, vagy ha kifogyott a benzin. Szolgálatba is tudnak állni.
Parancsai: /Szmunka, /Szerel, /Szerelenyem
- Szabó munka
Magyarázat:
A jól ismert szabó munka... Szokásos módon ruhákat varr, és hogy ne unatkozzon amikor a playerek nem kérnek semmit, külön kis varroda van, ahol küldetéseket kell csinálnia: ruhát varrni,ruhát szállítani, és ezekért kap pénzt. Ha akar varrni valakinek, beírja a /szab parancsot, és annak, akinek varrni akar ki jön egy dilog h akarja-e, stb.. De mindezek elõtt cérnát kell vennie a cérnagyárban.
Parancsai: /Szab, /Cerna,/Varrkuldi
- Fegyverkereskedõ munka
Magyarázat:
Ez egy illegális munka, fegyvert lehet gyártani, és eladni vagy megtartani. Elõtte vennie kell matit, amibõl a fegyvert készíteni fogja, aztán el kell mennie a fegyvergyárhoz, ahol a matiból fegyvert csinál.
Parancsai: /Mativesz, /Fegyverkeszit,/Fegyverelad.
- Halász munka
Magyarázat:
Egyszerû munka, ki kell menni a tengerre, és halászni.
Parancsai: /Halasz.
- Taxis munka
Magyarázat:
Szintén majdnem minden szerón leaderes. Kicsit rp-sen van megoldva, ugyanis senki sem tud beszállni viteldíj nélkül, amit a taxis adhat. Õket is lehet hívni, és szolgálatba is állhatnak. Külön rádiójuk van.
Parancsai: /Taxiaccept,/Tr(rádió),/Viteldij,/Tmunka.
- Postás munka
Magyarázat:
Egyszerû munka, beülsz a jármûbe, és cp-k vezetik utad..
Parancsai: Nincsenek.
- Úttisztító munka
Magyarázat:
Egyszerû munka, beülsz a jármûbe, és cp-k vezetik utad..
Parancsai: Nincsenek
Leaderes munkák:
- Polgárõr munka
Magyarázat:
Azért polgárõr, mert így akarjuk fõleg kifejezni az egyediséget. Rengeteg extrával jár, és civil autóval is lehet járõrözni. A leadernek külön tuningolt jármûje van, ami egy sultan. Villógót lehet kirakni bármilyen jármûre.
Rádiózás, bilincselés,börtönözés,sokkolás. Börtönözni csak akkor lehet, ha a polgármester elítéli a bûnöst. Ha nincs fent polgármester, a rendõr leader ítél, ha az sincs fent, 1 perc magánzárka.
Parancsai: /Villogo, /Cuff, /Uncuff, /Ta(sokkolás), /Arrest, /R(rádió).
- Mentõs munka
Magyarázat:
Természetesen lehet hívni, kimegy, segít neked. Szintén lehet szolgálatba állni, rengeteg szolgálati autó.
Parancsai: /Mentoaccept, /Segit, /Mfelvesz, /Mkirug, /M(1-5),/Melfogad.
- Polgármester
Magyarázat:
A polgármester irányítja a várost, és ítéli el a bûnözõket.
Parancsai: /elitel, /pgov.
Tudnivalók:
- A szerver 0 sorról írt egyedi, nem copy.
- A sima munkáknál pickuppal van jelezve a felvevõhely, amikor belemész, dialog köszönt
- Rp teszt várja a regisztrálni akarókat.
- A szerveren van ház,jármûrendszer.
- A nonozást csúnyán büntetjük, akár bannal.
- Egyedi, extrákkal teli /report parancs
- Több egyedi map
- Jófej adminok
- Bolt,bank rablás
- Bandák
- Harcstílus tanulás
- ellopható autók
- Segélyhívó
- /gov parancs
- Telefon rendszer, feltöltõkártyával
- Jogsirendszer: kresz,rutin,forgalmi vizsgák.
- Személyi,forgalmi, jogsi
- Fegyver rendszer
- Bandaszéf
Mindenkit szeretettel várunk! Ui: A szerver bugjavítás miatt zárva, várható nyitás ma!
hearsrp.co.cc

596
SA-MP: Szerverfejlesztés / Peneszlek City Roleplay
« Dátum: 2011. június 05. - 13:02:48 »
Nagyon szép...
Dehogy
* You have joined IRC Channel %d as the Administrator.
Ja várj így jobb:
 
new channel; channel = number; channel += 1;
    PlayersChannel[playerid] = number;
    IRCInfo[PlayersChannel[playerid]][iPlayers] += 1;
       new wstring[128];
format(string, sizeof(string), \"%s\", sendername);
strmid(wstring, string, 0, strlen(string), 255);
if(strcmp(IRCInfo[number][iAdmin],wstring, true ) == 0 )
{
    format(string, sizeof(string), \"* You have joined IRC Channel %d as the Administrator.\", channel);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
}
else
{
    format(string, sizeof(string), \"* You have joined IRC Channel %d, Admin: %s.\", channel, IRCInfo[number][iAdmin]);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
}
format(string, sizeof(string), \"MOTD: %s.\", IRCInfo[number][iMOTD]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
format(string, sizeof(string), \"* %s has joined the Channel.\", sendername);
SendIRCMessage(number, COLOR_GREEN, string);

597
Készülõ munkák / [INC]Give
« Dátum: 2011. május 03. - 09:29:12 »
Heló, hát ez az inc abból állna, hogy most már ezek nem csak GivePlayerMoney lesz, hanem GivePlayerScore, stb...
Hamarosan kész...

Oldalak: 1 ... 38 39 [40]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal