Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZyZu.

Oldalak: 1 ... 354 355 [356] 357 358 ... 527
5326
Segítségkérés / VW. Objectek
« Dátum: 2012. december 20. - 14:12:01 »
Szerintem ezt a kordinátát eláléítottad benne: Float:streamdistance = 300.0

5328
Segítségkérés / object random mozgatása
« Dátum: 2012. december 20. - 10:49:51 »
Idézetet írta: sticky2 date=1355897187\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30984\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ebbõl szerintem ki tudod nézni...
Ha minden igaz, csak oda írod hogy + random(x)
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_SLOTS         30
#define MAX_SNOW_OBJECTS    2
#define UPDATE_INTERVAL     250
#if MAX_SLOTS == -1
#error Change MAX_SLOTS to the max players of your server! (At line 6)
#endif
#define ploop(%0)         for(new %0 = 0; %0 < MAX_SLOTS; %0++) if(IsPlayerConnected(%0))
#define CB:%0(%1)           forward %0(%1); public %0(%1)
new bool:snowOn[MAX_SLOTS char],
snowObject[MAX_SLOTS][MAX_SNOW_OBJECTS],
updateTimer[MAX_SLOTS char]
;
public OnFilterScriptExit()
{
ploop(i)
{
    if(snowOn{i})
    {
        for(new j = 0; j < MAX_SNOW_OBJECTS; j++) DestroyDynamicObject(snowObject[j]);
   KillTimer(updateTimer{i});
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
if(snowOn{playerid})
{
    for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
snowOn{playerid} = false;
KillTimer(updateTimer{playerid});
}
return 1;
}
CB:UpdateSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) SetDynamicObjectPos(snowObject[playerid], pPos[0] + random(25), pPos[1] + random(25), pPos[2] - 5);
return 1;
}
stock CreateSnow(playerid)
{
if(snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) snowObject[playerid] = CreateDynamicObject(18864, pPos[0] + random(25), pPos[1] + random (25), pPos[2] - 5, random(100), random(100), random(100), -1, -1, playerid);
snowOn{playerid} = true;
updateTimer{playerid} = SetTimerEx(\"UpdateSnow\", UPDATE_INTERVAL, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
stock DeleteSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
KillTimer(updateTimer{playerid});
snowOn{playerid} = false;
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    CreateSnow(playerid);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Hóesés elindítva! Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket! :)\");
return 1;
}
CMD:allsnowon(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i) //This is included in my FS! It\'s the \'#define ploop(%0)\' thing.
    {
        if(snowOn{i}) continue;
        CreateSnow(i);
    }
    return 1;
}
CMD:allsnowoff(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i)
    {
        if(!snowOn{i}) continue;
        DeleteSnow(i);
    }
    return 1;
}

 

Mert ez nem is fallput szkirpt hanem hó golyó szkirpt..

5329
Archívum / Karbantartás - vol2
« Dátum: 2012. december 19. - 18:57:18 »
Most vagy nem megyen a chat vagy nincs fent senki? :D mert nekem azt jelzi, hogy \"Ki van fent (0)\"  :doubt:?
E: nem csak nállam van akkor a hiba :D

5330
Archívum / Karbantartás - vol2
« Dátum: 2012. december 19. - 18:53:57 »
klassz :D  ;)

5331
Segítségkérés / Textdraw megjelenítése..
« Dátum: 2012. december 19. - 13:45:54 »
Köszönöm a segítséget.. egyébként így csináltam csak nem bool változóval :D

5332
Segítségkérés / Textdraw megjelenítése..
« Dátum: 2012. december 19. - 13:11:24 »
Sziasztok! Nos lenne egy kis problémám és nem tudok rájönni egy dologra :D pedig meg csináltam és megjeleníti de én azt szeretném csinálni ha egy játékos csatlakozik a szerverre és megnyomja a C gombot akkor a játékosnak megjelenít egy textdrawot ez rendben megyen de ha elengedem a gombot akkor eltünik :D Én azt akarom csinálni ha egy játékos megnyomja a C gombot akkor úgy marad a textdraw ha még 1x megnyomja akkor eltünteti :) Valaki tudd segíteni ebbe? itt egy példa.. :)
 

if (PRESSED(KEY_CROUCH))
{
             TextDrawShowForPlayer(playerid, stats);
             } else {
             TextDrawHideForPlayer(playerid, stats) ;
}

5333
Leírások/Útmutatók / God parancs készítése folyamat + magyarázat
« Dátum: 2012. december 18. - 21:20:26 »
Semmi értelme ennek a leírásnak nem is magyarázod el példában legalább írd le normálisan ezt egy kezdõ is meg tudja szerintem csinálni olyan egyszerû..  :-[

5334
Segítségkérés / See RP gamemód letöltése
« Dátum: 2012. december 18. - 17:55:55 »
psersze, hogy befagyott mert nincs minden adat kitöltve.. a See RPG módjához tudni kell szkriptelni is :)  ;)

5335
Segítségkérés / Hol van a Dialog?
« Dátum: 2012. december 18. - 16:54:37 »
legalább meg csináltad azt amit leírtam? Egyébként itt egy leírás: http://sampforum.hu/index.php?topic=11750.0

5336
Segítségkérés / UNKOWN map
« Dátum: 2012. december 18. - 16:53:44 »
A következõ hiba miatt lehet ez..
1. Nincs benne a streamer és a sscanf plugin.
2. Nincs benne a scriptfiles mappában a ServerData mappa..

5337
Segítségkérés / Hol van a Dialog?
« Dátum: 2012. december 18. - 16:48:59 »
Minek ilyen nagy a ketrec? Szerintem nem kell ilyen nagyméretû.. new DIALOGstring[15000]; és itt is sizeof(DIALOGstring),\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s

5338
Segítségkérés / Rendõrnek Golyóálló...Help
« Dátum: 2012. december 18. - 16:47:59 »
Probáld meg így:
 

new mellenyvisel[MAX_PLAYERS] = { -1, -1, ...};
        mellenyvisel[playerid] = -1;//OnPlayerConnect alatt van
//parancs
        if(strcmp(cmdtext, \"/felszerelés\", true) == 0)
    {
        printf(\"%s beírta a /felszerelés parancsot\\r\\n\", PlayerName(playerid));
            if(PlayerToPoint(2.0, playerid, -1390.0879,2638.4741,55.9844))
            {
            if(PlayerInfo[pLeader] == 1 || PlayerInfo[pMember] == 1)
                {
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Felvetted a felszerelésed!\" );
                        SetPlayerArmour(playerid, 100.0 );
                        SetPlayerHealth(playerid, 100.0 );
                        SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 19142,1,0.087416,0.030822,0.011937,0,0,0,1,1,1);
                        }
                    else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy Rendõr!\");
                }
            return 1;
    }
//ezt meg ott lent..vhol:)
mellenyviseles(playerid)
{
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; ++i)
        {
                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, i))
                {
                        if(mellenyvisel[playerid] == -1)
                        {
                                mellenyvisel[playerid] = i;
                                return mellenyvisel[playerid];
                        }
                        return mellenyvisel[playerid];
                }
        }
        return 1;
}

5339
Segítségkérés / Nem csatlakozik a 2. NPC-m.
« Dátum: 2012. december 18. - 16:44:59 »
Az OnPlayerConnect függvénynél a regisztráláskor vagy a bejeletkezéskor lép le szerintem.. probáld berakni az OnPlayerConnect Függvény alá ezt a sort..
 
if (IsPlayerNPC(playerid))

5340
Segítségkérés / HELP!
« Dátum: 2012. december 18. - 16:42:19 »
Ezt a sort átírod a te admin rendszered szerint...
 
if(IsPlayerAdmin(playerid))

Oldalak: 1 ... 354 355 [356] 357 358 ... 527
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal