Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Live
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34
481
« Dátum: 2012. december 28. - 18:33:45 »
hát nem... mert a tiedbe nem volt kapcsos zárójel...
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 28. - 18:39:00 )
Ha nem raksz zárójelet nem tud mit kezdeni vele ... Velem is volt már így.
482
« Dátum: 2012. december 28. - 18:28:46 »
public OnPlayerUpdate(playerid) { if(inSpawnZone[playerid] == true) { SetPlayerArmedWeapon(playerid,0); } return 1; } ?? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 28. - 18:30:34 )
OnPlayerEnterArea(playerid,areaid) { if(areaid == spawnhely) { inSpawnZone[playerid] = true; } return 1; } OnPlayerLeaveArea(playerid,areaid) { if(areaid == spawnhely) { inSpawnZone[playerid] = false; } return 1; }
483
« Dátum: 2012. december 28. - 18:25:26 »
1x megcsináltam így és akkor jó volt de akkor,hogy is kéne?
484
« Dátum: 2012. december 28. - 18:10:26 »
Hali valamiért nem ellenõrzi le,hogy kivagyok-e bannolva Néztem a fájlba és a Banned 1 volt tehát bannolva vagyok de szinte átugorja és bejön a belépés.. public OnPlayerConnect(playerid) { Logined[playerid] = 0; MSStatics[playerid][LoggedIn] = 0; hazban[playerid] = 0; mhazban[playerid] = 0; kx[playerid] = 0; ky[playerid] = 0; kz[playerid] = 0; SavedPos[playerid] = false; SavedPos2[playerid] = false; SavedPos3[playerid] = false; SavedPos4[playerid] = false; SavedPos5[playerid] = false; new file[128], string[500], name[24]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/MS_Statics/Players/%s.ms\",name); if(MSStatics[playerid][banned] == 1) { format(string, sizeof string, \"\\n{9c1619}Bannolva vagy a szerverrõl!\\n\\n{FFFFFF}Ok: {FF4646}%s\\n\\n{DDDDDD}- Ha úgygondolod, hogy a ban téves akkor csinálj egy képet róla és menj ide {fcc922}www.modernstunting.tk/unban/\", dini_Get(file, \"BANNEDINDOK\")); ShowPlayerDialog(playerid, BANNEDED, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF4646}* FIGYELMEZTETÉS\", string, \"OK\", \"\"); Kick(playerid); } else { if(!fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"{FF4646}Ez a név nincs regisztrálva,\\nkezdés elõtt be kell regisztrálnod.\\n\\n{DDDDDD}Név: {FFFFFF}%s\\n\\n{DDDDDD}Írj be egy jelszót:\", name); ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrál\", \"Kilépés\"); } if(fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"{FF4646}Ez a név regisztrálva van,\\nkezdés elõtt be kell jelentkezned.\\n\\n{DDDDDD}Név: {FFFFFF}%s\\n\\n{DDDDDD}Írd be a jelszavad:\", name); ShowPlayerDialog(playerid, BEJELENTKEZO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\"); } } return 1; }
485
« Dátum: 2012. december 28. - 17:09:00 »
* V2 MEGJELENT * * FÕPOSZTBAN FRISSÍTVE*
486
« Dátum: 2012. december 28. - 16:56:22 »
487
« Dátum: 2012. december 28. - 14:02:08 »
nem jó
488
« Dátum: 2012. december 28. - 13:49:19 »
Gondolom MAX_PLAYERS -re gondolt. E: Ezek helyett:
new Float:spX,Float:spY,Float:spZ,Float:spA; //1 new Float:spX2,Float:spY2,Float:spZ2,Float:spA2; //2 new Float:spX3,Float:spY3,Float:spZ3,Float:spA3; //3 new Float:spX4,Float:spY4,Float:spZ4,Float:spA4; //4 new Float:spX5,Float:spY5,Float:spZ5,Float:spA5; //5 Mehetne ez is:
new Float:f[4][MAX_PLAYERS];
Nem értem mi az az f? nincs is olyanom...
490
« Dátum: 2012. december 27. - 21:35:39 »
491
« Dátum: 2012. december 27. - 21:06:23 »
Hali A szerveremhez írtam egy sp/lp funkciót amiben 5 különbözõ helyet lehet menteni és betölteni. Tesztelve: * MÛKÖDIK *Elkészítési idõ: 2 percKészítette: Live (én)Sorok száma: 139 #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> new Float:spX[MAX_PLAYERS],Float:spY[MAX_PLAYERS],Float:spZ[MAX_PLAYERS],Float:spA[MAX_PLAYERS]; new Float:spX2[MAX_PLAYERS],Float:spY2[MAX_PLAYERS],Float:spZ2[MAX_PLAYERS],Float:spA2[MAX_PLAYERS]; new Float:spX3[MAX_PLAYERS],Float:spY3[MAX_PLAYERS],Float:spZ3[MAX_PLAYERS],Float:spA3[MAX_PLAYERS]; new Float:spX4[MAX_PLAYERS],Float:spY4[MAX_PLAYERS],Float:spZ4[MAX_PLAYERS],Float:spA4[MAX_PLAYERS]; new Float:spX5[MAX_PLAYERS],Float:spY5[MAX_PLAYERS],Float:spZ5[MAX_PLAYERS],Float:spA5[MAX_PLAYERS]; #define SCM SendClientMessage #define LPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód {57a433}sikeresen {ffff99}betöltve.\") #define SPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód mentve, használd a {57a433}/lp {ffff99}parancsot a vissza teleportáláshoz.\") CMD:sp(playerid, params[]) { new number; if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\"); if(strcmp(params, \"0\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\"); } if(strcmp(params, \"1\", true) == 0) { SavePos(playerid); } if(strcmp(params, \"2\", true) == 0) { SavePos2(playerid); } if(strcmp(params, \"3\", true) == 0) { SavePos3(playerid); } if(strcmp(params, \"4\", true) == 0) { SavePos4(playerid); } if(strcmp(params, \"5\", true) == 0) { SavePos5(playerid); } return 1; } CMD:lp(playerid, params[]) { new number; if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\"); if(strcmp(params, \"0\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\"); } if(strcmp(params, \"1\", true) == 0) { LoadPos(playerid); } if(strcmp(params, \"2\", true) == 0) { LoadPos2(playerid); } if(strcmp(params, \"3\", true) == 0) { LoadPos3(playerid); } if(strcmp(params, \"4\", true) == 0) { LoadPos4(playerid); } if(strcmp(params, \"5\", true) == 0) { LoadPos5(playerid); } return 1; } stock SavePos(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]); SPT(playerid); } stock SavePos2(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]); SPT(playerid); } stock SavePos3(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]); SPT(playerid); } stock SavePos4(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]); SPT(playerid); } stock SavePos5(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]); SPT(playerid); } stock LoadPos(playerid) { SetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]); LPT(playerid); } stock LoadPos2(playerid) { SetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]); LPT(playerid); } stock LoadPos3(playerid) { SetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]); LPT(playerid); } stock LoadPos4(playerid) { SetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]); LPT(playerid); } stock LoadPos5(playerid) { SetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]); LPT(playerid); } V2: #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> new Float:spX[MAX_PLAYERS],Float:spY[MAX_PLAYERS],Float:spZ[MAX_PLAYERS],Float:spA[MAX_PLAYERS]; new Float:spX2[MAX_PLAYERS],Float:spY2[MAX_PLAYERS],Float:spZ2[MAX_PLAYERS],Float:spA2[MAX_PLAYERS]; new Float:spX3[MAX_PLAYERS],Float:spY3[MAX_PLAYERS],Float:spZ3[MAX_PLAYERS],Float:spA3[MAX_PLAYERS]; new Float:spX4[MAX_PLAYERS],Float:spY4[MAX_PLAYERS],Float:spZ4[MAX_PLAYERS],Float:spA4[MAX_PLAYERS]; new Float:spX5[MAX_PLAYERS],Float:spY5[MAX_PLAYERS],Float:spZ5[MAX_PLAYERS],Float:spA5[MAX_PLAYERS]; new bool:SavedPos[MAX_PLAYERS]; new bool:SavedPos2[MAX_PLAYERS]; new bool:SavedPos3[MAX_PLAYERS]; new bool:SavedPos4[MAX_PLAYERS]; new bool:SavedPos5[MAX_PLAYERS]; #define SCM SendClientMessage #define LPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód {57a433}sikeresen {ffff99}betöltve.\") #define SPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód mentve, használd a {57a433}/lp {ffff99}parancsot a vissza teleportáláshoz.\") public OnPlayerConnect(playerid) { SavedPos[playerid] = false; SavedPos2[playerid] = false; SavedPos3[playerid] = false; SavedPos4[playerid] = false; SavedPos5[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { SavedPos[playerid] = false; SavedPos2[playerid] = false; SavedPos3[playerid] = false; SavedPos4[playerid] = false; SavedPos5[playerid] = false; return 1; } CMD:sp(playerid, params[]) { new number; if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\"); if(strcmp(params, \"0\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\"); } if(strcmp(params, \"1\", true) == 0) { SavePos(playerid); } if(strcmp(params, \"2\", true) == 0) { SavePos2(playerid); } if(strcmp(params, \"3\", true) == 0) { SavePos3(playerid); } if(strcmp(params, \"4\", true) == 0) { SavePos4(playerid); } if(strcmp(params, \"5\", true) == 0) { SavePos5(playerid); } return 1; } CMD:lp(playerid, params[]) { new number; if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\"); if(strcmp(params, \"0\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\"); } if(strcmp(params, \"1\", true) == 0) { LoadPos(playerid); } if(strcmp(params, \"2\", true) == 0) { LoadPos2(playerid); } if(strcmp(params, \"3\", true) == 0) { LoadPos3(playerid); } if(strcmp(params, \"4\", true) == 0) { LoadPos4(playerid); } if(strcmp(params, \"5\", true) == 0) { LoadPos5(playerid); } return 1; } stock SavePos(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]); SavedPos[playerid] = true; SPT(playerid); } stock SavePos2(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]); SavedPos2[playerid] = true; SPT(playerid); } stock SavePos3(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]); SavedPos3[playerid] = true; SPT(playerid); } stock SavePos4(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]); SavedPos4[playerid] = true; SPT(playerid); } stock SavePos5(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]); SavedPos5[playerid] = true; SPT(playerid); } stock LoadPos(playerid) { if(SavedPos[playerid] == true) { SetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]); LPT(playerid); } else { SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 1{ff4646} -nél/nál.\"); } } stock LoadPos2(playerid) { if(SavedPos2[playerid] == true) { SetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]); LPT(playerid); } else { SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 2{ff4646} -nél/nál.\"); } } stock LoadPos3(playerid) { if(SavedPos3[playerid] == true) { SetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]); LPT(playerid); } else { SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 3{ff4646} -nél/nál.\"); } } stock LoadPos4(playerid) { if(SavedPos4[playerid] == true) { SetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]); LPT(playerid); } else { SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 4{ff4646} -nél/nál.\"); } } stock LoadPos5(playerid) { if(SavedPos5[playerid] == true) { SetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]); LPT(playerid); } else { SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 5{ff4646} -nél/nál.\"); } } Hozzáadva: Ha még nincs mentett pozíciója és beírja például, hogy /lp 2 akkor kiírja,hogy még nincs mentett pozíció...
492
« Dátum: 2012. december 27. - 20:34:44 »
OnPlayerText alá: new g_szString[250 + 1]; format(g_szString,(250),\"%s (%d): %s\", playerName(playerid), playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, g_szString); Valahova a mód végére: stock playerName( playerid ) { new plaName[ 24 + 1 ]; GetPlayerName( playerid, plaName, (24) ); return plaName; }
493
« Dátum: 2012. december 27. - 16:53:45 »
Valamiért akárhogy csinálom mindig nem jó.. new name[24]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/MS_Statics/Players/%s.ms\",name); if(!fexist(file)) { format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(file, \"PASSWORD\")); if(!strcmp(inputtext, PW, false)) { Logined[playerid] = 1; ResetPlayerMoney(playerid); SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"SCORE\")); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"MONEY\")); MSStatics[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"DEATHS\"); MSStatics[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"KILLS\"); MSStatics[playerid][Admin] = dini_Int(file,\"ADMIN\"); MSStatics[playerid][ALevel] = dini_Int(file,\"ADMINLEVEL\"); MSStatics[playerid][VIP] = dini_Int(file,\"VIP\"); MSStatics[playerid][VLevel] = dini_Int(file,\"VIPLEVEL\"); SCM(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> AccServ: {FF4646} Sikeresen bejelentkeztél.\"); MSStatics[playerid][LoggedIn] = 1; TogglePlayerSpectating(playerid, 0); } } else { format(string, sizeof string, \"\\n{FF0000}Kickelve lettél a szerverrõl!\\n\\n{DDDDDD}Próbált jelszó: {FF4646}%s\\n\\n{DDDDDD}- Ha úgygondolod, hogy elfelejtetted a jelszavad akkor keress fel egy {fcc922}admint {DDDDDD}vagy menj fel ide {fcc922}www.modernstunting.tk/triedpass/\", inputtext); ShowPlayerDialog(playerid, INCPASS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF4646}* FIGYELMEZTETÉS\", string, \"OK\", \"\"); GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); printf(\"[incorrect password] %s forgot the password, tried password (%s)\", name, inputtext); Kick(playerid); } Hiba nincs... Csak a jó jelszóra beadja a rosszat.. Már próbáltam fordítva úgy meg minden jelszóra bejelentkezik :@
494
« Dátum: 2012. december 27. - 15:44:36 »
Hali. Valamelyik nap jó volt majd elveszett a mód és újból kellet írnom és most hibát ír a következõre: new password = dini_Get(file, \"PASSWORD\"); if(strlen(inputtext) != password) Hibá csak az elsõre írja... Hiba: error 033: array must be indexed (variable \"-unknown-\")
495
« Dátum: 2012. december 22. - 17:24:44 »
Köszönöm! Boldog karácsonyt.
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34
|