Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 556
Segítségkérés / [HELP]Attachobject hiba« Dátum: 2011. november 23. - 15:23:09 »
Nem, csak a settplayerattachedobject részt
557
Segítségkérés / MI a gond ezzel a két parancsal?« Dátum: 2011. november 23. - 13:59:25 »
PM-be vitatkozzatok.
558
Segítségkérés / [HELP]Attachobject hiba« Dátum: 2011. november 23. - 13:58:53 »
A sapkát, és a pajzsot is berakod az onplayerupdate
Alá. 559
Segítségkérés / MI a gond ezzel a két parancsal?« Dátum: 2011. november 23. - 13:09:26 »
[pawn]new szerelohivo;
new vanhivas; if(strcmp(cmd, \"/119\",true)== 0) { new hivonev[MAX_PLAYER_NAME]; new string[128]; GetPlayerName(playerid, hivonev, sizeof(hivonev)); szerelohivo = playerid; vanhivas = 1; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(gMunka == SZERELO || gMunka == SZERELOLEADER) { SendClientMessage(i,0x00ff22AA, \"Figyelem, egy beérkezõ hívás.\"); format(string, sizeof(string), \"%s szerelõt hívott, /elfogadsz az elfogadásához.\", hivonev); SendClientMessage(i, -1, string); SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Szerelõt hívtál! Várj míg elfogadja egy szerelõ.\"); return 1; } } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/elfogadsz\",true)== 0) { if(gMunka[playerid] == SZERELO || gMunka[playerid] == SZERELOLEADER) { if(vanhivas != 1) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nincs hívás, amit elfogadhatnál.\"); GetPlayerPos(szerelohivo, X1,Y1,Z1); SetPlayerCheckpoint(playerid, X1,Y1,Z1,2); SendClientMessage(playerid,0x00ff22AA, \"Elfogadtad a hívást.\"); vanhivas = 0; return 1; } else return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy szerelõ.\"); return 1; }[/pawn] 560
Segítségkérés / azt hogy lehet megcsinálni hogy relogin után ugyan ott legyen a player?« Dátum: 2011. november 22. - 21:02:38 »
[pawn] #include <a_samp>
#include <SII> // Letöltés: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=58458 #include <zcmd> // Letöltés: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=91354 /*A szkript magától nem rakja vissza a játékost a legutóbbi helyre, csak a /re parancsra. Amennyiben ezt mégsem tartod jónak, akkor az OnPlayerSpawn alól töröld ki a kommentezõ jeleket (//) a sor elõl, és mûködni fog amúgy is.*/ public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new Float:x, Float:y, Float:z,Float:ang; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new veh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehiclePos(veh,x,y,z); GetVehicleZAngle(veh,ang); } else { GetPlayerPos(playerid,x,y,z); GetPlayerFacingAngle(playerid,ang); } new name[MAX_PLAYER_NAME],path[256]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof name); format(path,sizeof path,\"Poziciok/%s.txt\",name); //if(!INI_Exist(path))INI_Create(path); if(!fexist(path)) { new File:tmp=fopen(path); if(tmp)fclose(tmp); } INI_Open(path); INI_WriteFloat(\"X\",x); INI_WriteFloat(\"Y\",y); INI_WriteFloat(\"Z\",z); INI_WriteFloat(\"ANG\",z); INI_WriteInt(\"INT\",GetPlayerInterior(playerid)); INI_Save(); INI_Close(); return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { //cmd_re(playerid); return 1; } CMD:re(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME],path[256]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof name); format(path,sizeof path,\"Poziciok/%s.txt\",name); if(!INI_Exist(path))return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Sajnáljuk, de a pozíciót jelenleg nem lehet beolvasni.\"); INI_Open(path); new Float:x, Float:y, Float:z,Float:ang; x = INI_ReadFloat(\"X\"); y = INI_ReadFloat(\"Y\"); z = INI_ReadFloat(\"Z\"); ang = INI_ReadFloat(\"ANG\"); SetPlayerInterior(playerid,INI_ReadInt(\"INT\")); INI_Close(); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new veh = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(veh,x,y,z); SetVehicleZAngle(veh,ang); } else { SetPlayerPos(playerid,x,y,z); SetPlayerFacingAngle(playerid,ang); } return 1; }[/pawn] Ez a szkript a kilépéskor lementi a pozíciót, és a felcsatlakozás után a /re paranccsal tudsz visszatérni vele ugyan oda. Amennyiben a karakterválasztóból való automatikus átteleportálást szeretnéd, töröld az OnPlayerRequestSpawn alatti sor elõl a //-t, azaz a kommentet.[/quote] 561
Szkript kérések / NPC Problem« Dátum: 2011. november 22. - 21:00:46 »
[pawn]#define RECORDING \"windsor\"
#define RECORDING_TYPE 1 #include <a_npc> main(){} public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #if RECORDING_TYPE == 1 public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback(); #else public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #endif[/pawn] npcmodesba... [pawn]new npcveh1; public OnFilterScriptInit() { ConnectNPC(\"Dead\",\"windsor\"); npcveh1 = CreateVehicle (555,0.0,0.0,0.0,0.0,-1,-1,5000); return 1; } [/pawn] [pawn] public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) // { new npcname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); if(!strcmp(npcname, \"Dead\", true)); { PutPlayerInVehicle (playerid, npcveh1, 0); SetPlayerSkin(playerid, 122); //a122 helyére a skin id-t írod label1[playerid] = Create3DTextLabel(\"Dead\", 0x09a843AA, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0); Attach3DTextLabelToPlayer(label1[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7); return 1; } return 1; } return 1; } [/pawn] 562
Segítségkérés / [HELP]Attachobject hiba« Dátum: 2011. november 22. - 20:51:21 »
SetPlayerAttachedObject helyett AttachObjectToPlayer legyen...
563
Segítségkérés / hogy lehet olyat csinálni hogy belép egy területre akkor elteleportálja valahova« Dátum: 2011. november 22. - 20:49:30 »Idézetet írta: buci11 date=1321979397\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13631\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic jó de írtam hogy panrancs nélkül kellene hogy oda megy és beteszi a helyre és ez ott is maradjon kijön és újra visszatud menniNem szeretnélek megbántani, de szerintem ha ennyit nem értesz, akkor javaslom leírások olvasását, hogy legyen fogalmad róla. 564
Segítségkérés / szeretnék csinálni ételszállító munkát de hogy kéne?« Dátum: 2011. november 22. - 20:47:28 »
Script kérésekhez, egyébként meg google a barátod.
565
Segítségkérés / hogy lehet olyat hogy csak team 1 tudjon beszálni egy megadott jármûbe?« Dátum: 2011. november 22. - 20:46:49 »
[pawn]public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{ if(GetPlayerTeam(playerid) == 1) { if(vehicleid == VÁLTOZÓD NEVE) //ÍRD ÁT { SendClientMessage(playerid,0xFF0606FF,\"beszáltál a munkajármûvedbe\"); } return 1; } else { SendClientMessage(playerid,0xFF0606FF,\"Te nem vagy rendõr\"); RemovePlayerFromVehicle(playerid); return 1; } return 1; }[/pawn] 566
Segítségkérés / MI a gond ezzel a két parancsal?« Dátum: 2011. november 22. - 20:43:53 »
De ez így biztos, hogy rossz lesz, mert az /elfogadsz parancsnál nem igazán passzolnak a dolgok.
Így: [pawn]///////////////////--SZERELÕ HÍVÁS//// new szerelohivo; new vanhivas; if(strcmp(cmd, \"/119\",true)== 0) { new hivonev[MAX_PLAYER_NAME]; new string[128]; GetPlayerName(playerid, hivonev, sizeof(hivonev)); Foreach(Player,i) { if(gMunka == SZERELO || gMunka == SZERELOLEADER) { SendClientMessage(i,0x00ff22AA, \"Figyelem, egy beérkezõ hívás.\"); format(string, sizeof(string), \"%s szerelõt hívott, /elfogadsz az elfogadásához.\", hivonev); SendClientMessage(i, -1, string); SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Szerelõt hívtál! Várj míg elfogadja egy szerelõ.\"); szerelohivo = playerid; vanhivas = 1; return 1; } } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/elfogadsz\",true)== 0) { if(gMunka[playerid] == SZERELO || gMunka[playerid] == SZERELOLEADER) { if(vanhivas == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nincs hívás, amit elfogadhatnál.\"); GetPlayerPos(szerelohivo, X1,Y1,Z1); SetPlayerCheckpoint(playerid, X1,Y1,Z1,2); SendClientMessage(playerid,0x00ff22AA, \"Elfogadtad a hívást.\"); vanhivas = 0; return 1; } else return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy szerelõ.\"); return 1; }[/pawn] Robot, semmi köze a zcmd-hez. 567
Segítségkérés / Compiler« Dátum: 2011. november 22. - 20:35:47 »
Esetleg egy régebbi verzió funkcióját raktad be, vagy egy parancsnál lehagytál egy : , () jelet vagy szöveget.
568
Segítségkérés / OnPlayerPickUpPickup hiba..« Dátum: 2011. november 19. - 16:57:58 »
Mert az AddStaticPickupot csak a gamemodeinit, vagy filterscriptinit alá lehet tenni, különben ez lesz.
569
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyver eldobó script« Dátum: 2011. november 19. - 16:56:25 »
Az úgy nem jó, mert akkor mindig csak 1 pickup lesz...
570
Segítségkérés / Egyszerû score=money« Dátum: 2011. november 17. - 15:28:16 »
Mi a hiba? Eddig nem volt?
|