Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 184
526
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES
« Dátum: 2012. június 29. - 17:08:18 »
Mennyetek már a picsába ezzel a bumpolás témával, nem tudom mindenkinek mi baja van vele..
Legyen három éves is az a téma, de ha értelmes hozzá az üzenet, akkor nincs vele semmi baj.
A régi könyveket se tüzelitek el, amiket elolvastatok.

527
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hasznos Definíciók/Makrók
« Dátum: 2012. június 29. - 15:33:22 »
Úgy ahogy gondolom mire ez a \"FALSE\" megoldás, de inkább megkérdezem, hogy tényleg erre-e.
Ez most azér kell, hogy egy {} közé tegye õket, mivel a do while ciklus csak egyszer fut le, mert a \"FALSE\" értéke soha nem lesz igaz, tehát úgy értem, hogy \"jobban\" nézzen ki a kódban?
 

do
{
new
sendfstring[128];
format(sendfstring, 128, \"my string %s, %d\", \"valamisz*rságide\", 25);
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, sendfstring);
}
while(FALSE)

528
Archívum / [HuN] Nagy Magyar $tunt $erver
« Dátum: 2012. június 29. - 11:09:16 »
Szerver fórumon.
Klikk

529
Általános / Kye beadta a derekát?
« Dátum: 2012. június 28. - 23:12:31 »
Idézetet írta: Уѕтǝǝ date=1340908461\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23145\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Kicsit átcsináltak pár dolgot a fórumon, ez elég jól néz ki.
Nézzétek meg.
 
Ahogy látom csak a kategóriákat bontották szét.. Nem?
 
[/quote]
De igen, azokat.
Meg törölték a 0.3e RC topicot, ideje volt  :D

530
Általános / Kye beadta a derekát?
« Dátum: 2012. június 28. - 19:32:21 »
Kicsit átcsináltak pár dolgot a fórumon, ez elég jól néz ki.
Nézzétek meg.

531
Off Telep / Boldog 18. szuletesnapot nekem
« Dátum: 2012. június 26. - 12:29:22 »
Utólag boldog születésnapot!
Egoista fasz.. xDD

532
SA-MP: Szerverfejlesztés / SetVehicleSpeed( vehicleid, speed );
« Dátum: 2012. június 22. - 06:45:30 »
Köszi szépen, ez így asszem jó is lessz :D
Mindjárt tesztelem is.

533
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Jármû lelassítása
« Dátum: 2012. június 21. - 22:19:12 »
Pedig matek, mert ott trigeometria is van.
Mivel a kocsi forgása szerint kell állítani a sebességét, csakhogy nemtudom hogyan XD

534
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Jármû lelassítása
« Dátum: 2012. június 21. - 21:22:27 »
Nemrossz leírás.
Esetleg valaki nemtudna olyat írni/adni, amivel azt lehet megcsinálni, hogy elõre és a hátrafelé levõ sebességet emelni/csökkenteni?
Úgy értem, hogy rendesen elõre menne a kocsi 50-el és szintén így gondolom a hátra részénél is.
Fõképpen ez matek, szóval itt el is vesztem.

535
Leírások/Útmutatók / [Leírás]Stats parancs készítése!
« Dátum: 2012. június 21. - 21:18:03 »
Bocs ezért, de elmentem kicsit magamtól, haggyuk a dolgokat.
Amúgy meg már nem egy ilyen leírást látok, és én arra nagyon feltudom magam húzni, hogy \"ezt ne bántsd\", \"hagyd békén\" meg az ilyenekre.
Még eddig soha nem szóltam meg, de most betelt a pohár, mivel már elõtte is kicsit idegi állapotban voltam :D
Ha érdekel valakit, leírtam énis:
 

CMD:stats(playerid) // Dekleráljuk a parancsot, ehhez zcmd kell..
{
    new Sztring[144]; // Maximum 144 cella lehet egy üzenet, fölösleges neki lefoglalni 256 cellát. Egy karakter ha nincs becsomagolva, egy cella. (Egy cella = 4bájt[32bit])
    new pName[MAX_PLAYER_NAME]; // Karakterlánc, amiben a játékos nevét írjuk majd bele.
    new Money = GetPlayerMoney(playerid); // \"Moeny\" változó, ami a \"GetPlayerMoney\" által visszaadott értéket fogja tárolni.
    new Score = GetPlayerScore(playerid); // Úgyszintén ^
    GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); // Belekérjük a játékos nevét a \"pName\" karakterláncba.
    format(Sztring, sizeof(Sztring), \"Név: %s | Pénz: %d | Pont: %d\", pName, Money, Score); // a \"format\" funkció segítségével beleformázzuk a kívánt dolgokat, ez nagyon nagy elõny.
    SendClientMessage(playerid, -1, Sztring); // Végül elküldjük neki üzenetben a megformázott karakterláncot.
    return 1; // Végül 1-el térünk vissza. Ez itt nagyon fontos, nem szabad lehagyni, különben nemfog mûködni rendesen a parancs.
}

536
GetPVarString()
 

Returns   This function returns the length of player\'s PVarString.

Ne a visszatérési értéket hasonlítsd össze a szöveggel, hanem azt, amit beleír neked a \"t\" változóba!
Az anticheat viszont bannolni fog, ha újrafestem a kocsimat, vagy stuntbónusszal szerzek pénzt.

537
Mûködik, de viszont a Kick() felcsatlakozásnál bugos, mivel a játékos kliensre újracsatlakozik utána a szerverre.
(Mongyuk én az üzenet elé írtam, de akkor se kapja meg az üzenetet ha utánna írod, mivel a kick packet prioritása nagyobb, mind az üzeneté, ezért hiába rakod elé, elõször azt fogja a játékos kliense megkapni és az fog elõször végbemenni)
Ez megoldja ezt a problémát, viszont az, hogy mitõl crashel, arra nincs nagyon tippem. Fordítsd le -d3 flaggal a scriptet és rakd be a crashdetect-et.
 

SetTimerEx(\"KickPlayer\", 4500, false, \"d\", playerid); // <- Kick() helyett ezt
forward KickPlayer(playerid);
public KickPlayer(playerid)
{
    return Kick(playerid);
}

538
Rakd be a crashdetect-et és az kiírja, hogy hol crashel pontosan (sorral együtt).

539
Általános / Kye beadta a derekát?
« Dátum: 2012. június 20. - 21:30:43 »
Afene, ez nagyon tetszik :D :D
Remélem, hogy ezután következõ verzióban ez meg is fog mutatkozni.

540
0xFFFF

Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal