Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 101
451
Beszélgetés / Y_Less
« Dátum: 2014. július 25. - 23:45:28 »
PAWNBA Scriptelni? :D
Én sírok olyan szinten vágja a programozást ami mellett a PAWN Scriptelés csak hangyafing :D

452
Szkript kérések / Objektre / NPC-re kattintás
« Dátum: 2014. július 25. - 11:29:59 »
Nem.
Viszont miért nem csinálsz egy olyat, hogy FCNPC-vel lekéred az NPC koordinátáit, létrehozol arra a kordinátára egy láthatatlan objectet pl 19300 és használod a SelectObjectet és ha rákattint a 19300-as objectre akkor behoz egy dialogot. Remélem érted, ha nem szólj és vázolom példába :)

453
Játékok / Ingyen GTR Evolution!
« Dátum: 2014. július 23. - 21:44:33 »
Köszi, hogy szóltál már töltõdik is le :D

454
Segítségkérés / Szerver gyorsítás
« Dátum: 2014. július 22. - 15:34:07 »
Idézetet írta: KovaNovik date=1406021441\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49576\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Feleslegesen hosszú stringek létrehozása: ha a pénzed le van korlátozva pl. 99999999 $-ra, akkor a \"Pénzed: %d\" max. 16 karakter lehet, de a lezáró értéknek (NULL) kell plusz 1, szóval ha ezt szeretnéd kiíratni, egy 17 méretû stringet elég lesz használnod, majd 17-re formáznod.
Ha ez játékosonként lenne külön üzenet (valamilyen okból kifolyólag) akkor 500*128*4 helyett 500*17*4 bájt memóriát használsz el. Azaz 256KB helyett 34KB-ot.
Igaz, azt mondják a memória a legutolsó.
Még ehhez hasonlók vannak a hiv. fórumon. Lefordítsam?
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=57018
 
Amirõl te beszélsz az memóriaspórolás aminek tudtommal nincs nagy köze a sebességhez :D


Amúgy engem is foglalkoztatott régen elég sokat a téma és összegyûjtöttem pár dolgot:
Memóriaspórolás:


1. Hármas operátorok használata sorpazarlások ellen:
 
c = ( a == b ) ? d : e;
//   if-^   akkor-^   ^-ellentétben

 
2. Bitmûveletek (boolean konvertálás pl több memóriát szabadít fel, csekkold le itt fórumon)
3. Gyorsabb string olvasás :
for ( new i, l = strlen( string ); i != l; i++ )

 
4. Char tömbök használata
5. Több funckió egy sorban pl:
 
stock KickEx( playerid, reason[] )
    SendClientMessage( playerid, 0xC00000FF, \"You got kicked!! Reason:\" ), SendClientMessage( playerid, 0xC00000FF, reason ), Kick( playerid );

 
6.Konstans, statikus változók megfelelõ használata, nagyon sokat segíthet a felesleges, több változók létrehozásakor így kevesebb memóriát foglalnak és kissé nagyobb lesz a sebesség.
Itt találsz elég érdekes dolgokat, bár én személy szerint csak a fent felsoroltakat szoktam alkalmazgatni: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=216730


Sebesség
Elég sok mindenen múlik
1.Egy szkript megírásakor, mindig a lehetõ legideálisabb legjobb és legegyszerûbb módot kell választani, vagyis ahogy DrAke mondta \"jól kell megírt a kódod\", ezen nagyon sok múlik. Ne használj feleslegesen függvényeket/eljárásokat
2.Timerek minimalizálása amennyire csak lehet, helyette ahol tudsz getdate/setdate, tickcoutok  használata érdemes.
3.Lehetõ legnaprakészebb pluginok: ZCMD, MySQL, Streamer plugin, sscanf2 és társai
4. OnPlayerUpdatenál ne használj túl sok dolgot, gondolj bele milyen laggokat okozhat :D
5. FPS, Ping társai mérése játékosoknál és a magasak kickelése.
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Aki tudd még egészítse ki, linkeljen leírásokat etc :D

455
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Félkörív, körív textdrawokkal
« Dátum: 2014. július 20. - 19:46:34 »
Na sikerült megoldanom egy borzasztóan egyszerû módon, hülyeség ipleomax editorját haszálni amúgy, mert nem jön ki belõle egy szabályos kör soha.
Itt az enyém:
[mod]Kép törölve (kérésre)[/mod]
És ez még a nyers verzió még picit fogok rajta finomítani csak az öröm hevében inkább hanyagoltam :DD
És a végeredmény:
[mod]Kép törölve (kérésre)[/mod]
Na zárok kösz szépen azért a tippeket :)

456
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Félkörív, körív textdrawokkal
« Dátum: 2014. július 20. - 18:02:44 »
Köszönöm a válaszod de a képen lévõ textdraw inkább hasonlít egy négyzethez, mint körhöz :\'D
[mod]Kép törölve (kérésre)[/mod]
Én inkább valami ilyesmit szeretnék :\'D Vágom, hogy hogy csinált benne meg mindent csak azt a köcsög kört nem tudom :D


Vagy ilyen félkörív:
[mod]Kép törölve (kérésre)[/mod]

457
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Félkörív, körív textdrawokkal
« Dátum: 2014. július 20. - 17:41:24 »
Esetleg nem emlékszel annak a videónak mi a címe, mert én is lecsekkolnám :D

458
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Félkörív, körív textdrawokkal
« Dátum: 2014. július 20. - 17:07:38 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1405867931\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A textúrákat pakolják ki textdrawként - de meg nem mondom, mely textúrák szép körök.
 
De erre van valamilyen editor vagy ezeknek annyi türelmük van hogy manuálisan helyezgetik? :D



Szia! iPLEOMAX editorban leraksz egy O betût, azt GTA-s betûre állítod, annak lekerekített négyzet a sarka. Raksz rá olyan shadow, vagy mi effektet, akkor smoothosabb széle lesz, másik fontokkal is lehet próbálkozni. A közepét meg egy fekete usebox-al kitakarod. A nagy o betû pedig a samp korlátai miatt nem ofg kiférni a sarokba ezért lentebb kell tenned, a méreténél fogva felfelé kifordítani, így lényegében lentebb van, nem tûnik el, de gyakorlatban jó helyen van és látszik.
 
[/quote]
1.GTA-s betû az hanyas fontot jelent? :D
2.Shadow effekt alatt árnyékolást értesz?
3.Usebox? Esküszöm elég sokat hülyéskedtem Ipleomax editorjával, de nem rémlik semmi ilyen :D
4. Te már csináltál ilyet?
5. Esetleg egy pawn kódot tudsz adni az ilyen metódus során keletkezett kész munkáról? Mert megnézném, hogy néz ki :D (vagy kép illusztráció is jó)


Amúgy köszönöm a válaszokat srácok :\'D

459
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Félkörív, körív textdrawokkal
« Dátum: 2014. július 20. - 16:37:20 »
Sziasztok.
Bár nem vagyok benne teljesen biztos, hogy jó helyre nyitottam-e, de ha bármi gond lenne nyugodtan áthelyezhetõ.
Szóval az volna a kérdésem, hogy hogyan lehet félköríveket, köríveket készíteni textdrawokkal, mert elég sok helyen láttam de fogalmam sincs hogyan hozták létre. Ha valakinek van valami ötlete/megoldása esetleg tudja hogyan kell ossza meg és hátha közösen ki tudjuk logikázni / meglesz az eredmény. Válaszokat elõre is köszönöm. Sziasztok :)

460
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Új moderátor
« Dátum: 2014. július 19. - 13:32:22 »
Tetszik a humorérzéked :D Jó döntés volt, legalább megszûnnek a felesleges viták és mosolyogtam egy jót.


Am, gratulálok a lokálishoz Shannon.

461
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bank
« Dátum: 2014. július 09. - 10:21:05 »
Totál OFF, ha törli valaki nem gáz:
Hát akkor nem tudtam, hogy Brazíliában élek. :/ Mindjárt megyek fel is akasztom magam az német vereségért.
https://www.youtube.com/watch?v=owFRY3WLORo - öcsém csak

462
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bank
« Dátum: 2014. július 08. - 18:43:55 »
Foarte frumos ai muncit. Ai avut atat timp pentru materials ? Si eu stiu chestiile de genul asta, dar n-am rabdare :DD


A srác amúgy román, csak úgy mondom :\'D
barba- szakál
neagra- fekete

463
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Objectek berakása
« Dátum: 2014. július 08. - 18:27:57 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=53000.0
Tessék szerintem mindent leírtam oda, de ha mégse tudod írj. ;)

464
Segítségkérés / GetPlayerVehicleSeat bug?
« Dátum: 2014. július 08. - 18:24:09 »
Sziasztok, egy gyors kérdés: Létezik az, hogy a GetPlayerVehicleSeat bebuggolna azt akarom elérni, hogy csak az anyósülésre lehessen leülni ám bárhova ül le a leülés ID-ja \"-1\" lesz miért? Kösz szépen elõre is a válaszokat.

465
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:füli gér
« Dátum: 2014. július 06. - 20:59:14 »
zenecím? (mert a shazam nem találja ...)

Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal