Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 121
466
Archívum / Infected Regions Role Play
« Dátum: 2015. március 24. - 13:00:52 »
akkor keress fel skypeon :) skypeom: KovacsRicsi (este vagyok elérhető 8-9 körül, de van amikor már 6-7 fele)
Ez még nem lett bejelentve, de az SA-MP-t mi végleg abbahagyjuk, már új játékban fejlesztünk, szóval amit SA-MP-ben készítettem \"Hun Role Play Reborn\" néven talán az is publikálva lesz, van köztük egy pár hasznos dolog :) megnézem még milyen configok vannak ami hasznosak, van egy majdnem teljesen kész index pozíció mentés pl :D mondjuk a zombie apokalipszis közepén pont indexelni fognak az emberek kanyarodáskor :D
Most nézem a vidit amit felraktatok a zombi pakolásról, az RP kamerát mi is megcsináltuk, azért nem látszik a tető valakinél mert egy bizonyos kamera nézethez lett belőve és V-vel ugyanarra kell állítani.

467
Archívum / Infected Regions Role Play
« Dátum: 2015. március 19. - 09:45:49 »
a történeten még dolgoznék kicsit :) mármint a fogalmazáson
http://irrp.ml/index.php?topic=6.0
\"Később kiderült, az egyik tartályból szivárogni kezdett az anyag, amin a tudósok dolgoztak, amit az ott dolgozó emberek belélegeztek, így halálukat vesztették\"
meg a fejlesztési logban is van pár helyesírási hiba :)
az ötlet DayZ félének tűnik...hajrá, sok sikert hozzá :)
a 100000000000000000001. GF féle RP után valami új :) láttam már NPC-s zombi szervert, de RP-ben még nem, lehet sikere :) csak a cheatereket szűrjétek, mert a zombis gyilkolós szerón volt jó pár
ja meg ha lehet a zombi ne repüljön a levegőbe a cheater után :D
am lesz valami map módosítás? mármint távolítotok el alapházakat? mert nekem minden LV-ben levő ház ajtajának meg van a poziciója :D 1-et kivéve, de azt majd javítom...
a többi nincs meg, pl rendőrség meg ilyenek, de a házakkal is már előrébb lennél ha érdekel írj :)

468
Segítségkérés / Maradékos osztás
« Dátum: 2015. március 18. - 14:55:49 »
var szam, maradek;
szam = floatround((11/2), floatround_floor);
maradek = (11%2);

469
Segítségkérés / Jármű sebességének növelése
« Dátum: 2015. március 15. - 12:09:06 »
Idézetet írta: MdCrp date=1426361135\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53195\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


És hogyan kell evvel,írnál egy példát rá?
 


new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3);

 
Példa a használatra
 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) //Ez egy alap eljárás, alapból benne van az üres sablonban.
{
if(newkeys & KEY_FIRE){ //Ha a játékos megnyomja azt a gombot amivel (játékosként lő) járműben Nitrózik
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ //Ha a játékos bármilyen járműben van
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); //Lekérjül annak a jármű ID-jét, amiben a játékos ül
        new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
        GetVehicleVelocity(vehicleid, vx, vy, vz); //Lekérjük a jármű ko-ordinátáról való sebességét.
        SetVehicleVelocity(vehicleid, vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3); //A három ko-ordinátát megszorozzuk 1.3-val (vagy amennyivel akarjuk). Minél nagyobb számmal szorozzuk annál gyorsabb lesz a jármű
    }
}
return 1;
}

 

[/quote]
ha a Z-t megszorzod 1.3-al akkor vagy felrepül, vagy a földhöz vágja a járművet :)

470
Segítségkérés / Motorindító parancs
« Dátum: 2015. március 14. - 17:00:33 »
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);//Lekéri a kocsi idjét amiben ül
new kocsimotorid = GetPlayerVehicleID(playerid);

 
elég 1x lekérdezni az ID-t
de a hiba itt van:
 
if(kocsimotorid == 9)//Ha SFPD-s kocsiban ül
if(kocsimotorid == 10)//Ha SFPD-s kocsiban ül
if(kocsimotorid == 11)//Ha SFPD-s kocsiban ül
if(kocsimotorid == 12)//Ha SFPD-s kocsiban ül
if(kocsimotorid == 13)//Ha SFPD-s kocsiban ül
if(kocsimotorid == 14)//Ha SFPD-s kocsiban ül
[/quote]
 
HA a 9-es kocsiban ül
  HA a 10-es kocsiban ül
    HA a 11-es kocsiban ül
...

 
érted már? tehát egyszerre több kocsiban kellene ülnie...
itt az if-ek nem VAGY-ot hanem ÉS-t jelentenek...
 
if(kocsimotorid == 9 || //Ha SFPD-s kocsiban ül
kocsimotorid == 10 || //Ha SFPD-s kocsiban ül
kocsimotorid == 11) //Ha SFPD-s kocsiban ül

 
így kellene megcsinálnod, vagy egymás mellé...

471
Idézetet írta: id100 date=1424877193\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52765\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De ha 1 define 1szer van tegyük fel azzal 2 dolog nem fog tudni dologzni. Vagy MAX_PLAYER stb...
 
ezt nem teljesen értem...ha összepakolja a két scriptet egybe akkor \"egy dolog van\"...vagy hogyan értetted?
ha két define-nek ugyanaz a neve akkor összehasonlítja a mögötte levő tartalma mint a függvénynél is...ha azonos mehet, ha nem akkor választani kell a scripternek, hogy 1 legyen, vagy mind2 az egyik új néven...
én még mindig nem látom a buktatókat :)

472
ha szükségem lenne rá megcsinálnám...inkább programot írnék mint összepakolnám egyesével :D
és nem kell annyira intelligensnek lennie...
megadott dolgokat kell figyelnie amiket le lehet programozni...
- #include-ok 1x legyenek
- #define-k egyszer legyenek
- változó nevek egyszer legyenek (többszörösség esetén átnevezni az egyikben)
- alap callbackeket megadni és azokba pakolja be amit kell...
- ha egy függvény többször van akkor azt jelzi, hogy döntse el a scripter mi legyen vele (ha azonos a tartalma akkor ugye csak 1x rakja be) itt több lehetőséget adhat a scripternek, hogy válasszon...
meg még pár dolog...
több évig scripteltem és egyéb programozással foglalkoztam, gyorsan átgondolva szerintem simán lehetséges, bizonyos feltételek teljesülése esetén...pl, hogy ha nem tud dönteni akkor a scriptertől várja, hogy a megadott lehetőségek közül döntsön...
de ha te tudod mi a buktatója akkor elárulhatod :) szerintem lehetséges leprogramozni :)

473
nem engedi betölteni...
GameMode:



#include <a_samp>
main() {}
public OnGameModeInit()
{
new str[16];
for(new i = 1; i <= 18; i++)
{
    format(str,sizeof(str),\"loadfs fs%d\",i);
    SendRconCommand(str);
}
return 1 ;
}
public OnFilterScriptInit()
{
return 1 ;
}

 
 
FS-ek: (fs1.amx-fs18.amx) (ID-k persze módosítva)



#include <a_samp>
#define ID (1)
main() {}
public OnFilterScriptInit()
{
printf(\"S FS%d\",ID);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
printf(\"E FS%d\",ID);
return 1;
}

 
 
LOG:


----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3z, ©2005-2014 SA-MP Team
[14:58:08] filterscripts = \"\"  (string)
[14:58:08]
[14:58:08] Server Plugins
[14:58:08] --------------
[14:58:08]  Loaded 0 plugins.
[14:58:08]
[14:58:08] Filterscripts
[14:58:08] ---------------
[14:58:08]   Loaded 0 filterscripts.
[14:58:08] S FS1
[14:58:08]   Filterscript \'fs1.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS2
[14:58:08]   Filterscript \'fs2.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS3
[14:58:08]   Filterscript \'fs3.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS4
[14:58:08]   Filterscript \'fs4.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS5
[14:58:08]   Filterscript \'fs5.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS6
[14:58:08]   Filterscript \'fs6.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS7
[14:58:08]   Filterscript \'fs7.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS8
[14:58:08]   Filterscript \'fs8.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS9
[14:58:08]   Filterscript \'fs9.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS10
[14:58:08]   Filterscript \'fs10.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS11
[14:58:08]   Filterscript \'fs11.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS12
[14:58:08]   Filterscript \'fs12.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS13
[14:58:08]   Filterscript \'fs13.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS14
[14:58:08]   Filterscript \'fs14.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS15
[14:58:08]   Filterscript \'fs15.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS16
[14:58:08]   Filterscript \'fs16.amx\' loaded.
[14:58:08]   Filterscript \'fs17.amx\' load failed.
[14:58:08]   Filterscript \'fs18.amx\' load failed.
[14:58:08] Number of vehicle models: 0
[/quote]
 
Szóval nem engedi még rcon paranccsal sem...de ezt kb 5 perc alatt megtudtam :D
am a helyedben írnék rá egy programot ami összepakolja :) azzal sokkal egyszerűbb :)

474
Segítségkérés / Pawno probléma!
« Dátum: 2015. február 16. - 12:21:29 »
milyen program van hozzá társítva alapértelmezettként?

475
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bejárat rendszer
« Dátum: 2015. január 13. - 11:04:15 »
ebben egy óriási kivetni valóm van...fogok felmegyek egy flooder programmal és nem csak a szervert, de a mysql-t is jól megterhelem...szerintem ahol SQL-be turkálsz legyen valami limit, vagy alap parancs használati limit, tehát mondjuk 1 parancs/mp-re lekorlátozni a használatot...de ez lehet csak szerintem probléma...ezen felül én inkább ramban tárolnám az adatot, ugyanúgy lehet módosítani futás közben...

476
Szkript kérések / Ismeretlen parancs
« Dátum: 2014. november 25. - 13:43:34 »
milyen parancs feldolgozót használsz?
OFF:
Th0mas látom jól megy a Photoshop (vagy lementetted az oldalt és a HTML-ben írtad át :D)
\"Ez nem vágott ám :$ \"
neved alatt:
\"Hozzászólások: 50\"
amatőr hiba :)

477
akkor ha szeretnél kicsit \"felfrissülni\":
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Functions
am ha megkaptad a választ zárd a témát :)

478
sscanf, strval
nem tudom pontosan mit szeretnél

479
SA-MP: Szerverfejlesztés / Saját kezdetleges fórum
« Dátum: 2014. október 15. - 10:56:53 »
tényleg nem a legszebb/legjobb a kód...meg a design is alap...de valahol el kell kezdeni, gyakorlásnak nem rossz :) élesbe azért nem állítanám, de tanulásnak vagy \"eddig tanultak alkalmazásához\" jó :) kezdetnek nem rossz, de ha szánsz rá elég idõt és energiát ennél sokkal jobbat fogsz majd alkotni :) további sok sikert :) és ne felejtsd el honnan indultál :)

480
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. október 02. - 08:03:42 »
NPC script funkciók:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:NPC
igazából még nem foglalkoztam NPC-vel, de megpróbálhatod, hogy vegyítve a kettõt létrehozol egy include-ot amiben mind2 funkciót \"elérhetõvé teszed\"...csak nem biztos, hogy a szerver letudja kezelni...

Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal