Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 496
Stunt / Epsilon FirtsSolo« Dátum: 2010. január 17. - 08:05:57 »
Sima repülés közbe jobb trükköket csinálok, a hydrát szerintem még gyakorold. (Nem sértésnek szánom.)
Emígy a stuntok kezdetlegesek még, de elso videónak szerintem tökéletes lett. Grat. 497
Ez egy 0.2X idoben készült Objektum-Npc szkript. Készítette MaVe;.
http://themavesite.com/samp-market/index.php?topic=138.0 Azt hiszem máshova is kitette/tették, de megírni se lenne nagy kunszt. 498
Beszélgetés / Jellemezd a feletted hozzászóló személyiségét« Dátum: 2010. január 15. - 22:37:00 »
Csillagnak nem csillag, mert nem nyerte meg a csillag születiket.
Nekem nem volt vele különösebb bajom, ismerem. OFF: Az, hogy haver, mióta az o személyisége? 499
Beszélgetés / Mi a véleményed ... szerverrol?« Dátum: 2010. január 15. - 22:07:10 »
Mi a véleményed ... szerverrol?
Tudom, van ilyen téma, de untig kitárgyaltátok már. A lényeg, véleményt mondasz a feladott szerverrol ( ha nem ismered, ne írj ), majd feladsz egy újabb szervert. Akkor kezdem is. Mi a véleményed a nextgen stunting szerverrol? 500
Beszélgetés / Mi az amitol irtózol?« Dátum: 2010. január 15. - 22:00:00 »
- Nem heterók / emósok / lámák / értetlenek / nyalók és végül a csíterek (ezzel a párral nincs rendbe valami)
- Pókok / Kígyók - Magasság, nagy tér ( tériszony ) - Azoktól, akik nem hagynak békén, miközben dolgozok valamit - A reklámos fiútól, aki felhív éjfélkor, hogy ennyi és ennyi pénzér mehetsz ide - oda... - Reklámok a TV-be a film legjobb részénél - Az országot vezeto banda ... és sorolhatnám. 501
Stunt / Stunt Chat« Dátum: 2010. január 15. - 16:51:14 »
Én 0.2X-hez csináltam...az megint más.
502
Szkript kérések / Házakba bemenet« Dátum: 2010. január 15. - 16:05:36 »
Átjáró. Ilyen szkript nem létezik, szerintem nem is lesz, mert a rendszer nem hiszem hogy támogatná, de ha mégis, le a kalappal az elott az ember elott, aki ennek nekiül, és megvalósítja. Az, hogy pár házból be ill. ki járkálj, kivitelezheto. Használd fel a SP betöréseknél használt ingatlanbeltereket.
503
Szkript kérések / Area51 Légvédelem« Dátum: 2010. január 14. - 19:15:25 »
Köszönöm, hogy megnyitottátok a témát. A projektet azért töröltem, mert nem a saját gépemen írtam, így nem éri el azt a színvonalat, amit igazából megálmodtam neki. Azonban hamarosan vissza fog kerülni, amint az újításokat elvégeztem rajta. Így van ez a teleport rendszerrel is.
OFF: Akinek nem tiszta még, nevet akartam váltani ZeX-re, de aztán végül mégis maradtam a régi nevemnél. Amint elkészültem a projekttel, írok ide - témát ne zárjátok le addig is. Üdv, Gamestar 504
Segítségkérés / Automatikus RCON login ladminhoz« Dátum: 2010. január 14. - 18:23:28 »
Abban nem vagyok biztos, hogy a függvényem muködik-e. Igazából nem nagyon tudok utat erre a megoldásra.
(Már ha egyáltalán kivitelezheto) Az enyém csak meghívja az OnPlayerCommandText függvényt... 505
Leírások/Útmutatók / Projekt: Teleportkezelo kézikönyve« Dátum: 2010. január 13. - 22:22:29 »Idézetet írta: Depi date=1263417081\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"521\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Very nice,good job.Köszönöm az elismerést de megjegyzem még nincs kész. Amúgy, aki tud jó kérdés-választ, ne habozzon, írja le válaszba! 506
Leírások/Útmutatók / Projekt: Teleportkezelo kézikönyve« Dátum: 2010. január 13. - 22:06:16 »
Teleportkezelo - Felhasználói kézikönyv
1. Bevezeto 2. Hogyan hozzunk létre teleportokat? 3. Hogyan szerkesszük a teleportokat? 4. Hogyan töröljük a teleportokat? 5. Mikre kell odafigyelnem? 6. Hogyan hozhatok létre professzionális teleportot? 7. Hogyan menthetek teleportot fájlba azonosító alapján? Bevezeto Ez a rendszer a kezdok és a jobbak számára is igencsak kényelmessé és praktikussá teszi a teleportok kezelését. Mindössze 1 sorból létrehozható egy teleport, lehetoség van fájlból betölteni/ fájlba menteni oket, és végül, de nem utolsó sorban, rengeteg kiegészíto függvény van, mint például a célkoordináták/dimenziók/parancsok/nevek módosítása. Ebben a kézikönyvben igyekszem úgy bemutatni a rendszert, hogy mindenki képes legyen használni. Hogyan hozzunk létre teleportokat? Ez sokkal egyszerubb, mint elsore gondolnánk. Két függvény áll rendelkezésünkre: Teleport_Create és Teleport_Add. A ketto között annyi a különbség, hogy az 1. visszaadja az azonosítót, ezáltal felcímkézheto, míg a másik nem. Mindkét függvény prototípusa valahogy így néz ki: Teleport_Add(név, parancs, koordináták, és a 2 dimenzió(alapméretezett)) Ez a két függvény bárhol alkalmazható, mint a most következok. Ám most fájlok használásával fogunk dogozni. Itt úgy szint 2 függvény van, de a létrehozásra csak 1 szolgál, a neve pedig Teleport_LoadFormFile. Ez a függvény betölti az adott fájlból az oda elmentett teleportokat. A prototípusa: Teleport_LoadFormFile(a teleportokat tartalmazó fájl útvonala) Végül, az OnPlayerCommandTextbe beillesztendo függvényt ne felejtsük ki! Hogyan szerkesszük a teleportokat? Itt már jóval több függvény van: Teleport_SetPos, Teleport_SetInterior, Teleport_SetVirtualWorld, Teleport_SetName, Teleport_SetCommand, Teleport_SaveToFile - Pozíció/Dimenziók/Név/Parancs/Fájlba mentés Ezek bárhol alkalmazhatók, így akár kezelofelület létrehozására is nyílik lehetoségünk. Hogyan töröljük a teleportokat? Végtelenül egyszeru, és 1 sor. Teleport_Remove(teleport azonosítószáma) függvény. Bárhol alkalmazható. Egyszeruen megszünteti a teleport aktivitását, innentol a rendszer már nem veszi figyelembe... Mikre kell odafigyelnem? - Elso, és szerintem legfontosabb, hogy a Teleport_OnPlayerCommandText függvényt ágyazd be a helyére, egyébként az egész nem fog muködni. - A Teleport_SetActive függvényt ne használd, hacsak nem tudod mit csinálsz, ugyanis jó kis kavarodáshoz vezethet a szakszerutlen/rossz alkalmazása. - Ha fel akarod címkézni a teleportot, akkor Teleport_Create, ellenkezo esetben Teleport_Add függvénnyel hozd létre. Hogyan hozhatok létre professzionális teleportot? Mindössze beilleszted az alábbi kódot a szkriptedbe. public OnPlayerTeleport(playerid,teleportid) { // Tárolók létrehozása new telename[MAX_TELEPORT_NAMELEN], telecmd[MAX_TELEPORT_CMDLEN], pname[MAX_PLAYER_NAME], myString[128]; // Név tárolása Teleport_GetName(teleportid,telename,sizeof telename); // Parancs tárolása Teleport_GetCommand(teleportid,telecmd,sizeof telecmd); // Játékosnév tárolása GetPlayerName(playerid,pname,sizeof pname); // Üzenet megformázása format(myString,sizeof myString,\"[TELEPORT] %s (%d) elteleportált ide: %s (%s)\",pname,playerid,telename,telecmd); // Üzenet elküldése SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, myString); // A kamera alaphelyzetbe állítása SetCameraBehindPlayer(playerid); // Visszatérés return 1; } Hogyan menthetek teleportot fájlba azonosító alapján? Erre nem készült alapból függvény, de ha netán szükség lenne rá, így kell: stock Teleport_SaveToFileEx(teleportid,file[]) { // Tárolók létrehozása new name[MAX_TELEPORT_NAMELEN], cmd[MAX_TELEPORT_CMDLEN], Float:pos[4], interior, virtualworld; // Név tárolása Teleport_GetName(teleportid,name,sizeof name); // Parancs tárolása Teleport_GetCommand(teleportid,cmd,sizeof cmd); // Pozíciók tárolása Teleport_GetPos(teleportid,pos[0],pos[1],pos[2],pos[3]); // Dimenziók tárolása interior = Teleport_GetInterior(teleportid); virtualworld = Teleport_GetVirtualWorld(teleportid); // Mentés Teleport_SaveToFile(file,name,cmd,pos[0],pos[1],pos[2],pos[3],interior,virtualworld); // Visszatérés return true; } Teleportkezelo témája A kézikönyv fejleszés alatt áll. 507
Leírások/Útmutatók / [TuT] Helyes teleport készítése« Dátum: 2010. január 13. - 21:41:52 »
Na ez nincs törölve: http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3264.0
Írom hozzá a használati utasítást is, hamarosan kész. Szerk: Itt van: http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3265.0 508
Segítségkérés / Automatikus RCON login ladminhoz« Dátum: 2010. január 13. - 15:25:39 »
Elvileg meg. Szerintem így, de nem biztos...:
stock LoginAsRcon(playerid) LoginAsRcon(játékos azonosító) - belépteti a játékost az rcon admin felületre. 509
SA-MP: Szerverfejlesztés / RP Beszélgetoablak« Dátum: 2010. január 13. - 14:50:33 »
RP Beszélgetoablak (Chat)
Ez a függvény az RP-nek jobban megfelelo X mondja: szöveg formába teszi az üzenetet, és így küldi el. Extraként lehet csak 1 bizonyos embernek elküldeni. Az onplayertext visszatérési értékét írjátok false-ra, hogy az alap méretezettet ne küldje el... Demo: public OnPlayerText(playerid, text[]) stock SendRolePlayFormatToAll(playerid,str[],color=0xFFFFFFAA) 510
Beszélgetés / Hova szeretnél elutazni?« Dátum: 2010. január 13. - 14:10:50 »
Las Vegas
Los Angeles New York |