Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ZyZu.
Oldalak: 1 ... 384 385 [386] 387 388 ... 527
5776
« Dátum: 2012. november 01. - 20:52:01 »
Probáld így akkor most jó: if (PRESSED( KEY_JUMP ))
5777
« Dátum: 2012. november 01. - 20:43:57 »
Akkor így if (PRESSED( KEY_FIRE || KEY_SPRINT || KEY_JUMP ))
5778
« Dátum: 2012. november 01. - 20:36:38 »
Rendben írd le bõvebben mi nem jó?.
5779
« Dátum: 2012. november 01. - 20:32:36 »
5780
« Dátum: 2012. november 01. - 20:24:24 »
Tessék probáld meg public OnPlayerSpawn( playerid ) { SetPlayerSpecialAction ( playerid , SPECIAL_ACTION_DANCE3 ); return 1; }
majd: public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if (PRESSED( KEY_FIRE | KEY_SPRINT | KEY_JUMP )) { ClearAnimations(playerid); } return 1; }
5781
« Dátum: 2012. november 01. - 20:14:09 »
Tessék ez épp olyan csak zcmd -ben van meg nekem.. probáld berakni így :$ #include <a_samp> #include <zcmd> #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_ULTRARED 0xFF0606FF new VehicleNames[212][] = { {\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"}, {\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"}, {\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"}, {\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"}, {\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"}, {\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"}, {\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"}, {\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"}, {\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"}, {\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"}, {\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"}, {\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"}, {\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"}, {\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"}, {\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"}, {\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"}, {\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"}, {\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"}, {\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"}, {\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"}, {\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"}, {\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"}, {\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"}, {\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"}, {\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"}, {\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"}, {\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"}, {\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"}, {\"Utility Trailer\"} }, SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS] ; CMD:v(playerid, params[]) { new Index; new tmp[256]; tmp = strtok(params,Index); new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index); new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index); if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Használat: /v {FF0000}[Név / ID] {1E90FF}[szín 1] {0000FF}[szín 2]\"); new car; new string[128]; new colour1, colour2; if(!IsNumeric(tmp)) car = GetVehicleModelIDFromName(tmp); else car = strval(tmp); if(car < 400 || car > 611) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"Hiba: Érvénytelen ID vagy név!\"); if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2); if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3); if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]); new Float:X,Float:Y,Float:Z; new Float:Angle,int1; new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); int1 = GetPlayerInterior(playerid); SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1); LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1); PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0); PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0); format(string, 128, \"{33AA33}Lekértél egy {FFFF00}%s -t! | {33CCFF}Színei: {FFFF00}%i, %i\", VehicleNames[car-400], colour1, colour2); return SendClientMessage(playerid, -1, string); } stock GetVehicleModelIDFromName(vname[]) { for(new i = 0; i < 211; i++) { if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 ) return i + 400; } return -1; } stock IsNumeric(string[]) { for (new i = 0, j = strlen(string); i < j; i++) { if (string > \'9\' || string < \'0\') return 0; } return 1; } strtok(const string[], &index) { new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) { index++; } new offset = index; new result[20]; while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result; }
5782
« Dátum: 2012. november 01. - 18:10:59 »
Frissisd a szervered pawno mappáját lehet réggi az include textdokumetumok. És semmi köze sincs a streamer a zenéhez az objecteket tölti be + nem define hanem #include <streamer> de nincs semmi köze hozzá.
5785
« Dátum: 2012. november 01. - 13:20:00 »
így? És ha a módban van nincs benne zcmd include? #include <a_samp> #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #pragma tabsize 0 #define DM 201 new dmid[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///SniperDm { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek //M4Dm { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///MinigunDm { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 3: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///KnifeDm { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 4: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///GránátDm { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DM) { if(response) { switch(listitem) { case 0: dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS case 1: dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS case 2: dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS case 3: dmid[playerid] = 3; // Azonosítószám megadása FONTOS case 4: dmid[playerid] = 4; // Azonosítószám megadása FONTOS } } return 1; } return 0; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/DMZones\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DM, DIALOG_STYLE_LIST, \"DeathMatch Zone\", \"SniperDm\\nM4DM\\nMinigunDm\\nKnifeDm\\nGránátDm\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\"); return 1; }
5786
« Dátum: 2012. november 01. - 07:17:42 »
Épp azt akartam írni .. ha már meg csináltad ilyen szépen akkor ZCMD -vel is meg kellett volna megírni egyépként nagyon szép leírás fõleg a kezdõknek nagyon jól jön..
5787
« Dátum: 2012. november 01. - 00:28:51 »
Vedd le újra csak a samp -t és telepísd újra.. de a hív fórumrol vedd le ne vegyél más netes cuccokat le. http://www.sa-mp.com/download.php
5788
« Dátum: 2012. november 01. - 00:25:59 »
Így vagy amikor spawnol a bot akkor oda teszed SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); if(!strcmp(playername,\"botneve\",true)) { SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); return 1; }
5789
« Dátum: 2012. október 31. - 21:41:38 »
Eltolodási hiba. Mod elejére: #pragma tabsize 0
5790
« Dátum: 2012. október 31. - 14:08:32 »
Oldalak: 1 ... 384 385 [386] 387 388 ... 527
|