Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - divkn

Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 210
526
Segítségkérés / TextDraw szín változtatás
« Dátum: 2015. május 10. - 10:14:28 »
Nem és igen. Amit TextDrawCreate-vel hozol létre és változtatsz rajta akkor azt mindenki ugyan úgy látja, még akkor is ha csak néhány játékosnak jeleníted meg a TD-t TextDrawShowForPlayer funkcióval. Szóval mindenképp a PlayerTextDraw funkcióit kell használnod ahhoz egy más-más színben pompázzon a TD a játékosoknak, csak én nem látom annak értelmét hogy az miért jobb ez így.

527
Segítségkérés / wp_hash error
« Dátum: 2015. május 10. - 10:05:06 »
A nativechecker plugint tedd a server.cfg-ben a plugins lista végére és úgy próbáld meg újra.
WP_Hash pedig Whirlpool karakterlánc titkosító funkciója.

528
Kérdések, Segítség / A laptopom elég sz*rul teljesít mostanság
« Dátum: 2015. május 10. - 00:52:24 »
Próbáltad már frissíteni a drivereket eredeti telepítő lemezeivel?

529
Grafikai Munkák/Logók / Én kis kép és PSD gyûjteményem (3. rész)
« Dátum: 2015. május 03. - 15:27:04 »
Ismét eljött az az idő hogy kiadjam azokat a mentett Photoshop cuccaimat, amikre már nem lesz szükségem. Enjoy.
Letöltés itt. (Fájlméret: 391 Mb)
Tartalma: 112 db PSD, 75 kép és 14 db betűtípus
Képek amik a packban is vannak a deviantArt galériámban is megtekinthetőek.

530
Függvények / GetActorFacingAngle
« Dátum: 2015. május 03. - 09:31:56 »
GetActorFacingAngle


Lekérdezi az actor forgatási szögét.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 RC6 vagy újabb.
Paraméterei
 
(actorid, &Float:ang)

 
actoridAz actor száma amelytől le szeretnénk kérdezni.
angAz actor szöge tengelye, melyet továbbít egy hivatkozásnak.
Visszatérése1 ha sikeres, 0 ha sikertelen.
Példa
 
new actor;
public OnGameModeInit()
{
    actor = CreateActor(0, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0);
    return;
}
new Float:angle;
GetActorFacingAngle(actor, angle);

 
Kapcsolódó funkciók
SetActorFacingAngle
GetActorPos
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetActorFacingAngle

531
Függvények / SetActorFacingAngle
« Dátum: 2015. május 03. - 09:31:34 »
SetActorFacingAngle


Beállítja az actor szögét amerre nézzen.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 RC6 vagy újabb.
Paraméterei
 
(actorid, Float:ang)

 
actoridAz actor száma amelynek be szeretnénk állítani.
angAz actor fordulási szöge.
Visszatérése1 ha sikeres, 0 ha sikertelen.
Példa
 
new actor;
public OnGameModeInit()
{
    actor = CreateActor(0, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0);
    return;
}
SetActorFacingAngle(actor, 180.0);

 
Kapcsolódó funkciók
GetActorFacingAngle
SetActorPos
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetActorFacingAngle

532
Függvények / SetActorPos
« Dátum: 2015. május 03. - 09:16:02 »
SetActorPos


Beállítja az actor pozícióját.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 RC6 vagy újabb.
Paraméterei
 
(actorid, Float:X, Float:Y, Float:Z)

 
actoridAz actor száma amelynek be szeretnénk állítani.
XAz X tengely ahová helyezni szeretnénk.
YAz Y tengely ahová helyezni szeretnénk.
ZA Z tengely ahová helyezni szeretnénk.
Visszatérése1 ha a funkció sikeresen lezajlott, 0 ha sikertelen.
Példa
 
new actor;
public OnGameModeInit()
{
    actor = CreateActor(0, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0);
    return;
}
SetActorPos(actor, 316.1, -134.0, 999.6);
SetActorFacingAngle(actor, 90.0);

 
Kapcsolódó funkciók
GetActorPos
CreateActor
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetActorPos

533
Függvények / GetActorPos
« Dátum: 2015. május 03. - 09:15:40 »
GetActorPos


Lekérdezi a karakter pozícióját.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 RC6 vagy újabb.
Paraméterei
 
(actorid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z)

 
actoridAz actor száma amelytől le szeretnénk kérdezni.
XAz actor X tengelye, melyet továbbít egy hivatkozásnak.
YAz actor Y tengelye, melyet továbbít egy hivatkozásnak.
ZAz actor Z tengelye, melyet továbbít egy hivatkozásnak.
Visszatérése1 ha sikeres, 0 ha sikertelen. (Az actor nincs létrehozva)
Példa
 
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
if (!strcmp(cmdtext,\"/gotoactor\",true))
{
new actor = strval(cmdtext[11]);
if (IsValidActor(actor))
{
   new Float:p[3];
   GetActorPos(actor,p[0],p[1],p[2]);
   SetPlayerPos(playerid,p[0]+0.5,p[1],p[2])
}
else
   SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Ez az actor nem létezik.\");
return 1;
}
return 0;
}

 
Kapcsolódó funkciók
SetActorPos
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetActorPos

534
Függvények / SetActorVirtualWorld
« Dátum: 2015. május 03. - 08:55:08 »
SetActorVirtualWorld


Beállítja a virtuális világját az actornak.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 RC6 vagy újabb.
Paraméterei
 
(actorid, vworld)

 
actoridAz actor száma amelynek be szeretnénk kérdezni.
vworldVirtuális világ ahová tenni szeretnénk az actort.
Visszatérése1 ha a funkció sikeresen lezajlott, 0 ha sikertelen.
Példa
 
new actor;
public OnGameModeInit()
{
    actor = CreateActor(0, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0);
    SetActorVirtualWorld(actor, 100);
    return;
}

 
Kapcsolódó funkciók
GetActorVirtualWorld
CreateActor
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetActorVirtualWorld

535
Függvények / GetActorVirtualWorld
« Dátum: 2015. május 03. - 08:54:44 »
GetActorVirtualWorld


Lekérdezi az actor virtuális világját.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 RC6 vagy újabb.
Paraméterei
 
(actorid)

 
actoridAz actor száma amelytől le szeretnénk kérdezni.
VisszatéréseAz actor virtuális világ számával. Alapértelmezett világuk 0, és 0 is ha az actor nem létezik.
Példa
 
new actor;
public OnGameModeInit()
{
    actor = CreateActor(0, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0);
    SetActorVirtualWorld(actor, 100);
    return;
}
if (GetActorVirtualWorld(actor) == 100)
{
// Tegyen valamit
}

 
Kapcsolódó funkciók
SetActorVirtualWorld
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetActorVirtualWorld

536
Függvények / GetActorHealth
« Dátum: 2015. május 03. - 08:54:17 »
GetActorHealth


Lekérdezi az actor életerejét.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 vagy újabb.
Paraméterei
 
(actorid, &Float:health)

 
actoridAz actor száma amelytől le szeretnénk kérdezni.
healthAz actor életereje, mely továbbít egy hivatkozásnak.
Visszatérése1 ha sikeres, 0 ha sikertelen. (Az actor nincs létrehozva)
Példa
 
new Float:health;
GetActorHealth(actorid,health);
if (health <= 100.0)
SetActorHealth(actorid,100.0);

 
Kapcsolódó funkciók
CreateActor
SetActorHealth
SetActorInvulnerable
IsActorInvulnerable
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetActorHealth

537
Függvények / SetActorHealth
« Dátum: 2015. május 03. - 08:53:49 »
SetActorHealth


Beállítja az actor életerejét.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 vagy újabb.
Paraméterei
 
(actorid, Float:health)

 
actoridAz actor száma amelynek be szeretnénk állítani.
healthA karakter életereje amennyire be szeretnénk állítani.
Visszatérése1 ha sikeres, 0 ha sikertelen. (Az actor nincs létrehozva)
Példa
 
new actor;
public OnGameModeInit()
{
    actor = CreateActor(179, 316.1, -134.0, 999.6, 90.0);
    if (IsValidActor(actor))
    {   
        SetActorHealth(actor, 100.0);
    }
    return 1;
}

 
Kapcsolódó funkciók
CreateActor
GetActorHealth
SetActorInvulnerable
IsActorInvulnerable
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetActorHealth

538
Függvények / IsValidActor
« Dátum: 2015. május 03. - 08:53:18 »
IsValidActor


Ellenőrzi hogy az actor létre van-e hozva.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 vagy újabb.
Paraméterei
 
(actorid)

 
actoridAz actor száma amelyet ellenőrizni szeretnénk.
VisszatéréseHa az actor létezik 1, ha pedig nem akkor 0-val tér vissza.
Példa
 
new actor;
public OnGameModeInit()
{
    actor = CreateActor(179, 316.1, -134.0, 999.6, 90.0);
    if (IsValidActor(actor))
    {   
        SetActorHealth(actor, 100.0);
    }
    return 1;
}

 
Kapcsolódó funkciók
CreateActor
GetActorPoolSize
GetActorHealth
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidActor

539
Függvények / GetPlayerObjectModel
« Dátum: 2015. május 02. - 23:46:12 »
GetPlayerObjectModel


Lekérdezi a játékostól az objektum model számát.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 RC4 vagy újabb.
Paraméterei
 
(playerid, objectid)

 
playeridA játékos azonosító száma akitől meg szeretnénk tudni.
objectidAz objektum azonosító száma amelynek meg szeretnénk tudni.
Visszatérése]Az objektum model számával, vagy -1 ha az objektum vagy a játékos nem létezik.
Példa
 
new objectid = CreatePlayerObject(playerid, 1234, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
printf(\"%d-től a %d. objektum modelszáma: %d\", playerid, objectid, GetPlayerObjectModel(playerid,objectid));

 
Kapcsolódó funkciók
GetObjectModel
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectModel

540
Függvények / GetObjectModel
« Dátum: 2015. május 02. - 23:45:42 »
GetObjectModel


Lekérdezi az objektum model számát.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 RC1 vagy újabb.
Paraméterei
 
(objectid)

 
objectidAz objektum azonosító száma amelynek meg szeretnénk tudni.
VisszatéréseAz objektum model számával, vagy -1 ha az objektum nem létezik.
Példa
 
new objectid = CreateObject(1234, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
printf(\"%d. objektum modelszáma: %d\",objectid,GetObjectModel(objectid));

 
Kapcsolódó funkciók
GetPlayerObjectModel
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectModel

Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 210
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal