Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gamestar

Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36
496
Stunt / Epsilon FirtsSolo
« Dátum: 2010. január 17. - 08:05:57 »
Sima repülés közbe jobb trükköket csinálok, a hydrát szerintem még gyakorold. (Nem sértésnek szánom.)
Emígy a stuntok kezdetlegesek még, de elso videónak szerintem tökéletes lett. Grat.

497
Média / TehenekxD
« Dátum: 2010. január 16. - 20:39:43 »
Ez egy 0.2X idoben készült Objektum-Npc szkript. Készítette MaVe;.
http://themavesite.com/samp-market/index.php?topic=138.0
Azt hiszem máshova is kitette/tették, de megírni se lenne nagy kunszt.

498
Beszélgetés / Jellemezd a feletted hozzászóló személyiségét
« Dátum: 2010. január 15. - 22:37:00 »
Csillagnak nem csillag, mert nem nyerte meg a csillag születiket.
Nekem nem volt vele különösebb bajom, ismerem.
OFF: Az, hogy haver, mióta az o személyisége?

499
Beszélgetés / Mi a véleményed ... szerverrol?
« Dátum: 2010. január 15. - 22:07:10 »
Mi a véleményed ... szerverrol?
Tudom, van ilyen téma, de untig kitárgyaltátok már. A lényeg, véleményt mondasz a feladott szerverrol ( ha nem ismered, ne írj ), majd feladsz egy újabb szervert. Akkor kezdem is. Mi a véleményed a nextgen stunting szerverrol?

500
Beszélgetés / Mi az amitol irtózol?
« Dátum: 2010. január 15. - 22:00:00 »
- Nem heterók / emósok / lámák / értetlenek / nyalók és végül a csíterek (ezzel a párral nincs rendbe valami)
- Pókok / Kígyók
- Magasság, nagy tér ( tériszony )
- Azoktól, akik nem hagynak békén, miközben dolgozok valamit
- A reklámos fiútól, aki felhív éjfélkor, hogy ennyi és ennyi pénzér mehetsz ide - oda...
- Reklámok a TV-be a film legjobb részénél
- Az országot vezeto banda
... és sorolhatnám.

501
Stunt / Stunt Chat
« Dátum: 2010. január 15. - 16:51:14 »
Én 0.2X-hez csináltam...az megint más.

502
Szkript kérések / Házakba bemenet
« Dátum: 2010. január 15. - 16:05:36 »
Átjáró. Ilyen szkript nem létezik, szerintem nem is lesz, mert a rendszer nem hiszem hogy támogatná, de ha mégis, le a kalappal az elott az ember elott, aki ennek nekiül, és megvalósítja. Az, hogy pár házból be ill. ki járkálj, kivitelezheto. Használd fel a SP betöréseknél használt ingatlanbeltereket.

503
Szkript kérések / Area51 Légvédelem
« Dátum: 2010. január 14. - 19:15:25 »
Köszönöm, hogy megnyitottátok a témát. A projektet azért töröltem, mert nem a saját gépemen írtam, így nem éri el azt a színvonalat, amit igazából megálmodtam neki. Azonban hamarosan vissza fog kerülni, amint az újításokat elvégeztem rajta. Így van ez a teleport rendszerrel is.
OFF: Akinek nem tiszta még, nevet akartam váltani ZeX-re, de aztán végül mégis maradtam a régi nevemnél.
Amint elkészültem a projekttel, írok ide - témát ne zárjátok le addig is.
Üdv,
Gamestar

504
Segítségkérés / Automatikus RCON login ladminhoz
« Dátum: 2010. január 14. - 18:23:28 »
Abban nem vagyok biztos, hogy a függvényem muködik-e. Igazából nem nagyon tudok utat erre a megoldásra.
(Már ha egyáltalán kivitelezheto) Az enyém csak meghívja az OnPlayerCommandText függvényt...

505
Leírások/Útmutatók / Projekt: Teleportkezelo kézikönyve
« Dátum: 2010. január 13. - 22:22:29 »
Idézetet írta: Depi date=1263417081\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"521\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Very nice,good job. :)
 
Köszönöm az elismerést  :) de megjegyzem még nincs kész. Amúgy, aki tud jó kérdés-választ, ne habozzon, írja le válaszba!

506
Leírások/Útmutatók / Projekt: Teleportkezelo kézikönyve
« Dátum: 2010. január 13. - 22:06:16 »
Teleportkezelo - Felhasználói kézikönyv
1. Bevezeto
2. Hogyan hozzunk létre teleportokat?
3. Hogyan szerkesszük a teleportokat?
4. Hogyan töröljük a teleportokat?
5. Mikre kell odafigyelnem?
6. Hogyan hozhatok létre professzionális teleportot?
7. Hogyan menthetek teleportot fájlba azonosító alapján?
Bevezeto
Ez a rendszer a kezdok és a jobbak számára is igencsak kényelmessé és praktikussá teszi a teleportok kezelését. Mindössze 1 sorból létrehozható egy teleport, lehetoség van fájlból betölteni/ fájlba menteni oket, és végül, de nem utolsó sorban, rengeteg kiegészíto függvény van, mint például a célkoordináták/dimenziók/parancsok/nevek módosítása. Ebben a kézikönyvben igyekszem úgy bemutatni a rendszert, hogy mindenki képes legyen használni.
Hogyan hozzunk létre teleportokat?
Ez sokkal egyszerubb, mint elsore gondolnánk. Két függvény áll rendelkezésünkre: Teleport_Create és Teleport_Add. A ketto között annyi a különbség, hogy az 1. visszaadja az azonosítót, ezáltal felcímkézheto, míg a másik nem.
Mindkét függvény prototípusa valahogy így néz ki:
Teleport_Add(név, parancs, koordináták, és a 2 dimenzió(alapméretezett))
Ez a két függvény bárhol alkalmazható, mint a most következok. Ám most fájlok használásával fogunk dogozni. Itt úgy szint 2 függvény van, de a létrehozásra csak 1 szolgál, a neve pedig Teleport_LoadFormFile. Ez a függvény betölti az adott fájlból az oda elmentett teleportokat.
A prototípusa:
Teleport_LoadFormFile(a teleportokat tartalmazó fájl útvonala)
Végül, az OnPlayerCommandTextbe beillesztendo függvényt ne felejtsük ki!
Hogyan szerkesszük a teleportokat?
Itt már jóval több függvény van: Teleport_SetPos, Teleport_SetInterior, Teleport_SetVirtualWorld, Teleport_SetName, Teleport_SetCommand, Teleport_SaveToFile - Pozíció/Dimenziók/Név/Parancs/Fájlba mentés
Ezek bárhol alkalmazhatók, így akár kezelofelület létrehozására is nyílik lehetoségünk.
Hogyan töröljük a teleportokat?
Végtelenül egyszeru, és 1 sor. Teleport_Remove(teleport azonosítószáma) függvény. Bárhol alkalmazható. Egyszeruen megszünteti a teleport aktivitását, innentol a rendszer már nem veszi figyelembe...
Mikre kell odafigyelnem?
- Elso, és szerintem legfontosabb, hogy a Teleport_OnPlayerCommandText függvényt ágyazd be a helyére, egyébként az egész nem fog muködni.
- A Teleport_SetActive függvényt ne használd, hacsak nem tudod mit csinálsz, ugyanis jó kis kavarodáshoz vezethet a szakszerutlen/rossz alkalmazása.
- Ha fel akarod címkézni a teleportot, akkor Teleport_Create, ellenkezo esetben Teleport_Add függvénnyel hozd létre.
Hogyan hozhatok létre professzionális teleportot?
Mindössze beilleszted az alábbi kódot a szkriptedbe.
public OnPlayerTeleport(playerid,teleportid)
{
// Tárolók létrehozása
new telename[MAX_TELEPORT_NAMELEN],
    telecmd[MAX_TELEPORT_CMDLEN],
    pname[MAX_PLAYER_NAME],
    myString[128];
// Név tárolása
Teleport_GetName(teleportid,telename,sizeof telename);
// Parancs tárolása
Teleport_GetCommand(teleportid,telecmd,sizeof telecmd);
// Játékosnév tárolása
GetPlayerName(playerid,pname,sizeof pname);
// Üzenet megformázása
format(myString,sizeof myString,\"[TELEPORT] %s (%d) elteleportált ide: %s (%s)\",pname,playerid,telename,telecmd);
// Üzenet elküldése
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, myString);
// A kamera alaphelyzetbe állítása
SetCameraBehindPlayer(playerid);
// Visszatérés
return 1;
}
Hogyan menthetek teleportot fájlba azonosító alapján?
Erre nem készült alapból függvény, de ha netán szükség lenne rá, így kell:
stock Teleport_SaveToFileEx(teleportid,file[])
{
// Tárolók létrehozása
new name[MAX_TELEPORT_NAMELEN],
    cmd[MAX_TELEPORT_CMDLEN],
    Float:pos[4],
    interior,
    virtualworld;
// Név tárolása
Teleport_GetName(teleportid,name,sizeof name);
// Parancs tárolása
Teleport_GetCommand(teleportid,cmd,sizeof cmd);
// Pozíciók tárolása
Teleport_GetPos(teleportid,pos[0],pos[1],pos[2],pos[3]);
// Dimenziók tárolása
interior = Teleport_GetInterior(teleportid);
virtualworld = Teleport_GetVirtualWorld(teleportid);
// Mentés
Teleport_SaveToFile(file,name,cmd,pos[0],pos[1],pos[2],pos[3],interior,virtualworld);
// Visszatérés
return true;
}
Teleportkezelo témája
A kézikönyv fejleszés alatt áll.

507
Leírások/Útmutatók / [TuT] Helyes teleport készítése
« Dátum: 2010. január 13. - 21:41:52 »
Na ez nincs törölve: http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3264.0
Írom hozzá a használati utasítást is, hamarosan kész.
Szerk: Itt van: http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3265.0

508
Segítségkérés / Automatikus RCON login ladminhoz
« Dátum: 2010. január 13. - 15:25:39 »
Elvileg meg. Szerintem így, de nem biztos...:
 
stock LoginAsRcon(playerid)
{
// Tárolók létrehozása
new pass[256],
    cmd[256];
// Jelszó tárolása
GetServerVarAsString(\"rcon_password\",pass,sizeof pass);
// Parancs megformázása
format(cmd,sizeof cmd,\"/rcon login %s\",pass);
// Parancs elküldése
CallRemoteFunction(\"OnPlayerCommandText\",\"is\",playerid,cmd);
// Visszatérés
return true;
}

 
LoginAsRcon(játékos azonosító) - belépteti a játékost az rcon admin felületre.

509
SA-MP: Szerverfejlesztés / RP Beszélgetoablak
« Dátum: 2010. január 13. - 14:50:33 »
RP Beszélgetoablak (Chat)
Ez a függvény az RP-nek jobban megfelelo X mondja: szöveg formába teszi az üzenetet, és így küldi el. Extraként lehet csak 1 bizonyos embernek elküldeni. Az onplayertext visszatérési értékét írjátok false-ra, hogy az alap méretezettet ne küldje el...
Demo:
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    SendRolePlayFormatToAll(playerid,text);
    return false;
}

 

stock SendRolePlayFormatToAll(playerid,str[],color=0xFFFFFFAA)
{
// Tárolók létrehozása
new name[MAX_PLAYER_NAME],
    formats[128];
// Név tárolása
GetPlayerName(playerid,name,sizeof name);
// Üzenet megformázása
format(formats,sizeof formats,\"%s mondja: %s\",name,str);
// Üzenet elküldése
SendClientMessageToAll(color,formats);
// Visszatérés
return true;
}
stock Chat_SendRolePlayFormatToPlayer(giveid,playerid,str[],color=0xFFFFFFAA)
{
// Tárolók létrehozása
new name[MAX_PLAYER_NAME],
    formats[128];
// Név tárolása
GetPlayerName(playerid,name,sizeof name);
// Üzenet megformázása
format(formats,sizeof formats,\"%s mondja neked: %s\",name,str);
// Üzenet elküldése
SendClientMessage(giveid,color,formats);
// Visszatérés
return true;
}

510
Beszélgetés / Hova szeretnél elutazni?
« Dátum: 2010. január 13. - 14:10:50 »
Las Vegas
Los Angeles
New York

Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal