Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZyZu.

Oldalak: 1 ... 360 361 [362] 363 364 ... 527
5416
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bányász Munka V2
« Dátum: 2012. december 08. - 14:42:57 »
Helló! Szóval ma rámírtak és gondoltam tovább fejlesztem ezt a kisebb szkriptemet amit készítettem még anó 2012 -ben. Fejlesztettem pár parancsal és hozzá adtam egy újabb dolgot( amiket írtatok ). Gondoltam, hogy minél jobb és RP -sebb legyen készítettem pár új parancsokat ami /vasarlas és /targyak. Nem tudsz dolgozni ha nincs egy ásód.. ha van akkor beírod /banyaszkutat és vagy találsz valamit vagy nem! Amit hozzáadtam az a sérülés ha nem síkerült bányászni akkor elvághatod a karodat kezedet és -20 HP lemegyen neked. Mostmár kevés esélyed van a nyeréshez! :D Hamarosan várható a V3 verzió ami nagyon tuti lesz menti a munkát és a tárgyakat és több funkció lesz benne!  :)
Parancsai:
               
                 °/banyasz
                 °/banyaszkutat
                 °/banyaszinfo
                 °/vasarlas
                 °/targyak
Készítõ:
                 °ZyZu
Készítési Idõ:
                      °5-6 Perc || Mappolással és teszteléssel! :D
 
V1 Verzió!
 

#include < a_samp >
#include <fixchars>
#include <streamer>
#include <  zcmd  >
new Banyasz[ MAX_PLAYERS ];
new banyasztimer;
forward banyaszkutat ( playerid );
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Bányász Munka Betöltve! Készítõ: ZyZu \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
//Bánya Bejárata és a lift ajtók!
    CreateDynamicObject(3051, -2007.99, -1594.82, 87.25,   0.00, 0.00, 49.74);
    CreateDynamicObject(3051, -2007.92, -1595.98, 87.25,   0.00, 0.00, 49.56);
    CreateDynamicObject(19450, -2008.12, -1594.90, 87.57,   0.00, 0.00, 3.60);
    CreateDynamicObject(3051, -2008.09, -1593.62, 87.25,   0.00, 0.00, 49.74);
    CreateDynamicObject(3437, -2007.77, -1600.20, 85.74,   0.00, 0.00, -86.16);
    CreateDynamicObject(3437, -2008.57, -1588.78, 85.76,   0.06, 0.18, -86.16);
    CreateDynamicObject(3437, -2008.56, -1594.85, 90.31,   -12.30, -89.70, -85.92);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Banyasz[ playerid ] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    Banyasz[ playerid ] = 0;
return 1;
}
CMD:banyaszinfo ( playerid, params[] )
{
SendClientMessage( playerid, -1, \"                                           (( Munkád: Bányász )) \" );
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( A te dolgod minél több és értékes dolgok útán kutassál! Kutatási Funciód: /banyaszkutat )) \" );
return 1;
}
CMD:banyasz ( playerid, params[] )
{
if(Banyasz[ playerid ] == 1) return SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Már bányász a munkád! )) \" );
Banyasz[ playerid ] = 1;
SetPlayerPos( playerid, -2007.6250,-1594.9907,86.8955 );
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Síkeresen elválaltad a Bányász Munkát! Több infórmációért: /banyaszinfo )) \" );
return 1;
}
CMD:banyaszkutat ( playerid, params[] )
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2007.6250,-1594.9907,86.8955 )) return SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Nem vagy megadott helyen/Bányában! )) \" );
if(Banyasz[ playerid ] == 1)
{
GameTextForPlayer( playerid, \"~r~~h~~h~Kutatás..\", 3000, 3);
banyasztimer = SetTimer(\"banyaszkutat\", 10000, true);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
} else { SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Nem vagy Bánya Ajtajánál! )) \" ); }
return 1;
}
public banyaszkutat ( playerid )
{
switch(random(8))
{
        case 0:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Arany | Ára: 15000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 15000);
        case 1:
    SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Ezûst | Ára: 2000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 2000);
        case 2:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Bronz | Ára: 4000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 4000);
case 3:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Olaj | Ára: 3000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 3000);
        case 4:
    SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Gyémánt | Ára: 10000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 10000);
        case 5:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Méssz | Ára: 5000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 5000);
        case 6:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Föld | Ára: 0$ ))\");
        case 7:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Kavics | Ára: 0$ ))\");
}
KillTimer(banyasztimer);
TogglePlayerControllable(playerid,1);
return 1;
}

 
V2 verzió!
 

#include <  a_samp  >
#include < fixchars >
#include < streamer >
#include <   zcmd   >
new Banyasz[ MAX_PLAYERS ];
new aso[ MAX_PLAYERS ];
new banyasztimer;
#define DIALOG_VASARLAS 100
forward banyaszkutat ( playerid );
public OnFilterScriptInit()
{
        print(\"\\n--------------------------------------\");
        print(\" -Bányász Munka Betöltve! Készítõ: ZyZu-\");
        print(\"--------------------------------------\\n\");
        //Bánya Bejárata és a lift ajtók!
        CreateDynamicObject( 3051, -2007.99, -1594.82, 87.25,   0.00, 0.00, 49.74 );
        CreateDynamicObject( 3051, -2007.92, -1595.98, 87.25,   0.00, 0.00, 49.56 );
        CreateDynamicObject( 19450, -2008.12, -1594.90, 87.57,   0.00, 0.00, 3.60 );
        CreateDynamicObject( 3051, -2008.09, -1593.62, 87.25,   0.00, 0.00, 49.74 );
        CreateDynamicObject( 3437, -2007.77, -1600.20, 85.74,   0.00, 0.00, -86.16 );
        CreateDynamicObject( 3437, -2008.57, -1588.78, 85.76,   0.06, 0.18, -86.16 );
        CreateDynamicObject( 3437, -2008.56, -1594.85, 90.31,   -12.30, -89.70, -85.92 );
        return 1;
}
public OnPlayerConnect( playerid )
{
        Banyasz[ playerid ] = 0;
        aso[ playerid ] = -1;
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
        Banyasz[ playerid ] = 0;
        aso[ playerid ] = 0;
        return 1;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] )
{
    if( dialogid == DIALOG_VASARLAS )
    { if( response ) { if( listitem == 0)
    {
        aso[ playerid ]++;
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Vásároltál egy ásót! A vásárolt tárgyak megtekintéséhez használd a /targyak fúnkciót! )) \");
    } } }
    return 1;
}
CMD:targyak( playerid, params[ ] ) {
new string[ 70 ], pName[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, pName,MAX_PLAYER_NAME );
format( string, sizeof string,\"(( %s neked van %d drabb tárgyad! Vásárlásért: /vasarlas ))\",pName, aso[ playerid ]);
SendClientMessage( playerid, 0xFFFFFFAA, string);
return 1; }
CMD:vasarlas( playerid, params[ ] ) {
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VASARLAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tárgyak Vásárlása\", \"Ásó - Ára: 5000$\", \"Vásárlás\", \"Mégsem\");
return 1; }
CMD:banyaszinfo ( playerid, params[ ] )
{
SendClientMessage( playerid, -1, \"                                            (( Munkád: Bányász )) \" );
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( A te dolgod minél több és értékes dolgok útán kutassál! Kutatási Funciód: /banyaszkutat de kell vásárolj egy asót, hogy tudj dolgozni /vasarlas )) \" );
return 1;
}
CMD:banyasz ( playerid, params[ ] )
{
if(Banyasz[ playerid ] == 1) return SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Már bányász a munkád! )) \" );
Banyasz[ playerid ] = 1;
SetPlayerPos( playerid, -2007.6250,-1594.9907,86.8955 );
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Síkeresen elválaltad a Bányász Munkát! Több infórmációért: /banyaszinfo )) \" );
return 1;
}
CMD:banyaszkutat ( playerid, params[ ] )
{
if( aso[ playerid ] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"(( Nincs semmi tárgyad! Vásárlásért: /vasarlas))\");
if( !IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 5.0, -2007.6250,-1594.9907,86.8955 )) return SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Nem vagy megadott helyen/Bányában! )) \" );
if( Banyasz[ playerid ] == 1 )
{
GameTextForPlayer( playerid, \"~r~~h~~h~Bányászás..\", 3000, 3);
banyasztimer = SetTimer(\"banyaszkutat\", 10000, true);
aso[ playerid ]--;
TogglePlayerControllable(playerid,0);
} else { SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Nem vagy bánya ajtónál! )) \" ); }
return 1;
}
public banyaszkutat ( playerid )
{
switch(random(3))
{
        case 0:
                SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeres Bányászás! Találat: Arany/Bronz | Ára: 15000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 15000);
        case 1:
                SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Nem síkerült bányászni semmit! | Ára: 0$ )) \");
case 2:
                SendClientMessage( playerid, 0xFF66FFAA, \"(( Bányászás közben megvágtad a karodat ezért túl sok vért veszitettél! [-20HP] ))\"), GameTextForPlayer( playerid, \"~r~~h~~h~Megsebesültél!\", 3000, 3), SetPlayerHealth( playerid, -20);
}
KillTimer( banyasztimer );
TogglePlayerControllable( playerid, 1 );
return 1;
}
 

5417
Off Telep / Tényleges internetes pénzkeresés - Neobux PTC
« Dátum: 2012. december 08. - 12:49:54 »
Hogyan kell ott pénzt keresni? :d Mit kell csinálni? :)

5418
Segítségkérés / Teleportáláskor név lekérdezés
« Dátum: 2012. december 07. - 20:19:59 »

new string[64], pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
format(string,sizeof string,\"%s elteleportált!\",pName);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,string);

5419
Segítségkérés / Pár másodperc múlva...
« Dátum: 2012. december 06. - 19:14:41 »
Készitsél egy timert.. ha a játékos benne van egy XY nevû DM -ben akkor le ellenõrized és mindig más random spawnt adol meg a játékosnak.. Itt van pár link ebbõl meg tudod csinálni simán: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer és http://wiki.sa-mp.com/wiki/Random

5420
Leírások/Útmutatók / IsValidVehicle
« Dátum: 2012. december 06. - 15:44:36 »
Ha jól tudom ez a kis kód benne van a PPC_Trucking módjában is elég jó kis függvény köszi a publikálást.

5421
Most mond meg anyit nem tudd meg csinálni? Van egy textdraw editor.. lemented és format -al meg tudod csinálni.. a lekérdezés az ott van..  :)

5422
Archívum / MTA 1.3 map edit
« Dátum: 2012. december 06. - 14:53:17 »
Azt nem MTA -val kell csinálni.. hanem Real Map Editoral..  ;) http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801

5424
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Egyszer használható parancs
« Dátum: 2012. december 04. - 16:12:22 »
Idézetet írta: dns date=1352578565\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30625\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az egyszer használható parancsra elég lett volna egy egyszerü globális változó vagy ha játékos szerint akkor player szerinti változó.. ezt az egészet 5 sorbol meglehetne oldani, úgy hogy nem kell hozzá fájlal variálni.
 
idézek mert látom még látni se látol.. egyépként BlackJack nem kéne minden témát OFF -olni mintha tudnád.. írd le akkor a te megoldásodat, hogy lehetne?.. Kiváncsiak vagyunk rá..  :-\\ Egyépként szép lett..

5425
Segítségkérés / Pawno win7 error
« Dátum: 2012. december 03. - 20:26:16 »
pawno -->> settings -->> FileAssoc=1 állisd be FileAssoc=0 -ra, az 1 helyett 0 írsz be..

5426
Segítségkérés / nem fér meg két izé xd
« Dátum: 2012. december 03. - 19:32:40 »

SetPlayerHealth(playerid, 80.0);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
new Float:health;
GetPlayerHealth(playerid,health);
if (health < 80.0)
{
     ApplyAnimation( playerid, \"FOOD\", \"EAT_Burger\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0 );
}

 
Ez így jó kell legyen :D  ;)

5427
Segítségkérés / /adminok parancs dialogba
« Dátum: 2012. december 03. - 19:30:10 »

        if(strcmp(cmdtext, \"/adminok\", true) == 0)
            {
                printf(\"%s beírta a /adminok parancsot\\r\\n\", PlayerName(playerid));
                msg(playerid, \"Elérhetõ adminok:\");
                for(new i=0; i<PLAYERS; i++)
                    {
                        if(Info[admin] > 0 && Info[rejtozve] == 0)
                        {
                                new aszname[128];
                                GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));
                                if(Info[admin] == 1)
                                format(aszname, sizeof(aszname), \"Kezdõ-Admin %s\", sendername);
                                                        else if(Info[admin] == 2)
                                format(aszname, sizeof(aszname), \"Haladó-Admin %s\", sendername);
                                                        else if(Info[admin] == 3)
                                format(aszname, sizeof(aszname), \"Fõ-Admin %s\", sendername);
                                                        else
                                format(aszname, sizeof(aszname), \"Admin %s\", sendername);
                                SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, aszname);
                                ShowPlayerDialog(playerid, 2334, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"..::Elérhetõ Adminisztrátorok::..\",sendername, \"Rendben\", \"\");
                        }
                    }
                    return 1;
            }

 
így probáld.. lehet nem jó akkor javítom :D

5428
Segítségkérés / nem fér meg két izé xd
« Dátum: 2012. december 03. - 19:25:00 »

SetPlayerHealth(playerid,80);
SendClientMessage(playerid,0x800bd9AA,\"(( Ütköztél! ))\");
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
ApplyAnimation( playerid, \"FOOD\", \"EAT_Burger\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0 );

 
így? :)

5429
Segítségkérés / Stay Within The World Boundries
« Dátum: 2012. december 03. - 16:02:27 »
Skin választó benne van? Skinek vannak benne? Ez a 2 problémára írja ki mindig..

5430
Segítségkérés / stuntolás lekérdezése?.
« Dátum: 2012. december 03. - 15:09:59 »
Szóval szeretnék csinálni egy olyan szkriptett ha egy játékos stuntol akkor növelje a pontját.. esetleg nem lehet mással lekérni? Külön változót használok nem a relális Ponthoz adja hozzá hanem én létre hoztam egy saját változót.. :hmmm:

Oldalak: 1 ... 360 361 [362] 363 364 ... 527
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal