Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Sramm

Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40
571
Segítségkérés / Egyszerû score=money
« Dátum: 2011. November 17. - 15:18:13 »
Idézetet írta: .:Secur:. date=1321538783\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13464\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi, de õõõ:
 
E:\\SAMP Karácsony 2011\\ Szerver\\gamemodes\\xmas.pwn(737) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP Karácsony 2011\\ Szerver\\gamemodes\\xmas.pwn(737) : error 004: function \"SendPlayerFormattedText\" is not implemented
E:\\SAMP Karácsony 2011\\ Szerver\\gamemodes\\xmas.pwn(737) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP Karácsony 2011\\ Szerver\\gamemodes\\xmas.pwn(737) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
A 737-es sor a legelsõ sor a kódban:
[pawn]public SendPlayerFormattedText(playerid, str[], define)
{
new tmpbuf[256];
format(tmpbuf, sizeof(tmpbuf), str, define);
SendClientMessage(playerid, 0xFF004040, tmpbuf);
}[/pawn]
 
Töröld azt ki és rakd be ezt:
[pawn]new FALSE = false;
#define SendFormattedMessage(%0,%1,%2) do{new _str[128]; format(_str,128,%2); SendClientMessage(%0,%1,_str);}while(FALSE)[/pawn]
Mód eleje!

572
Segítségkérés / Sebességmérõ
« Dátum: 2011. November 17. - 14:29:25 »
Ezzel semmi baj, nekem az egész forráskód kell ...

573
Segítségkérés / 3D Text segítség
« Dátum: 2011. November 17. - 14:28:29 »
Az sajnos nem lehetséges...

574
Segítségkérés / 3D Text segítség
« Dátum: 2011. November 17. - 14:24:05 »
Arra gondolsz, hogy
E helyett
mondjuk
Ez legyen?

575
Segítségkérés / Egyszerû score=money
« Dátum: 2011. November 17. - 14:22:58 »
[pawn]
public OnGameModeInit()
{
// Többi kód...
SetTimer(\"Change_Score\", 1000, true); // 1 másodperc
return 1;
}
forward Change_Score();
public Change_Score()
{
foreach(Player, i)
{
if(IsPlayerAdmin(i))
{
SetPlayerScore(i,1);
} else {
SetPlayerScore(i,0);      
}
return 1;
}
[/pawn]

576
Segítségkérés / 3D Text segítség
« Dátum: 2011. November 17. - 14:14:02 »
[pawn]Create3DTextLabel(\"Ez itt a /drag1, jó szórakozást!\",SZÍN,838.25, -1818.19, 12.21,40.0,0,1);[/pawn]

577
SA-MP: Szerverfejlesztés / Multifunkcionális Regisztrációs rendszer
« Dátum: 2011. November 17. - 14:11:00 »
Multifunkcionális Regisztrációs rendszer
Mi ez?
Ez egy nem akármilyen regisztrációs rendszer. Mindent tud amit a többi, de egy plusz van benne: Lehet configurálni?
Mit is takar ez? Ha beírod, hogy: /regconfig, kiad egy dialogot, amibõl különbözõ regisztrációs \"módokat\" tudsz beállítani.
Ezt ki is tudod kapcsolni, illetve van egy /kilep parancs is, amit engedélyezni/letiltani egyaránt lehet. Ha újra be akarsz lépni, /login.
Funkciók
3 funkció van benne.
Dialogos - Ha belépsz a szerverre, kijön egy dialog, hogy regisztrálj, vagy ha már regisztráltál, bejelentkezz.
Parancsos - Ha belépsz a szerverre, a /reg [jelszó] paranccsal kell regisztrálni, ha már regisztrálva vagy, akkor /login [jelszó] parancsal kell bejelentkezned.
Parancsos-Dialogos - Ha belépsz a szerverre, a /reg paranccsal elõhívod a regisztrációs dialogot, ha már regisztrálva vagy, akkor a /login paranccsal hívod meg a bejelentkezési dialogot.
Parancsok
/reg [jelszó] (Parancsos típus)
/login [jelszó] (Parancsos típus)
/reg (Dialogos-Parancsos típus)
/login (Dialogos-Parancsos típus)
/kilep
/regconfig (Adminoknak)
Letöltés
http://solidfiles.com/d/903c7fec21/
Hamarosan új verzió!
[admin]A forráskódot a fórumra is ki kell rakni![/admin]
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <dini>
#pragma tabsize 0
new file[128];
#define SendFormattedMessage(%0,%1,%2) do{new _str[128]; format(_str,128,%2); SendClientMessage(%0,%1,_str);}while(FALSE)
new kilepes;
new tipus;
new kotelezo;
new megerosites;
new megerositve[MAX_PLAYERS];
new FALSE = false;
new IsLogged[MAX_PLAYERS];
new kilepett[MAX_PLAYERS];
 
stock GetName(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
return name;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\nBetöltött filterscript:\");
print(\"Regisztrációs rendszer - By Sramm\");
print(\"Verzió: 3\");
print(\"----------------------------------\\n\");
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
tipus = dini_Int(file,\"tipus\");
kotelezo = dini_Int(file,\"kotelezo\");
megerosites = dini_Int(file,\"megerosites\");
kilepes = dini_Int(file,\"kilepes\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(kotelezo == 1)
{
if(tipus == 2)
{
if(!fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Te{FF0000}még {FFFFFF}nem regisztráltál, {66CCFF}regisztrálj: /reg [jelszó]\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció nem kötelezõ, de ajánlott!\");
}
if(fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be: /login [jelszó]\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Bejelentkezni nem kötelezõ, de ajánlott!\");
}
return 1;
}
else if(tipus == 3)
{
if(!fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Te{FF0000}még {FFFFFF}nem regisztráltál, {66CCFF}regisztrálj: /reg\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció nem kötelezõ, de ajánlott!\");
}
if(fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be:/login\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Bejelentkezni nem kötelezõ, de ajánlott!\");
}
return 1;
}
return 1;
}
if(kotelezo == 0) {
if(tipus == 1)
{
IsLogged[playerid] = 0;
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
if(!fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}regisztrálj.\");
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
}
if(fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be.\");
ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
}
return 1;
}
else if(tipus == 2)
{
if(!fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}regisztrálj: /reg [jelszó]\");
}
if(fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be: /login [jelszó]\");
}
return 1;
}
else if(tipus == 3)
{
if(!fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}regisztrálj: /reg\");
}
if(fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be:/login\");
}
return 1;
}
return 1;
}
return 1;
}
CMD:regenged(playerid,params[])
{
new id;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1;
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Használat:{FF0000}/regenged [Playerid]\");
if(megerositve[id] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Neki már engedélyezve lett a regisztráció!\");
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Õ már regisztrált!\");
megerositve[id] = 1;
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Engedélyezted {FF0000}%s{FFFFF}-nak, hogy regisztráljon!\",GetName(id));
SendFormattedMessage(id,-1,\"{FFFFFF}Adminisztrátor: {FF0000}%s{FFFFF}, engedélyezte számodra a {66CCFF}regisztrációt!\",GetName(playerid));
return 1;
}
CMD:regelnek(playerid,params[])
{
if(megerosites == 0) return 1;
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerAdmin(i))
{
SendFormattedMessage(i,-1,\"{FF0000}%s{FFFFF} szeretne regisztrálni a szerverre! (/regenged)\",GetName(playerid));
}
}
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Kérésed elküldtük az adminoknak!\");
return 1;
}
 
CMD:reg(playerid,params[])
{
if(megerosites == 1 && megerositve[playerid] == 0) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Egy adminnak engedélyeznie kell a regisztrációt: /regelnek!\");
if(tipus == 2) {
if(fexist(file)) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már regisztrálva vagy...\");
if(IsLogged[playerid] == 1) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be is vagy jelentkezve...\");
new string[128];
if(sscanf(params, \"s[128]\", string)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Használat:{FF0000}/reg [jelszó]\");
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Már regisztrálva vagy. Írd: /login.\");
dini_Create(file);
dini_IntSet(file,\"password\", strlen(string));
dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]);
dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
/*dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);*/
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Felhasználód ezen a néven: {FF0000}%s{FFFFF}, létrehozva ezzel a jelszóval: {66CCFF}%s!\",GetName(playerid),string);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Most írd be: /login\");
return 1;
}
else if(tipus == 3) {
if(IsLogged[playerid] == 1) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be is vagy jelentkezve...\");
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
return 1;
}
return 1;
}
CMD:login(playerid,params[])
{
if(!fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Még nem vagy regisztrálva. Írd: /reg.\");
if(tipus == 1)
{
if(kilepett[playerid] == 1) return ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
return 1;
}
if(tipus == 2) {
if(IsLogged[playerid] == 1) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be vagy jelentkezve...\");
new string[128];
if(sscanf(params, \"s[128]\", string)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Használat:{FF0000}/login [jelszó]\");
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
new password = dini_Int(file, \"password\");
if(strlen(string) != password)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Hibás a jelszó!\");
Kick(playerid);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"{33FF66}Sikeres bejelentkezés, köszöntelek!\");
IsLogged[playerid] = 1;
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\"));
GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\"));
megerositve[playerid] = dini_Int(file,\"megerositve\");
}
return 1;
}
else if(tipus == 3) {
if(IsLogged[playerid] == 1) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be is vagy jelentkezve...\");
ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
return 1;
}
return 1;
}
CMD:kilep(playerid,params[])
{
if(kilepes != 1) return 1;
if(IsLogged[playerid] == 0) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Nem vagy bejelentkezve...\");
kilepett[playerid] = 1;
dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]);
IsLogged[playerid] = 0;
megerositve[playerid] = 0;
SetPlayerScore(playerid,0);
ResetPlayerMoney(playerid);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Kilépes sikeres!\");
return 1;
}
CMD:regconfig(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1;
ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFAF00}Regrendszer Config\",\"\\
Dialogos regisztráció\\nRegisztráció parancsal\\nParancsos-Dialogos regisztráció\\nRegisztráció kikapcsolása\\nKilépés engedélyezése\\nKilépés kikapcsolása\\n\\
Kötelezõ regisztráció engedélyezése\\nKötelezõ regisztráció letiltása\\nAdminisztrátori jóváhagyás engedélyezése\\nAdminisztrátori jóváhagyás letiltása\", \"Rendben!\", \"Kilép\");
return 1;
}
CMD:megerosit(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1;
ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFAF00}Regrendszer Config\", \"Dialogos regisztráció\\nRegisztráció parancsal\\nParancsos-Dialogos regisztráció\\nRegisztráció kikapcsolása\\nKilépés engedélyezése\\nKilépés kikapcsolása\\nKötelezõ regisztráció engedélyezése\\nKötelezõ regisztráció letiltása\", \"Rendben!\", \"Kilép\");
return 1;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1)
{
if(response)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Már regisztrálva vagy. Lehetséges, hogy ez egy hiba, elnézést kérünk.\"),ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
dini_Create(file);
dini_IntSet(file,\"password\", strlen(inputtext));
dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
         dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]);
/*dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
        dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);*/
        kilepett[playerid] = 0;
        SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Felhasználód ezen a néven: {FF0000}%s{FFFFF}, létrehozva ezzel a jelszóval: {66CCFF}%s!\",GetName(playerid),inputtext);
        ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Remek! Lépj be karakteredhez:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
        }
else {
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Minek jöttél fel, ha úgy is kilépsz?\");
Kick(playerid);
}
return 1;
   }
   if(dialogid == 2)
{
if(response)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
if(!fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Még nem vagy regisztrálva. Lehetséges, hogy ez egy hiba, elnézést kérünk.\"), ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
 new password = dini_Int(file, \"password\");
          if(strlen(inputtext) != password)
   {
             SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Hibás a jelszó!\");
            Kick(playerid);
   }
   else
   {
   SendClientMessage(playerid,-1,\"{33FF66}Sikeres bejelentkezés, köszöntelek!\");
   IsLogged[playerid] = 1;
   SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\"));
   GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\"));
   megerositve[playerid] = dini_Int(file,\"megerositve\");
   /*PlayerInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"Deaths\");
   PlayerInfo[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"Kills\");
   gTeam[playerid] = dini_Int(file,\"Team\");*/
   kilepett[playerid] = 0;
   }
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Néha nem értelek...\");
Kick(playerid);
}
        return 1;
}
 if(dialogid == 3)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(tipus == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már dialogos a regisztráció menete.\");
tipus = 1;
dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció menete mostantól: Dialogos.\");
}
if(listitem == 1)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(tipus == 2) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már parancsos a regisztráció menete.\");
tipus = 2;
dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció menete mostantól: Parancsos.\");
}
if(listitem == 2)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(tipus == 3) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már parancsos-dialogos a regisztráció menete.\");
tipus = 3;
dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció menete mostantól: Parancsos-Dialogos.\");
}
if(listitem == 3)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(tipus == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Regisztráció már kikapcsolva.\");
tipus = 0;
dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció ki lett kapcsolva.\");
}
if(listitem == 4)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(kilepes == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már ki tudnak lépni.\");
kilepes = 1;
dini_IntSet(file,\"kilepes\",kilepes);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután bejelentkezett valaki, már ki is tud lépni.\");
}
if(listitem == 5)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(kilepes == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már le van tiltva.\");
kilepes = 0;
dini_IntSet(file,\"kilepes\",kilepes);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután bejelentkezett valaki, már nem tud kilépni.\");
}
if(listitem == 6)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(kotelezo == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már engedélyezve van.\");
kotelezo = 0;
dini_IntSet(file,\"kotelezo\",kotelezo);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, kötelezõ regisztrálnia/belépnie.\");
}
if(listitem == 7)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(kotelezo == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már le van tiltva.\");
kotelezo = 1;
dini_IntSet(file,\"kotelezo\",kotelezo);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, nem kötelezõ regisztrálnia/belépnie.\");
}
if(listitem == 8)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(megerosites == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már engedélyezve van.\");
megerosites = 1;
dini_IntSet(file,\"megerosites\",megerosites);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, egy adminnak engedélyeznie kell a regisztrációját.\");
}
if(listitem == 9)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(megerosites == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már le van tiltva.\");
megerosites = 0;
dini_IntSet(file,\"megerosites\",megerosites);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, egy adminnak nem kell engedélyeznie a regisztrációját.\");
}
}
return 1;
}
return 0;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsLogged[playerid] == 0) return Kick(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(IsLogged[playerid] == 1)
{
dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]);
IsLogged[playerid] = 0;
megerositve[playerid] = 0;
SetPlayerScore(playerid,0);
ResetPlayerMoney(playerid);
}
kilepett[playerid] = 0;
return 1;
}
 

578
SA-MP: Szerverfejlesztés / HighLight(villogás)
« Dátum: 2011. November 17. - 14:09:54 »
Sziasztok!
Itt van megint egy õs régi filterscriptem, a név villogás.
Parancsok:
/highlight (Ezzel tudod ki/be kapcsolni)
Funkció: Villog a neved.
Letöltés:
http://solidfiles.com/d/c501/
Használjátok egészséggel.

579
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyver eldobó script
« Dátum: 2011. November 17. - 14:07:55 »
Örülök, hogy segítettem :)

580
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyver eldobó script
« Dátum: 2011. November 17. - 13:36:14 »
Sziasztok! Egy régebbi scriptem szeretném nektek publikálni:
Funkció: Amikor a játékos meghal, eldobja a fegyverét pickup formájában, és egy másik játékos pedig felveheti.
Tapasztalat: Az egész tesztelve, mûködik.
Bugok,hibák: Csak azt dobja el ami a kezedben van. Még egy: /kill parancsnál nem fog mûködni! Csak \"természetes\" halálnál!
Forráskód:
[pawn]#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
   print(\"\\n--------------------------------------\");
   print(\" Fegyver eldobás by Sramm\");
   print(\"--------------------------------------\\n\");
   return 1;
}
stock GetPlayerWeaponModell(playerid,modell)
{
new weaponid;
weaponid = GetPlayerWeapon(playerid);
switch(weaponid)
{
     case 0: modell = 0;
     case 1: modell = 331;
     case 2: modell = 333;
     case 3: modell = 334;
     case 4: modell = 335;
     case 5: modell = 336;
     case 6: modell = 337;
     case 7: modell = 338;
     case 8: modell = 339;
     case 9: modell = 341;
     case 10: modell = 321;
     case 11: modell = 322;
     case 12: modell = 323;
     case 13: modell = 324;
     case 14: modell = 325;
     case 15: modell = 326;
     case 16: modell = 342;
     case 17: modell = 343;
     case 18: modell = 344;
     case 19: modell = 0;
     case 20: modell = 0;
     case 21: modell = 0;
     case 22: modell = 345;
     case 23: modell = 346;
     case 24: modell = 347;
     case 25: modell = 348;
     case 26: modell = 349;
     case 27: modell = 350;
     case 28: modell = 351;
     case 29: modell = 352;
     case 30: modell = 353;
     case 31: modell = 356;
     case 32: modell = 372;
     case 33: modell = 357;
     case 34: modell = 358;
     case 35: modell = 359;
     case 36: modell = 360;
     case 37: modell = 361;
     case 38: modell = 362;
     case 39: modell = 363;
     case 40: modell = 364;
     case 41: modell = 365;
     case 42: modell = 366;
     case 43: modell = 367;
     case 44: modell = 368;
     case 45: modell = 369;
     case 46: modell = 371;
   }
   return modell;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new fegyverid;
fegyverid = GetPlayerWeaponModell(playerid,fegyverid);
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
AddStaticPickup(fegyverid, 15, x,y,z); // fegyó lerakás
SendClientMessageToAll(0xFF66FFAA,\"Valaki meghalt, és eldobta minden fegyverét.\");
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
DestroyPickup(pickupid);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   return 1;
}
[/pawn]

581
Archívum / X- Role Play
« Dátum: 2011. Október 23. - 15:29:03 »
NYITÁS!

582
Archívum / X- Role Play
« Dátum: 2011. Október 21. - 16:42:08 »
Örülök. Hears RPG néven majdnem egy évig futott. Csakhogy nem végtelen a zsebünk, és nincs pénzünk  az élet mellett ezt csinálni.  Persze egy darabig fogjuk, de ha nem megy, leállítjuk. És a VIP rendszer egy lehetõség, nem muszály élni vele. Sok rp-s ember van , aki vesz VIP-et. A VIP annyiból áll, hogy sportkocsit tudsz venni, IRL is csak a tehetõsebbek tudnak, vagy a fontos személyek.

583
Archívum / X- Role Play
« Dátum: 2011. Október 20. - 14:40:40 »
Üdvözöllek!Szeretném bemutatni nektek az X- RP-t, egy teljesen egyedi szervert. A Hears RPG régi csapata dolgozik rajta (Sonka,Sramm)

Ez a Hears RPG mód továbbfejlesztve.

Új dolgok:
- Új munkák
- Új rendszerek
- Új parancsok
- Bugmentesítések
Munkák dióhéjban::
Simák:
- Kamionos
- Úttisztító
- Taxis
- Postás
- Szabó
- Fegyverkereskedõ
- Fûnyíró
- Hacker
Leaderesek:
- Rendõr
- Mentõ
- Polgármester
- Testõr
- Autószerelõ
Bandák:
- The weed vegas
- Paraszt banda
Szeretnénk egy összetartó, rp-s kis társaságot, minnél több emberrel.
Miért éri meg hozzánk jönni?
- Egy szép kis csapat tagja lehetsz, akik mindenben a segítségedre lesznek.
- A bandák, és a leaderes munkáknál mindíg jó társaságok jönnek össze, ezért is élvezhetõ a játék.
- VIP-t lehet venni, amivel támogatod a szervert( ez annyit takar, hogy ebbõl a pénzbõl üzemeltetjük a szervert.), cserébe rengeteg extrával viszonozzuk kedvességed. (Még nincs kész a vip rendszer!)
- Az adminok mindig segítõkészek, jófejek.
- Miért különbözik a többi szervertõl, hisz ez is csak egy béna, fos rp, nem?
- A válasz nem. rengeteg RP szerver van, tele nonosabbnál nonosabb emberekkel. Ez itt nem így fog menni. Sok rp szerver editelt valami, ez 100%-ban egyedi mód. Régebben elég sokan voltunk, nagyon szép kis társaság volt. Sajnos ez a régebbi konfliktusok miatt szétomlott.
Arra kérünk titeket, ha felnéztek legalább 10 percet töltsetek el nézelõdéssel, mert megéri.
Ezen az ip-n tudjátok szemmel követni a nyitás idõpontját: 91.82.84.189:7775
Szeretettel várunk mindenkit! Remélem meggyõztünk az itt látható érvekkel.
XRPG Csapat.

584
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazás Rendszer By: Sramm
« Dátum: 2011. Szeptember 22. - 12:38:45 »
Hello. Csináltam nektek egy szavazás rendszert.
Be kell írni, hogy: /votestart és elindítja a szavazást.
Tesztelve, hibátlanul mûködik.
Lényege:
Mikor beírod, hogy /votestart, kihoz egy dialogot, oda be kell írni a kérdést. Utána még egyet, oda az 1-es választ.
Aztán még egyet,oda a 2-es választ. Miután ezzel kész megmutatja hogy fog kinézni, aztán megkérdezi, hogy elküldöd-e vagy sem. Miután rámentünk az elküldésre, az összes emberkének a szerveren kihozza a szavazás dialogot az általad megadott adatokkal. Ilyenkor mindenki szavaz, miután vége a szavazásnak kiírja hogy melyik nyert. Ha döntetlen azt is, ha nem szavaztak, azt is.
Érdekességek:
Ha megnyitod a Filterscriptet, definálva van minden. Be tudod állítani ott hogy mi legyen a Kérdés limitje, stb..
Így el lehet kerülni, hogy ne regényt írjanak, és csússzon el az egész.
Így vannak a definíciók:
[pawn]#define KERDESLIMIT 70 //Átírhatod arra, ami tetszik.
#define VALASZ1LIMIT 6 //Ezt is
#define VALASZ2LIMIT 6 //Ezt is
#define VOTEENDTIME 30 //A cucc másodpercben méri a dolgokat. Alap 30mp van beállítva. természetesen megváltoztathatod[/pawn]
Másik érdekesség:
A mondatok szépen, színezve vannak.
Letöltés:
Pwn: http://solidfiles.com/d/2b3e/
Amx: http://solidfiles.com/d/3ad9b/
Érdemes kipróbálni!

585
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hears Roleplay
« Dátum: 2011. Július 07. - 17:47:09 »
Csakhogy a szerver üzemelni fog Hears RolePlay néven.
Csak még nincs fix ip.

Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal