Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 451
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / asdsa« Dátum: 2012. március 29. - 19:25:56 »
Karaj vagy.
452
Általános / mta 1.3 map editor - save (sürgõs« Dátum: 2012. március 29. - 18:58:48 »
Ebben a verzióban nem marad bent a map, ha kilépsz?
453
Segítségkérés / NameCheck« Dátum: 2012. március 29. - 16:49:42 »
Crash lesz tõlük, vagy nem mûködõképesek?
Biztos ezzel van a baj? 454
Segítségkérés / NameCheck« Dátum: 2012. március 29. - 15:47:44 »
Tessék próbáld meg ezzel (y_lesstõl):
stock chrfind(needle, haystack[], start = 0) 455
Készülõ munkák / [INC]Tûz« Dátum: 2012. március 29. - 15:36:17 »Idézetet írta: Gabor.. date=1332962280\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19233\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Jó lesz! Sok sikert hozzá!Köszönöm
456
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7« Dátum: 2012. március 29. - 14:43:42 »
Köszi, és a SetPlayerAttachedObject az nem foglal helyet?
E: Vagyis object slotot :/ 457
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7« Dátum: 2012. március 28. - 22:28:50 »
Ilyen DynamicObjectet nem lehet játékosra és kocsira csatolni?
458
Készülõ munkák / [INC]Tûz« Dátum: 2012. március 28. - 19:12:01 »
Sziaszok,
Elkezdtem egy Tûz projecten dolgozni. Tulajdonságai: Egy funkcióval lerakhatsz egy megadott koordinátára egy bizonyos típusú tûz objectet. Poroltóval el lehet majd oltani, de ha túl közel mész, akkor automatikusan rajtad is lesz egy tûz object, és 1 másodpercenként levesz 5 hp-t. Valószinûleg terjedni is fog, de ennek a megoldásán még gondolkozok. Fõbb funkciói:
Ha lesz még ötletem kiírom 459
Segítségkérés / Nem tölti be az objecteket.« Dátum: 2012. március 28. - 18:47:21 »
Teszteltem, betöltõdtek.
Ezt használom: http://www.solidfiles.com/d/15f67c7798/ Inc-et rakd be a pawno/includes mappádba, a .dll-t és a .so-t a plugins mappába, server.cfg plugins sorába írd be hogy streamer, objecteket OnGameModeInit/OnFilterScriptInit-hez és fordítsd le újra a módot. 460
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szabályzat szkript« Dátum: 2012. március 28. - 18:22:10 »
Frissítve:
Kép, Az editline parancsot csak rcon használhatja, A szabályzatot elmenti és betölti. A RULE_PATH definíciónál változtathatjuk a fájl nevét, 461
Segítségkérés / Define ágyazása stringbe.« Dátum: 2012. március 28. - 17:15:33 »
Idézõjelekbe kell tenni a színkódot amikor definiálod.
462
Leírások/Útmutatók / [Leírás] sscanf és zcmd« Dátum: 2012. március 28. - 15:23:28 »
Sziasztok,
Sok helyen láttam már (többek közt hivatalos fórumon is), hogy a kezdõk azt kérdezik, hogy hogyan készíthetnek úgy parancsot, hogy ne írja ki a használati szöveget, de ki lehessen hagyni egyes paramétereket. Õk azért nem tudják (vagyis szerintem), mert azt hiszik hogy az sscanf-et csak feltételnél lehet használni, mert minden egyes publikált szkriptben ezt látják. Példa:
És akkor mi van, ha a használó simán le akarja némítani a játékost? Akkor a következõ üzenetet kapja: Használat: /mute <ID> <Perc> <Indok> Ez a módszer (itt) hibás! Az sscanf az csak egy funkció [ami 0-val tér vissza ha rosszul vannak megadva a paraméterek, ezért írja a használati szöveget], lehet önmagában is használni:
Utószó: Az sscanf-et nem csak parancsoknál lehet használni, hanem mondjuk fájlból kiolvasott koordináták felbontására is. 463
Munkaerő keresése / Új tervek, új szituációk, jobb játékélmény.. (szerepjáték, fejlesztõ csapat)« Dátum: 2012. március 27. - 21:26:43 »
Szia,
szkripternek jelentkeznék, ha az nem jön össze akkor tesztelõnek. Elérhetõségeket PM-ben küldöm. 464
Segítségkérés / Nem tölti be az objecteket.« Dátum: 2012. március 27. - 20:38:59 »
Nem használsz véletlenül más streamert is ez mellett?
Vagy használtál valahol sima createobject-et? Plugin betöltõdik? 465
Segítségkérés / Csapat egyenlõ elosztás(TDM)« Dátum: 2012. március 27. - 20:08:25 »
Arra gondolsz amikor új kör indul?
Vagy spawnoláskor? Ezekhez nem is kell timer. |