Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - tonyo
Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 79
526
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 15:21:59 »
Hát nyilván ha 2000 sort tölt be mysql-bõl, akk laggolni fog... De ennyitõl azért \"vicces\" lenne..
527
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 15:18:19 »
Pazarlunk a sztringekkel Egyébként jó Bár én sosem szoktam így, sajna ritkán dolgozom mostanság olyan dialoggal, aminek a tartalma \"statikus\".
528
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 15:10:05 »
Azért elég ciki lenne, ha 1 timertõl laggolna a szeró Fõleg összenézve, hogy egy-egy RP szerveren hány timer fut, és azokban hány pozíció lekérdezés, meg miegymás van...
529
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 23:50:12 »
[mod] Néhány hozzászólást töröltem, ajánlanám a fórumrész saját szabályzatát elolvasásra...A bizonyíték nélküli vádaskodásokat, személyeskedéseket, OFFokat bármilyen igazságtartalma is van, de az nem bizonyított (bárki mondhat bármit...) a moderátornak joga van törölni.[/quote][/mod]
530
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 21:29:48 »
Kezdetnek nem tudom ki az a \"ti\". Nem vagyok konfigos már egy jó ideje, csupán a tulaj jó barátom. És mivel nem haraggal váltunk el, így természetes, hogy védem, fõleg hogy azóta is onnan van szerverem... A szervert feltörni nem lehet*, hagyj már ezzel... Tisztában vagy te olyan dolgokkal, hogy SHA1, MD5, meg hasonlók? Az, hogy lövik a szervert, az ellen a host semmit nem tud csinálni. Tájékoztattad errõl õket? Szervergépet \"lövik\", vagy csak a te szervered fagy ki? Az elõbbi illegális cselekmény, utóbbi meg módhiba.. Nem tom mi az az E*** host, nem is igazán érdekel. Az hogy milyen hosttal milyen ügyed van, annak szerintem semmi köze a clans.hu-hoz. És mivel nem vagyok konfigos, így nem, nem tehettem volna meg 15 napja.
531
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 21:15:52 »
Ide is kirakom, a weboldalról, mai hír: Mai nap este lezárásra kerül a szavazás. Ezután én nekiállok az UCP-nek, és a tervek szerint holnap este megnyitjuk a regisztrációt (hnap = szerda). A leader jelentkezéseket ma elkezdjük elbírálni(=elfogadjuk/elutasítjuk), így holnapig van lehetõségetek javítani. Holnap este lezárjuk a jelentkezést az ucp megnyitásával egyidõben(=nem lehet majd módosítani/újat leadni). Csütörtök este \"kihirdetjük\" a leadereket, és meg is kapják, így van 1 napjuk elõkészíteni mindent, az IC felvételekhez (nem szeretnénk ha teljesen csak fórumon dõlne el hogy elfogadott-e egy jelentkezés, örülnénk ha lennének IC megbeszélések is). Pénteken este fogjuk megnyitni a szervert, ha csak valami hihetetlen halaszthatatlan nagy bug nem jön közbe. Jelenleg még mindketten az utolsó 1-1 újításon dolgozunk, ezért pontos idõpontot még nem mondok, csak annyit, hogy péntek. Csütörtökön meg fogjuk mondani a pontos idõpontot. Összesen tehát kb. 2 napotok lesz karakter reget leadni, még a szerver nyitása elõtt, szerintem ez bõven elegendõ idõ. [/quote]
532
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 20:45:29 »
Felejtsük már el ezt a hülyeséget, hogy feltörték... Marhaság. Nem törték fel, csak gondolom a tulaj valami hihetetlen \"bonyolult\" jelszót adott meg, vagy épp kiadta valakinek, akinek nem kellett volna... Mellesleg nincs samp konfigosuk, és ez ki is van írva, feltüntették weben, hogy semmi támogatást nem nyújtanak. Ennek ellenére rengeteget szoktak, de konkrét modbeli hibákkal nem foglalkoznak, mivel az a te dolgod. Így is túlteljesítik a kötelezõt... Egyébként unknown-ra most így hirtelen a rossz plugin verziót mondanám kapásból.
533
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 18:59:18 »
Manhunt Ott se árt lopakodni xD
534
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 16:43:18 »
Lol. Dobnál egy linket PM-be?
535
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 16:41:02 »
2012.08.04-es verzió? (RakSamp03eR2)
536
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 16:36:27 »
Drake, most hirtelen lefuttattam párszor: [16:34:36] ---------------------------------- [16:34:36] Running LVDM ~MoneyGrub [16:34:36] Coded By [16:34:36] Jax [16:34:36] ---------------------------------- [16:34:36] Number of vehicle models: 48 [16:34:54] Incoming connection: 127.0.0.1:62547 [16:34:54] [join] Bot1 has joined the server (0:127.0.0.1) [16:34:54] GPCI: 88085CD058C59C9CDD8E9DE50C0CCF9EE49A8C4D [16:34:57] [part] Bot1 has left the server (0:1) [16:35:00] Incoming connection: 127.0.0.1:61194 [16:35:00] [join] Bot1 has joined the server (0:127.0.0.1) [16:35:00] GPCI: FF9FE5CE0C5CC940D5FA0CE9A98FCE4489C95DD8 [16:35:03] [part] Bot1 has left the server (0:1) [16:35:06] Incoming connection: 127.0.0.1:61195 [16:35:06] [join] Bot1 has joined the server (0:127.0.0.1) [16:35:06] GPCI: FCCA55EDD995994C8D4454D0EFFE8CC804DFCDD9 [16:35:08] [part] Bot1 has left the server (0:1) [16:35:10] Incoming connection: 127.0.0.1:61196 [16:35:10] [join] Bot1 has joined the server (0:127.0.0.1) [16:35:10] GPCI: AEE9CC04D04848E4845E9DCEAC4E5EF94D4C8099 [16:35:13] [part] Bot1 has left the server (0:1) [16:35:21] Incoming connection: 127.0.0.1:61197 [16:35:21] [join] Bot1 has joined the server (0:127.0.0.1) [16:35:21] GPCI: AD9E4E9E5584E4C4E99C8DD9988E4C488CDAAC4 [16:35:25] [part] Bot1 has left the server (0:1) [16:35:26] Incoming connection: 127.0.0.1:61198 [16:35:26] [join] Bot1 has joined the server (0:127.0.0.1) [16:35:26] GPCI: C4CCE9D9094F5A4C8CA45949DF994EAFEFCCEC94 [16:35:30] [part] Bot1 has left the server (0:1) [16:35:32] Incoming connection: 127.0.0.1:61199 [16:35:32] [join] Bot1 has joined the server (0:127.0.0.1) [16:35:32] GPCI: ECA9DE994D485A0FD4FDF899C8EC48AC9AC44D5D [16:35:35] [part] Bot1 has left the server (0:1) [16:35:37] Incoming connection: 127.0.0.1:61200 [16:35:37] [join] Bot1 has joined the server (0:127.0.0.1) [16:35:37] GPCI: A899EE5FECEE8A5F95C40CCC9458F0CEE50449CD [16:35:40] [part] Bot1 has left the server (0:1) [16:35:42] Incoming connection: 127.0.0.1:61201 [16:35:42] [join] Bot1 has joined the server (0:127.0.0.1) [16:35:42] GPCI: D9A9C9CA04A94AEFA85E9FC08D5DA90EFEDFDE8D [16:35:45] [part] Bot1 has left the server (0:1)
537
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 16:28:59 »
Szerintem ez egyszerûbb:
#define TILTOTT_SERIAL \"DA0E5085558CCACC88ECCA40C4CEC49A9408EEE8\" native gpci(playerid, const serial[ ], maxlen); public OnPlayerConnect(playerid) { new gpciserial[128]; gpci(playerid, gpciserial, sizeof(gpciserial)); if(!strcmp(gpciserial, TILTOTT_SERIAL)) { SetSpawnInfo(playerid, 0, 1, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); SpawnPlayer(playerid); GameTextForPlayer(playerid, \"Jajj de kedves vagy, amiert botokat kuldesz fel! :3\", 1000, 3); BanEx(playerid, \"BOT HASZNÁLAT\"); } return true; }
Magyarázat: mivel a bot, nem a hagyományos GTASA.exe-t használja, ezért a serialja más (tehát ha crackelt, ha eredeti, más a serialja).
Nem mûködik. 0.3e-s RakSAMP-ba folyton változik minden egyes csatlakozáskor a szervernek küldött gpci.
Egyébként Anthony verziója véleményem szerint nagyobb szervereken meglehetõsen nagy laggot okozhat a rengeteg pozíció lekéréssel, végigfutva az összes playeren minden másodpercben... [/quote] Lényegében azok csak példák. Külön-külön is mûködnek(kivéve a camera pos, ahhoz el kell telnie kb. 3 mp-nek, mert elsõre nem 0.00 az Y értéke, hanem valami lehetetlen karakter). Am az én szerveremen pl. OnPlayerUpdate-nél van egy rakat pozíció lekérdezés, távolság lekérdezés, megtett táv lekérdezése, szal ennél sokkal durvább és semmi lagg
538
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 15:25:56 »
Hülyeség... Eps jóval 1 évvel a PDRP elõtt már megmutatta nekem a PDRP elõdjét, ami akkor SF-be volt scriptelve, és már benne volt csomó dolog, ami késõbb PDRP-n is megmaradt.
539
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 15:22:04 »
Üdv. Hétvégén rám írt Ystee, hogy tudok-e valami jó kis védelmet RakSAMP ellen, mert amiket eddig talált, egyik sem mûködött. Nos, engem érdekelt a téma, ezért hát beszereztem a RakSAMP-ot(forrással...), és elkezdtem tanulmányozni(a forrást). A program nagy részét már értem, mi mit is csinál, így hát nekiálltam elkészíteni egy \"anti-bot\" rendszert hozzá. Elõször gpci-vel próbálkoztam, de hamar kiderült, hogy minden indításnál egy random sztringet generál, amit átad a samp-nak, mint kliens azonosító, ebbõl az irányból tehát nem jártam sikerrel. Ezután elkezdtem nézni, mi alapján lehetne még detektálni, hogy most botról van-e szó. Sajnos arra jutottam, hogy csatlakozáskor még semmibõl, ugyan is ugyanúgy Raknet alapú a program mint a SA:MP, és nagyon jól van összerakva(baromi jól tudja szimulálni, egy rendes kliens csatlakozását), de... Néztem Network Stat-ot, pozíciókat, ezt-azt.. majd miután ismét a forrásban nézelõdtem, találtam egy \"hibapontot\". Mikor ezt leellenõriztem, a sejtésem helyesnek bizonyult, kedves botunk spawnolásakor nem hívódik meg az OnPlayerSpawn callback. Így már nem is volt nehéz, egy \"anti-RakSAMP\" scriptet írni. Amit még menet közben találtam hozzá, azt még beleírtam, így többféle megoldás is van benne, ezek idõ közben születtek, de ameddig a spawnos dologra nem jöttem rá, addig sajnos ezek nem mûködtek. A végeredmény ez a script lett // -------------------------------------------------------------------------- // // File: antiraksamp.pwn // Desc: A sscript célja a RakSAMP botok kirugása // Author: Anthony // Lic: GNU Public License (http://www.gnu.org) // -------------------------------------------------------------------------- // //SA:MP függvénykönyvtár beágyazása #include <a_samp> //Forward a timerünknek forward BotCheck(playerid); //Változó a timer id-nek new timer; // -------------------------------------------------------------------------- // public OnFilterScriptInit() { //Timer elindítása, azonosítójának eltárolása a \'timer\' változóban timer = SetTimer(\"BotCheck\", 1000, true); //Tájékozatjuk a szerver tulajt, hogy a script betöltõdött, elindult printf(\"-------------------------------------\"); printf(\"| Anti-RakSAMP by Anthony - Loaded! |\"); printf(\"-------------------------------------\"); return 1; } // -------------------------------------------------------------------------- // public OnFilterScriptExit() { //Timer megsemmisítése KillTimer(timer); //Tájékoztatjuk a szerver tulajt, hogy a script leállt printf(\"---------------------------------------\"); printf(\"| Anti-RakSAMP by Anthony - Unloaded! |\"); printf(\"---------------------------------------\"); return 1; } // -------------------------------------------------------------------------- // public OnPlayerConnect(playerid) { //Csatlakozáskor 0-ra állítjuk a PVar-t SetPVarInt(playerid, \"Spawned\", 0); return 1; } // -------------------------------------------------------------------------- // public OnPlayerDisconnect(playerid) { //Lecsatlakozáskor töröljük a PVar-t DeletePVar(playerid, \"Spawned\"); return 1; } // -------------------------------------------------------------------------- // public OnPlayerSpawn(playerid) { //Beállítjuk a PVar-t SetPVarInt(playerid, \"Spawned\", 1); return 1; } // -------------------------------------------------------------------------- // //Timerünk fõ része public BotCheck() { new pname[MAX_PLAYER_NAME]; //For ciklussal végigmegyünk minden lehetséges játékos ID-n for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++) { //Ellenõrizzük, hogy van-e ilyen játékos if(IsPlayerConnected(i)) { //Lekérjük a játékos nevét GetPlayerName(i, pname, MAX_PLAYER_NAME); //A STATE csak akkor nem PLAYER_STATE_NONE, ha már lespawnolt a játékos, //tehát ellenõrizzük, hogy tényleg spawnolt-e if(GetPlayerState(i) != PLAYER_STATE_NONE && GetPVarInt(i, \"Spawned\") == 0) { //Ha ide jutottunk, akkor már 100% hogy bottal van dolgunk, mert //nem hívódott meg rá az OnPlayerSpawn callback, ezért hát kickeljük Kick(i); //Tájékoztatjuk a tulajt, hogy a játékos egy bot volt printf(\"%s egy BOT... volt.(State)\", pname); //A ciklust a következõ játékos id-re \"ugrasztjuk\" continue; } //A STATE csak akkor nem PLAYER_STATE_NONE, ha már lespawnolt a játékos, //ellenõrizzük a CameraMode-t if(GetPlayerState(i) != PLAYER_STATE_NONE && GetPlayerCameraMode(i) > 100) { //Ha ide jutottunk, 99,9% a valószínûsége, hogy bottal van dolgunk //ezért hát kickeljük Kick(i); //Tájékoztatjuk a tulajt, hogy a játékos egy bot volt printf(\"%s egy BOT... volt.(CameraMode)\", pname); //A ciklust a következõ játékos id-re \"ugrasztjuk\" continue; } //Létrehozunk 3 float változót new Float:x, Float:y, Float:z; //Lekérjük a kamera pozíciót GetPlayerCameraPos(i, x, y, z); //A STATE csak akkor nem PLAYER_STATE_NONE, ha már lespawnolt a játékos, //ellenõrizzük a kamera pozíciót if(GetPlayerState(i) != PLAYER_STATE_NONE && x == 0.0 && y == 0.0 && z == 0.0) { //Ha ide jutottunk, 100% a valószínûsége, hogy bottal van dolgunk, //mert egy játékosnak sosem lesz 0,0,0 a kamera pozícója (kivéve // ha mi magunk helyeztük oda), ezért hát kickeljük Kick(i); //Tájékoztatjuk a tulajt, hogy a játékos egy bot volt printf(\"%s egy BOT... volt.(CameraPos)\", pname); //A ciklust a következõ játékos id-re \"ugrasztjuk\" continue; } //Lekérjük a kamera vektorokat GetPlayerCameraFrontVector(i, x, y, z); if(GetPlayerState(i) != PLAYER_STATE_NONE && (x > 1000.0 || y > 1000.0 || z > 1000.0)) { //Ha ide jutottunk, 100% a valószínûsége, hogy bottal van dolgunk, //mert egy játékosnak sosem kapunk 1000-nél nagyobb FrontVector //értéket, ezért hát kickeljük Kick(i); //Tájékoztatjuk a tulajt, hogy a játékos egy bot volt printf(\"%s egy BOT... volt.(CameraFrontVector)\", pname); //A ciklust a következõ játékos id-re \"ugrasztjuk\" continue; } } } } // -------------------------------------------------------------------------- // Bizonyíték a mûködésre:
540
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 14:02:20 »
[mod] Idézetek a fórum szabályzatból:Tilos: Más fórumozókat megsérteni, kritizálni nyílt témákban (PM-ben kell az ilyesmit elintézni)[/quote]Más fórumozót nem sérthetsz meg! Gondolok itt: faji megkülönböztetés, leminõsítés, kérdõre vonás stb.[/quote]Akinek nem inge... De akinek igen, az meg ha lehet gondolkozzon el kicsit, mert warn lesz a vége![/mod]
Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 79
|