Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 513
Segítségkérés / Rendõr parancsok« Dátum: 2012. február 16. - 19:26:09 »
A pirosat javítsd át!
514
Segítségkérés / Bilincs CMD formába« Dátum: 2012. február 16. - 19:14:25 »
Ittvan kompletten egy rendõr munka script. Ebbõl kitudod venni.
http://sampforum.hu/index.php?topic=19273.msg208525#msg208525 517
Beszélgetés / Zene = Betépés« Dátum: 2012. február 16. - 16:02:39 »Idézetet írta: Benceee date=1329403939\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8048\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Alkohol jóféle.Mért hatott? 518
Hangszerek és előadók / Tetszik-e ez a zene?« Dátum: 2012. február 15. - 20:43:32 »
Sajnos nem vagyok oda az ilyenért
519
Segítségkérés / Rules parancs« Dátum: 2012. február 15. - 20:41:29 »
Ennek így ránézésre semmi baja. Másold ide mit ír a pawno vagy, hogy mit kéne csinálnia a parancsnak.
521
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Zene = Betépés« Dátum: 2012. február 15. - 20:04:00 »
Az i-Doserrõl beszélsz?
523
Segítségkérés / GameTextFor+ névlekérés« Dátum: 2012. február 15. - 19:59:19 »
[pawn]
public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { new pName[MAX_PLAYER_NAME], str[128]; GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName)); format(str,sizeof(str),\"%s\",pName); GameTextForPlayer(playerid,str,5000,5); return 1; }[/pawn] 524
SA-MP: Szerverfejlesztés / Véletlenszerû háttér a skinválasztónál« Dátum: 2012. február 15. - 15:43:42 »Véletlenszerû háttér a skinválasztónál
Helló! Írtam egy kódot ami annyit tesz, hogy a skinválasztóban ha viszed arrébb a skineket akkor nemcsak a skint változtatja hanem a helyét is véletlenszerûen. 20db kameraállást tartalmaz, de ezt te is növelheted csak a new rand = random(20);-ban a 20-hoz annyit adj hozzá amennyit írtál hozzá. A kód: [pawn] forward RandomClass(playerid); public RandomClass(playerid) { new rand = random(20); switch(rand) { case 0: SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerPos(playerid, -296.60, 1644.23, 64.61), SetPlayerFacingAngle(playerid, 197.40), SetPlayerCameraPos(playerid, -295.66, 1641.27, 65.67), SetPlayerCameraLookAt(playerid, -297.81, 1645.78, 63.82); case 1: SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerPos(playerid, 2790.61, -2019.36, 13.55), SetPlayerFacingAngle(playerid, 89.17), SetPlayerCameraPos(playerid, 2787.34, -2019.09, 14.09), SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2792.31, -2019.64, 14.04); case 2: SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerPos(playerid, 304.79, -1869.09, 2.80), SetPlayerFacingAngle(playerid, 321.45), SetPlayerCameraPos(playerid, 306.41, -1867.09, 3.79), SetPlayerCameraLookAt(playerid, 303.26, -1870.97, 2.05); case 3: SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerPos(playerid, 416.57, -1369.83, 36.96), SetPlayerFacingAngle(playerid, 202.62), SetPlayerCameraPos(playerid, 417.71, -1372.94, 38.26), SetPlayerCameraLookAt(playerid, 415.95, -1368.26, 37.00); case 4: SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerPos(playerid, -2712.73, 223.71, 4.32), SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.30), SetPlayerCameraPos(playerid, -2709.21, 223.78, 5.83), SetPlayerCameraLookAt(playerid, -2714.06, 223.75, 4.61); case 5: SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerPos(playerid, -1665.05, 1206.80, 13.67), SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.74), SetPlayerCameraPos(playerid, -1664.91, 1210.50, 15.29), SetPlayerCameraLookAt(playerid, -1665.02, 1205.50, 13.94); case 6: SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerPos(playerid, -211.96, 2660.12, 62.60), SetPlayerFacingAngle(playerid, 264.98), SetPlayerCameraPos(playerid, -208.25, 2659.55, 63.01), SetPlayerCameraLookAt(playerid, -213.20, 2660.21, 63.40); case 7: SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerPos(playerid, 2131.49, 1141.79, 13.51), SetPlayerFacingAngle(playerid, 61.35), SetPlayerCameraPos(playerid, 2128.19, 1143.39, 14.38), SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2132.68, 1141.19, 13.97); case 8: SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerPos(playerid, 2108.25, 1906.46, 10.82), SetPlayerFacingAngle(playerid, 269.49), SetPlayerCameraPos(playerid, 2111.25, 1906.15, 11.30), SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2106.27, 1906.59, 11.05); case 9: SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerPos(playerid, 2115.88, 2409.44, 49.52), SetPlayerFacingAngle(playerid, 81.96), SetPlayerCameraPos(playerid, 2112.61, 2410.28, 50.04), SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2117.56, 2409.58, 50.09); case 10:SetPlayerInterior(playerid, 12), SetPlayerPos(playerid, 450.20, 510.42, 1001.41), SetPlayerFacingAngle(playerid, 19.62), SetPlayerCameraPos(playerid, 449.18, 513.42, 1002.23), SetPlayerCameraLookAt(playerid, 450.86, 508.71, 1001.17); case 11:SetPlayerInterior(playerid, 3), SetPlayerPos(playerid, -105.31, -9.81, 1001.82), SetPlayerFacingAngle(playerid, 149.97), SetPlayerCameraPos(playerid, -107.02, -12.98, 1002.68), SetPlayerCameraLookAt(playerid, -104.90, -8.53, 1001.84); case 12:SetPlayerInterior(playerid, 1), SetPlayerPos(playerid, 937.91, 2126.01, 1011.03), SetPlayerFacingAngle(playerid, 151.42), SetPlayerCameraPos(playerid, 936.50, 2123.40, 1011.89), SetPlayerCameraLookAt(playerid, 938.93, 2127.77, 1010.93); case 13:SetPlayerInterior(playerid, 15), SetPlayerPos(playerid, 2223.38, -1147.99, 1025.79), SetPlayerFacingAngle(playerid, 88.31), SetPlayerCameraPos(playerid, 2219.69, -1148.06, 1026.58), SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2224.69, -1148.08, 1026.04); case 14:SetPlayerInterior(playerid, 1), SetPlayerPos(playerid, 449.57, -18.10, 1001.13), SetPlayerFacingAngle(playerid, 199.04), SetPlayerCameraPos(playerid, 450.51, -20.83, 1002.28), SetPlayerCameraLookAt(playerid, 448.98, -16.39, 1000.55); case 15:SetPlayerInterior(playerid, 1), SetPlayerPos(playerid, 247.07, 304.01, 999.14), SetPlayerFacingAngle(playerid, 356.77), SetPlayerCameraPos(playerid, 247.27, 306.96, 1000.05), SetPlayerCameraLookAt(playerid, 247.03, 301.96, 998.98); case 16:SetPlayerInterior(playerid, 2), SetPlayerPos(playerid, 2449.47, -1703.44, 1013.50), SetPlayerFacingAngle(playerid, 319.32), SetPlayerCameraPos(playerid, 2451.65, -1700.90, 1014.49), SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2448.40, -1704.56, 1013.48); case 17:SetPlayerInterior(playerid, 1), SetPlayerPos(playerid, 2536.70, -1674.49, 1015.49), SetPlayerFacingAngle(playerid, 53.78), SetPlayerCameraPos(playerid, 2533.79, -1672.36, 1016.39), SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2537.71, -1675.34, 1015.49); case 18:SetPlayerInterior(playerid, 3), SetPlayerPos(playerid, 960.93, -56.34, 1001.11), SetPlayerFacingAngle(playerid, 345.99), SetPlayerCameraPos(playerid, 961.76, -52.61, 1001.87), SetPlayerCameraLookAt(playerid, 960.57, -57.40, 1001.07); case 19:SetPlayerInterior(playerid, , SetPlayerPos(playerid, 2810.66, -1169.77, 1025.57), SetPlayerFacingAngle(playerid, 52.61), SetPlayerCameraPos(playerid, 2807.67, -1167.38, 1026.31), SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2811.56, -1170.52, 1025.95); } return 1; } [/pawn] Használata: [pawn] public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { RandomClass(playerid); return 1; } [/pawn] 525
Beszélgetés / Írj egy betût, a következõ ír hozzá még egyet. Minél hosszabb legyen a szó.« Dátum: 2012. február 14. - 19:07:03 »
Dagadt Állatomat Vigan Szidom Különfé
|