Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - lackos888

Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 84
556
Kérdések, Segítség / USB-s golyós egér hibás
« Dátum: 2013. március 11. - 16:15:03 »
Hello. Sajna az USB-s egerem el romlott, és csak ez volt, szóval hát elõszedtük a tartalék egeret.
De sajna csak balra/jobbra megy, fel-le, nem. Mi lehet a probléma?

557
Archívum / BBEHosting.hu ~[Best Of 2012 - Az év hosztingja]~
« Dátum: 2013. március 11. - 07:30:17 »
Üdv. Majd kérhetnék egy teamspeak 3 szerver ipt?

558
Segítségkérés / PVar adatok betöltése
« Dátum: 2013. március 10. - 09:36:03 »
Csinálsz mindegyik oszlopnak külön változót, majd SetPVarInt-el PVarba rakod bele.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. március 10. - 09:36:26 )

Idézetet írta: lackos888 date=1362904563\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34666\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csinálsz mindegyik oszlopnak külön változót, majd SetPVar funkciókkal belerakod a PVarba.
 

559
Archívum / MegaGaming 2.0 (race)DM Szerver
« Dátum: 2013. március 09. - 12:51:51 »
Én feltudtam 1333x768-as felbontáson menni.

560
Általános / Egy új kategória a SAMP világában (\'Free Play Gaming\')
« Dátum: 2013. március 09. - 10:50:28 »
Idézetet írta: krisk date=1362822022\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34593\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem akarom elrontani a bulit, de ezt nem úgy hívjuk, hogy freeroam?
 
Szerintem de.

561
Segítségkérés / SeeRPG-mód linuxra
« Dátum: 2013. március 08. - 18:36:29 »
Csinálj róla videót.

562
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SeeRPG-mód linuxra
« Dátum: 2013. március 08. - 18:09:56 »
Meg kellene tanulni scriptelni

563
Leírások/Útmutatók / Tabulátor
« Dátum: 2013. március 06. - 07:02:32 »
Idézetet írta: Gabor.. date=1362514893\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26204\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bocsi a duplaposztért!
Valaki tud egy biztos megoldást erre a tabulátoros dologra?
Így akarnám:
Pénz:   $10          Pont:   100
Ölés:   10            Halál:   10
format függvényben:
Pénz:  $%d        Pont:  %d
Ölés:   %d         Halál:  %d
Ezeket kéne tabulálni, hogy a játékban is így mutassa. Sose csússzanak el, mindig egy vonalban legyenek.
Valaki?
 
Esetleg így?
 

Pénz:  $%d\\tPont:  %d
Ölés:   %d\\tHalál:  %d

564
Off Telep / Ki merre lakik?
« Dátum: 2013. március 04. - 22:21:45 »
Idézetet írta: divkn date=1362425218\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34462\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lakhely: Magyarország, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Jászberény
Iskola: Klapka György Szakközép- és Szakiskola, Általános Iskola és Speciális Szakiskola
Munkahely: Electrolux Lehel Kft.
 
Találkozhatnál Pedróval.  :D

565
RP/RPG kérések / SeeRPG mód Segítségkérés
« Dátum: 2013. március 02. - 23:09:02 »
Amúgy ha azt kijavítod a keypad include-ban van egy kis dolog, ami azt fogja eredményezni, hogy, nem mutatja ki a keypadot, ezért valamit trükközni kell a módban, de direkt nem mondom el  >:D.Amúgy megkeresem neked várjál.:D

566
Tanuljunk PAWN nyelvet / [0.3x] Kick() funkció javítása
« Dátum: 2013. március 02. - 21:59:58 »
Idézetet írta: Hun_Norberto date=1362248209\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34217\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ez helyett én még egyszerûbbet csináltam:
 

forward Kick2(playerid);
public Kick2(playerid){
Kick(playerid);
return 1;
}
stock _Kick(playerid){
SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);
return 1;
}
#define Kick _Kick

 
Ez ha használod a Kick funkciót, automatikusan nem egybõl hívódik meg, így akár az SCM is lefut.
 
Csak ezzel az a baj, hogy a Kick már definiálva van:
 

forward Kick2(playerid);
public Kick2(playerid){
Kick(playerid); //Nem tudom, mûködik-e igy, ha nem, akkor ez fölé irsz egy funkciót, ami kidobja, majd azt irod ide
return 1;
}
stock temp_Kick(playerid){
SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);
return 1;
}
#if defined _ALS_Kick
#undef Kick
#else
#define _ALS_Kick
#endif
#define Kick temp_Kick

 

[/quote]
KHM, próbáld ki, 100%-ban mûködik amit én írtam, akkor nem írtam volna le, ha nem mûködik, csak a gamemode/filterscript majdnem legelejére kell tenni az én kódomat.

567
Archívum / MegaGaming 2.0 (race)DM Szerver
« Dátum: 2013. február 28. - 14:51:43 »
Csõ, végre, majd mehetek újra dmelni. :D (Lacoss voltam)

568
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Álom befolyásolása
« Dátum: 2013. február 27. - 20:36:23 »
Idézetet írta: Rupert date=1361990035\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34257\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Amúgy álom befolyásoláshoz nem kell alkalmazás. Lefekvés elõtt leülsz az ágyra. Átgondolod mi volt aznap, lenyugszol, stb. Egyfajta meditáció. Aztán erõsen arra gondolsz, hogy ezt meg ezt fogsz álmodni. (NAGYON ERÕSEN)
Persze ez nem való kételkedõknek / lustáknak. :D
 
Jah, én így álmodtam meg, egy új NFS Carbon kiegészítõt XD

569
SA-MP: Szerverfejlesztés / Help rendszer (Saját!)
« Dátum: 2013. február 27. - 18:21:04 »
Idézetet írta: Suspect date=1361983875\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34249\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Help rendszer amit én készítettem.
Ezt nem nehéz csinálni.
Elkészítési idõ:3Perc *-* :D
Ezeket át írod arra,ami a te szervereden vannak parancsok: /parancsok,/parancsok2,/tgf,/szinek,/car,/admins.
Tudom kissé elavult,de alap szerókra sztem megfelel:D
Code:
 
//Saját /Help rendszerem.
//Warnok:0
//Csak azért hoztam létre,hogy felrakhassam sampforum.hu-ra.
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" HELP rendszer betöltve By:Suspect\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" HELP rendszer betöltve By:Suspect\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
//Ez itt az,ami megjelenik a szervereden a listán (Gamemode)
SetGameModeText(\"¤[HUN]Szerver¤\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Help:/parancsok,/parancsok2,/tgf,/szinek,/car,/admins\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
Und letöltés:
Pawn:  http://www.solidfiles.com/d/dde7568f1f/
Amx:    http://www.solidfiles.com/d/ffe5d7a9e1/
 
No comment.

570
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [HUN]CityRpg megnyílt!
« Dátum: 2013. február 27. - 17:02:42 »
Idézetet írta: zoltan322 date=1361980816\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34245\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!Megnyílt a CityRpg!Éjel nappal fut a szerver!Jó közösség jófej adminok!Nem is rabolom tovább az idõtöket,ha ráértek akkor gyertek fel nem fogjátok megbánni!
Szerver ip:87.229.103.144:8055
Gyertek fel minél többen!
 
Legközelebb csináljatok már leírást légyszíves...
Amúgy meg See Edit, alig van editelve.

Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 84
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal