Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - JackBronson

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 100
481
Kérdések, Segítség / RAM bõvítés
« Dátum: 2012. szeptember 14. - 17:30:29 »
Ha a TÁP kevés lenne else menne a vidi karim.
Igy füstöltem ki a 20 forintos vidi karim 600w kell neki és csak 500 volt :(
Vennem kellet egy 1000 w -at :D

482
Beszélgetés / Milyen gyorsan gépelsz?
« Dátum: 2012. szeptember 14. - 17:25:16 »
Meg japán is és az eredményem belõle:
\"kr71yigcgkm6ina0rpfi_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"666445460kr71yigcgkm6ina0rpfi_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Ja és ez se olyan nehéz
\"491929307n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"

483
Beszélgetés / Milyen gyorsan gépelsz?
« Dátum: 2012. szeptember 14. - 17:15:47 »
AZ a baj, hogy angol szöveg és nehéz irni :D
De rakok képet :(
\"41_216_0_0_38_2_63.98_30355_84261\"
Van magyar is
\"66_369_0_0_63_9_77.12_135_590\"

484
SA-MP: Szerverfejlesztés / K9 Unit Rendõrség | v3.0.0
« Dátum: 2012. szeptember 14. - 17:10:15 »
Jó de a /lecsuk parancshoz mé kell admin?
Nem rendõröknek kéne?

485
Segítségkérés / Parancsnál másik játékos poziciója lekérése
« Dátum: 2012. szeptember 14. - 15:45:43 »
Idézetet írta: ZyZu date=1347628958\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27659\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezzel lekéred:
 

new giveplayerid;
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(giveplayerid, x, y, z);

 
És a parancshoz:
 
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(giveplayerid, 3.0, x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hiba: A játékos nincs a közeledben\");

 

Így jónak kell lenni.
Am Norbirock leirta már,hogy hogyan kell

486
Segítségkérés / Ha elfogy a lõszer
« Dátum: 2012. szeptember 14. - 15:44:06 »
laggoló playerék

 
EZ magyar...
És mi történjen akkor ha kifogy a lõszer?

487
SA-MP: Szerverfejlesztés / DS CLUB
« Dátum: 2012. szeptember 14. - 15:42:58 »
Jó de az a szobor fölösleges :)

488
Pályakészítõ / [MAP]Urban Shop
« Dátum: 2012. szeptember 13. - 15:03:43 »
az 50 objekt az annyit takar.ablak.padlo,es egy forma polc vagy miaz
Jo lenne ha kulombozo objektek lennenek

489
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap Mód by shadee
« Dátum: 2012. szeptember 13. - 14:38:54 »
Mitol alap mod? :D

490
Beszélgetés / SAMP fórum találkozó
« Dátum: 2012. szeptember 13. - 10:59:28 »
Ki tenne ilyet?
Kinezed belolunk?

491
Segítségkérés / Pozíció elmentése kilépsnél
« Dátum: 2012. szeptember 12. - 19:07:31 »
Igen a bool több memóriát vesz igénybe (Gondolom)
De a Dini össze keveri a koordinátákat itt.
Nekem ezért volt a bajom vele.
TErmészetesen nem mindig de felálhat ez a hiba

492
Segítségkérés / Pozíció elmentése kilépsnél
« Dátum: 2012. szeptember 12. - 19:01:55 »
mod elejére (Nem én irtam,találtam)
 
new savePname[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_NAME], namecount = 0;
new Float:savePpos[MAX_PLAYERS][4];

 

OnPlayerDisconek alá
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new playername[MAX_PLAYER_NAME]; // ide lementjük a játékos nevét
    GetPlayerName(playerid, playername, MAX_PLAYER_NAME); // ezzel
    new bool:megvolt = false; // ezzel a logikai változóval azt nézzük meg, hogy a játékosnak lementettük-e már a pozícióját
    for(new i = 0; i <= namecount; i++) // végignézzük a savePname tömböt, hogy lementettük-e már a játékos nevét. Végigmegyünk az elejétõl a namecount-ig azaz addig ahány játékos lépett már le a szerverrõl
    {
        if(!strcmp(savePname, playername)) // összehasonlítjuk az elmentett nevet a játékos nevével
        { // ha egyezik akkor... (Amit keresünk azt az i. rekeszben találtuk meg)
            GetPlayerPos(playerid, savePpos[0], savePpos[1], savePpos[2]); // lementjük a koordinátákat
            GetPlayerFacingAngle(playerid, savePpos[3]); // és az elfordulást
            megvolt = true; // és csak meg lett a játékos, szóval igazat adunk a megvoltnak!
            break; // leállítjuk a ciklust, mert megtaláltuk azt, amit akarunk
        }
    }
    if(!megvolt) // no de mi van akkor ha még sem volt meg?
    {
        savePname[namecount] = playername; // akkor egy új helyre lementjük a játékos nevét (a namecount jelzi az új helyet is)
        GetPlayerPos(playerid, savePpos[namecount][0], savePpos[namecount][1], savePpos[namecount][2]); // a pozícióit
        GetPlayerFacingAngle(playerid, savePpos[namecount][3]); // az elfordulást
        namecount++; // és növeljük a lementett játékosok számát
    }
    return 1;
}

 
OnPlayerSpawn alá
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new playername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, playername, MAX_PLAYER_NAME);
    for(new i = 0; i <= namecount; i++)
    {
        if(!strcmp(savePname, playername))
        {
            SetPlayerPos(playerid, savePpos[0], savePpos[1], savePpos[2]);
            SetPlayerFacingAngle(playerid, savePpos[3]);
        }
    }
    return 1;
}

 
Nem én irtam találtam. (SPatrik irta asszem)

493
Counter Strike 1.6 / Megjött a CS:GO!
« Dátum: 2012. szeptember 12. - 18:59:11 »
elég jó a grafikája neki :D
jobb minta  régi cs1.6 nak   :thumbsup:

494
Verseny szervezése / NPC-s buszrendszer készítés verseny
« Dátum: 2012. szeptember 12. - 18:53:59 »
Wiliam Levy
te jelentkezték scripternek a SeeRPG nél :D
És az NPC rendszereddel dicsekettél.
Nem azért de szerintem ezzel nem sokat érsz el.
AZ INDEX rendszert nem te cisnáltad (Gondolom)
A buszokat nem nehéz felvenni
A TExtDrawot 5 perc mivel a koordinátát kell lementeni.
Talán még nekem is menne 1-2x csináltam támadó NPC-ket :D
AZ se nagy szám

495
Szkript kérések / Drift Számláló
« Dátum: 2012. szeptember 12. - 18:45:09 »
Ha magyar kéne itt egy jó és szerintem ez szépis meg egyszerü is
http://sampforum.hu/index.php?topic=3710.0

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 100
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal