Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Cappsy

Oldalak: 1 ... 158 159 [160]
2386
Segítségkérés / random player és cp rá
« Dátum: 2012. Május 17. - 20:10:02 »
hello
ox ba van egy rendõrparacs csak az NEM véletlenszerû

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Május 17. - 20:31:10 )

 /mb vagy /bm
bocsi de nem tudom pontosan melyik is :-(

2387
Segítségkérés / Npc
« Dátum: 2012. Május 17. - 19:51:46 »
Sziasztok itt egy enpc ami szarakszik:
EZ igaziból Lustáé csak beleraktam az enyémet ez én recordomat:[A kocsit átírtam stb:
 
#include <a_samp>
new npcveh1;
new Text3D:label1[MAX_PLAYERS];
 
public OnFilterScriptInit()
{
    ConnectNPC(\"[Hybrid_nfsrendor]\", \"nfs\");
   
    npcveh1 = CreateVehicle (437,-1216.7559,2655.1028,46.8677,17.1416,0,0,-1);
     return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DestroyVehicle(npcveh1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
Delete3DTextLabel(label1[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
        if (!strcmp(npcname, \"[Hybrid_nfsrendor]\", true))
        {
           PutPlayerInVehicle(playerid, npcveh1, 0);
            SetPlayerSkin(playerid, 281);
           label1[playerid] = Create3DTextLabel(\"[Hybrid_Nfs/Rendõr]\", 0xf20000AA, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
          Attach3DTextLabelToPlayer(label1[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
        }
        return 1;
     }
     return 1;
}

]
Ez az fs itt a nevet meghagytam csak a kocsit tettem be a record nevet hagytam úgy ahogy volt...[eredeti kocsi:AddStaticVehicle(437,-1216.7559,2655.1028,46.8677,17.1416,0,0); // ]
Ami a Npcmodesbe van:
 
#define RECORDING \"nfsrendor\" 
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#endif

 
az npc jó feljön de nem vezet minden a helyén problem?

2388
Segítségkérés / Ez az üzenet mit jelent pawnoba?
« Dátum: 2012. Május 16. - 18:59:56 »
inc hiányzik!

2389
Segítségkérés / Kocsi helyet dodo-t spawnol
« Dátum: 2012. Május 16. - 18:57:54 »
ez nem jò :nono:
elcsusztak a kocsiidk

2390
Segítségkérés / Kocsi lámpa
« Dátum: 2012. Május 16. - 18:55:37 »
Nem lehet hogy nem az idõ a baj hanem az idõjárás...
Válsd át és ha ùgy sem megy nappal pasz

2391
Segítségkérés / Cry RPG a csík.. :D
« Dátum: 2012. Május 16. - 17:27:11 »
Sziasztok/szia
Nah elõszõr is minden fórumozónak üdv :D
Még kicsit kezdõ vagyok de amit tudok azt tudok... :D Nekem nagyon bejön cryRpg[see] az a töltõdö csík Valaki ki tudná belõle szerkeszteni mert ahogy próbálom hol 4 error hol 9 És ezt csinálja Ha valakinek kellenek a módnak a töredékei itt vannak amiket én találtam lehet van még ha valami hiányzik szóljatok és keresek :D
 
forward Load(playerid); //A Load funkció prototípusát létrehozzuk
forward Loaded(playerid); // Majd a Loaded funkcióét is.
forward UpdateBar(playerid); //Valamint a csík frissítõ funkciót

 

[code]enum load_info //enumerátor létrehozása
{
    Bar:LoadBar, //Enumerátoron belül a \"csíkunk\" változója
    bool:Loading //Egy változó, ami segítségével figyelmünk alatt lehet hogy töltie a mapot, vagy nem
};
new KezdesInfo[MAX_PLAYERS][load_info]; //Mátrix létrehozása, a MAX_PLAYERS értékével, és az enumerátorunkkal

 

public Loaded(playerid)
{
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0);
    DestroyProgressBar(KezdesInfo[playerid][LoadBar]);
    KezdesInfo[playerid][Loading] = false;
    Spawnolas(playerid);
    return 1;
}

 

new Bar:AlvasBar[MAX_PLAYERS];
ez az on player connect alatt volt:
   AlvasBar[playerid] = CreateProgressBar(50.0, 310.0, _, _, 0xFF0000FF, 100.0);

 
Ha valami hiányzik Szólj Lécci segítsetek

Oldalak: 1 ... 158 159 [160]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal