Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - AlexSwamp

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 36
481
Archívum / Tanulás céljából MÓD Kérés
« Dátum: 2015. Szeptember 18. - 21:55:05 »
Én azt javaslom, hogy olvass el angol és magyar leírást is a LUA nyelvvel kapcsolatban, aztán pedig kezd el, egy-egy dolgot összehozni. Ami fontos, hogy tudj SQL-t kezelni, írni, hiszen kelleni fog ha esetleg RP módot írnál. :)

482
Archívum / Vásárlás script
« Dátum: 2015. Szeptember 18. - 21:53:48 »
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/TakePlayerMoney
Viszont, ha SQL-ben tárolod a pénzért és valamelyik szeró módját használod, előfordulhat, hogy van rá egy függvény amivel tudod \"állítani\" a pénzt. :)

483
Archívum / Több zene külön-külön
« Dátum: 2015. Szeptember 18. - 21:52:09 »
Igazából client oldalon old meg szerintem.
Ami neked kell jelenleg, az egy \"design\" a gombra(dxDrawImage/dxDrawRectangle), aztán arra egy funkciot írni, ha rányomsz mi történjen. Ha ezzel megvagy akkor, jöhet a panel és a többi finomság.  Igazából vannak itt nálam sokkal jobban hozzáértő emberek akik jobban tudnak segíteni neked. :)
Ami kelleni fog, biztosan:
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/PlaySound
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/DxDrawImage
Logikusan más is kell hozzá, de ezek is biztosan.

484
Archívum / Színezhető Autó
« Dátum: 2015. Szeptember 18. - 15:38:57 »
Idézetet írta: Xenius date=1442580288\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57730\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sanyi nem teljesen, szerintem ő másra gondolt.
zModeler-ben vagy 3ds max-ban kell meghatározni az elsődleges (Secondary) illetve a másodlagos (Primary) színt. 3ds max esetén a színek alapból benne vannak a kams scriptbe, annyit kell csinálni hogy textúrázásnál kiválasztod azt.
 
Ő.. Ja szerintem erre gondolt, amit leírtál.

485
Archívum / Színezhető Autó
« Dátum: 2015. Szeptember 18. - 14:03:21 »
Ha minden igaz akkor ez a link segíthet neked.  ;) https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetVehicleColor

486
Archívum / Több zene külön-külön
« Dátum: 2015. Szeptember 18. - 14:01:23 »
Én sejtem mire gondolsz. Ehhez viszont nem kell semmi SQL, stb. Lényegében szerintem egyszerűbb, ha egy gombot hozol létre, amire ha rányomsz kihoz egy panelt, ahol a zeneszámokat felsorolja és ki tudod választani, hogy melyik szóljon. Viszont, ha azt szeretnéd, hogy minden loginnál ez a zene maradjon meg neki akkor ezt az \"értéket\" mentened is kell valahogyan. Megírni senki sem fogja innen neked, viszont maga a logikát eltudják neked magyarázni.  ;)
Szerintem felesleges, maximum felteszel x zenét és random játssza le az egyiket az éppen csatlakozó játékosnak.  :)

487
Archívum / Resource upgrade
« Dátum: 2015. Szeptember 14. - 20:20:36 »
Ha az acl-be nyúlkálsz akkor resizni is kell a szervert és akkor fog működni.  :)
Igazából, ha kicseréled maximum kiírja, hogy hol van még esetleges hiba. :) Ha más nem írj rám és segítek, mert most van egy kis szabad időm.  :thumbsup:

488
Archívum / Kiszedett objektumok visszarakása
« Dátum: 2015. Szeptember 14. - 20:17:16 »
5397 --> Ez az item ID-je. Ezt keresd meg a .map filekban. És vedd ki azt a sort ahol törli. :)

489
Archívum / Login Panel Kérdés
« Dátum: 2015. Szeptember 06. - 17:54:29 »
Ha maga a szervert akarod átrakni, akkor csak oda kell pakolni a dolgokat, azt a részt kell \"kidolgozni\", de gondolom nem erre gondoltál...  :D
Ami neked kell, az a koordináta. Valahol a scriptben keresd meg, ahol a kamerát állítja a szerző(logikusan angolul Camera a neve erre keress rá...). Ott lesz egy start és egy end pozíció ezeket kell átírnod neked a megfelelőre. Sok sikert hozzá! :thumbsup:

490
Archívum / DxDrawText segítség
« Dátum: 2015. Szeptember 06. - 17:48:38 »
local wSize = {guiGetScreenSize()}
dxDrawText ( \"Teszt\", wSize/2 ,wSize/2 ,wSize ,wSize , tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"pricedown\" )[

 
Ezzel próbáld meg, elvileg ha jól írtam mindent akkor a képernyő közepére kell, hogy megjelenjen a dolog. :) Persze ne hagyd le a funciót(mert ez csak a \"bele\"), hiszen akkor nem fog működni(remélem ezzel már menni fog).  :)

491
Munkaerő keresés / Photo Shoppert keresek!
« Dátum: 2015. Augusztus 13. - 10:36:06 »
Szervusz!
Ha aktuális még akkor kérlek aug. 17.-n(hétfőn) keress fel. :)

492
Archívum / Több Fegyver
« Dátum: 2015. Augusztus 13. - 10:23:29 »
Hát igazából, ha megírod az egész fegyver, hogy menyit sebezzen stb. akkor elvileg lehetséges. De ugye ehhez kell egy fegyver modelt betenni valamire, stb. Elvileg lehetséges, de passz, hogy működése sikeres lenne -e. :)

493
Archívum / Inventory
« Dátum: 2015. Augusztus 13. - 10:19:54 »
Valhalla? Nézd meg esetleg nincs -e error valahol. (debugscript 3) Ha van error akkor azt kell javítani. :)

494
Archívum / PC-system chat eltüntetés/előhozás
« Dátum: 2015. Június 13. - 22:57:55 »
Gondolom van egy export funkció a chat eltüntetésére, azt használd.(chat rendszer meta-ba ott van elvileg.)
:)

495
Archívum / Mapp berakás
« Dátum: 2015. Április 12. - 21:23:31 »
Idézetet írta: smoke1 date=1428838763\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56231\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi és hogy/hol tudom beindítani?
 
Ha van adminod a szerón(ACL-es) és van hozzáadva ACL-be felhasználó akkor azzal belépsz és /refresh aztán /start *resourcename*. Ha nincs és a szerón van alapból admin parancs rá akkor azzal. Vagy akár konzolba is beírhatod, hogy /start *resourcename*   
ui: *resourcename*-> ez helyére a mappa nevét írd amiben benne van. :)

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal