Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - huhboy

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 60
481
Archívum / Újdonságok
« Dátum: 2014. augusztus 15. - 23:34:39 »
Átállítotok JustaCube-ra? megköszönöm. :D

482
vagy csak szimplán átírod, hogy
 
CreatePlayerObject(playerid, 1550, 1759.0189,-1898.1260,13.5622, 0.0, 0.0, 96.0, 300);//playerid, modelid, X, Y, Z, rotx, roty, rotz, látótávolság

483
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. augusztus 15. - 22:25:00 »
Idézetet írta: AlanCrawnel date=1408124834\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem hanem arra, hogy bemegybaz egyik dynamicCP-be azt törli és az xyz-t pedig megcsinálja
 
az a SetPlayerCheckpoint lesz, amire te gondolsz.
példa:
 

new Jatekos[MAX_PLAYERS];
CMD:jatekos(playerid)
{
Jatekos[playerid] = 1;
SetPlayerCheckpoint(playerid, X, Y, Z, 5/*méret*/Méret);
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(Jatekos[playerid] == 1)
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, X, Y, Z, /*méret*/);
    Jatekos[playerid] = 2;
}else
if(Jatekos[playerid] == 2)
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs több CP\");
    Jatekos[playerid] = 0;
}
return 1;
}

 
nem a cp-t kell elnevezni, hanem a játékosnak kell adni egy változót, ami alapján leellenõrzöd, hogy az-e a játékos, akinek a cp-t szeretnéd mutatni.

484
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. augusztus 15. - 13:02:54 »
Idézetet írta: AlanCrawnel date=1408100308\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://www.kepfeltoltes.hu/view/140813/1009363738n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ennek mi az id-je?
 
1459.

485
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. augusztus 15. - 12:54:24 »
Idézetet írta: ROOCK date=1408099237\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
sziasztok van a sampba pénztárca? és ha van mi az idje? vagy pénztárcára hasonlító is jó vagy esetleg egy táska? mind a 2 kellene :)
 
ha megteszi, akkor 1210.

486
nem azért, de egy képed linkje sem él.......

487
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magyar FreeRoam Gamemode by. Proton
« Dátum: 2014. június 25. - 23:48:44 »
Idézetet írta: Daky date=1403732322\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49007\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönjük szépen a törlést!Nem fogja elismerni ahogy ismerjük õt.Minden szerveren bepróbálkozik.SkypeDead névvel.
 
nálam is próbálkozott a phoenix módjáért....
de szerintem az is hülye, aki bárkinek is odaadja az ftp adatait....(kivétel ez alól közeli barát.. )
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140625/aha_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
E: adminok felé....ezek szerint multiaccos?

488
nem akarom leszólni, de mi értelme is van? hisz a legtöbb szerver ezt úgysem használja, mivel ahol ladmin van, az általában freeroam szerver, így van saját javító gombja/parancsa....szóval ezt a funkciót senki (max egy-két admin) használja......

489
SA-MP: Szerverfejlesztés / YouTube-os zenelejátszó
« Dátum: 2014. június 24. - 17:05:09 »
Idézetet írta: Mike Freetown date=1403611848\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48983\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Sziasztok!
 


Készítettem egy YouTube-os zenelejátszót,nem nagy szám de szerintem aki nem szereti az alap zenéket annak jól jöhet  ;)
Egy YouTube-os linket kell átkonvertálni a http://youtube-mp3.org weboldalon.
 
 
1.Lépés
 

Bemásolod a YouTube linket rámész a Convert Videó szóra
 

2.Lépés
 

A Download szövegre jobb klikk és Hivatkozás Címének Másolása vagy valami hasonlót kell találni
 

3.Lépés
 

Belépsz a szerverre és bemásolod a linket :)
 

Parancsok:
 

/play
 

/stop
 

/zenehelp
 

ez egy 2 soros kód...bár még kódnak sem nagyon nevezhetõ....
 

CMD:play(playerid, params[]) return PlayAudioStreamForPlayer(playerid, params);
CMD:stop(playerid) return StopAudioStreamForPlayer(playerid);

490
Segítségkérés / Regisztrációs rendszerben pozíciómentés
« Dátum: 2014. június 21. - 00:20:33 »
Idézetet írta: BackUP date=1403302235\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48900\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Minek változókkal kínlódni? ???
 
SetSpawnInfo
SpawnPlayer

 
oda kell rakni, ahol bejelentkezik.
 
szerintem sokkal egyszerûbb egyszer leellenõrizni, mint mindig váltogatni :D de persze megszokás, és ízlés kérdése, ki hogy szereti :D

491
Segítségkérés / Regisztrációs rendszerben pozíciómentés
« Dátum: 2014. június 20. - 23:31:07 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1403297015\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48900\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ezzel az a baj, hogy minden spawnoláskor ugyanoda fogja rakni a játékost, ahol legutoljára kilépett.
 
akkor egyszerûen létrehoz hozzá mégegy változót, amivel leellenõrizheti, hogy elsõ spawn-e...
Spoiler for HackFlux scriptje az ellenõrzéssel.:


#include <a_samp>
#include <dini>
enum p_data
{
        Float:last_x,
        Float:last_y,
        Float:last_z,
FirstSpawn
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][p_data];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        //Betölti a pozíciót.
        new str[128];
        format(str,sizeof(str),\"!!!CÉLHELY - JÁTÉKOS FÁJL: EZT ÍRD ÁT!!!\");
        if(dini_Exists(str))
        {
            PlayerInfo[playerid][last_x] = dini_Float(str,\"LastX\");
                PlayerInfo[playerid][last_y] = dini_Float(str,\"LastY\");
                PlayerInfo[playerid][last_z] = dini_Float(str,\"LastZ\");
        }
PlayerInfo[playerid][FirstSpawn] = 0;
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        //Elmenti a pozíciót.
        new str[128];
        format(str,sizeof(str),\"!!!CÉLHELY - JÁTÉKOS FÁJL: EZT ÍRD ÁT!!!\");
        if(!dini_Exists(str))dini_Create(str);
        GetPlayerPos(playerid,PlayerInfo[playerid][last_x],PlayerInfo[playerid][last_y],PlayerInfo[playerid][last_z]);
        dini_FloatSet(str,\"LastX\",PlayerInfo[playerid][last_x]);
        dini_FloatSet(str,\"LastY\",PlayerInfo[playerid][last_y]);
        dini_FloatSet(str,\"LastZ\",PlayerInfo[playerid][last_z]);
        return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][FirstSpawn] == 0)
{
           SetPlayerPos(playerid,PlayerInfo[playerid][last_x],PlayerInfo[playerid][last_y],PlayerInfo[playerid][last_z]);
           PlayerInfo[playerid][FirstSpawn] = 1;
}
else
{
    //Minden más esetben
    SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 10.0);
}
        return 1;
}

492
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magyar Bank System
« Dátum: 2014. június 19. - 14:05:45 »
RTM[Mate\" post=501942\" timestamp=\"1403179402]
Elég szép munka.
 
[/quote]
kár, hogy nem az övé.

493
Beszélgetés / Fekete képernyõ probléma
« Dátum: 2014. június 19. - 13:54:43 »
egy egyszerû energiatakarékosság a windows-tól.....alap dolog.

494
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magyar Bank System
« Dátum: 2014. június 19. - 13:25:38 »
tetsziiik..nagyon tetszik :D viszont...csak egy pozitív dolgot látok benne....
Spoiler for A pozitív dolog::

495
Szkript kérések / GOD adott területen
« Dátum: 2014. június 19. - 13:19:33 »
Idézetet írta: Larceny date=1403176676\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Sziasztok!
Nem lehetne olyat csinálni, hogy adott területen ad a playernek godot?
És ha elhagyja az adott területet, akkor meg elveszi tõle.
 
Spoiler for Az Ecs nem tud ennyit megírni? :D:


public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"Godd\", 200, true);
return 1;
}
forward Godd();
public Godd()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)//muszáj az i-s megoldás, mert amúgy id 0-ra tenné a godot.
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 50, 0, 0, 0))//hatósugár, X, Y, Z koordináta
{
   SetPlayerHealth(i, 101);//azért csak 101, mert így sem hal meg, de ha kimegy a területen kívûlre, nem marad meg a godja.
}
else return 0;
}
return 1;
}

 
[/quote]
 
[/quote]
Nekem csak annyi kérdésem lenne,hogy az adott esetben,101-es HP értéknél is lehet sérülést okozni nem de?Mivel attól függetlenül a HP értéket képes vagy változtatni sebzés bevitellel...Volt hasonló témájú dolog.A spawn védelem.Ha beállítasz 10000 HP-t azt is le tudod lõni.Vagy tévedek?:o ez csak egy szimpla kérdés,nehogy félreértsd :)
 
ezért van a 200-as timer...hogy egybõl visszatöltse. ha benyomná a 10000000-es hp-t, akkor ha kimegy a zónából, megmarad a godja, viszont az én megoldásommal a timer már nem hat rá, így a 101-es hp nem jelent neki elõnyt.

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 60
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal