Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Kovacs_Richard
Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 121
526
« Dátum: 2014. március 24. - 01:45:09 »
OnPlayerUpdate akkor 1 sec-es ha áll a játékos de ha mozog akkor kb 10x fut le másodpercenként... itt egy script amivel letudod ellenõrizni:
527
« Dátum: 2014. március 24. - 01:37:33 »
OnGameModeInit alatt is letudod ellenõrízni az IP-t... én anti deamx-et nem is raktam a módomba aki megszerzni a pwn-t annak már grat de ha vissza is fejti nem megy vele sokra mivel egy raklap inc-em van amibe nem lát bele és ott van a motor lelke de ha mégis mindent A-tól Z-ig megszerez a módhoz (mód pwn, összes inc) akkor sem kap egy jól futtatható szervert mivel rengeteg olyan config file van amit a többiek szedtek össze ( 1500 ház, index pozíciók, interiorok, tárgy adatok....... ) az amx-re csak pár védelmet raktam: - IP - Port - Dátum lock - Serial ezen felül majd még jön a plugin védelem is...és csak olyan scriptet és módot lehet a pluginnal betölteni ami tartalmazza a megfelelõ kódot...és fordítva is igaz...tehát csak a pluginnal fut a mód/script...
528
« Dátum: 2014. március 24. - 01:26:25 »
for(new i=0;i>=MAX_VEHICLES;i++) nem tudom hogy címet elolvasva nektek miért nem bökte ki a szemeteket (fõleg a téma nyitónak)...én ránézésbõl megláttam hogy ennek nem így kéne kinéznie! new i=0;i>=MAX_VEHICLES i = 0 és a ciklus addig fut amíg i értéke 2000 VAGY ANNÁL NAGYOBB! ja és ide raknék 1 break-et: (ha már úgyis meg van a jármû azonosító ne nézze tovább... veh = i;
529
« Dátum: 2014. március 23. - 11:18:18 »
lehet az inputtext nem megfelelõ...a dialogba mit írsz teljes nevet vagy név részletet?
530
« Dátum: 2014. március 23. - 10:42:36 »
kattoltid értékét kiírattad már, hogy megnézd hogy jó e? mert lehet hogy nem megfelelõ cella index... meg nem kéne valami ellenõrzés, hogy a kattoltid megfelelõ id-t adott e vissza? tehát hogy online e a játékos? pInfo[kattoltid][rang] = listitem + 1; ja és ez a sor nem függvény! GetPlayerIdFromName(inputtext); ez egy függvény.
531
« Dátum: 2014. március 23. - 10:36:45 »
szia ismét commenteztem #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <dini> main(){} #define DIALOG_KOCSI 2000 #define DIALOG_FELNI 3000 #define DIALOG_FESTES 4000 #define DIALOG_RADIO 5000 #define RED 0xAA3333AA #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) enum adat { Oles, Halal, Szint, Belepesek, Penz }; new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][adat]; new god[MAX_PLAYER_NAME]; public OnGameModeInit() { return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { new tag[MAX_PLAYER_NAME]; new kiad[42]; GetPlayerName(playerid,tag,sizeof(tag)); format(kiad,sizeof(kiad),\"Feljött a szerverre %s.\",tag); SendClientMessageToAll(RED,kiad); PlayerInfo[playerid][belepesek]++; // ez még mindig nem jó helyen van...az adat betöltés után kellene format(kiad,sizeof(kiad),\"%s.ini\",tag); SetSpawnInfo(playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0 ); SpawnPlayer(playerid); if(dini_Exists(kiad)) { PlayerInfo[playerid][szint] = dini_Int(kiad,\"Szint\"); PlayerInfo[playerid][Oles] = dini_Int(kiad,\"Ölés\"); PlayerInfo[playerid][Halal] = dini_Int(kiad,\"Halál\"); PlayerInfo[playerid][belepesek] = dini_Int(kiad,\"Belépések\"); PlayerInfo[playerid][Penz] = dini_Int(kiad,\"Pénz\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { new tag[MAX_PLAYER_NAME]; new kiad[42]; GetPlayerName(playerid,tag,sizeof(tag)); format(kiad,sizeof(kiad),\"Lelépett a szerverrõl s%\",tag); // 22 + 20 + 1 = 43 ( ha 20 karakteres névvel lép ki a játékos az utolsó karakter nem fog látszódni ) SendClientMessageToAll(RED,kiad); format(kiad,sizeof(kiad),\"%s.ini\",tag); // Ha van accountja akkor menti csak az adatokat ha nincs akkor meg csak létrehoz neki egy üreset? és csak 2. kilépésnél menti el az adatait // úgy csináld HA nincs fájl hozd létre és utána ments (a fájl ellenõrzés feltételen kívül) /* if(!dini_Exists(kiad)) { dini_Create(kiad); } dini_IntSet(kiad,\"Szint\", PlayerInfo[playerid][szint]); dini_IntSet(kiad,\"Ölés\", PlayerInfo[playerid][Oles]); dini_IntSet(kiad,\"Halál\", PlayerInfo[playerid][Halal]); dini_IntSet(kiad,\"Belépések\", PlayerInfo[playerid][belepesek]); dini_IntSet(kiad,\"Pénz\", PlayerInfo[playerid][Penz]); */ if(dini_Exists(kiad)) { dini_IntSet(kiad,\"Szint\", PlayerInfo[playerid][szint]); dini_IntSet(kiad,\"Ölés\", PlayerInfo[playerid][Oles]); dini_IntSet(kiad,\"Halál\", PlayerInfo[playerid][Halal]); dini_IntSet(kiad,\"Belépések\", PlayerInfo[playerid][belepesek]); dini_IntSet(kiad,\"Pénz\", PlayerInfo[playerid][Penz]); } else { dini_Create(kiad); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new elo[20]; new halott[20]; new kiad[42]; GetPlayerName(killerid,halott,sizeof(halott)); GetPlayerName(playerid,elo,sizeof(elo)); format(kiad,sizeof(kiad),\"s% megölte %s\",elo,halott); // s% helyett %s SendClientMessageToAll(RED,kiad); PlayerInfo[playerid][Oles]++; PlayerInfo[killerid][Halal]++; ResetPlayerMoney(playerid); return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys) { if(PRESSED(KEY_SUBMISSION)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); return 1; } } return 1; } public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success) { if(!success) { new string[42]; format(string,sizeof(string),\"Nem létezik ez a parancs!(%s)\",cmdtext); SendClientMessage(playerid,RED,string); } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_KOCSI) { if(response) { // Jobb lenne ide kiemelni mert akkor nem kéne annyi helyre berakni... // if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); if(listitem == 0) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FELNI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Felnik\",\"Offroad\\nMega\\nWires\\nTwist\\nGroove\\nImport\\nAtomic\\nAhab\\nVirtual\\nAccess\\nTrance\\nShadow\\nRimshine\\nClassic\\nCutter\\nSwitch\\nDollar\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } if(listitem == 1) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); return 1; } if(listitem == 2) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FESTES,DIALOG_STYLE_LIST,\"Festés\",\"Kék\\nZöld\\nFekete\\nFehér\\nBarna\\nPiros\\nRózsaszín\\nLila\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } if(listitem == 3) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1087); SendClientMessage(playerid,-1,\"Felszerelted az autódat Hidraulikával.\"); } if(listitem == 4) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1010); } } } if(dialogid == DIALOG_FELNI) { if(response) { // innen hiányzik a jármû ellenõrzés if(listitem == 0) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1025); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az Offroad felnikat az autódra.\"); } if(listitem == 1) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1074); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad a Mega felniket az autódra.\"); } if(listitem == 2) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1076); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad a Wires felniket az autódra.\"); } if(listitem == 3) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1078); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Twist kerekeket.\"); } if(listitem == 4) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1081); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Groove kereket.\"); } if(listitem == 5) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1082); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Import kerekeket.\"); } if(listitem == 7) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1085); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Automatic kereket.\"); } if(listitem == { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1085); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Ahab kerekeket.\"); } if(listitem == 9) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1097); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Virtual kerekeket.\"); } if(listitem == 10) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1098); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Access kerekeket.\"); } if(listitem == 11) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1084); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Trance kerekeket.\"); } if(listitem == 12) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1073); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Shadows kerekeket.\"); } if(listitem == 13) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1075); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Rimshine kerekeket.\"); } if(listitem == 14) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1077); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Classic kerekeket.\"); } if(listitem == 15) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1079); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Cutter kerekeket.\"); } if(listitem == 16) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1080); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Switch kerekeket.\"); } if(listitem == 17) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1083); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Dollar kerekeket.\"); } } if(!response) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } } if(dialogid == DIALOG_FESTES) { if(response) { // innen hiányzik a jármû ellenõrzés if(listitem == 0) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,162,162); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Kékre.\"); } if(listitem == 1) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,128,128); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Zöldre.\"); } if(listitem == 2) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,0,0); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Feketére.\"); } if(listitem == 3) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,1,1); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Fehérre.\"); } if(listitem == 4) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,174,174); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Barnára.\"); } if(listitem == 5) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,3,3); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Pirosra.\"); } if(listitem == 6) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,233,233); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Rózsaszínre.\"); } if(listitem == 7) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,147,147); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Lilára.\"); } } if(!response) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } } if(dialogid == DIALOG_RADIO) { if(response) { if(listitem == 0) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A Rádió1-re kapcsoltad a rádiót.\"); } if(listitem == 1) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://stream.musicfm.hu:8000/musicfm.mp3\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A MusicFM-re kapcsoltad a rádiót.\"); } if(listitem == 2) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://109.199.58.91/4782/live.mp3\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A Juventusra kapcsoltad a rádiót.\"); } if(listitem == 3) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://dl.dropboxusercontent.com/u/88496413/play.m3u\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A RiseFM-re kapcsoltad a rádiót.\"); } } } return 1; } CMD:kill(playerid) { SetPlayerHealth(playerid,0.0); SendClientMessage(playerid,-1,\"Öngyilkos lettél\"); return 1; } CMD:god(playerid) { if(god[playerid] == 0) { SetPlayerHealth(playerid,99999.0); god[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid,-1,\"GOD-modba léptél.\"); return 1; } if(god[playerid] == 1) { SetPlayerHealth(playerid,100.0); god[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiléptél GOD-modból.\"); return 1; } return 1; } CMD:gotopos(playerid,params[]) { new Float:X,Float:Y,Float:Z; if(sscanf(params,\"fff\",X,Y,Z)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /gotopos <X Kordináta> <Y Kordináta> <Z Kordináta>\"); SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); return 1; } CMD:goto(playerid,params[]) { new Float:X,Float:Y,Float:Z; new nevem; GetPlayerPos(nevem,X,Y,Z); // mindig a 0-s játékos pozíciójára teleportál if(sscanf(params,\"u\",nevem)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Használat:/goto <playerid/Névrészlet>\"); if(!IsPlayerConnected(nevem)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen játékos.\"); SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); return 1; } CMD:setskin(playerid,params[]) { new skin; new kiad[42]; if(sscanf(params,\"i\",skin)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/setskin <skinid>\"); if(skin > 299 || skin < 0) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Rossz Skin ID!\"); format(kiad,sizeof(kiad),\"Átváltottad a skined erre:%d.\",skin); // 27+3+1=31 /* Átváltottad a skined erre:. = 27 %d 3 számjegyû lehet = 3 szöveg végét jelzõ \\0 karakter = 1 ezeket összeadva jön ki a max hossz...nem mindenhol 42 kell össze kell számolni, hogy hol mennyi cellára van szükség... */ SendClientMessage(playerid,-1,kiad); SetPlayerSkin(playerid,skin); return 1; } CMD:ido(playerid,params[]) { new ora; new perc; new kiad[42]; if(sscanf(params,\"ii\",ora,perc)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/idõ <óra> <perc>\"); if(ora > 24 || ora < 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen óra.\"); if(perc > 60 || perc < 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen perc.\"); format(kiad,sizeof(kiad),\"Átváltoztattad az idõd erre:%d óra és %d perc\",ora,perc); // 41 + 4 + 1 = 46 SendClientMessage(playerid,-1,kiad); SetPlayerTime(playerid,ora,perc); return 1; } CMD:veh(playerid, params[]) { new auto,szin1,szin2; if(sscanf(params,\"iii\",auto,szin1,szin2)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Használat: /veh [Autó] [szín 1] [szín 2]\"); new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:D; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,D); CreateVehicle(auto,X,Y,Z,D,szin1,szin2,0); new kiad[42]; format(kiad,sizeof(kiad),\"Lekértél egy jármûvet!\"); // ez egy statikus szöveg nem kell tömb és formázás neki SendClientMessage(playerid,-1,kiad); return 1; } CMD:radio(playerid) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RADIO,DIALOG_STYLE_LIST,\"Rádió\",\"Rádió1\\nMusicFM\\nJuventus\\nRiseFM\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } CMD:fegyverad(playerid,params[]) { new string[42]; new fegyverid; new tolteny; if(sscanf(params,\"ii\",fegyverid,tolteny)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/fegyverad [FegyverID] [Töltény]\"); GivePlayerWeapon(playerid,fegyverid,tolteny); format(string,sizeof(string),\"Lekértél egy %d id-s fegyvert,%d töltényszámmal.\",fegyverid,tolteny); // 44 + 2 + 10 + 1 = 57 // a 10a töltényszám mivel nem látok korlátozást beírhatnak 1000000000-ot is SendClientMessage(playerid,-1,string); return 1; }
532
« Dátum: 2014. március 22. - 17:58:35 »
new fegyver[32+1], fegyver2[32+1]; format(tartalom, sizeof(tartalom), \"%s\\n%s\", fegyver, fegyver2); a formatot a switch-ek után tedd...ahol már a fegyver, fegyver2 értéket is kapott...
533
« Dátum: 2014. március 22. - 17:54:34 »
az aláírásomban levõ linkek talán segítenek
534
« Dátum: 2014. március 21. - 13:27:29 »
536
« Dátum: 2014. március 19. - 12:38:24 »
szia, nem rossz találtam néhány hibát és néhány dolgot beleírtam ami fontos lehet, hogy nehogy rosszul szokd meg, de persze ez a te döntésed, hogy megfogadod #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <dini> main(){} #define DIALOG_FEGYVER 1000 #define DIALOG_KOCSI 2000 #define DIALOG_FELNI 3000 #define DIALOG_FESTES 4000 #define DIALOG_RADIO 5000 #define RED 0xAA3333AA #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) enum adat { Oles, Halal, Szint, Belepesek, Penz }; new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][adat]; new god[MAX_PLAYER_NAME]; public OnGameModeInit() { return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { new tag[MAX_PLAYER_NAME]; new kiad[128]; GetPlayerName(playerid,tag,128); // len-hez inkább sizeof(tag) vagy MAX_PLAYER_NAME mint 128 format(kiad,128,\"Feljött a szerverre %s.\",tag); // Max hossz: 21+20+1=42 (tehát felesleges a 128 cella) SendClientMessageToAll(RED,kiad); PlayerInfo[playerid][belepesek]++; // növeled a számot 1-el de késõbb dinibõl betöltöd! new string[128],nev[MAX_PLAYER_NAME]; // már van 1 tömböd szöveg tárolásra + már lekérdezted a játékos nevét is GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",nev); SetSpawnInfo(playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0 ); SpawnPlayer(playerid); if(dini_Exists(string)) { PlayerInfo[playerid][szint] = dini_Int(string,\"Szint\"); PlayerInfo[playerid][Oles] = dini_Int(string,\"Ölés\"); PlayerInfo[playerid][Halal] = dini_Int(string,\"Halál\"); PlayerInfo[playerid][belepesek] = dini_Int(string,\"Belépések\"); PlayerInfo[playerid][Penz] = dini_Int(string,\"Pénz\"); } else // ezt nem a disconnectnél kellene? { dini_Create(string); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { new tag[MAX_PLAYER_NAME]; new kiad[128]; GetPlayerName(playerid,tag,128); // ugyanaz mint OnPlayerConnectnél format(kiad,128,\"Lelépett a szerverrõl s%\",tag); // ugyanaz mint OnPlayerConnectnél csak más a max hossz SendClientMessageToAll(RED,kiad); new string[128],nev[MAX_PLAYER_NAME]; // ugyanaz mint OnPlayerConnectnél GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",nev); if(dini_Exists(string)) { dini_IntSet(string,\"Szint\", PlayerInfo[playerid][szint]); dini_IntSet(string,\"Ölés\", PlayerInfo[playerid][Oles]); dini_IntSet(string,\"Halál\", PlayerInfo[playerid][Halal]); dini_IntSet(string,\"Belépések\", PlayerInfo[playerid][belepesek]); dini_IntSet(string,\"Pénz\", PlayerInfo[playerid][Penz]); } // ha nem létezik az account nem hozza lérte? return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new elo[128]; // max 20 karakter lehet a játékos név, felesleges 128 cella new halott[128]; // max 20 karakter lehet a játékos név, felesleges 128 cella new kiad[128]; // max hossz optimalizálás GetPlayerName(killerid,halott,128); GetPlayerName(playerid,elo,128); format(kiad,128,\"s% megölte %s\",elo,halott); SendClientMessageToAll(RED,kiad); PlayerInfo[playerid][Oles]++; PlayerInfo[killerid][Halal]++; ResetPlayerMoney(playerid); return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys) { if(PRESSED(KEY_SUBMISSION)) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // HA a játékos NEM ül jármûben akkor fut le! { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); return 1; } } return 1; } public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success) { if(!success) { new string[128]; format(string,sizeof(string),\"Nem létezik ez a parancs!(s%)\",cmdtext); // \'s%\' helyett \'%s\' SendClientMessage(playerid,RED,string); } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_FEGYVER) { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid,24,9999); GivePlayerWeapon(playerid,25,9999); GivePlayerWeapon(playerid,31,9999); GivePlayerWeapon(playerid,32,9999); SendClientMessage(playerid,RED,\"A Kiválasztott fegyvercsomag:Assault\"); return 1; } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid,22,9999); GivePlayerWeapon(playerid,26,9999); GivePlayerWeapon(playerid,29,9999); GivePlayerWeapon(playerid,33,9999); SendClientMessage(playerid,RED,\"A Kiválasztott fegyvercsomag:Sub-Machine\"); return 1; } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid,4,1); GivePlayerWeapon(playerid,17,100); GivePlayerWeapon(playerid,23,9999); GivePlayerWeapon(playerid,27,9999); GivePlayerWeapon(playerid,33,9999); GivePlayerWeapon(playerid,30,9999); GivePlayerWeapon(playerid,34,9999); SendClientMessage(playerid,RED,\"A kiválasztott fegyvercsomag:Tactical\"); return 1; } } if(!response) { SendClientMessage(playerid,RED,\"Kiléptél a fegyver-választóból!\"); return 1; } } if(dialogid == DIALOG_KOCSI) { if(response) { if(listitem == 0) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); { // minek ide extra blokk? az if-hez az üzenet küldés tartozott // lefele ugyanez vonatkozik!, de lehetne az if(dialogid == DIALOG_KOCSI)-hoz rakni ezt az ellenõrzést és akkor nem kell ennyiszer legyen ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FELNI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Felnik\",\"Offroad\\nMega\\nWires\\nTwist\\nGroove\\nImport\\nAtomic\\nAhab\\nVirtual\\nAccess\\nTrance\\nShadow\\nRimshine\\nClassic\\nCutter\\nSwitch\\nDollar\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } } if(listitem == 1) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); { RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } return 1; } if(listitem == 2) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FESTES,DIALOG_STYLE_LIST,\"Festés\",\"Kék\\nZöld\\nFekete\\nFehér\\nBarna\\nPiros\\nRózsaszín\\nLila\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } } if(listitem == 3) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1087); SendClientMessage(playerid,-1,\"Felszerelted az autódat Hidraulikával.\"); } } if(listitem == 4) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1010); } } } } if(dialogid == DIALOG_FELNI) // itt már nem is ellenõrzöd hogy jámrûben van e? és ha közben mondjuk törölte a szerver a jármûvet? { if(response) { if(listitem == 0) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1025); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az Offroad felnikat az autódra.\"); } if(listitem == 1) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1074); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad a Mega felniket az autódra.\"); } if(listitem == 2) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1076); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad a Wires felniket az autódra.\"); } if(listitem == 3) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1078); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Twist kerekeket.\"); } if(listitem == 4) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1081); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Groove kereket.\"); } if(listitem == 5) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1082); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Import kerekeket.\"); } if(listitem == 7) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1085); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Automatic kereket.\"); } if(listitem == { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1085); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Ahab kerekeket.\"); } if(listitem == 9) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1097); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Virtual kerekeket.\"); } if(listitem == 10) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1098); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Access kerekeket.\"); } if(listitem == 11) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1084); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Trance kerekeket.\"); } if(listitem == 12) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1073); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Shadows kerekeket.\"); } if(listitem == 13) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1075); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Rimshine kerekeket.\"); } if(listitem == 14) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1077); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Classic kerekeket.\"); } if(listitem == 15) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1079); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Cutter kerekeket.\"); } if(listitem == 16) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1080); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Switch kerekeket.\"); } if(listitem == 17) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1083); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Dollar kerekeket.\"); } } if(!response) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } } if(dialogid == DIALOG_FESTES)// itt már nem is ellenõrzöd hogy jámrûben van e? és ha közben mondjuk törölte a szerver a jármûvet? { if(response) { if(listitem == 0) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,162,162); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Kékre.\"); } if(listitem == 1) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,128,128); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Zöldre.\"); } if(listitem == 2) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,0,0); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Feketére.\"); } if(listitem == 3) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,1,1); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Fehérre.\"); } if(listitem == 4) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,174,174); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Barnára.\"); } if(listitem == 5) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,3,3); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Pirosra.\"); } if(listitem == 6) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,233,233); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Rózsaszínre.\"); } if(listitem == 7) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,147,147); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Lilára.\"); } } if(!response) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } } if(dialogid == DIALOG_RADIO) { if(response) { if(listitem == 0) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A Rádió1-re kapcsoltad a rádiót.\"); } if(listitem == 1) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://stream.musicfm.hu:8000/musicfm.mp3\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A MusicFM-re kapcsoltad a rádiót.\"); } if(listitem == 2) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://109.199.58.91/4782/live.mp3\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A Juventusra kapcsoltad a rádiót.\"); } if(listitem == 3) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://dl.dropboxusercontent.com/u/88496413/play.m3u\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A RiseFM-re kapcsoltad a rádiót.\"); } } } return 1; } CMD:kill(playerid) { SetPlayerHealth(playerid,0.0); SendClientMessage(playerid,-1,\"Öngyilkos lettél\"); return 1; } CMD:god(playerid) { if(god[playerid] == 0) { SetPlayerHealth(playerid,99999.0); god[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid,-1,\"GOD-modba léptél.\"); return 1; } if(god[playerid] == 1) { SetPlayerHealth(playerid,100.0); god[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiléptél GOD-modból.\"); return 1; } return 1; } CMD:gotopos(playerid,params[]) { new Float:X,Float:Y,Float:Z; if(sscanf(params,\"fff\",X,Y,Z)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /gotopos <X Kordináta> <Y Kordináta> <Z Kordináta>\"); SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); return 1; } CMD:goto(playerid,params[]) { new Float:X,Float:Y,Float:Z; new nevem; GetPlayerPos(nevem,X,Y,Z); // mindig a 0-s játékos pozíciójára teleportál! if(sscanf(params,\"i\",nevem)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Használat:/goto <playerid>\"); // sscanf-el nem csak számot hanem játékos azonosítót is választhatsz le \"u\" paraméterrel SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); return 1; } CMD:setskin(playerid,params[]) { new skin; new kiad[128]; if(sscanf(params,\"i\",skin)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/setskin <skinid>\"); if(skin > 299 || skin < 0) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Rossz Skin ID!\"); format(kiad,128,\"Átváltottad a skined erre:d%.\",skin); // d% helyett %d SendClientMessage(playerid,-1,kiad); SetPlayerSkin(playerid,skin); return 1; } CMD:ido(playerid,params[]) { new ora; new perc; new kiad[128]; if(sscanf(params,\"ii\",ora,perc)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/idõ <óra> <perc>\"); if(ora > 24 || ora < 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen óra.\"); if(perc > 60 || perc < 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen perc.\"); format(kiad,128,\"Átváltoztattad az idõd erre:d% óra és d% perc\",ora,perc); // d% helyett %d SendClientMessage(playerid,-1,kiad); SetPlayerTime(playerid,ora,perc); return 1; } CMD:veh(playerid, params[]) { new auto,szin1,szin2; if(sscanf(params,\"iii\",auto,szin1,szin2)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Használat: /veh [Autó] [szín 1] [szín 2]\"); new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:D; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,D); CreateVehicle(auto,X,Y,Z,D,szin1,szin2,0); new kiad[128]; // max hossz optimalizálás format(kiad,128,\"Lekértél egy jármûvet!\"); SendClientMessage(playerid,-1,kiad); return 1; } CMD:radio(playerid) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RADIO,DIALOG_STYLE_LIST,\"Rádió\",\"Rádió1\\nMusicFM\\nJuventus\\nRiseFM\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } CMD:fegyverad(playerid,params[]) { new string[128];// max hossz optimalizálás new fegyverid; new tolteny; if(sscanf(params,\"ii\",fegyverid,tolteny)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/fegyverad [FegyverID] [Töltény]\"); GivePlayerWeapon(playerid,fegyverid,tolteny); format(string,sizeof(string),\"Lekértél egy d% id-s fegyvert,d% töltényszámmal.\",fegyverid,tolteny); // d% helyett %d SendClientMessage(playerid,-1,string); return 1; }
537
« Dátum: 2014. március 18. - 14:29:16 »
server.cfg-be tedd oda a plugin nevek után a kiterjesztést (.so) és a dll-ek helyett a .so kiterjesztésû pluginokat töltsd fel!
538
« Dátum: 2014. március 18. - 07:59:14 »
javítottam most nézd meg
540
« Dátum: 2014. március 17. - 07:47:21 »
if(!strlen(params) || strcmp(params,\"megnéz\",true) && sscanf(params,\"s[16]s[16]d\",function,function2,osszeg)) return msg(playerid,Red,\"/széf [megnéz] [ki/be]-[mit]-[mennyit]\"); // if(!strcmp(params,\"megnéz\",true)) { // megnézés kódja } else { // ki / berakás kódja } ez megfelel?
Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 121
|