Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Live

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34
481
Segítségkérés / Spawn Zóna
« Dátum: 2012. december 28. - 18:33:45 »
hát nem...
mert a tiedbe nem volt kapcsos zárójel...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 28. - 18:39:00 )

Ha nem raksz zárójelet nem tud mit kezdeni vele ...
Velem is volt már így.

482
Segítségkérés / Spawn Zóna
« Dátum: 2012. december 28. - 18:28:46 »
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(inSpawnZone[playerid] == true)
{
SetPlayerArmedWeapon(playerid,0);
}
return 1;
}

 
??

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 28. - 18:30:34 )

OnPlayerEnterArea(playerid,areaid)
{
if(areaid == spawnhely)
{
inSpawnZone[playerid] = true;
}
return 1;
}
OnPlayerLeaveArea(playerid,areaid)
{
if(areaid == spawnhely)
{
inSpawnZone[playerid] = false;
}
return 1;
}

483
Segítségkérés / Nem ellenõrzi le,hogy bannolva vagyok-e.. :(
« Dátum: 2012. december 28. - 18:25:26 »
1x megcsináltam így és akkor jó volt de akkor,hogy is kéne? :(

484
Segítségkérés / Nem ellenõrzi le,hogy bannolva vagyok-e.. :(
« Dátum: 2012. december 28. - 18:10:26 »
Hali valamiért nem ellenõrzi le,hogy kivagyok-e bannolva :(
Néztem a fájlba és a Banned 1 volt tehát bannolva vagyok de szinte átugorja és bejön a belépés.. :(
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Logined[playerid] = 0;
MSStatics[playerid][LoggedIn] = 0;
hazban[playerid] = 0;
mhazban[playerid] = 0;
kx[playerid] = 0;
ky[playerid] = 0;
kz[playerid] = 0;
SavedPos[playerid] = false;
SavedPos2[playerid] = false;
SavedPos3[playerid] = false;
SavedPos4[playerid] = false;
SavedPos5[playerid] = false;
new file[128], string[500], name[24];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(file,sizeof(file),\"/MS_Statics/Players/%s.ms\",name);
if(MSStatics[playerid][banned] == 1)
{
format(string, sizeof string, \"\\n{9c1619}Bannolva vagy a szerverrõl!\\n\\n{FFFFFF}Ok: {FF4646}%s\\n\\n{DDDDDD}- Ha úgygondolod, hogy a ban téves akkor csinálj egy képet róla és menj ide {fcc922}www.modernstunting.tk/unban/\", dini_Get(file, \"BANNEDINDOK\"));
    ShowPlayerDialog(playerid, BANNEDED, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF4646}* FIGYELMEZTETÉS\", string, \"OK\", \"\");
    Kick(playerid);
    }
    else
    {
if(!fexist(file))
    {
    format(string, sizeof string, \"{FF4646}Ez a név nincs regisztrálva,\\nkezdés elõtt be kell regisztrálnod.\\n\\n{DDDDDD}Név: {FFFFFF}%s\\n\\n{DDDDDD}Írj be egy jelszót:\", name);
    ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrál\", \"Kilépés\");
    }
    if(fexist(file))
    {
    format(string, sizeof string, \"{FF4646}Ez a név regisztrálva van,\\nkezdés elõtt be kell jelentkezned.\\n\\n{DDDDDD}Név: {FFFFFF}%s\\n\\n{DDDDDD}Írd be a jelszavad:\", name);
    ShowPlayerDialog(playerid, BEJELENTKEZO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
    }
    }
return 1;
}

485
* V2 MEGJELENT *
 

* FÕPOSZTBAN FRISSÍTVE*

486
* FÕPOSZT FRISSÍTVE *

487
Segítségkérés / Elfelejtett jelszó... gond...
« Dátum: 2012. december 28. - 14:02:08 »
nem jó

488
Idézetet írta: Flash date=1356646293\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31529\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Gondolom MAX_PLAYERS -re gondolt.
E:
Ezek helyett:
 
new Float:spX,Float:spY,Float:spZ,Float:spA; //1
new Float:spX2,Float:spY2,Float:spZ2,Float:spA2; //2
new Float:spX3,Float:spY3,Float:spZ3,Float:spA3; //3
new Float:spX4,Float:spY4,Float:spZ4,Float:spA4; //4
new Float:spX5,Float:spY5,Float:spZ5,Float:spA5; //5

 
Mehetne ez is:
 
new Float:f[4][MAX_PLAYERS];

 

Nem értem :D
mi az az f? nincs is olyanom...

489
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1356641875\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31529\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ha egyedül játszol a szerveren akkor elképzelhetõ hogy megfelelõen mûködik, de ha már többen akkor elég fura dolgokat fog produkálni.
 
Még mindig. :D:D
Ha egy játékos elmenti a legelsõ pozíciót akkor egy másik játékos is elmenti az elsõt (beírják /sp 0) , akkor az elsõ játékos beírja /lp 0 és meglepõdik hogy õ nem ide mentette. :D:D
 
[/quote]
de miért? :(
Pedig playerid van tehát jónak kellene lennie :D

490
* FÕPOSZT FRISSÍTVE *

491
Hali :)
A szerveremhez írtam egy sp/lp funkciót amiben 5 különbözõ helyet lehet menteni és betölteni.
Tesztelve: * MÛKÖDIK *
Elkészítési idõ: 2 perc
Készítette: Live (én)
Sorok száma: 139
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new Float:spX[MAX_PLAYERS],Float:spY[MAX_PLAYERS],Float:spZ[MAX_PLAYERS],Float:spA[MAX_PLAYERS];
new Float:spX2[MAX_PLAYERS],Float:spY2[MAX_PLAYERS],Float:spZ2[MAX_PLAYERS],Float:spA2[MAX_PLAYERS];
new Float:spX3[MAX_PLAYERS],Float:spY3[MAX_PLAYERS],Float:spZ3[MAX_PLAYERS],Float:spA3[MAX_PLAYERS];
new Float:spX4[MAX_PLAYERS],Float:spY4[MAX_PLAYERS],Float:spZ4[MAX_PLAYERS],Float:spA4[MAX_PLAYERS];
new Float:spX5[MAX_PLAYERS],Float:spY5[MAX_PLAYERS],Float:spZ5[MAX_PLAYERS],Float:spA5[MAX_PLAYERS];
#define SCM SendClientMessage
#define LPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód {57a433}sikeresen {ffff99}betöltve.\")
#define SPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód mentve, használd a {57a433}/lp {ffff99}parancsot a vissza teleportáláshoz.\")
CMD:sp(playerid, params[])
{
new number;
if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\");
if(strcmp(params, \"0\", true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\");
}
if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
{
SavePos(playerid);
}
if(strcmp(params, \"2\", true) == 0)
{
SavePos2(playerid);
}
if(strcmp(params, \"3\", true) == 0)
{
SavePos3(playerid);
}
if(strcmp(params, \"4\", true) == 0)
{
SavePos4(playerid);
}
if(strcmp(params, \"5\", true) == 0)
{
SavePos5(playerid);
}
return 1;
}
CMD:lp(playerid, params[])
{
    new number;
if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\");
if(strcmp(params, \"0\", true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\");
}
if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
{
LoadPos(playerid);
}
if(strcmp(params, \"2\", true) == 0)
{
LoadPos2(playerid);
}
if(strcmp(params, \"3\", true) == 0)
{
LoadPos3(playerid);
}
if(strcmp(params, \"4\", true) == 0)
{
LoadPos4(playerid);
}
if(strcmp(params, \"5\", true) == 0)
{
LoadPos5(playerid);
}
return 1;
}
stock SavePos(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]);
SPT(playerid);
}
stock SavePos2(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]);
SPT(playerid);
}
stock SavePos3(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]);
SPT(playerid);
}
stock SavePos4(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]);
SPT(playerid);
}
stock SavePos5(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]);
SPT(playerid);
}
stock LoadPos(playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]);
        LPT(playerid);
}
stock LoadPos2(playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]);
        LPT(playerid);
}
stock LoadPos3(playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]);
        LPT(playerid);
}
stock LoadPos4(playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]);
        LPT(playerid);
}
stock LoadPos5(playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]);
        LPT(playerid);
}

 
V2:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new Float:spX[MAX_PLAYERS],Float:spY[MAX_PLAYERS],Float:spZ[MAX_PLAYERS],Float:spA[MAX_PLAYERS];
new Float:spX2[MAX_PLAYERS],Float:spY2[MAX_PLAYERS],Float:spZ2[MAX_PLAYERS],Float:spA2[MAX_PLAYERS];
new Float:spX3[MAX_PLAYERS],Float:spY3[MAX_PLAYERS],Float:spZ3[MAX_PLAYERS],Float:spA3[MAX_PLAYERS];
new Float:spX4[MAX_PLAYERS],Float:spY4[MAX_PLAYERS],Float:spZ4[MAX_PLAYERS],Float:spA4[MAX_PLAYERS];
new Float:spX5[MAX_PLAYERS],Float:spY5[MAX_PLAYERS],Float:spZ5[MAX_PLAYERS],Float:spA5[MAX_PLAYERS];
new bool:SavedPos[MAX_PLAYERS];
new bool:SavedPos2[MAX_PLAYERS];
new bool:SavedPos3[MAX_PLAYERS];
new bool:SavedPos4[MAX_PLAYERS];
new bool:SavedPos5[MAX_PLAYERS];
#define SCM SendClientMessage
#define LPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód {57a433}sikeresen {ffff99}betöltve.\")
#define SPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód mentve, használd a {57a433}/lp {ffff99}parancsot a vissza teleportáláshoz.\")
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SavedPos[playerid] = false;
SavedPos2[playerid] = false;
SavedPos3[playerid] = false;
SavedPos4[playerid] = false;
SavedPos5[playerid] = false;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
SavedPos[playerid] = false;
SavedPos2[playerid] = false;
SavedPos3[playerid] = false;
SavedPos4[playerid] = false;
SavedPos5[playerid] = false;
return 1;
}
CMD:sp(playerid, params[])
{
new number;
if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\");
if(strcmp(params, \"0\", true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\");
}
if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
{
SavePos(playerid);
}
if(strcmp(params, \"2\", true) == 0)
{
SavePos2(playerid);
}
if(strcmp(params, \"3\", true) == 0)
{
SavePos3(playerid);
}
if(strcmp(params, \"4\", true) == 0)
{
SavePos4(playerid);
}
if(strcmp(params, \"5\", true) == 0)
{
SavePos5(playerid);
}
return 1;
}
CMD:lp(playerid, params[])
{
    new number;
if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\");
if(strcmp(params, \"0\", true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\");
}
if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
{
LoadPos(playerid);
}
if(strcmp(params, \"2\", true) == 0)
{
LoadPos2(playerid);
}
if(strcmp(params, \"3\", true) == 0)
{
LoadPos3(playerid);
}
if(strcmp(params, \"4\", true) == 0)
{
LoadPos4(playerid);
}
if(strcmp(params, \"5\", true) == 0)
{
LoadPos5(playerid);
}
return 1;
}
stock SavePos(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]);
SavedPos[playerid] = true;
SPT(playerid);
}
stock SavePos2(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]);
SavedPos2[playerid] = true;
SPT(playerid);
}
stock SavePos3(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]);
SavedPos3[playerid] = true;
SPT(playerid);
}
stock SavePos4(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]);
SavedPos4[playerid] = true;
SPT(playerid);
}
stock SavePos5(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]);
SavedPos5[playerid] = true;
SPT(playerid);
}
stock LoadPos(playerid)
{
if(SavedPos[playerid] == true)
   {
        SetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]);
        LPT(playerid);
        }
        else
        {
        SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 1{ff4646} -nél/nál.\");
        }
}
stock LoadPos2(playerid)
{
if(SavedPos2[playerid] == true)
   {
        SetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]);
        LPT(playerid);
        }
        else
        {
        SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 2{ff4646} -nél/nál.\");
        }
}
stock LoadPos3(playerid)
{
if(SavedPos3[playerid] == true)
   {
        SetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]);
        LPT(playerid);
        }
        else
        {
        SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 3{ff4646} -nél/nál.\");
        }
}
stock LoadPos4(playerid)
{
if(SavedPos4[playerid] == true)
   {
        SetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]);
        LPT(playerid);
        }
        else
        {
        SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 4{ff4646} -nél/nál.\");
        }
}
stock LoadPos5(playerid)
{
if(SavedPos5[playerid] == true)
   {
        SetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]);
        LPT(playerid);
        }
        else
        {
        SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 5{ff4646} -nél/nál.\");
        }
}

 
Hozzáadva: Ha még nincs mentett pozíciója és beírja például, hogy /lp 2 akkor kiírja,hogy még nincs mentett pozíció...

492
Szkript kérések / név mellé id
« Dátum: 2012. december 27. - 20:34:44 »
OnPlayerText alá:
 
new g_szString[250 + 1];
format(g_szString,(250),\"%s (%d): %s\", playerName(playerid), playerid, text);
SendClientMessageToAll(-1, g_szString);

 
Valahova a mód végére:
 
stock playerName( playerid ) {
        new plaName[ 24 + 1 ];
        GetPlayerName( playerid, plaName, (24) );
        return plaName;
}

493
Segítségkérés / Elfelejtett jelszó... gond...
« Dátum: 2012. december 27. - 16:53:45 »
Valamiért akárhogy csinálom mindig nem jó..
 
new name[24];
                 GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                  format(file,sizeof(file),\"/MS_Statics/Players/%s.ms\",name);
                  if(!fexist(file))
                    {
                   format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(file, \"PASSWORD\"));
          if(!strcmp(inputtext, PW, false))
          {
            Logined[playerid] = 1;
                    ResetPlayerMoney(playerid);
                    SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"SCORE\"));
                    GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"MONEY\"));
                    MSStatics[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"DEATHS\");
                    MSStatics[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"KILLS\");
                    MSStatics[playerid][Admin] = dini_Int(file,\"ADMIN\");
                    MSStatics[playerid][ALevel] = dini_Int(file,\"ADMINLEVEL\");
                    MSStatics[playerid][VIP] = dini_Int(file,\"VIP\");
                    MSStatics[playerid][VLevel] = dini_Int(file,\"VIPLEVEL\");
                    SCM(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> AccServ: {FF4646} Sikeresen bejelentkeztél.\");
                    MSStatics[playerid][LoggedIn] = 1;
                    TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
                  }
              }
                 else
              {
               format(string, sizeof string, \"\\n{FF0000}Kickelve lettél a szerverrõl!\\n\\n{DDDDDD}Próbált jelszó: {FF4646}%s\\n\\n{DDDDDD}- Ha úgygondolod, hogy elfelejtetted a jelszavad akkor keress fel egy {fcc922}admint {DDDDDD}vagy menj fel ide {fcc922}www.modernstunting.tk/triedpass/\", inputtext);
                 ShowPlayerDialog(playerid, INCPASS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF4646}* FIGYELMEZTETÉS\", string, \"OK\", \"\");
            GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
            printf(\"[incorrect password] %s forgot the password, tried password (%s)\", name, inputtext);
            Kick(playerid);
            }

 
Hiba nincs...
Csak a jó jelszóra beadja a rosszat..
Már próbáltam fordítva úgy meg minden jelszóra bejelentkezik :@

494
Segítségkérés / dini_Get probléma :(
« Dátum: 2012. december 27. - 15:44:36 »
Hali.
Valamelyik nap jó volt majd elveszett a mód és újból kellet írnom és most hibát ír a következõre:
 
new password = dini_Get(file, \"PASSWORD\");
if(strlen(inputtext) != password)

 
Hibá csak az elsõre írja...
Hiba:
 
 error 033: array must be indexed (variable \"-unknown-\")

495
Segítségkérés / Csak 6 szám vagy betût lehessen beírni.
« Dátum: 2012. december 22. - 17:24:44 »
Köszönöm!
Boldog karácsonyt.

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal