Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Segítségkérés / Rossz üzemanyag« Dátum: 2017. február 04. - 16:33:04 »
Megnyitod a módot, CTRL + F, beírod a hibaüzenetet, és meglátod, milyen feltételhez kötött az üzenet. És rájössz.
47
Segítségkérés / Interiorok és 100-as tagolás« Dátum: 2017. január 29. - 12:37:08 »
Van pár Interrior ami alapból rendelkezik bútorzattal, azonban a többi az mind üresen van alapból, és csak objecteket pakoltak bele. Tehát az alap interrior magában csak a \"4 fal\" a többi object külsőleg lett hozzárakva nem az interrior része alapraértelmezetten.
A számokat pedig úgy tudod tagolni, hogy leszedsz a netről egy függvényt hozzá, vagy csinálsz egy sajátot. A lényege, annyi, hogy van például pénz változód értéke 10000, ezt átrakod egy stringbe a \"valstr\" eljárással, ez annyit tesz, hogy az számot belerakja egy stringbe. Majd ezután egy ciklussal végigmész a string összes karakterén, és, hogyha a karakterek száma nagyobb mint 3 akkor beszúr oda egy elváltasztó karaktert, ez tetszőleges. Ez lehet bármi, bár leginkább a ( , és . karaktereket szokták használni ). Egyébként ittvan egy, valószinüleg müködik, hiv. fórumnál az első találat, az \"Int separate\" keresésre.
48
Segítségkérés / RP vizsga értékének lekérdezése bejelentkezésnél« Dátum: 2017. január 29. - 10:58:06 »
Amennyiben a Betoltes függvényben az RPVizsga értékét is betölti akkor igen, ha azt használod, akkor valószinüleg müködni fog a szkript.
49
Segítségkérés / RP vizsga értékének lekérdezése bejelentkezésnél« Dátum: 2017. január 28. - 15:15:51 »
Az RPVizsga változónak nem is adtál értéket Ez a kód annyit csinál, hogy ha bejelentkezésnél rányom, a bal oldali gombra, akkor lekérdezi, hogy jóe a jelszó, és ennyi. Az RPVizsga változó nincs betöltve, csak inicializálva, azaz alapból 0 az értéke. Dinivel kitudod gettelni az értéket.
50
Segítségkérés / Dialog segítség« Dátum: 2016. december 17. - 09:47:54 »new lightstring[128]; 51
Segítségkérés / Textdraw types?« Dátum: 2016. november 24. - 16:52:57 »
Ezek szerint ez a helyes eljárás :
PlayerTextdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS]; Ezt értettem eddig is, hogy tömb miért kell, csak azthittem, hogy a PlayerTD-hez nem kell mivel a paraméter külön veszi. Köszönöm szépen a válaszokat ! 52
Segítségkérés / Textdraw types?« Dátum: 2016. november 24. - 14:58:45 »
Köszönöm a válaszod ! Szóval te a Playertextdraw-ot preferálod és ajánlod inkább
A tömböknél azt értem, hogy a textdrawokat tömbbe kellett rakni, amikor a játékosnak akartad kezelni. Textdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS]; // Ez dekralál egy PenzTD változót, MAX_PLAYERS darabnyit, tehát hogy értsétek, létrehozz pl. 32 Darab PenzTD változót, amiben textdrawokat tárolhatunk. Ha ezt haszálni akarod, akkor PenzTD[playerid] = TextDrawCreate(320,20,............); Ez van sima TDk-nél, de ha játékos textdrawot használok, az játékos orientált, ahogyan \"whadez\" leírta, tehát nemtudom, hogy azt is tömbbe kell rakni, vagy a playerid paraméter különbözteti meg. PlayerTextdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS]; Remélem így érthetően eltudtam magyarázni mit szeretnék megtudni, azonban itt az angol fórum poszt is, ahol szintén ez volt a téma : http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=568734 53
Segítségkérés / Textdraw types?« Dátum: 2016. november 23. - 19:43:29 »
Sziasztok !
A textdrawokkal büvölődők jelenleg, és valami megfogta az elmémet. A textdrawoknak ugyebár 2 féle tipusa van, Textdraw:TD; Szeretném megtudni, hogy a kettő között mi a különbség, melyiket jobb használni játékosok számára, jó gondolom, hogy a \"PlayerTextdraw\", de miért és, miben? Illetve, hogy szükséges-e a tömb használata, PlayerTD esetén. Textdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS]; VAGY PlayerTextdraw:PenzTD; Az angol fórumon is ment erről a vita, hogy hogyan kéne használni pontosan, megoszlottak a vélemények, ezért gondolom megkérdem itt, hogy ti mit gondoltok ? 54
Segítségkérés / Markerek« Dátum: 2016. november 13. - 11:36:31 »
Nagyon szépen köszönöm Még annyit, hogy ebből lehet többet is lerakni? Vagy csak egyet?
55
Segítségkérés / Markerek« Dátum: 2016. november 13. - 10:33:28 »
Sziasztok !
A napokban újra felforgattam a PC-met, és megtaláltam, a SA Singleplayer verzióját, amit úgygondoltam elkezdek végigvinni. Számos olyan dologra bukkantam amiket eddig nem is gondoltam volna. Az egyik észrevétel ami érdekelne, hogy vannak SP-ben \"Marker\"-ek, amik például egy fegyvert(Zöld marker), targetot(Piros marker), esetleg barátot(Kék marker)-el jelezz. És ez érdekelne, hogy SA-MP-ban lehetséges ilyeneket csinálni? Nem player markerre gondolok, és nem is CP-kre. Hanem egy dolgot jelző marker. Köszi a válaszokat ! 56
Sajnálatos módon, nem tudtam 100%-osra elkészíteni a szkriptet, ugyanis a \"border collosion\"-nál megakadtam, de így viszont hasznavehetetlen a szkript e nélkül. Nem azt a funkcionálja amit kellene, viszont a collosion nem a \"közepes\" kategóriába tartozik, szóval ott megakadtam.
Így nem is tudok szkriptet beadni Szóval, úgy tűnik Kyosuke nyert Gratula ! 57
Segítségkérés / Hulla object létrehozás!« Dátum: 2016. október 01. - 08:32:16 »
Szerintem ő az Actor szerepére az NPC-t értette
Két külön dolog 58
Szkript kérések / KM mérés kocsival« Dátum: 2016. szeptember 30. - 18:46:50 »
Komplett szkripttel nem tudok szolgálni neked. De egy-két tanácsot adhatok.
Ha jártál 7.-8. osztályba Fizika órákra, akkor tudhatod, hogy a testek sebességét ki lehet számolni egy bizonyos képlettel ( V = s/t ), ami egyenesen arányos egymással. A járműnek van sebessége, ezt egy eljárással le tudod kérni ( GetVehicleSpeed // Nem default eljárás, neten nézz utána ). Ha ez megvan akkor ugyebár szükséged van egy Timerre ami az időt méri, de ezt belehet építeni a HUD Frissítő Timerbe is. Ezt a timer-t beállítod pl. 1s ( 1000 ms)-re és akkor kitudod számolni a megtett mérföld/kilométer ( valamelyik a kettő közül ), majd ezt az értéket hozzáadod a változóhoz. vInfo[myCar][totalMiles] += currentMiles; És nagyjából ennyi lenne, viszont arra figyelj oda, hogy minnél nagyobb időintervallumot adol meg a Timernek annál pontatlanabb lesz. Tegyük fel, megadsz 5s ( 5000 ms ) a Timernek. 5 Secenként lefut és lekérdezi a sebességet tegyük fel (110 km/h). De ezzel nem az összes sebességet számolod hanem csak az 5s-ben elért sebességet. Lehet, hogy 4s-ig állt egy helyben, és az 5.s-re gyorsult fel 110km/h-ra ( 1s alatt 110km/h de jó is lenne ). De remélem érted, hogy igy false értéket fog neked adni. Remélem tudtam segiteni ! 59
Segítségkérés / Rangok készitése?!« Dátum: 2016. szeptember 30. - 18:37:55 »
Ebben nemlátok nagy bonyodalmakat.
Inicializálsz egy játékos változót, majd azt töltöd,kezeled,mented. enum pData { pFactionRank } A parancsokat meg könnyen hozzátudod kötni, csak egy feltétel vizsgálat. if(pInfo[playerid][pFactionRank] == RANK_NEWBIE) { // Do anything } else { // Do anything else } És igazából ennyi, szóval nem értem ezen mit tartasz bonyolúltnak. Használtam, angol szavakat, mert így jobban szeretem, remélem 4 szó nem fog ki rajtad. 60
Segítségkérés / Textdrawos Login Panel« Dátum: 2016. szeptember 29. - 18:15:28 »
Előszőr is létrekell hoznod magát a felületet, azaz a textdrawokat, ezt lehetőleg egy textdraw editorral próbáld meg, tele van vele mindkét fórum. Mivel login panel értelem szerűen kell egy felhasználónév és egy jelszó mező ( BOX ) létrehozni. Majd ezeket játékos Textdrawként berakod a játékmódba. A textdrawokat bekell állítani TextDrawSetSelectable(TD,true). Ha ez megvan akkor már rá lehe kattintani a TD-kre. Van egy olyan függvény, hogy OnPlayerClickTextdraw ( vagy hasonló fejből nemtudom ) , ezt megkeresed / beleírod ha nincs meg. Ez olyankor hivódik meg mint a hogyan a névből is ki lehet találni, amikor a játékos rákattint egy textdrawra. ODa pedig beraksz egy egyszerű feltétel vizsgálatot ( if ), ha a clickeid egyenlő lesz a FelhasznaloNevTD[playerid], akkor behozol egy dialogot ahova beirja a nevét. Majd ezt az értéket belerakod egy változóba. Ezt hasonlóképpen eljátszod a többi mezővel is ha van, mint pl jelszó stb. Majd amikor rákattint a belépés gombra akkor leellenörzi, hogy van e oolyan felhasználó aiket beirt vagy sem, utóbbi esetben pl. beregisztrálja.
|