Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1ST_Chr

Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 49
451
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / asdsa
« Dátum: 2012. március 29. - 19:25:56 »
Karaj vagy.
 

You\'re banned from sampforum.hu!

452
Általános / mta 1.3 map editor - save (sürgõs
« Dátum: 2012. március 29. - 18:58:48 »
Ebben  a verzióban nem marad bent a map, ha kilépsz?

453
Segítségkérés / NameCheck
« Dátum: 2012. március 29. - 16:49:42 »
Crash lesz tõlük, vagy nem mûködõképesek?
Biztos ezzel van a baj?

454
Segítségkérés / NameCheck
« Dátum: 2012. március 29. - 15:47:44 »
Tessék próbáld meg ezzel (y_lesstõl):
 
stock chrfind(needle, haystack[], start = 0)
{
while (haystack[start]) if (haystack[start++] == needle) return start - 1;
return -1;
}
if(chrfind(\'_\',name,0) == -1)

455
Készülõ munkák / [INC]Tûz
« Dátum: 2012. március 29. - 15:36:17 »
Idézetet írta: Gabor.. date=1332962280\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19233\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó lesz! Sok sikert hozzá! :)
 
Köszönöm :)
 

Ötletes. Ha már objektívrõl van szó, akkor a játékosokat és a jármûveket is sebezze, ha közelükben van.
Néhány funkció, ami jó lenne segítségként. Nem fontos elkészíteni, csak egy ajánlat.
 

/*
    native IsPlayerInStreamedFire( iPlayer );
    native IsValidStreamedFire( iPlayer, iFire );
    forward OnPlayerStreamedFire( iPlayer, iFire );
*/

 

[/quote]
Köszi az ötleteket. :D
Remélem az object csatolás gond nélkül megoldható lesz .... :)

456
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2012. március 29. - 14:43:42 »
Köszi, és a SetPlayerAttachedObject az nem foglal helyet?
E: Vagyis object slotot :/ :D

457
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2012. március 28. - 22:28:50 »
Ilyen DynamicObjectet nem lehet játékosra és kocsira csatolni?

458
Készülõ munkák / [INC]Tûz
« Dátum: 2012. március 28. - 19:12:01 »
Sziaszok,
Elkezdtem egy Tûz projecten dolgozni.
Tulajdonságai:
Egy funkcióval lerakhatsz egy megadott koordinátára egy bizonyos típusú tûz objectet. Poroltóval el lehet majd oltani, de ha túl közel mész, akkor automatikusan rajtad is lesz egy tûz object, és 1 másodpercenként levesz 5 hp-t. Valószinûleg terjedni is fog, de ennek a megoldásán még gondolkozok.
Fõbb funkciói:
 

CreateStreamedFire(típus,eloltható(1-igen 0-nem),terjedjen(1-igen 0-nem),autoattach(1 - 0),x,y,z); // a tûz id-jével tér vissza
SetStreamedFirePos(fireid,x,y,z);
RemoveStreamedFire(fireid);
AttachStreamedFireToVehicle(fireid,vehicleid);
AttachStreamedFireToPlayer(fireid,playerid);
DetachStreamedFire(fireid,style(0 - tûz törlése, 1 - földre rakás));
IsPlayerBurning(playerid);
IsVehicleBurning(vehicleid);
GetPlayerFireID(playerid);
GetVehicleFireID(vehicleid);
public OnPlayerBurned(playerid,fireid)
public OnVehicleBurned(vehicleid,fireid)
public OnPlayerExtinguishingFire(playerid,fireid)

 
Ha lesz még ötletem kiírom :)

459
Segítségkérés / Nem tölti be az objecteket.
« Dátum: 2012. március 28. - 18:47:21 »
Teszteltem, betöltõdtek.
Ezt használom:
http://www.solidfiles.com/d/15f67c7798/
Inc-et rakd be a pawno/includes mappádba, a .dll-t és a .so-t a plugins mappába, server.cfg plugins sorába írd be hogy streamer, objecteket OnGameModeInit/OnFilterScriptInit-hez és fordítsd le újra a módot.

460
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szabályzat szkript
« Dátum: 2012. március 28. - 18:22:10 »
Frissítve:
Kép,
Az editline parancsot csak rcon használhatja,
A szabályzatot elmenti és betölti. A RULE_PATH definíciónál változtathatjuk a fájl nevét,

461
Segítségkérés / Define ágyazása stringbe.
« Dátum: 2012. március 28. - 17:15:33 »
Idézõjelekbe kell tenni a színkódot amikor definiálod.
 

#define blue \"{0000FF}\"

462
Leírások/Útmutatók / [Leírás] sscanf és zcmd
« Dátum: 2012. március 28. - 15:23:28 »
Sziasztok,
Sok helyen láttam már (többek közt hivatalos fórumon is), hogy a kezdõk azt kérdezik, hogy hogyan készíthetnek úgy parancsot, hogy ne írja ki a használati szöveget, de ki lehessen hagyni egyes paramétereket.
Õk azért nem tudják (vagyis szerintem), mert azt hiszik hogy az sscanf-et csak feltételnél lehet használni, mert minden egyes publikált szkriptben ezt látják.
Példa:
 

CMD:mute(playerid, params[])
{
      new player,
           time,
           reason[128];
      if(sscanf(params,\"dds[128]\",player,time,reason))return SendClientMessage(playerid,-1\"Használat: /mute <ID> <Perc> <Indok>\");
      // ..... parancs többi része .....
      return 1;
}

 
És akkor mi van, ha a használó simán le akarja némítani a játékost?
Akkor a következõ üzenetet kapja:
 
Használat: /mute <ID> <Perc> <Indok>

 
Ez a módszer (itt) hibás!
Az sscanf az csak egy funkció [ami 0-val tér vissza ha rosszul vannak megadva a paraméterek, ezért írja a használati szöveget], lehet önmagában is használni:
 

CMD:mute(playerid,params[])
{
      new player,
             time,
             reason[128];
      sscanf(params,\"dds[128]\",player,time,reason);
      if(player < 0 || player > GetMaxPlayers() || !IsPlayerConnected(player))return SendClientMessage(playerid,-1,\"A játékos nincs csatlakozva!\");
      else
      {
             if(time != 0 && isnull(reason))
             {
                    //némítás idõvel
             }
             else if(!isnull(reason))
             {
                    //némítás idõvel és indokkal
             }
             else
             {
                    //sima némítás
             }     
      }
      return 1;
}

 
Utószó:
Az sscanf-et nem csak parancsoknál lehet használni, hanem mondjuk fájlból kiolvasott koordináták felbontására is.

463
Szia,
szkripternek jelentkeznék, ha az nem jön össze akkor tesztelõnek.
Elérhetõségeket PM-ben küldöm.

464
Segítségkérés / Nem tölti be az objecteket.
« Dátum: 2012. március 27. - 20:38:59 »
Nem használsz véletlenül más streamert is ez mellett?
Vagy használtál valahol sima createobject-et?
Plugin betöltõdik?

465
Segítségkérés / Csapat egyenlõ elosztás(TDM)
« Dátum: 2012. március 27. - 20:08:25 »
Arra gondolsz amikor új kör indul?
Vagy spawnoláskor?
Ezekhez nem is kell timer.

Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 49
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal