Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Cappsy

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 160
481
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magyar FreeRoam Gamemode by. Proton
« Dátum: 2014. június 25. - 23:42:08 »
Igazán nincs mit, de ez akkor lesz végleges ha valami használhatóbb bizonyítékot felmutattok.. Pl: skype beszélgetés, és egyebek..

482
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magyar FreeRoam Gamemode by. Proton
« Dátum: 2014. június 25. - 23:37:46 »
[gmod]Rendben... Jelenleg ez tisztázatlan.. Letölthettem a módot és felrakhattam volna én is bárhova. Mondván az az enyém..Holott ez lett feltöltve. Valami más bizonyíték? Ja amúgy amennyiben ez igaz és valóban lopott, a témanyitót némítom. Elegem van az ilyenekbõl. Ha bevallod, \"csak\" 80% figyelmeztetést kapsz.. Úgy is megtudom mi az igazság..[/gmod]

483
SA-MP: Szerverfejlesztés / /help parancs
« Dátum: 2014. június 22. - 14:43:06 »
Embereink már a NASA biztonsági rendszerét hackelték meg  és írták át, az elsõ pawno tutorál megnézése után. Mert kb ezt csináljátok srácok néha :). Oké persze, egyszerû.. meg lehetne sorolni, mi is vele a probléma. Ahelyett hogy itt nyomtatjátok a dumákat, írjatok rendes segítõkész hozzászólást. A témanyitó már tudja, hogy máskor bõvebb szkriptet ajánlatos megosztani.Minek ezt túltárgyalni? Szerintem mindenki egyetért abba, hogy annak van értelme, hogyha valaki tanul ezekbõl, nem pedig a kedvét veszti el a programozás iránt.

485
SA-MP: Szerverfejlesztés / Forint "Script"
« Dátum: 2014. június 20. - 15:05:31 »
Idézetet írta: Peter date=1403264414\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48872\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Off: Nem bírtál volna várni míg a témanyitó leírja, hogy ki készítette. Nagyon kíváncsi lettem volna rá mit válaszol. Köszi szépen :/
 
Péter, ez az én feladatom, bármennyire is kíváncsi vagy rá.
 

http://sampforum.hu/index.php?topic=6021.0
 
[/quote]
Köszönöm, bár én is tudtam ki a készítõ. Valószínû rosszul fogalmaztam, a témanyitónak  szólt.
[gmod]Mindenesetre a témanyitónak, kötelezõ, kihelyezni, vagy legalább megemlíteni, a szkript eredetét. Valamint annak se látom értelmét, hogy újra megosszuk.. Erõs a gyanúm, hogy itt, a témanyitó rosszban sántikált... De mind1. A témát zárom, a fórumon az eredeti készítõ publikálta, akinek kell az úgy is megtalálja.[/gmod]

486
SA-MP: Szerverfejlesztés / Forint "Script"
« Dátum: 2014. június 19. - 21:39:51 »
[gmod]Készítõ?![/gmod]

487
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bánya
« Dátum: 2014. június 18. - 19:46:47 »
Gratulálok!

488
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Sex shop EQ és LP határán közt
« Dátum: 2014. június 18. - 00:13:38 »
Gratulálok a maphoz! Én is ilyennek képzeltem el  8 éves koromba, a Sex shopot!!

489
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Goudlyne RPG
« Dátum: 2014. június 16. - 17:42:29 »
[gmod]A mód nem publikus. Valamint a leírás is egy nagy nulla..[/gmod]

490
Társalgó / Whale Hosting @ whalehost.eu
« Dátum: 2014. június 16. - 15:33:40 »
Hol kell beadni a felmondásom? :D xD

491
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2014. június 15. - 13:16:38 »
Köszönöm :DDD

492
Archívum / Country Life RolePlay - Egy új korszak kezdete
« Dátum: 2014. június 14. - 00:15:29 »
Idézetet írta: krisk date=1402695853\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47659\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A kliens készítésekor remélem tudjátok, hogy mibe vágjátok a fejszéteket. Az \"anti-cheat\" része nem olyan könnyen kivitelezhetõ, hiszen a játékosok módosíthatják harmadik programmal is memóriát, ami problémát okoz. Hasonlóan, a kliens-szerver kommunikációt le lehet hallgatni és meg lehet hamisítani, tehát arra bízni az UCP adatokat csak komoly biztonsági körülmények között lenne javaslott, máskülönben valaki könnyedén olyas valaki adatait nézheti meg, akiéhez semmi köze nincs. Hasonlóan igaz a többi adatra is, amit kliensen keresztül akartok küldeni. A szinkronizáció sem olyan egyszerûen megvalósítható. Ezt olyan ember mondja, aki több hónapot dolgozott egy ilyen projekten, nagyon nehéz jól, struktúráltan írni egy ilyen dolgot.
Láttam, hogy Kick is pont ezt írta a fórumotokon, az õ véleményét osztom. Hárman próbáltunk írni egy ilyen klienst, egyszerûen túl nagy mértékben kellett volna beletúrni a SA-ba ahhoz, hogy az igazán f***a feature-ket kihasználjuk, mint az SP NPC-k, kocsi sérülés toggle-k, euler-rotáció jármûvekhez (nem csak Z-forgatás). Nem \"nehéz\", úgy mond, ha csak per-player cuccok kellenek [sA opkódok, egyebek], de ha már komolyabb szinkronizációs dolgok történnek, akkor repül a kaka a ventillátorba. Plusz ilyenkor jön az, hogy kijön az új SAMP verzió és kezdõdnek a problémák a memóriacímekkel.
Peter írt egy HSZ-t arra, hogy a programozása egy ilyennek \"egyáltalán nem nehéz\". Nos, én elbeszélgetnék vele errõl, mert nekem teljesen más véleményen van errõl. Egyébként pedig a progamnyelv kérdése is érdekes lenne. Én a ti helyetekben mindenképp egy ASI fájlt csinálnék (ami gyk. egy DLL), nem d3d9 loadert, és az egészet C++-ban írtam. Egy olyan alacsony szintû munkához, amelyben percenként repkednek az asm kódok, nem éri meg egy magas szintû programnyelvet használni, mint a C#. Az ASI több szempontból is jó, megspórolod magadnak a memória távoli editelését, a DLL-ben lévõ asm kódokat az ASI miatt egybõl a játék kapja meg, és a többi.
Ehhez még jön az, hogy a legtöbb ember pont a custom dolgok miatt nem MTA-zik. Akárkit megkérdezel, mindenki azt mondja, hogy \"k*rv* jó az MTA, de túl bonyorult, ezért inkább SAMP-ozok\".
(Ja igen, Kick HSZ-ére visszatérve, én P3tivel egyszer voltam egy ilyen projektben, ami a fenti indokok miatt el is lett vetve. Elõtte egy másik szerverrel dolgoztam egy hasonló projekten, amely szerver fejlesztése már egy éve tart, nem kis mértékben a kliens problémák miatt.)
A crash problémára pedig gondolom számítottatok elõre, egy ekkora projektnél vagy a kliens, vagy a szerver memóriagondjai felszínre fognak kerülni. A stream memory fix sem egy biztos megoldás, ezzel sajnos kísérletezni kell, hogy meglássátok, mi a konkrét probléma.
 
Igen tudom/tudjuk.. Mielõtt a fejembe vettem volna, a kliens készítését. Minden alaposan átgondoltam. Hála az égnek, van külsõ segítségem, így merek nagyban álmodni. Igen, a kliens sok nagyon fontos információt fog tartalmazni, engem is ez aggaszt..Mondjuk azért kíváncsi lennék arra, hogy a többiek mégis miért nem közölték velem az UCP-s ötletüket................ Köszönöm az ötleteket. Talán az egyetlen hasznos hozzászólás amit eddig kaptam, a klienssel kapcsolatba. Sok információt, nem szeretnék közölni egyenlõre a klienssel kapcsolatba.. Sok dolog kérdéses még.

493
SA-MP: Szerverfejlesztés / /help parancs
« Dátum: 2014. június 12. - 22:45:48 »
[gmod]Valakik itt nagyon poénosak :D. Szerintem jó, ha a kezdõk megosszák szkriptjeik. Mindent el kell valahol kezdeni. De! Máskor próbálj olyan munkát megosztani velünk, ami kicsit komplikáltabb :)[/gmod]

494
Munkaerő keresése / Rust Samp Weblapkészítõt keres
« Dátum: 2014. június 10. - 20:58:33 »
Idézetet írta: Peter date=1402405648\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48679\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


\"- A fórumon legyen egy kis ismertsége. ((Vagyis ne egy 0/1-2 hozzászólásos személy írjon))\"
Hát hogy ez mekkora egy, f*szság. Ha valaki nem annyira ismert fórumon az nem jelentkezhet?! Miért? Egy újonc tag is tudhat annyit mint egy Õs fórumozó. Sõt...
 
Volt már rá példa(Nem ezen a fórumon), hogy nyitotta egy témát egy frissen regisztrált személy felvette velem a kapcsolatot és át**szott utána meg nem lehetett látni a fórumon. Szóval azt azért kérem, hogy ismeretsége legyen a fórumon, hogy tudjam, hogy megbízható-e a személy és pluszba tudjak egyéb infókat róla.
Az meg, hogy Újonc és vérprofi scripter/webmester azt én elhiszem ezeket nem is vitatom. De a feljebb említett dolgokat még mindig elsõbbséget élvez.
Valld be te is figyelembe veszed azt, hogy ha felvételt hirdetsz, hogy ki az a személy akit felveszel, hogy mennyi hsz, eltöltött órája, ismeretsége van.
 
[/quote]
Nem. Én a a saját tapasztalataimat veszem figyelembe... Attól, még, hogy globális moderátor vagyok, én is át**szhatlak.. Maximum irányt mutathat. De szerintem teljesen mind1. Hogy az illetõ teljes tag-e, vagy lelkes újonc tag..  De ez a te dolgod.

495
Munkaerő keresése / Rust Samp Weblapkészítõt keres
« Dátum: 2014. június 10. - 14:30:54 »
\"- A fórumon legyen egy kis ismertsége. ((Vagyis ne egy 0/1-2 hozzászólásos személy írjon))\"
Hát hogy ez mekkora egy, f*szság. Ha valaki nem annyira ismert fórumon az nem jelentkezhet?! Miért? Egy újonc tag is tudhat annyit mint egy Õs fórumozó. Sõt...

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 160
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal