Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gamestar

Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36
511
Leírások/Útmutatók / [TuT] Helyes teleport készítése
« Dátum: 2010. január 11. - 18:31:35 »
Én csináltam Teleport_Add függvénnyel megoldhatót(beta), és köszönjük kowalski leírásának pótlását.

512
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Objectek mozgatása
« Dátum: 2010. január 11. - 18:30:06 »
Idézetet írta: mapperkedik12 date=1263146089\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia nekem minden sikerül az a bajom amikor beirom a nyitást akor egy db kapu elmegy egy meg ott marad lécc segítsetek nekem pls elöre is köszönöm
 
Érthetobben, lécc szavakat mellozve. => Akkor talán tudnék segíteni...
Emígy tudom ez most kva nagy off, de a téma neve nem objektumok mozgatása kéne legyen?

513
SA-MP: Szerverfejlesztés / SetPlayerPosEx
« Dátum: 2010. január 11. - 14:19:17 »
Jónak jó, de a makró például hibás...és így is kivitelezheto:
new bool:FALSE=false;
#define SetPlayerPosEx(%1,%2,%3,%4,%5,%6)do{SetPlayerPos(%1,%2,%3,%4);SetPlayerFacingAngle(%1,%5);SetPlayerInterior(%1,%6);}while(FALSE)
 
Nem kód, hanem függvény...

514
SA-MP: Szerverfejlesztés / GivePlayerScore/Health
« Dátum: 2010. január 10. - 08:45:32 »
Valahogy így, nem?
new bool:FALSE=false;
#define GiveHP(%1,%2) do{new Float:j;GetPlayerHealth(%1,j);SetPlayerHealth(%1,(((floatadd(j,%2))>float(100))?float(100):floatadd(j,%2)));}while(FALSE)

516
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]TextDraw Készítés
« Dátum: 2010. január 01. - 23:09:07 »
Szép, de egy kis részének semmi értelme...Miért? - http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=29132.0 :\\

517
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyverek lekérése [2010 elso munkája]
« Dátum: 2010. január 01. - 15:39:01 »
Idézetet írta: Depi date=1262347472\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"464\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Very Good  :)


régóta kerestem már egy ilyet  ;)[/quote]
Köszönöm.

518
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyverek lekérése [2010 elso munkája]
« Dátum: 2010. január 01. - 10:26:23 »
Fegyverek lekérése
Ezt a kódot nem teszteltem, csak megírtam, de szerintem muködni fog. A lényege annyi, hogy lekéri a játékos fegyvereit, és visszaadja egy karakterláncban(1. függvény), vagy beírja egy célkarakterláncba.(2. függvény). Mutatok egy példát, hogy írja be:
Fegyver neve(loszer),Fegyver neve(Loszer)...
Ha nem talál fegyvereket, mindketto -1 értéket ad vissza.
 
stock GetPlayerWeapons(playerid) {
// Tárolók létrehozása
new weaponid=0,
    ammo=0,
slot,
name[24],
dest[256];
// Lefuttatunk egy ciklust, ezzel végigmegyünk a fegyvereken
for(slot=0; slot<11; slot++) {
// A játékos fegyveradatainak tárolása
GetPlayerWeaponData(playerid,slot,weaponid,ammo);
// Ha az értékek megváltoztak (van fegyvere), folytatjuk, ellenkezo
// esetben nem teszünk semmit
if((weaponid != 0) && (ammo != 0)) {
       // A fegyver nevének tárolása
   GetWeaponName(weaponid,name,sizeof(name));
   // Hozzáadás a célkarakterlánchoz
   format(dest,sizeof dest,\"%s,%s(%d)\",dest,name,ammo);
   // Értékek alaphelyzetbe állítása
   weaponid = 0;
   ammo = 0;
} else { }
}
// Ha a sztring üres (nem talált fegyvert), visszatérés -1 értékkel,
// ellenkezo esetben visszatérés a célsztringgel
return strlen(dest) ? dest[0] : -1;
}

 

stock GetPlayerWeaponsAsString(playerid,dest[],len) {
// Tárolók létrehozása
new weaponid=0,
    ammo=0,
slot,
name[24];
// Lefuttatunk egy ciklust, ezzel végigmegyünk a fegyvereken
for(slot=0; slot<11; slot++) {
// A játékos fegyveradatainak tárolása
GetPlayerWeaponData(playerid,slot,weaponid,ammo);
// Ha az értékek megváltoztak (van fegyvere), folytatjuk, ellenkezo
// esetben nem teszünk semmit
if((weaponid != 0) && (ammo != 0)) {
       // A fegyver nevének tárolása
   GetWeaponName(weaponid,name,sizeof(name));
   // Hozzáadás a karakterlánchoz
   format(dest,len,\"%s,%s(%d)\",dest,name,ammo);
   // Értékek alaphelyzetbe állítása
   weaponid = 0;
   ammo = 0;
} else { }
}
// Ha a célsztring üres, visszatérés -1 értékkel, ellenkezo értékben
// pedig 1 értékkel
return strlen(dest) ? 1 : (-1);
}

519
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rp név ellenorzo [2009 utolsó munkája]
« Dátum: 2009. december 31. - 23:40:36 »
Rp név ellenorzo
Tudom, Spatrik már írt egyet, de én megpróbáltam egy más szemszögbol megközelíteni, ez a függvény viszont csupán a megadott névrol állapítja meg, RP szabványnak megfelelo vagy sem, de mellékletnek írtam egy \"bemutatót\", ami csatlakozásnál ellenoriz, és nem megfelelo név esetén kirúg. Megpróbáltam minnél egyszerubben, és hatékonyan megoldani, de biztos lehet még jobb változat is...
Aki nem tudja, mi ez valamennyire felvázolnám neki:
Ez a kód csak Role Play (RP/RPG) szervereken hasznos, magyarul szerepjáték, amit minél inkább próbálnak a való világ mintájára szabni, ami elég jó, ha a felhasználók nevében is megmutatkozik. Vezetékneved_Keresztneved alatt nem feltétlenül a saját nevedet kell érteni, ki is találhatsz egy nevet, ami a karakteredhez illik. például: Szakacs_Adam, Kovacs_Ferenc...
 
stock CheckRpName(const name[]) {
// Változók létrehozása
new length=strlen(name),
    ch;
// Ha nem találunk vonalat, nincs értelme folytatni,
// mivel a név nem felel meg...
for(ch=0; ch<length; ch++) if(name[ch]) break;
if(ch==(length+1)) return false;
// Ciklus lefuttatása, ezzel végigmegyünk a karaktereken
for(ch=0; ch<length; ch++) {
    // Ha a 2. és az utolsó-2 karakteren belül vagyunk,
    // és a karakter angol abc betu, vagy vonal, akkor
    // nem teszünk semmit
if((ch>=2) && (ch<=(length-2))) {
   if((name[ch]>=\'a\')&&(name[ch]<=\'z\')||(name[ch]>=\'A\')&&(name[ch]<=\'Z\')||name[ch]==\'_\') {}
   else return false;
}
else {
    // Ha nem a megfelelo karaktereken belül vagyunk,
    // de a karakter egy vonal, akkor a név nem megfelelo
    if(name[ch]==\'_\') return false;
}
}
// Ha a név átment a fenti ellenorzéseken,
// akkor megfelelo, igaz érték visszaadása
return true;
}

 
És akkor jöjjön a csatlakozásnál való ellenorzés, amit fent említettem...
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
// Tároló létrehozása
new player_name[MAX_PLAYER_NAME];
// Név tárolása
GetPlayerName(playerid,player_name,sizeof player_name);
// Ha a név RP szabványoknak megfelelo,
// nem teszünk semmit...
if(CheckRpName(player_name)) { }
// Ellenkezo esetben küldünk a játékosnak egy
// figyelmezteto üzenetet, majd kirúgjuk
else {
    SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"A neved nem felel meg az RP szabványnak. Kérlek térj vissza megfelelo névvel.\");
        SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Plélda a megfelelo névre: Vezetékneved_Keresztneved\");
Kick(playerid);
}
return 1;
}

 
Remélem segítettem vele.

520
Segítségkérés / AttachObjectToPlayer-nél kamera
« Dátum: 2009. december 31. - 22:54:30 »
Ha meg át lát rajta, az a baj...Kéne egy kamera távolság függvény (A kamera milyen messzirol mutassa a játékosnak a karaktert.)
Például: SetPlayerControllingCameraDistance(playerid,Float:distance);

521
Segítségkérés / Object ID
« Dátum: 2009. december 31. - 22:52:07 »
Ennek a villogó izének az azonosítószáma: 18102 (elvileg).

522
Klánok / .::[SH]::. Samp Hungary .::[SH]::.
« Dátum: 2009. december 31. - 22:47:04 »
Pontosan meghatározott kategória úgymond nincsen. A szerver nagyrészt Stunt-Drift-Race, és igyekszünk a klánt minél jobban erre szabni.

523
Beszélgetés / Körül írás
« Dátum: 2009. december 31. - 16:13:37 »
faiskola
Feladvány:
a.) Ha valamibe nem fér több el
b.) Látomány \'másik megfeleloje\'

524
Klánok / .::[SH]::. Samp Hungary .::[SH]::.
« Dátum: 2009. december 31. - 15:59:07 »
.::[sH]::. Samp Hungary .::[sH]::.
A klán története:
Nagy múltja nincs, létrehoztam egy barátommal és kész. A klán eloször úgy volt függetlenül, akármely szerverrol elérheto, ezt azonban a saját szerverünkre korlátoznám. (A klántagok legyenek a saját szerverükön.). A szerverrol röviden annyit, hogy keményen dolgozunk 2 hónapja vele, és reméljük, majd elnyeri tetszéseteket, freeroam játékmód(nem részletezem tovább,nem ide tartozik.).
A klán alapítója: Ecko
A klán vezetoi: Ecko,Gamestar
A klán tagjai: franco
Tagfelvétel állapota: van
Jelentkezni: Ebben a témában, a következo urlap kitöltésével:
 
Játékban használt nevem:
Korom:
Miért szeretnék jelentkezni:

 
A klán szabályzata:
- Ne használj segédprogramokat a játékhoz (köznyelven csíteket)
- A szerveren példamutatóan viselkedj, ne szekálj senki mást, mindegy mit tett. (okos enged,szamár szenved)
- Ne reklámozgass semmit
- Tiszteld a vezetok kéréseit (kevés van)
- Ha inaktív vagy, jelezd elore, hogy tudjuk. (3 nap után automatikus távozás,ha nem szólsz)

525
Fay RPG: Nem RP-zek
Nextgen stunting: Sok a csíter
See RPG: Nem RP-zek
Canabis Cool Party Szerver: Itt nem voltam még
Dream Sunt szerver/EMG szerver: 5/5
West Role Play szerver: Nem RP-zek
Joker fun & Stunt szerver: Itt nem voltam még
LittleTown RPG: Nem RP-zek
Dark_Shade szerver: Itt nem voltam még

Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal