Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Sramm

Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40
556
Segítségkérés / [HELP]Attachobject hiba
« Dátum: 2011. november 23. - 15:23:09 »
Nem, csak a settplayerattachedobject részt

557
Segítségkérés / MI a gond ezzel a két parancsal?
« Dátum: 2011. november 23. - 13:59:25 »
PM-be vitatkozzatok.

558
Segítségkérés / [HELP]Attachobject hiba
« Dátum: 2011. november 23. - 13:58:53 »
A sapkát, és a pajzsot is berakod az onplayerupdate
Alá.

559
Segítségkérés / MI a gond ezzel a két parancsal?
« Dátum: 2011. november 23. - 13:09:26 »
[pawn]new szerelohivo;
new vanhivas;
if(strcmp(cmd, \"/119\",true)== 0)
{
   new hivonev[MAX_PLAYER_NAME];
   new string[128];
        GetPlayerName(playerid, hivonev, sizeof(hivonev));
        szerelohivo = playerid;
            vanhivas = 1;
                  for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
                {
                   if(gMunka == SZERELO || gMunka == SZERELOLEADER)

                {


               SendClientMessage(i,0x00ff22AA, \"Figyelem, egy beérkezõ hívás.\");


                  format(string, sizeof(string), \"%s szerelõt hívott, /elfogadsz az elfogadásához.\", hivonev);


               SendClientMessage(i, -1, string);


                    SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Szerelõt hívtál! Várj míg elfogadja egy szerelõ.\");


               return 1;


                }


               }


       return 1;


        }


if(strcmp(cmd, \"/elfogadsz\",true)== 0)


{


 if(gMunka[playerid] == SZERELO || gMunka[playerid] == SZERELOLEADER)


 {


         if(vanhivas != 1) return  SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nincs hívás, amit elfogadhatnál.\");


    GetPlayerPos(szerelohivo, X1,Y1,Z1);


    SetPlayerCheckpoint(playerid, X1,Y1,Z1,2);


   SendClientMessage(playerid,0x00ff22AA, \"Elfogadtad a hívást.\");


         vanhivas = 0;


   return 1;


      }


      else return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy szerelõ.\");


      return 1;


      }[/pawn]

560
[pawn]    #include <a_samp>
    #include <SII> // Letöltés: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=58458
    #include <zcmd> // Letöltés: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=91354
     
    /*A szkript magától nem rakja vissza a játékost a legutóbbi helyre, csak a /re
    parancsra. Amennyiben ezt mégsem tartod jónak, akkor az OnPlayerSpawn alól töröld
    ki a kommentezõ jeleket (//) a sor elõl, és mûködni fog amúgy is.*/
     
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
            new Float:x, Float:y, Float:z,Float:ang;
            if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
            {
                new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
                GetVehiclePos(veh,x,y,z);
                GetVehicleZAngle(veh,ang);
            } else {
                GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid,ang);
            }
            new name[MAX_PLAYER_NAME],path[256];
            GetPlayerName(playerid,name,sizeof name);
            format(path,sizeof path,\"Poziciok/%s.txt\",name);
            //if(!INI_Exist(path))INI_Create(path);
            if(!fexist(path))
            {
                    new File:tmp=fopen(path);
                    if(tmp)fclose(tmp);
            }
            INI_Open(path);
            INI_WriteFloat(\"X\",x);
            INI_WriteFloat(\"Y\",y);
            INI_WriteFloat(\"Z\",z);
            INI_WriteFloat(\"ANG\",z);
            INI_WriteInt(\"INT\",GetPlayerInterior(playerid));
            INI_Save();
            INI_Close();
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
    {
            //cmd_re(playerid);
            return 1;
    }
     
    CMD:re(playerid)
    {
        new name[MAX_PLAYER_NAME],path[256];
            GetPlayerName(playerid,name,sizeof name);
            format(path,sizeof path,\"Poziciok/%s.txt\",name);
            if(!INI_Exist(path))return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Sajnáljuk, de a pozíciót jelenleg nem lehet beolvasni.\");
            INI_Open(path);
        new Float:x, Float:y, Float:z,Float:ang;
        x = INI_ReadFloat(\"X\");
        y = INI_ReadFloat(\"Y\");
        z = INI_ReadFloat(\"Z\");
        ang = INI_ReadFloat(\"ANG\");
        SetPlayerInterior(playerid,INI_ReadInt(\"INT\"));
        INI_Close();
            if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
            {
                new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
                SetVehiclePos(veh,x,y,z);
                SetVehicleZAngle(veh,ang);
            } else {
                SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
                SetPlayerFacingAngle(playerid,ang);
            }
            return 1;
    }[/pawn]
 
Ez a szkript a kilépéskor lementi a pozíciót, és a felcsatlakozás után a /re paranccsal tudsz visszatérni vele ugyan oda. Amennyiben a karakterválasztóból való automatikus átteleportálást szeretnéd, töröld az OnPlayerRequestSpawn alatti sor elõl a //-t, azaz a kommentet.[/quote]
By: GameStar

561
Szkript kérések / NPC Problem
« Dátum: 2011. november 22. - 21:00:46 »
[pawn]#define RECORDING \"windsor\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
main(){}
public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#if RECORDING_TYPE == 1
    public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
    public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();
#else
    public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#endif[/pawn]
npcmodesba...
    [pawn]new npcveh1;
    public OnFilterScriptInit()
    {
        ConnectNPC(\"Dead\",\"windsor\");
        npcveh1 = CreateVehicle (555,0.0,0.0,0.0,0.0,-1,-1,5000);
        return 1;
    }
[/pawn]
    [pawn] public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
        if(IsPlayerNPC(playerid)) //
        {
            new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
            if(!strcmp(npcname, \"Dead\", true));
            {
                PutPlayerInVehicle (playerid, npcveh1, 0);
           SetPlayerSkin(playerid, 122); //a122 helyére a skin id-t írod
           label1[playerid] = Create3DTextLabel(\"Dead\", 0x09a843AA, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
          Attach3DTextLabelToPlayer(label1[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
                return 1;
            }
            return 1;
        }
        return 1;
}
     [/pawn]

562
Segítségkérés / [HELP]Attachobject hiba
« Dátum: 2011. november 22. - 20:51:21 »
SetPlayerAttachedObject helyett AttachObjectToPlayer legyen...

563
Idézetet írta: buci11 date=1321979397\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13631\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
jó de írtam hogy panrancs nélkül kellene hogy oda megy és beteszi a helyre és ez ott is maradjon kijön és újra visszatud menni
 
Nem szeretnélek megbántani, de szerintem ha ennyit nem értesz, akkor javaslom leírások olvasását, hogy legyen fogalmad róla.

564
Script kérésekhez, egyébként meg google a barátod.

565
[pawn]public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
    if(GetPlayerTeam(playerid) == 1)
    {
if(vehicleid == VÁLTOZÓD NEVE) //ÍRD ÁT
{
   SendClientMessage(playerid,0xFF0606FF,\"beszáltál a munkajármûvedbe\");
}
        return 1;
    } else {
   SendClientMessage(playerid,0xFF0606FF,\"Te nem vagy rendõr\");
   RemovePlayerFromVehicle(playerid);
        return 1;
    }
return 1;
}[/pawn]

566
Segítségkérés / MI a gond ezzel a két parancsal?
« Dátum: 2011. november 22. - 20:43:53 »
De ez így biztos, hogy rossz lesz, mert az /elfogadsz parancsnál nem igazán passzolnak a dolgok.
Így:
[pawn]///////////////////--SZERELÕ HÍVÁS////
new szerelohivo;
new vanhivas;
if(strcmp(cmd, \"/119\",true)== 0)
{
   new hivonev[MAX_PLAYER_NAME];
   new string[128];
        GetPlayerName(playerid, hivonev, sizeof(hivonev));
                Foreach(Player,i)
                {
                   if(gMunka == SZERELO || gMunka == SZERELOLEADER)

                {


               SendClientMessage(i,0x00ff22AA, \"Figyelem, egy beérkezõ hívás.\");


                  format(string, sizeof(string), \"%s szerelõt hívott, /elfogadsz az elfogadásához.\", hivonev);


               SendClientMessage(i, -1, string);


                            SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Szerelõt hívtál! Várj míg elfogadja egy szerelõ.\");


                             szerelohivo = playerid;


                            vanhivas = 1;


               return 1;


                }


               }


       return 1;


        }


if(strcmp(cmd, \"/elfogadsz\",true)== 0)


{


 if(gMunka[playerid] == SZERELO || gMunka[playerid] == SZERELOLEADER)


 {


if(vanhivas == 0) return  SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nincs hívás, amit elfogadhatnál.\");


    GetPlayerPos(szerelohivo, X1,Y1,Z1);


    SetPlayerCheckpoint(playerid, X1,Y1,Z1,2);


   SendClientMessage(playerid,0x00ff22AA, \"Elfogadtad a hívást.\");


vanhivas = 0;


   return 1;


      }


      else return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy szerelõ.\");


      return 1;


      }[/pawn]


Robot, semmi köze a zcmd-hez.

567
Segítségkérés / Compiler
« Dátum: 2011. november 22. - 20:35:47 »
Esetleg egy régebbi verzió funkcióját raktad be, vagy egy parancsnál lehagytál egy : , () jelet vagy szöveget.

568
Segítségkérés / OnPlayerPickUpPickup hiba..
« Dátum: 2011. november 19. - 16:57:58 »
Mert az AddStaticPickupot csak a gamemodeinit, vagy filterscriptinit alá lehet tenni, különben ez lesz.

569
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyver eldobó script
« Dátum: 2011. november 19. - 16:56:25 »
Az úgy nem jó, mert akkor mindig csak 1 pickup lesz...

570
Segítségkérés / Egyszerû score=money
« Dátum: 2011. november 17. - 15:28:16 »
Mi a hiba? Eddig nem volt?

Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal