Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Kovacs_Richard
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 121
481
« Dátum: 2014. október 02. - 07:50:57 »
Sziasztok! Lenne egy NPC problémám, remélem van rá megoldás. Az npcmodes fileban lévõ script tökéletesen fut, de viszont ami a filterscriptbe van az-az ez..... Hiba/Error:
C:\\Users\\Kristóf\\Desktop\\few_0.3z\\npcmodes\\sftaxis.pwn(4) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnRecordingPlaybackEnd\") C:\\Users\\Kristóf\\Desktop\\few_0.3z\\npcmodes\\sftaxis.pwn(5) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\" C:\\Users\\Kristóf\\Desktop\\few_0.3z\\npcmodes\\sftaxis.pwn(9) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCEnterVehicle\") C:\\Users\\Kristóf\\Desktop\\few_0.3z\\npcmodes\\sftaxis.pwn(10) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\" C:\\Users\\Kristóf\\Desktop\\few_0.3z\\npcmodes\\sftaxis.pwn(14) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCExitVehicle\") C:\\Users\\Kristóf\\Desktop\\few_0.3z\\npcmodes\\sftaxis.pwn(15) : error 017: undefined symbol \"StopRecordingPlayback\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 3 Errors. Hozzá tartozó script:
#define FILTERSCRIPT #include a_samp #define RECORDING \"FCtrain\" #define RECORDING_TYPE 1 #include <a_npc> #include zcmd new veh; new Text3D:label1[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { ConnectNPC(\"Fapados_Kolcson\", \"train_fc\"); veh = AddStaticVehicleEx(538, 202.5327, 1243.6831, 22.8516, 245.8032, 1, 1, -1); return 1; } public OnFilterScriptExit() { DestroyVehicle(veh); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { Delete3DTextLabel(label1[playerid]); return 1; } public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) { new npcname[24]; GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); if(!strcmp(npcname, \"Fapados_Kolcson\", true)) { SetPlayerSkin(playerid, 69); SetPlayerColor(playerid, 0x32aaffff); PutPlayerInVehicle(playerid, veh, 0); label1[playerid] = Create3DTextLabel(\"Sofõr John\", 0xf20000AA, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0); Attach3DTextLabelToPlayer(label1[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7); } return 1; } return 1; } #if RECORDING_TYPE == 1 public OnPlayerText(playerid, text[]) { if(!strcmp(text, \"asd\")) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); } if(!strcmp(text, \"asd2\")) { StopRecordingPlayback ( ); } return 1; } /*public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } public OnNPCExitVehicle() { StopRecordingPlayback ( ); return 0; }*/ #endif Elõre is köszönöm.
vagy az a_samp vagy az a_npc inc-t hívd be...mert a kettõ együtt nem lehet...a 2 fájlból csak az elsõ töltõdik be emiatt: #if defined _samp_included #endinput #endif #define _samp_included
482
« Dátum: 2014. szeptember 30. - 14:06:59 »
na szerintem megtaláltam... beírtam commentbe: // ha nincs a közelében jármû // ez hibás...mivel az elõzõ ciklusban az elsõ if miatt az id lehet a saját jármû >>> if(id == -1) { id = x; } // tehát ez nem fut le soha...plusz ha a saját kocsi 1-es akkor hiába van másik jármû a közelébe mivel // if(GetDistanceToVehicle(playerid,id) > GetDistanceToVehicle(playerid,x) && kocsi != x) // feltétel nem lesz igaz ebben az esetben // tehát saját jármû id után nem ellenõrzi a jármûveket, valószínûleg ez a hiba... // pl 100-as a kocsi akkor 1-99-ig tudja csatolni, de 100 fölött már nem, mivel a saját kocsinál egyik sem lesz közelebb itt az egész:
483
« Dátum: 2014. szeptember 30. - 12:51:44 »
írtam 1-et azt próbáld ki mûködik e megfelelõen, ott újra írtam a függvényt
484
« Dátum: 2014. szeptember 30. - 08:39:34 »
ez a 2 sor ugyanaz akkor...szóval felesleges 2x lekérdezni és eltárolni ugyanazt az ID-t... new kocsi = GetClosestVehicle(playerid); new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); tehát a GetClosestVehicle függvény használata itt felesleges...
485
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 12:38:41 »
te írtad az UCP-t? publikus? módosítani akarod a header adatokat miután elküldted (elkezdtél adatokat kiírni print-el), azokat a sorokat tedd elõrébb az elsõ küldés elé
486
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 10:14:00 »
az a felhasználód ID-ja igen
487
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 10:05:05 »
ezt próbáld ki: CMD:vontat(playerid) { // ha nincs belépve a játékos if(Belepve[playerid] == 0) { return Logolj(playerid); } // ha nincs jármûben if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy autóban!\"); } // játékos jármûvének lekérdezése new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); // ha nem vontatóban ül a játékos if(GetVehicleModel(vehid) != 525) { return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Ez nem vontatókocsi!\"); } // ha nem vontat a jármû if(GetVehicleTrailer(vehid) == 0) { new vid = GetClosestVehicle(playerid); // ha nincs jármû a közelében if(vid == -1 || GetDistanceToVehicle(playerid,vid) > 10.0) { return SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A közelben nincs jármû!\"); } AttachTrailerToVehicle(vid, vehid); SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Felcsatolva.\"); } // ha vontat a jármû else { DetachTrailerFromVehicle(vehid); SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Lecsatolva.\"); } return 1; } stock GetClosestVehicle(playerid) { if(!IsPlayerConnected(playerid)) { return -1; } // ha nincs csatlakozva a játékos // Ezt kihagynám ebben az esetben, mert akkor a játékos a saját autóját vontatná...csak így máshol kell ellenõrizni, hogy jármûben van e //if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { return GetPlayerVehicleID(playerid); } // ha jármûben van a játékos new closestvehicle = -1; // legközelebbi jármû new Float:closestdist = 5000.0; // legközelebbi távolság for(new v = 1; v < MAX_VEHICLES; v++) { if(!GetVehicleModel(v)) { continue; } // Ha nincs létrehozva a jármû new Float:dist = GetDistanceToVehicle(playerid,v); // a játékos és a jármû közötti távolság lekérdezése if(dist < closestdist) // ha közelebb van mint az elõzõ \'legközelebbi jármû\' { closestdist = dist; closestvehicle = v; } } return closestvehicle; // legközelebbi jármû ID-val tér vissza, vagy ha nincs jármû akkor -1-el } A tiedében egy elég nagy hiba volt: new kocsi = -1; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); if(kocsi != -1) return kocsi; ha jármûben volt akkor a saját jármûvét adta vissza a függvény így azt akarta csatolni...esetleg még egy függvény paraméterrel add, meg hogy saját jármûvet figyeljen e, vagy külön függvényt hozz létre...amit írtam abban a saját jármûvet nem veszi figyelembe
488
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 09:52:34 »
akkor meg van amit kerestél?
489
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 09:44:15 »
a sok phpf-es alatt milyen táblák vannak még? de ha csak ennyi akkor az email-ekre gondolnék, hogy abban van, de nem hiszem, hogy az lenne...
490
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 09:36:36 »
nem ismerem az SQL szerkezetét, de gondolom van egy account/karakter/user táblád és abban egy egyedi azonosító egy képet tudnál linkelni a táblákról vagy egy listát adni/írni?
491
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 09:31:31 »
a felhasználó ID-dat keresed? milyen módot használsz? (link ha tudsz) milyen tábláid vannak?
492
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 09:28:02 »
mit is keresel pontosan? de nem tudom hogy találhatom az én SQLID-met?
493
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 09:23:24 »
ez biztos nem lenne jó...1 jármû ID-ra frissíti az összeset... próbáld ki ezt: CMD:vehicles(playerid, params[]) { new str[22]; format(str,sizeof(str),\"Jármûvek mentve: %d\",VehicleSaveAll()); return 1; } stock VehicleSaveAll() { // Leghosszabb query: UPDATE sveh SET VehX=\'-1234.12\',VehY=\'-1234.12\',VehZ=\'-1234.12\',VehRot=\'-1234.12\' WHERE ID=\'1234\' new query[98],v; for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES ; i++) { if(!GetVehicleModel(i)) { continue; } // ha nincs ilyen jármû akkor ugrik a következõre // adatok lekérése GetVehiclePos(i,cInfo[vPosX],cInfo[vPosY],cInfo[vPosZ]); GetVehicleZAngle(i, cInfo[vRot]); // mentés format(query,sizeof(query),\"UPDATE sveh SET VehX=\'%.2f\',VehY=\'%.2f\',VehZ=\'%.2f\',VehRot=\'%.2f\' WHERE ID=\'%d\'\",cInfo[vPosX],cInfo[vPosY],cInfo[vPosZ],cInfo[vRot],i); mysql_function_query(dbhandle,query,true,\"\",\"\"); // v++; } printf(\"Jarmuvek mentve: %d\", v); return v; // visszatérési érték a mentett jármûvek száma } ja és ha szeretnéd használni ezt a funkciót GM módosítás nélkül akkor ajánlom, hogy public-al hozd létre...így megtudod hívni scriptekbõl is...mentés funkciót azért jó ha letudod futtatni scriptbõl esetleges hiba esetén...de ezt te döntöd el
494
« Dátum: 2014. szeptember 26. - 10:59:06 »
jarmuID globális változó lett? sehol nem látom, hogy változtatnád az értékét...és nem értem miért globális változó
495
« Dátum: 2014. szeptember 26. - 09:37:33 »
ide nem kell még egy változó az indexeléshez: for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES ; i++) { VehicleGet(i); VehicleSave(i); } ja látom, miért volt külön index...de úgy is MAX_VEHICLES-1-ig fut a ciklus...az ciklus változót (i) is létrehozhatod kívül és akkor így néz ki: new i = 0; for(; i < MAX_VEHICLES ; i++) A VehicleSave alatt ez a 2 sor miatt 2000-szer (MAX_VEHICLE) fogja írni az üzeneteket: printf(\"Jarmuvek elmentve!\"); SendClientMessageToAll(COLOR_WHITE,\"(( Jármûvek elmentve! ))\"); írasd ki ennek az értékét: cInfo[jarmuID][vID] és nézd meg, hogy nem e ugyanaz mindenhol... amúgy amikor lefuttatod ezt a parancsot milyen üzenetek jönnek a chatben?
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 121
|