Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 451
SA-MP: Szerverfejlesztés / Reakció teszt« Dátum: 2012. július 05. - 13:38:56 »
Új verzió elérhetõ :thumbsup:
452
SA-MP: Szerverfejlesztés / Reakció teszt« Dátum: 2012. július 03. - 15:35:48 »Reakció teszt
Köszöntõ Üdv! Szeretném publikálni a legfrissebb szkriptem, a reakció tesztet. Lényege, hogy lehet reakciótesztet küldeni könnyedén. Funkciók RandomText Segítségével egy véletlenszerû szöveget hozhatsz létre. Paraméterek: ()
CreatedTest Leellenõrizhetõ, hogy az adott teszt létre van -e hozva. Paraméterek: (testid)
AutoTest Leellenõrizhetõ, hogy az adott teszt autómata-e. Paraméterek: (testid)
DeleteTest Törölhetsz vele egy adott tesztet. Paraméterek: (testid)
DeleteAllTest Törölheted vele az összes tesztet. Paraméterek: ()
SendTest Elküldhetsz vele egy tesztet. Paraméterek: (color,msg[],reward)
SendAutomaticTest Elküldhetsz vele egy tesztet, ami folyamatosan ismétli magát. Paraméterek: (color,msg[],reward,time)
StopAutomaticTest Megállíthatunk vele egy ismétlõdõ tesztet. Paraméterek: (testid)
StopAllAutomaticTest Megállíthatunk vele az összes ismétlõdõ tesztet. Paraméterek: ()
Fontos: Include verzió esetén a te OnPlayerText-ed alá rakd be: test_OnPlayerText(playerid,text[]); A te OnGameModeInit-ed vagy OnFilterScriptInited alá pedig: test_Init Így: public OnPlayerText(playerid,text[]) public OnGameModeInit() //Vagy onfilterscriptinit Frissítések: 1.1
1.0
Példascript:
453
Szkript kérések / Sebességkorlát« Dátum: 2012. július 03. - 15:08:04 »Idézetet írta: ppatrik2012 date=1341320617\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23682\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szerintem próbákd úgy, hogy megadod a SetVehicleSpeed parancsal, azt, hogy mien gyorsan menjen(nem biztos hogy jó)Meg van adva... 454
Szkript kérések / BonusCar« Dátum: 2012. július 03. - 15:07:37 »
Zeteni az nem jó.
new k,kt[MAX_PLAYERS]; 455
Szkript kérések / Sebességkorlát« Dátum: 2012. július 03. - 13:19:11 »
Hello!
Elkezdtem csinálni egy sebességkorlátot, de sehogy sem akar összejönni. Fl0rian \"SetVehicleSpeed\" nevû kódját használom. A baj az, hogy érzékel mindent, de ahelyett,hogy lelassítaná a kocsit, 300 fölé megy a sebessége. És nem tudom megcsinálni Kód: public Sebessegkorlat(playerid) 456
SA-MP: Szerverfejlesztés / SetVehicleSpeed( vehicleid, speed );« Dátum: 2012. július 02. - 15:08:45 »
Nálam nem mûködik :S
public Sebessegkorlat(playerid) 457
Képek / Videók / PamKutya!!Érdemes megnézni...« Dátum: 2012. június 30. - 14:49:52 »Idézetet írta: Technokol date=1340095981\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22275\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Alapból rossz nézni,hogy felgyújtja azt a kibeb@szott Húszezrest :O1. Kétezres. 2. Nem igazi, másolt, nézd meg az oldalát.. Komolyan elhitted, hogy igaziból felgyújt egyet? -.-\" 458
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Leírás] Kicsit a hibákról,figyelmeztetésekrõl (Errorokról,Warningokról)« Dátum: 2012. június 30. - 14:20:09 »Idézetet írta: ChuckNorris date=1341009985\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23511\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nekem tetszik, nem szeretném ha elveszne ezért engedelmeddel átrakom a tanulós részbe, tervezed még bõvíteni?Igen, még szeretnék egy hiba listát írni 459
Segítségkérés / Progress Bar« Dátum: 2012. június 29. - 18:21:16 »
Ez éhségrendszernek számít? :confused:
Olvass leírást... 460
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Leírás] Kicsit a hibákról,figyelmeztetésekrõl (Errorokról,Warningokról)« Dátum: 2012. június 29. - 18:08:48 »
A másik fórumon nem nagyon értékelték, de sok munkám van benne, hátha itt megbecsülik
Általános Pawno Hibalista A leírás tartalmazza a leggyakoribb Pawno hibákat (errorokat) és figyelmeztetéseket (warningokat) egy SA-MP szkript fordításánál. Ha a fordító hibát talál egy fájlban, akkor üzenetet küld, ebben a sorrendben:
Példa: hello.pwn(3) : error 001: expected token: \";\", but found \"{\" Megjegyzés: A sor száma nem mindig azonos a hibás sor számával. Hibák (errorok) kategóriái A hibák 3 osztályra sorolhatók: Hibák
Végzetes Hibák
Figyelmeztetések
Gyakori hibák 001:expected token Egy szükséges zárás hiányzik, ami lehet \";\" jel, vagy vesszõ: \",\" Például: error 001: expected token: \";\", but found \"return\" main() 002:only a single statement (or expression) can follow each \"case\" Minden esetben egy switch-nek különféle \"case\" értékei vannak. A hiba akkor szokott megjelenni, ha egy sorban egy \"case\"-hez több hozzárendelés van. Ahhoz, hogy több hozzárendelést adjunk hozzá, kapcsos zárójelet kell hozzáadnunk, nem lehetnek egymás mellett. Például: error 002: only a single statement (or expression) can follow each \"case\" main() A fenti kódhoz egyéb hibák /figyelmeztetések is megjelennek: error 002: only a single statement (or expression) can follow each \"case\" Javítva:
Gyakori figyelmeztetések 211: possibly unintended assignment Általában az \"if\" parancsnál jelenik meg, az \"=\" jelekkel szokott lenni a probléma. Nem mind egy, hogy egyet, vagy kettõt írunk. Példa: if(a = 2) // figyelmeztetés (Ugyanis ezt akkor használjuk, ha az adott változónak a 2-es értéket akarjuk megadni.) 217: loose indentation A fordító ezt a figyelmeztetést adja ki, ha a kódban soreltolódás van. Példa: Jó példa: if(condition) Rossz példa:
Forrás: SA-MP Wiki 461
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Nem létezõ dolgok leellenõrzése ciklusban« Dátum: 2012. június 29. - 18:05:15 »Sziasztok! Ebben a leírásban szeretném megmutatni, hogyan ellenõrizzük le a nem létezõ dolgokat egy ciklusban. Van a ciklusunk és egy változónk:
Oké, de mi van, ha senkinek sem 9? Rossz megoldás: for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) //Végigfutás az összes játékoson Ez azért rossz, mert ha akár csak egy embernek nem 9 a változó értéke, kiírja, hogy nincs ilyen változós. Ez azért van, mert az összes játékoson futunk végig, nem egyen. Jó megoldás: for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) //Végigfutás az összes játékoson Létrehozunk egy másik változót, aminek az értéke 0. Ha van 9-es változójú játékos, akkor növeljük egy-el. Viszont ha nincs, nincs, ami növelje a változónkat, így 0 marad, ami azt jelenti, hogy nincs olyan játékos, akinek a váltózójának rtéke 0 lenne. Remélem érthetõ volt. További jó fórumozást, Sramm 462
SA-MP: Szerverfejlesztés / Örök élet elleni "védelem"« Dátum: 2012. június 26. - 16:12:36 »Idézetet írta: Cannonn date=1340553594\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23298\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Levon annyit, amennyit amúgy is levonna, végül 0-ra kerül és meghal. 463
Segítségkérés / Server:Unkown Command« Dátum: 2012. június 26. - 09:19:13 »
Nem ez volt a baj, hanem , hogy frakciós kosikat is Vinfoval csináltam
464
Segítségkérés / Server:Unkown Command« Dátum: 2012. június 25. - 15:12:53 »CMD:trunkzzar(playerid,params[]) Ezt a két parancsot ha beírom, mindig azt írja, hogy Server: Unkown Command. Egyszerûen kész vagyok tõle Nem tudom megcsinálni. Ötlet? 465
Segítségkérés / auto probléma« Dátum: 2012. június 22. - 14:37:17 »
Ez minden jármûbõl, ami nem az övé, kiszedi.
|