Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 556
Segítségkérés / mysql sorokon végig menni (while)« Dátum: 2012. december 29. - 17:46:49 »
Teljesen mindegy hogy while vagy for ciklust használsz.
A while egyes esetekben kényelmesebb mint a segítség kérésedben a while(mysql_fetch_row_format(temp)) használatakor, most ugyanezt írd csak át for ciklusba, látni fogod hogy kicsit nehezebb meg rosszabbul is néz ki kódként. Simán odaírod a public funkció nevét, adatokkal együtt, mint ahogy az egyik példádban oda írtad hogy pickuplerakas(); . 557
Segítségkérés / mysql sorokon végig menni (while)« Dátum: 2012. december 29. - 04:12:01 »
Nem csak egyszer fut végig.
Annyiszor amennyi adatsor van a hotel sql táblán, és annyiszor ahányszor meghívásra kerül az OnPlayerPickUpPickup. Ui.: Még mindig nem tudom mit akarsz létrehozni. De írtam egy változatot amibõl a Load részt feltudod használni: #define MAX_PICKUP 10 558
Segítségkérés / mysql sorokon végig menni (while)« Dátum: 2012. december 28. - 20:14:27 »
És mi lenne ha teljes kódot másolnál be és nem össze vissza részleteket, amire írtam nincs CreatePickup ott tényleg nincs.
Idézetet írta: kriszrap date=1356695243\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31467\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic ugyan az a probléma:( 1 ikon utolso érték és ennyi.Szerintem az elején kellene kezdened a dolgot, mysql nélkül. Létrehozol 10 darab pickupot. #include <a_samp> 559
Segítségkérés / mysql sorokon végig menni (while)« Dátum: 2012. december 28. - 17:01:59 »
Ezeket csak úgy össze ctrl+c/+v -zed?
Ilyet sose csinálnék még álmomban sem hogy mysql lekérést hajtsak végre OnPlayerPickUpPickup alatt. A picknev változót integer típusúnak szántad, akkor ne karakterláncként alkalmazd. Eredetileg ezt CreatePickup által létrehozott illetve visszaadott azonosító tárolására szántad. A változó neve se találó mivel csak összezavar téged. Nézd csak meg a kódodat: if(pickupid == picknev[hanyadik]) // Itt a picknev karakterlánc egyik karakterét próbálod összehasonlítani a pickupid -vel ami egy egész számot tartalmazó változó. Sok az összevisszaság és nem tudni mit is akarsz létrehozni. Amúgy most a kódban hol van létrehozva a CreatePickup által a pickupok? 560
Archívum / Lemondás by ɐʞzssǝlosz« Dátum: 2012. december 27. - 22:01:21 »Idézetet írta: Csabesz date=1356622704\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31423\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic és ha meglepne minket Kye egy elég ütõs kis új verzióval? Ilyen, MTA közelire gondolok.Álmodozz csak. 561
Segítségkérés / mysql sorokon végig menni (while)« Dátum: 2012. december 27. - 21:59:41 »
Ja, már alakul.
Csak az OnPlayerPickUpPickup-nál is kell a több lehetõség. 562
SA-MP: Szerverfejlesztés / Save and Load Positon (5 pozíciót lehet menteni/betölteni) (V2!!)« Dátum: 2012. december 27. - 21:57:55 »Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1356639798\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31529\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ha egyedül játszol a szerveren akkor elképzelhetõ hogy megfelelõen mûködik, de ha már többen akkor elég fura dolgokat fog produkálni.Még mindig. :D Ha egy játékos elmenti a legelsõ pozíciót akkor egy másik játékos is elmenti az elsõt (beírják /sp 0) , akkor az elsõ játékos beírja /lp 0 és meglepõdik hogy õ nem ide mentette. :D 563
SA-MP: Szerverfejlesztés / Save and Load Positon (5 pozíciót lehet menteni/betölteni) (V2!!)« Dátum: 2012. december 27. - 21:23:18 »
Ha egyedül játszol a szerveren akkor elképzelhetõ hogy megfelelõen mûködik, de ha már többen akkor elég fura dolgokat fog produkálni.
564
Segítségkérés / mysql sorokon végig menni (while)« Dátum: 2012. december 27. - 17:51:42 »
Az úgy semmire.
A fenti példákban addig ismétlõdik a while(mysql_fetch_row(data)) amíg az összes adatsort egymás után el nem helyezi a \"data\" változóba. 565
Segítségkérés / OnPlayerKeyStateChange hiba« Dátum: 2012. december 27. - 17:48:26 »
Ha tudod hogy csak akkor mûködik a KEY_SUBMISSION ha jármûben van, akkor minek kérdezted le hogy jármûben van-e ?
566
Archívum / Lemondás by ɐʞzssǝlosz« Dátum: 2012. december 27. - 16:33:34 »
Köszönöm mindenkinek.
És köszönöm a Legend rangot is. Hogy milyen játékkal fogok játszani azt egyelõre még én se tudom, sajnos a gépemet kellene kicsit felújítani komolyabb játékokhoz, de ahhoz még gyûjtögetni akarok egy kis pénzt, nem akarok már apróságokat rákölteni. Tudjátok a szokásos probléma, ha már jobb processzort vesz az ember ahhoz már kell alaplap is, ha már van új alaplap, lehet kell egy jó videó kártya is, és ha ez is megvan még ott a tápegység ha kevés lenne ezeknek az új dolgoknak a mostani, meg még pár apróság, memória, hûtés, stb.. :D 567
Segítségkérés / mysql sorokon végig menni (while)« Dátum: 2012. december 27. - 16:23:39 »
Amennyi létrehozott pickup van annyi változónak is kellene lenni.
Egy sima picknev változót futtatsz while ciklussal és tárolod benne a CreatePickup által visszaadott azonosítószámot, nem csoda hogy csak az utolsó \"lvhotel\" adattal mûködik. Az OnPlayerPickUpPickup alatt is kellene annyi lehetõség amennyi pickupot létre akarsz hozni. 568
Segítségkérés / mysql sorokon végig menni (while)« Dátum: 2012. december 27. - 11:20:05 »
Én szerver indításkor mindig újra létre hozattam az ID sort mysql táblán, mivel ha törlésre került a dolog akkor az újonnan létrehozott adatsor nem a megüresedett helyre került, hanem a végére.
ALTER TABLE `tablaneve` DROP `ID` Ez sok gondtól megfog kímélni, mivel minden egyes szerver indításkor újra hiány nélkül újra indexelésre kerül minden adatsor. Játék közben meg már mindegy hogy mennyi adatsort törölnek hoznak létre, nincs jelentõsége ha minden indításkor újra indexelésre kerül ami fontos. 569
Segítségkérés / OnPlayerKeyStateChange hiba« Dátum: 2012. december 27. - 11:10:15 »
A KEY_SUBMISSION csak akkor mûködik ha a játékos jármûv-ön/-ben van.
570
Archívum / Lemondás by ɐʞzssǝlosz« Dátum: 2012. december 26. - 15:09:04 »
Egyszer mindig tovább kell lépni.
Ez most eljött számomra, elég volt a moderálásból. |