Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZyZu.

Oldalak: 1 ... 384 385 [386] 387 388 ... 527
5776
Segítségkérés / Spawnoláskor Skin Tánc
« Dátum: 2012. november 01. - 20:52:01 »
Probáld  így akkor most jó:
 
if (PRESSED( KEY_JUMP ))

5777
Segítségkérés / Spawnoláskor Skin Tánc
« Dátum: 2012. november 01. - 20:43:57 »
Akkor így
 
if (PRESSED( KEY_FIRE || KEY_SPRINT || KEY_JUMP ))

5778
Segítségkérés / Spawnoláskor Skin Tánc
« Dátum: 2012. november 01. - 20:36:38 »
Rendben írd le bõvebben mi nem jó?. :)

5779
Szkript kérések / Ölések Halálok !
« Dátum: 2012. november 01. - 20:32:36 »

5780
Segítségkérés / Spawnoláskor Skin Tánc
« Dátum: 2012. november 01. - 20:24:24 »
Tessék probáld meg :D
 

public OnPlayerSpawn( playerid )
{
SetPlayerSpecialAction ( playerid , SPECIAL_ACTION_DANCE3 );
return 1;
}

 
majd:
 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if (PRESSED( KEY_FIRE | KEY_SPRINT | KEY_JUMP ))
    {
       ClearAnimations(playerid);
    }
return 1;
}

5781
Segítségkérés / /v [szín1] [szín2]
« Dátum: 2012. november 01. - 20:14:09 »
Tessék ez épp olyan csak zcmd -ben van meg nekem.. probáld berakni így  :$
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_YELLOW    0xFFFF00AA
#define COLOR_ULTRARED  0xFF0606FF
new VehicleNames[212][] = {
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},
{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},
{\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},
{\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},
{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
{\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},
{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},
{\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},
{\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},
{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},
{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},
{\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},
{\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},
{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},
{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},
{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},
{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"},
{\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},
{\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},
{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},
{\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},
{\"Utility Trailer\"}
},
SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS]
;
CMD:v(playerid, params[])
{
new Index;
    new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Használat: /v {FF0000}[Név / ID] {1E90FF}[szín 1] {0000FF}[szín 2]\");
new car;
new string[128];
new colour1, colour2;
if(!IsNumeric(tmp))
car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"Hiba: Érvénytelen ID vagy név!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
    if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, 128, \"{33AA33}Lekértél egy {FFFF00}%s -t! | {33CCFF}Színei: {FFFF00}%i, %i\", VehicleNames[car-400], colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid, -1, string);
}
stock GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
for(new i = 0; i < 211; i++)
{
if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 )
return i + 400;
}
return -1;
}
stock IsNumeric(string[])
{
for (new i = 0, j = strlen(string);
i < j; i++)
{
if (string > \'9\' || string < \'0\')
return 0;
}
return 1;
}
strtok(const string[], &index)
{
    new length = strlen(string);
    while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
    {
        index++;
    }
    new offset = index;
    new result[20];
    while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
    {
        result[index - offset] = string[index];
        index++;
    }
    result[index - offset] = EOS;
    return result;
}

5782
Segítségkérés / Megint Error:@
« Dátum: 2012. november 01. - 18:10:59 »
Frissisd a szervered pawno mappáját lehet réggi az include textdokumetumok.
És semmi köze sincs a streamer a zenéhez az objecteket tölti be + nem define hanem #include <streamer> de nincs semmi köze hozzá.

5783
Segítségkérés / Nem látezik aparncs
« Dátum: 2012. november 01. - 17:25:38 »
Itt van ez a leírás http://sampforum.hu/index.php?topic=31006.0 csak 2 változót hoztam benne létre írd átt 1 -re és jó lesz.. :) Migyárt modosítom akkor :)

5784
Segítségkérés / Fegyver a kézben.
« Dátum: 2012. november 01. - 17:22:01 »
Probáld meg ezzel szerintem könyebb.. http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer a kezébe teszed és úgy AttachObject ként..

5785
Segítségkérés / Nem látezik aparncs
« Dátum: 2012. november 01. - 13:20:00 »
így? És ha a módban van nincs benne  zcmd include?
 

    #include <a_samp>
    #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
    #pragma tabsize 0
    #define DM 201
    new dmid[MAX_PLAYERS];
    public OnFilterScriptInit()
    {
            print(\"\\n--------------------------------------\");
            print(\" Blank Filterscript by your name here\");
            print(\"--------------------------------------\\n\");
            return 1;
    }
    public OnFilterScriptExit()
    {
            return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek  ///SniperDm
{
SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek //M4Dm
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///MinigunDm
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 3: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///KnifeDm
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 4: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///GránátDm
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
             if(dialogid == DM)
                   {
                       if(response)
                {
                            switch(listitem)
                            {
                                case 0: dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
                case 1: dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
                case 2: dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
                                case 3: dmid[playerid] = 3; // Azonosítószám megadása FONTOS
                                case 4: dmid[playerid] = 4; // Azonosítószám megadása FONTOS
                        }
                }
                return 1;
                }
        return 0;
}
 
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
return 1;
}
 
if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/DMZones\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DM, DIALOG_STYLE_LIST, \"DeathMatch Zone\", \"SniperDm\\nM4DM\\nMinigunDm\\nKnifeDm\\nGránátDm\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\");
return 1;
}

5786
Leírások/Útmutatók / KEZDÕKNEK - Egy átlagos parancs létrehozása
« Dátum: 2012. november 01. - 07:17:42 »
Épp azt akartam írni .. ha már meg csináltad ilyen szépen akkor ZCMD -vel is meg kellett volna megírni egyépként nagyon szép leírás fõleg a kezdõknek nagyon jól jön..  ;)

5787
Segítség / Kliens hiba
« Dátum: 2012. november 01. - 00:28:51 »
Vedd le újra csak a samp -t és telepísd újra.. de a hív fórumrol vedd le ne vegyél más netes cuccokat le. http://www.sa-mp.com/download.php

5788
Segítségkérés / NPC másik virtuális világba, hogyan?
« Dátum: 2012. november 01. - 00:25:59 »
Így vagy amikor spawnol a bot akkor oda teszed SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
 

if(!strcmp(playername,\"botneve\",true))
{
  SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
  return 1;
}

5789
Segítségkérés / Kapu hiba!
« Dátum: 2012. október 31. - 21:41:38 »
Eltolodási hiba. Mod elejére:
 
#pragma tabsize 0

5790
Segítségkérés / Mozgó Ám de Fixált kameranézet
« Dátum: 2012. október 31. - 14:08:32 »

Oldalak: 1 ... 384 385 [386] 387 388 ... 527
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal