Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 121
481
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. október 02. - 07:50:57 »
Idézetet írta: Archer date=1411901005\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Lenne egy NPC problémám, remélem van rá megoldás.
Az npcmodes fileban lévõ script tökéletesen fut, de viszont ami a filterscriptbe van az-az ez.....
Hiba/Error:
 
C:\\Users\\Kristóf\\Des­­­ktop\\few_0.3z\\npcm­o­d­es\\sftaxis.pwn(4­) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnRecordingPlayback­­­End\")
C:\\Users\\Kristóf\\Des­­­ktop\\few_0.3z\\npcm­o­d­es\\sftaxis.pwn(5­) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayb­­­ack\"
C:\\Users\\Kristóf\\Des­­­ktop\\few_0.3z\\npcm­o­d­es\\sftaxis.pwn(9­) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCEnterVehicle\")
C:\\Users\\Kristóf\\Des­­­ktop\\few_0.3z\\npcm­o­d­es\\sftaxis.pwn(1­0)­ : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayb­­­ack\"
C:\\Users\\Kristóf\\Des­­­ktop\\few_0.3z\\npcm­o­d­es\\sftaxis.pwn(1­4)­ : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCExitVehicle\")
C:\\Users\\Kristóf\\Des­­­ktop\\few_0.3z\\npcm­o­d­es\\sftaxis.pwn(1­5)­ : error 017: undefined symbol \"StopRecordingPlayba­­­ck\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
3 Errors.

 
Hozzá tartozó script:
 
#define FILTERSCRIPT
#include a_samp
#define RECORDING \"FCtrain\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
#include zcmd
new veh;
new Text3D:label1[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit() {
        ConnectNPC(\"Fapados_Kolcson\", \"train_fc\");
        veh = AddStaticVehicleEx(538, 202.5327, 1243.6831, 22.8516, 245.8032, 1, 1, -1);
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit() {
        DestroyVehicle(veh);
        return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) {
        if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid) {
        Delete3DTextLabel(label1[playerid]);
        return 1;
}
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid) {
        if(IsPlayerNPC(playerid)) {
                new npcname[24];
        GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
        if(!strcmp(npcname, \"Fapados_Kolcson\", true)) {
                        SetPlayerSkin(playerid, 69);
                        SetPlayerColor(playerid, 0x32aaffff);
                        PutPlayerInVehicle(playerid, veh, 0);
                label1[playerid] = Create3DTextLabel(\"Sofõr John\", 0xf20000AA, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
                Attach3DTextLabelToPlayer(label1[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
        }
                return 1;
        }
        return 1;
}
#if RECORDING_TYPE == 1
public OnPlayerText(playerid, text[]) {
        if(!strcmp(text, \"asd\")) {
                StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        }
        if(!strcmp(text, \"asd2\")) {
                StopRecordingPlayback ( );
        }
        return 1;
}
/*public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
}
public OnNPCExitVehicle() {
        StopRecordingPlayback ( );
        return 0;
}*/
#endif

 
Elõre is köszönöm.
 
vagy az a_samp vagy az a_npc inc-t hívd be...mert a kettõ együtt nem lehet...a 2 fájlból csak az elsõ töltõdik be emiatt:
 
#if defined _samp_included
#endinput
#endif
#define _samp_included

482
Segítségkérés / Vontatás parancs
« Dátum: 2014. szeptember 30. - 14:06:59 »
na szerintem megtaláltam...
beírtam commentbe:
 
// ha nincs a közelében jármû
// ez hibás...mivel az elõzõ ciklusban az elsõ if miatt az id lehet a saját jármû >>> if(id == -1) { id = x; }
// tehát ez nem fut le soha...plusz ha a saját kocsi 1-es akkor hiába van másik jármû a közelébe mivel
// if(GetDistanceToVehicle(playerid,id) > GetDistanceToVehicle(playerid,x) && kocsi != x)
// feltétel nem lesz igaz ebben az esetben
// tehát saját jármû id után nem ellenõrzi a jármûveket, valószínûleg ez a hiba...
// pl 100-as a kocsi akkor 1-99-ig tudja csatolni, de 100 fölött már nem, mivel a saját kocsinál egyik sem lesz közelebb

 
itt az egész:



// vontat parancs
CMD:vontat(playerid)
{
// Ha a játékos be van lépve
    if(Belepve[playerid]!= 0)
    {
        // Ha a játékos jármûben van
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
            // játékos jármûvének lekérdezése
            new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
            // Ha vontatóban ül a játékos
            if(GetVehicleModel(vehid) == 525)
            {
                // legközelebbi jármû lekérdezése (ugyanaz mint a játékos jármûve!)
                new kocsi = GetClosestVehicle(playerid);
                // legközelebbi jármû változó
                new id= -1;
                // jármûvek bejárása
                for(new x=0;x<MAX_VEHICLES;x++)
                {
                    // ha közelebb van a játékoshoz a jármû mint 10 méter
                    if(GetDistanceToVehicle(playerid, x) < 10)
                    {
                        // ha a jármû -1
                        if(id == -1)
                        {
                            // legközelebbi jármû változó = éppen ellenõrzött jármû
                            id = x;
                        }
                        // ha a jármû nem -1
                        else
                        {
                            // ha a \'legközelebbi jármû\' messzebb van mint az éppen ellenõrzött jármû ÉS nem a játékos jármûve
                            if(GetDistanceToVehicle(playerid,id) > GetDistanceToVehicle(playerid,x) && kocsi != x)
                            {
                                // legközelebbi jármû változó = éppen ellenõrzött jármû
                                id=x;
                            }
                        }
                    }
                }
                // ha nincs a közelében jármû
      // ez hibás...mivel az elõzõ ciklusban az elsõ if miatt az id lehet a saját jármû >>> if(id == -1) { id = x; }
      // tehát ez nem fut le soha...plusz ha a saját kocsi 1-es akkor hiába van másik jármû a közelébe mivel
      // if(GetDistanceToVehicle(playerid,id) > GetDistanceToVehicle(playerid,x) && kocsi != x)
      // feltétel nem lesz igaz ebben az esetben
      // tehát saját jármû id után nem ellenõrzi a jármûveket, valószínûleg ez a hiba...
      // pl 100-as a kocsi akkor 1-99-ig tudja csatolni, de 100 fölött már nem, mivel a saját kocsinál egyik sem lesz közelebb
                if(id == -1) return SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A közelben nincs jármû!\");
      // ha nincs trailer csatolva a játékos jármûvéhez
      if(GetVehicleTrailer(vehid) == 0)
                {
                     // jármû csatolás
                      AttachTrailerToVehicle(id, vehid);
                      SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Felcsatolva.\");
                      new string[256];
                      format(string,sizeof(string),\"TESZT: Vontató: %d | Vontatni való: %d\",kocsi,id);
                      SendClientMessage(playerid,-1,string);
                      return 1;
                }
                // ha van trailer csatolva a játékos jármûvéhez
                else
                {
                    // jármû leválasztása
                      DetachTrailerFromVehicle(vehid);
                    SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Lecsatolva.\");
                   new string[256];
                    format(string,sizeof(string),\"TESZT: Vontató: %d | Vontatni való: %d\",kocsi,id);
                    SendClientMessage(playerid,-1,string);
                    return 1;
      }
   }
            else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Ez nem vontatókocsi!\");
        }
        else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy autóban!\");
    }
    else Logolj(playerid);
    return 1;
}

 
 
[mod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/mod]

483
Segítségkérés / Vontatás parancs
« Dátum: 2014. szeptember 30. - 12:51:44 »
írtam 1-et azt próbáld ki mûködik e megfelelõen, ott újra írtam a függvényt

484
Segítségkérés / Vontatás parancs
« Dátum: 2014. szeptember 30. - 08:39:34 »
ez a 2 sor ugyanaz akkor...szóval felesleges 2x lekérdezni és eltárolni ugyanazt az ID-t...
 
new kocsi = GetClosestVehicle(playerid);
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);

 
tehát a GetClosestVehicle függvény használata itt felesleges...

485
Kérdések, Segítség / Törölhetõ
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 12:38:41 »
te írtad az UCP-t? publikus?
módosítani akarod a header adatokat miután elküldted (elkezdtél adatokat kiírni print-el), azokat a sorokat tedd elõrébb az elsõ küldés elé

486
Segítségkérés / MySQL és szerver
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 10:14:00 »
az a felhasználód ID-ja igen

487
Segítségkérés / Vontatás parancs
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 10:05:05 »
ezt próbáld ki:
 
CMD:vontat(playerid)
{
// ha nincs belépve a játékos
if(Belepve[playerid] == 0) { return Logolj(playerid); }
// ha nincs jármûben
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy autóban!\"); }
// játékos jármûvének lekérdezése
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
// ha nem vontatóban ül a játékos
if(GetVehicleModel(vehid) != 525) { return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Ez nem vontatókocsi!\"); }
// ha nem vontat a jármû
if(GetVehicleTrailer(vehid) == 0)
{
    new vid = GetClosestVehicle(playerid);
    // ha nincs jármû a közelében
    if(vid == -1 || GetDistanceToVehicle(playerid,vid) > 10.0) { return SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A közelben nincs jármû!\"); }
AttachTrailerToVehicle(vid, vehid);
SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Felcsatolva.\");
}
// ha vontat a jármû
else
{
DetachTrailerFromVehicle(vehid);
SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Lecsatolva.\");
}
return 1;
}
stock GetClosestVehicle(playerid)
{
if(!IsPlayerConnected(playerid)) { return -1; } // ha nincs csatlakozva a játékos
// Ezt kihagynám ebben az esetben, mert akkor a játékos a saját autóját vontatná...csak így máshol kell ellenõrizni, hogy jármûben van e
//if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { return GetPlayerVehicleID(playerid); } // ha jármûben van a játékos
new closestvehicle = -1; // legközelebbi jármû
new Float:closestdist = 5000.0; // legközelebbi távolság
for(new v = 1; v < MAX_VEHICLES; v++)
{
    if(!GetVehicleModel(v)) { continue; } // Ha nincs létrehozva a jármû
new Float:dist = GetDistanceToVehicle(playerid,v); // a játékos és a jármû közötti távolság lekérdezése
if(dist < closestdist) // ha közelebb van mint az elõzõ \'legközelebbi jármû\'
{
   closestdist = dist;
   closestvehicle = v;
}
}
return closestvehicle; // legközelebbi jármû ID-val tér vissza, vagy ha nincs jármû akkor -1-el
}

 
A tiedében egy elég nagy hiba volt:
 
new kocsi = -1;
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(kocsi != -1)
return kocsi;

 
ha jármûben volt akkor a saját jármûvét adta vissza a függvény így azt akarta csatolni...esetleg még egy függvény paraméterrel add, meg hogy saját jármûvet figyeljen e, vagy külön függvényt hozz létre...amit írtam abban a saját jármûvet nem veszi figyelembe

488
Segítségkérés / MySQL és szerver
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 09:52:34 »
akkor meg van amit kerestél?

489
Segítségkérés / MySQL és szerver
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 09:44:15 »
a sok phpf-es alatt milyen táblák vannak még? de ha csak ennyi akkor az email-ekre gondolnék, hogy abban van, de nem hiszem, hogy az lenne...

490
Segítségkérés / MySQL és szerver
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 09:36:36 »
nem ismerem az SQL szerkezetét, de gondolom van egy account/karakter/user táblád és abban egy egyedi azonosító
egy képet tudnál linkelni a táblákról vagy egy listát adni/írni?

491
Segítségkérés / MySQL és szerver
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 09:31:31 »
a felhasználó ID-dat keresed?
milyen módot használsz? (link ha tudsz)
milyen tábláid vannak?

492
Segítségkérés / MySQL és szerver
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 09:28:02 »
mit is keresel pontosan?
 
Idézetet írta: Chazzy date=1411972152\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50792\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de nem tudom hogy találhatom az én SQLID-met?

493
RP/RPG kérések / Jármû lementés gondok
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 09:23:24 »
ez biztos nem lenne jó...1 jármû ID-ra frissíti az összeset...
próbáld ki ezt:
 
CMD:vehicles(playerid, params[])
{
    new str[22];
    format(str,sizeof(str),\"Jármûvek mentve: %d\",VehicleSaveAll());
    return 1;
}
stock VehicleSaveAll()
{
    // Leghosszabb query: UPDATE sveh SET VehX=\'-1234.12\',VehY=\'-1234.12\',VehZ=\'-1234.12\',VehRot=\'-1234.12\' WHERE ID=\'1234\'
    new query[98],v;
    for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES ; i++)
    {
        if(!GetVehicleModel(i)) { continue; } // ha nincs ilyen jármû akkor ugrik a következõre
        // adatok lekérése
        GetVehiclePos(i,cInfo[vPosX],cInfo[vPosY],cInfo[vPosZ]);
        GetVehicleZAngle(i, cInfo[vRot]);
// mentés
format(query,sizeof(query),\"UPDATE sveh SET VehX=\'%.2f\',VehY=\'%.2f\',VehZ=\'%.2f\',VehRot=\'%.2f\' WHERE ID=\'%d\'\",cInfo[vPosX],cInfo[vPosY],cInfo[vPosZ],cInfo[vRot],i);
        mysql_function_query(dbhandle,query,true,\"\",\"\");
//
v++;
    }
    printf(\"Jarmuvek mentve: %d\", v);
    return v; // visszatérési érték a mentett jármûvek száma
}

 
ja és ha szeretnéd használni ezt a funkciót GM módosítás nélkül akkor ajánlom, hogy public-al hozd létre...így megtudod hívni scriptekbõl is...mentés funkciót azért jó ha letudod futtatni scriptbõl esetleges hiba esetén...de ezt te döntöd el :)

494
RP/RPG kérések / Jármû lementés gondok
« Dátum: 2014. szeptember 26. - 10:59:06 »
jarmuID globális változó lett? sehol nem látom, hogy változtatnád az értékét...és nem értem miért globális változó

495
RP/RPG kérések / Jármû lementés gondok
« Dátum: 2014. szeptember 26. - 09:37:33 »
ide nem kell  még egy változó az indexeléshez:
 
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES ; i++)
{
    VehicleGet(i);
    VehicleSave(i);
}

 
ja látom, miért volt külön index...de úgy is MAX_VEHICLES-1-ig fut a ciklus...az ciklus változót (i) is létrehozhatod kívül és akkor így néz ki:
 
new i = 0;
for(; i < MAX_VEHICLES ; i++)

 
A VehicleSave alatt ez a 2 sor miatt 2000-szer (MAX_VEHICLE) fogja írni az üzeneteket:
 
printf(\"Jarmuvek elmentve!\");
SendClientMessageToAll(COLOR_WHITE,\"(( Jármûvek elmentve! ))\");

 
írasd ki ennek az értékét:
 
cInfo[jarmuID][vID]

 
és nézd meg, hogy nem e ugyanaz mindenhol...
amúgy amikor lefuttatod ezt a parancsot milyen üzenetek jönnek a chatben?

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal