Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Buba

Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36
511
Segítségkérés / object hiba
« Dátum: 2011. február 07. - 19:23:27 »
Idézetet írta: « IceMan » date=1297095791\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5958\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ez azért van, mert igaz hogy MTA-ban bennevannak a 0.3c-s objectek, de le vannak cserélve az alap SA-s objectkekre.
Ilyenkor azt kell csinálnod, hogy bemész MTA-ba, megnézed minden egyes 0.3c-s objectnek a nevét, a név alapján kikeresed itt az object ID-ket és lecseráled arra amit átkonvertáláskor dobott ki.
Sok szerencsét!  ;)
OFF: 555. hozzászólás :D :D :D
 
Erre már van jó pár konvertáló.  :D


Ezzel sokkal egyszerûbb:
         http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=176461
 
[/quote]
Segítenél bõvebben kérlek?
Ebben hová kell rakni az objecteket? Vagy egyáltalán mi ez?

512
Segítségkérés / object hiba
« Dátum: 2011. február 07. - 16:29:03 »
Sziasztok!
Az lenne a gondom, hogy én MTA-ban 03c -s objectekbõl építettem egy pályát(alul letölthetõ)
és átkonvertáltam a gtamap.delux-host.com/converter/ -n ahogy kell, és beraktam a módba.
De a szerveren viszont nem olyan objectek látszódtak, csak azok, amelyik már 0.3a-b -ben is voltak objectként. Szerverem 0.3c, és 0.3c -s pawnót használtam. Streamer Plugin-om is van.. A segítséget elõre is köszönöm!
.map file: Letöltés

513
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. február 06. - 11:30:53 »
Idézetet írta: ChuckNorris date=1296916430\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Van 0.3c-be füst? Nem a CJ_SMOKE-ra gondolok, vagyis arra csak az object doboz nélkül.
Ha nincs akkor valami más hasonló dolgok? Elõre is köszönöm :D
MÁR MEGVAN, MÁR NEM KELL!
 
Leírod az IDjét?Hátha másnak is jól jön.  :)
 
[/quote]
Ja nekem is kellene!

514
Leírások/Útmutatók / [Leírás]Az adatkezelõ dialógus
« Dátum: 2011. február 06. - 10:31:03 »
[Leírás]Az adatkezelõ dialógus (alapfokon)
Dialógus = párbeszédpanel
Az adatkezelõ dialógust leginkább jelszavak kezelésére szokták használni.
Azonban, ha helyes a jelszó, akkor azt csinálunk a játékossal, amit akarunk, de ellenkezõ esetben(hibás jelszóval) is azt csinálunk az \"áldozattal\" amit akarunk.
Na akkor vágjunk is bele!
Elõször is én egy teleportot mutatok be nektek. Használhatjuk mondjuk adminhely teleportként is, hogyha azt akarjuk, hogy csak szerverünk adminjai teleportáljanak oda, de miért is ne akarnánk?
 
#include <a_samp>

 
Bemeneti pont az új pwn fájlunk elején.
 
#define DIALOG_0 (0)

 
Ezután egy új sorba defináljuk a dialógusunkat, és az ID-jét. A 0 helyére bármilyen számot írhatunk, de akkor a késõbbiekben is ezt kell használnunk.
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/adminhely\"))
    {
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Szia! Írd be a jelszót!\",\"Írd be!!!!\",\"Rendben\",\"Mégse\");
                return 1;
    }
    return 0;
}

 
Ahhoz hogy elõ tudjuk hívni a mi kis dialógusunkat, egy parancsot kell írni. Magyarázatok:
ShowPlayerDialog = A játékosnak elõhív egy dialógust
DIALOG_STYLE_INPUT = Dialóg típusát megadjuk, adatkezelõnek(emellett lehet még MSGBOX vagy LIST is az INPUT helyén, de az már nem kezelne adatokat)
Szia írd be a jelszót <-- ezt a doboz tetején írná ki
Írd be!!!! <-- ezt meg alatta
Rendben és a Mégse remélem érthetõ.
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_0)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(strcmp(inputtext,\"9999\")) // A 9999 helyére írhatunk egy tetszõleges jelszót
   {
       SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"A kód helytelen!\");
   }
   else
   {
           SetPlayerPos(playerid,426.7758,2525.3838,16.5087);
                             SendClientMessage(playerid,0xEB000FFF, \" A kód helyes, teleportáltál!\");
   }
}
return 1;
}
    return 0;
}

 
Itt megadjuk, hogy mit csináljon a dialógusunk.
\" 9999 \" helyére írhatunk egy kívánt jelszót magunknak.
Az elsõ lehetõség, hogy helytelen a jelszó. Ekkor akár meg is ölhetjük SetPlayerHealth(playerid,00.0);  dologgal.
Ilyen egyszerû lenne.
De nem csak ezt lehet vele elérni, hanem szinte mindent.
Bemutatok egy kocsilehívást is, pontosabban egy tank hívását.
 
#include <a_samp>
#define DIALOG_1 (1)
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/rhino\"))
    {
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Szia! Írd be a jelszót!\",\"Írd be!!!!\",\"Rendben\",\"Mégse\");
                return 1;
    }
    return 0;
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_1)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(strcmp(inputtext,\"9999\")) // A 9999 helyére írhatunk egy tetszõleges jelszót
   {
       SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"A kód helytelen!\");
   }
   else
   {
                           new Float:x,Float:y,Float:z,Float:a;
                           GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
                           GetPlayerFacingAngle(playerid,a);
                           CreateVehicle(432,x+1,y+1,z,a,1,1,10000);
                                   SendClientMessage(playerid,0xEB000FFF,\"A kód helyes, kaptál rhino-t!\");
   }
}
return 1;
}
    return 0;
}
}

 
Az elõzõhez hasonlóan ezt is szerkeszthetjük.
Kezdõknek: példa letöltése
Hát remélem hasznát veszitek!

515
SA-MP: Szerverfejlesztés / Newcity
« Dátum: 2011. február 05. - 21:15:19 »
Idézetet írta: Skatefield date=1281512611\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2804\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
...csak azt hiszem rendõrség, mentõ stb HQ nincs rajta.
 
a videóban 1.37-nél nézz bele!

516
SA-MP: Szerverfejlesztés / Newcity
« Dátum: 2011. február 05. - 21:13:24 »
Nagyon fain lett,bármennyire szeretnék beleszólni...
Am ha az object limittel gondod van, telepíts streamert. De így is nagyon jó!!
(streamer)

517
SA-MP: Szerverfejlesztés / The Jumpi
« Dátum: 2011. február 05. - 21:04:55 »
Szükségem lenne a teleport koordinátákra.
De amúgy szerintem is jó lett =) grat!

518
Segítségkérés / 0.3c Object help
« Dátum: 2011. február 05. - 20:57:30 »
rikzjee
Látom, nagyon új vagy még, de nem baj, mert én sem vagyok profi. Egy scripten belül csak egyszer szerepelhet a public OnPlayerCommandText (de a többivel is így van)
de azon belül több parancsot lehet létrehozni

519
Archívum / [HUN]*D3T FuN ServeR* |Skyhosting.hu
« Dátum: 2011. február 05. - 19:19:41 »
[HUN]*D3T FuN ServeR* |Skyhosting.hu

A szerver még 2010 decemberben nyílt meg, azóta folyamatos fejlesztés alatt van. A szerver egy Los Santos-i TDM módon alapul, de az ki van egészítve sok dologgal.

A szerveren vannak fergeteges stuntok, ahol kedvedre bolondozhatsz, és akár egy-egy ugrásnál \"fénysebességre\" is gyorsulhatunk.


Izgalmas DM zónákkal van ellátva a szerver, ahol kedvedre nyírbálhatod a játékosokat.


Ha nem ment túl jól a DM, akkor levezetheted a feszültséged 1-2 halálugrással a szerveren . . .


Gyere, és játssz Te is!




 
Infó:
Tulaj: [D3T]BuBa[cL] (én)
IP:PORT =  91.82.84.206:7895
Kliens = 0.3c
Maxplayers: 30
Host: SkyHosting.hu
weburl: www.d3t.ucoz.hu
*
Gamemod: [HUN]*D3T FUN MOD*
Map: HUN_*D3T FuN ObjectS*
*
TGF: Van(videós)
Adminok: [D3T]BuBa[cL], [D3T]misigun[cL], [D3T]ShadowWarrior, [D3T]Attish, [D3T]LoLLeR[AssT], [D3T]Boyka, [D3T]killer
 

Röviden ennyi, bõvebben: Weblap
Bemutató videók: Itt látható

520
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2011. február 05. - 18:48:02 »
Csináld úgy, hogy nem csinálsz #define DIALOG_0 -kat, hanem 8899 -et írsz a helyében, mikor megnyitja a dialogokat, ha külön scriptben van. Ha nem sikerül akkor nem tudom. Úgy hallottam hogy így mûkszik

521
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Jelszóval védett skin készítése
« Dátum: 2011. február 04. - 19:49:25 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1282841252\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2996\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem semmi értelme..
Meg ha már jelszavas, akkor ne a parancsban legyen a jelszó, hanem mongyuk egy dialógusba kelljen beírni.
 
Megcsináltam akkor a dialógusos jelszót, ha már kérted, meg unatkoztam is.
http://d3t.ucoz.hu/pwskin.pwn

522
SA-MP: Szerverfejlesztés / Neon 0.3c
« Dátum: 2011. január 27. - 16:53:56 »
Kösz, így mûködik!
Muuukodj
 
muuukodik!

523
SA-MP: Szerverfejlesztés / Üdvözlõ üzenet
« Dátum: 2011. január 27. - 16:43:37 »
Jó ez, nem olyan nagy dolog, de azért az újaknak új jöhet :D

524
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2011. január 23. - 14:39:27 »
Ez jó, én is ezt használom és semmi gond nincs vele! :angel:

525
SA-MP: Szerverfejlesztés / Neon 0.3c
« Dátum: 2011. január 21. - 14:29:51 »
Hááát én belenéztem a pwn-be, de nekem 22 errort-ír...
 ???
 
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(108) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(109) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(116) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(117) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(125) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(126) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(134) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(135) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(143) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(144) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(152) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(153) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(161) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(162) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(170) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(171) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(179) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(180) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(188) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(189) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(197) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Users\\Buba\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI26.844\\neon.pwn(198) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
22 Errors.

 
^^^
Ott vannak az errorok is

Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal