Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - KrisT
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
46
« Dátum: 2014. Augusztus 27. - 12:19:34 »
Sziasztok! Egy bank parancsot csináltam, és úgy akartam, hogy /bank [betesz/kivesz] [összeg] De mikor beirom: /bank betesz X(egy összeget), akkor kiirja a használatát. Szerintem biztos az if(sscanf-nál rontottam el valamit, de nemtudom hogyan javitsam, mert ilyet még nem csináltam. Leirnátok helyesen a parancsot kérlek, és elmondanátok, mi volt vele a baj? CMD:bank(playerid, params[]) { if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1) { new penzmennyiseg; if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,1462.2986,-1010.1807,26.8438)) { if(!strcmp(params, \"betesz\", true)) { if(sscanf(params,\"i\",penzmennyiseg)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Használata: /bank betesz [összeg]\"); { if(JatekosInfo[playerid][Penz] >> 0) { new uzenet[128]; JatekosInfo[playerid][Penz] -= penzmennyiseg; JatekosInfo[playerid][bank] += penzmennyiseg; TextDrawShowForPlayer(playerid,infovonal[playerid]); format(uzenet,sizeof(uzenet),\"Sikeresen betettél a bankba %d Forintot!\",penzmennyiseg); MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"uzenet\"); new szoveg[128]; format(szoveg,sizeof(szoveg),\"Bank: %d | Szint: %d | Adminszint: %d\",JatekosInfo[playerid][bank],JatekosInfo[playerid][szint], JatekosInfo[playerid] [AdminSzint]); TextDrawSetString(infovonal[playerid],szoveg); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]); } else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Mégis, mit szeretnél betenni a bankba? o.O\"); } } else if(!strcmp(params, \"kivesz\", true)) { if(sscanf(params,\"i\",penzmennyiseg)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Használata: /bank kivesz [összeg]\"); { if(JatekosInfo[playerid][bank] >> 0) { new uzenet[128]; JatekosInfo[playerid][Penz] += penzmennyiseg; JatekosInfo[playerid][bank] -= penzmennyiseg; TextDrawShowForPlayer(playerid,infovonal[playerid]); format(uzenet,sizeof(uzenet),\"Sikeresen kivettél a bankból %d Forintot!\",penzmennyiseg); MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"uzenet\"); new szoveg[128]; format(szoveg,sizeof(szoveg),\"Bank: %d | Szint: %d | Adminszint: %d\",JatekosInfo[playerid][bank],JatekosInfo[playerid][szint], JatekosInfo[playerid] [AdminSzint]); TextDrawSetString(infovonal[playerid],szoveg); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]); } else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Mégis, mit szeretnél kivenni a bankból? o.O\"); } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"/bank [betesz/kivesz] [összeg]\"); } else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy a Bank bejárata elõtt!\"); } else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\"); return 1; }
[mod]Javítottam helyetted a nem létezõ taget tagre![/mod]
47
« Dátum: 2014. Augusztus 26. - 13:50:57 »
Már sikerült! Köszönöm!
48
« Dátum: 2014. Augusztus 25. - 13:40:25 »
DINI-t használok
49
« Dátum: 2014. Augusztus 24. - 23:24:10 »
SZiasztok! Ha létrehozok egy new bool: Tulaj[MAX_PLAYERS]; Azt hogy mentsek le egy játékosnak, és pontosabban hogy is alkalmazzam, mondjuk egy olyan parancsba, hogy.. egy egyszerüt.. h a felépítését lássam, mondjuk. Ebbe hogy írjuk bele, hogy csak a \"bool\" Tulaj használhassa(if) És hogyan tudok lementeni egy bool értéket, ha valakinek adok tulajt, és mentse le? CMD:jetpack(playerid,params[]) { if() { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USEJETPACK); } else MSG(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy tulaj!\"); return 1; }
50
« Dátum: 2014. Augusztus 24. - 00:18:26 »
Parancsot valaki leirná? Sajnos magamtol nem tudom még leirni a parancsot.
51
« Dátum: 2014. Augusztus 23. - 19:53:31 »
Köszönöm, sikerült!
52
« Dátum: 2014. Augusztus 23. - 15:30:28 »
A filterscript. #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"MAPok Betöltve\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } RemoveBuildingForPlayer(playerid, 785, -2823.9219, -1564.2734, 139.1250, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 785, -2856.3906, -1542.4922, 134.5391, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 785, -2867.5234, -1515.8359, 134.3047, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 785, -2796.0625, -1582.7656, 139.1250, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 791, -2856.3906, -1542.4922, 134.5391, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 791, -2823.9219, -1564.2734, 139.1250, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18267, -2816.1797, -1524.2813, 139.7656, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18230, -2811.0313, -1523.9141, 140.1250, 0.25); CreateObject(4079, -2814.48975, -1532.98535, 151.60170, 0.00000, 0.00000, 40.00000); CreateObject(8483, -2808.47998, -1533.62207, 154.00040, -1.00000, 0.00000, -1.00000); CreateObject(7073, -2814.45313, -1520.22961, 166.47070, 0.00000, 0.00000, -55.00000); CreateObject(6865, -9940.13086, -2955.40601, -4.53410, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3524, -2790.74048, -1535.85547, 140.03230, 0.00000, 0.00000, 76.00000); CreateObject(3524, -2788.78931, -1529.46960, 140.06000, 0.00000, 0.00000, 76.00000); CreateObject(14608, -2803.97827, -1549.50513, 149.91110, 0.00000, 0.00000, 236.00000); CreateObject(14608, -2801.15845, -1522.51025, 149.91110, 0.00000, 0.00000, 200.00000); CreateObject(3524, -2784.10913, -1538.55640, 140.03230, 0.00000, 0.00000, 62.00000); CreateObject(3524, -2781.68359, -1532.94299, 140.03230, 0.00000, 0.00000, 53.00000); CreateObject(3524, -2778.74780, -1542.17114, 140.03230, 0.00000, 0.00000, 33.00000); CreateObject(3524, -2775.26294, -1538.11914, 140.03230, 0.00000, 0.00000, 25.00000); CreateObject(3524, -2774.52612, -1548.41333, 140.03230, 0.00000, 0.00000, 33.00000); CreateObject(3524, -2770.31689, -1545.45093, 140.03230, 0.00000, 0.00000, 25.00000); CreateObject(3524, -2771.03906, -1555.35217, 140.03230, 0.00000, 0.00000, 33.00000); CreateObject(3524, -2766.33154, -1551.07019, 140.03230, 0.00000, 0.00000, 47.00000); CreateObject(3528, -2804.04761, -1512.89966, 153.13300, 0.00000, 0.00000, -55.00000); CreateObject(3528, -2806.53833, -1554.44299, 153.80370, 0.00000, 0.00000, 25.00000); CreateObject(3471, -2789.98462, -1537.92749, 139.71750, 0.00000, 0.00000, -18.00000); CreateObject(3471, -2787.54980, -1528.98792, 139.45270, 0.00000, 0.00000, -18.00000); CreateObject(13667, -2804.72217, -1561.27881, 159.08160, 0.00000, 0.00000, 11.00000); CreateObject(13667, -2799.24609, -1506.46777, 159.59750, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(7392, -2818.07959, -1544.82141, 157.51770, 0.00000, 0.00000, 4.00000); CreateObject(3033, -2815.72339, -1569.73682, 142.34500, -0.06000, -0.22000, -5.30000); CreateObject(3033, -2814.61914, -1569.92847, 142.26160, 0.00000, 0.00000, -7.02000); CreateObject(791, -2853.95239, -1558.57349, 134.30470, 0.00000, 0.00000, 265.00000); CreateObject(3525, -2799.72192, -1543.76831, 145.26320, 0.00000, 0.00000, 80.00000); CreateObject(3525, -2799.25830, -1535.62610, 145.26320, 0.00000, 0.00000, 80.00000); CreateObject(3461, -2772.64819, -1551.73804, 141.12154, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3461, -2768.00073, -1548.40601, 141.12880, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3461, -2776.00146, -1544.55286, 140.28400, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3461, -2772.47803, -1541.24146, 140.28400, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3461, -2781.87476, -1540.10364, 140.28400, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3461, -2778.72461, -1534.98279, 140.28400, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3461, -2785.20630, -1531.11414, 139.86060, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3461, -2787.78320, -1536.26001, 139.86060, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3461, -2791.10840, -1528.82568, 140.56059, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3461, -2792.43311, -1534.61829, 139.86060, 0.00000, 0.00000, 0.00000); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3709, 2660.4766, -2429.2969, 17.0703, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3709, 2639.5469, -2429.2969, 17.0703, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3709, 2618.8594, -2429.2969, 17.0703, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2771.0703, -2372.4453, 15.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2789.2109, -2377.6250, 15.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2774.7969, -2386.8516, 15.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2771.0703, -2520.5469, 15.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2774.7969, -2534.9531, 15.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3746, 2814.2656, -2356.5703, 25.5156, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3746, 2814.2656, -2521.4922, 25.5156, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3623, 2618.8594, -2429.2969, 17.0703, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1315, 2672.5938, -2506.8594, 15.8125, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1315, 2680.8594, -2493.0781, 15.8125, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1306, 2742.2656, -2481.5156, 19.8438, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 5326, 2661.5156, -2465.1406, 20.1094, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1306, 2669.9063, -2447.2891, 19.8438, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3623, 2639.5469, -2429.2969, 17.0703, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3623, 2660.4766, -2429.2969, 17.0703, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1307, 2629.2109, -2419.6875, 12.2891, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1307, 2649.8984, -2419.6875, 12.2891, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1315, 2686.7578, -2416.6250, 15.8125, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1315, 2672.5938, -2408.2500, 15.8125, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1306, 2742.2656, -2416.5234, 19.8438, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2774.7969, -2534.9531, 15.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2771.0703, -2520.5469, 15.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2501.8359, 14.6953, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2486.9609, 14.6563, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3578, 2747.0078, -2480.2422, 13.1719, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2463.8203, 14.6328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2448.4766, 14.6328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2425.3516, 14.6328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2774.7969, -2386.8516, 15.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2771.0703, -2372.4453, 15.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2410.2109, 14.6719, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2789.2109, -2377.6250, 15.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1278, 2802.4297, -2556.5234, 26.7031, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2501.8359, 14.6328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2797.5156, -2486.8281, 14.6328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2486.9609, 14.6328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2463.8203, 14.6328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2797.5156, -2448.3438, 14.6328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2448.4766, 14.6328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2425.3516, 14.6719, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2410.2109, 14.6563, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2797.5156, -2410.0781, 14.6328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3620, 2814.2656, -2521.4922, 25.5156, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3620, 2814.2656, -2356.5703, 25.5156, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 857.3750, -1381.1641, 13.0469, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1365, 861.9844, -1380.4609, 13.6250, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1415, 732.8516, -1332.8984, 12.6875, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1439, 732.7266, -1341.7734, 12.6328, 0.25);//ide rakod az objeckteket } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else #endif Az OnPlayerConnect-nél public OnPlayerConnect(playerid) { GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); printf(\"%s belépett a szerverre!\",nev); new uzenet[256]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(uzenet,sizeof(uzenet),\"Üdv a KrisT-RPG szerveren, kedves %s! Jó játékot kívánunk!\",nev); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN, uzenet); infovonal[playerid] = TextDrawCreate(0.0,427.0, \"x\"); TextDrawUseBox(infovonal[playerid], 1); TextDrawColor(infovonal[playerid],-1); TextDrawBoxColor(infovonal[playerid], 0x000000AA); TextDrawSetOutline(infovonal[playerid],1); TextDrawBackgroundColor(infovonal[playerid], 0x000000FF); TextDrawFont(infovonal[playerid], 2); Nevek[playerid] = false; Ft[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 77.000000, \"00000000 Ft\"); TextDrawBackgroundColor(Ft[playerid], 0x12900BBF); TextDrawFont(Ft[playerid], 3); TextDrawLetterSize(Ft[playerid], 0.539999, 2.299999); TextDrawColor(Ft[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Ft[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Ft[playerid], 1); Box[playerid] = TextDrawCreate( 497.000000, 78.000000, \"~n~\" ); TextDrawColor( Box[playerid], -1 ); TextDrawSetShadow( Box[playerid], 1 ); TextDrawFont( Box[playerid], 1 ); TextDrawSetOutline( Box[playerid], 0 ); TextDrawUseBox( Box[playerid], 1 ); TextDrawBoxColor( Box[playerid], 255 ); TextDrawTextSize( Box[playerid], 609.000000, 0.000000 ); TextDrawLetterSize( Box[playerid], 0.479999, 2.139999 ); SendRconCommand(\"loadfs objektek\"); return 1; } server.cfg-be: echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password vadkacsa maxplayers 50 port 7777 hostname KrisT-RPG[készülõben] gamemode0 KrisT-RPG filterscripts Objektek announce 0 query 1 chatlogging 0 weburl www.sa-mp.com onfoot_rate 40 incar_rate 40 weapon_rate 40 stream_distance 300.0 stream_rate 1000 maxnpc 0 plugins sscanf.dll logtimeformat [%H:%M:%S] Így van beállítva, és nemjó [mod]Javítottam helyetted a taget tagre![/mod]
53
« Dátum: 2014. Augusztus 23. - 14:50:17 »
Sziaszok! Hogy csináljam, hogyha a public OnPlayerConnect(playerid) -hez akarok betölteni egy filterscriptet? Csináltam objekteket, és elmentettem filterscriptbe, és úgy szeretném, hogy a filterscript tartalmát írja public OnPlayerConnect(playerid)-ide
54
« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 23:04:21 »
Eddig egyik parancs sem mukodott.
55
« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 23:02:24 »
Hát majd olyat akarok h frakcióra szabott jármû. Pl csak a frakcio tagjai ulhetnek bele.. meg csak adminkocsi stb
56
« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 13:35:26 »
server.cfg -be másold be ezt a sort
\"plugins sscanf.dll\"
Ha már van ilyen sorod, akkor csak írd utánna, hogy \"sscanf.dll\" a szervered mappájában található egy \"plugins\" nevezetû mappa, abba pedig kell legyen egy \"sscanf.dll\" nevû file, és a pawno-include mappádban is kell egy \"sscanf2.inc\", ha ez mind megvan, akkor mûködnie kell
\"Lehet, hogy az ilyen sorok miatt van ez?\"
Nem ezt így kell használni
Ezaaaaz!!! Köszi! nem volt a server.cfg -be beleírva a plugins sscanf.dll Nagyon szépen köszönöm!!
57
« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 13:30:57 »
Sziasztok! Van egy /sveh parancsom, ami lementi egy fájlba az autókat, és betölti azokat szerverindításkor. Mikor újrainditoma s zervert, lehozok egy autót, és beírom, hogy /sveh, akkor ami ugyanazona rendszámon volt autó lementve, azt átírja erre, tehát a frissebbik lementésre. Hoyg lehetne emgcsinálni, hogy ellenõrizze, hogy van-e olyan autó már és ha van akkor egy új számot adjon neki? tehát 50es az ID, és lementené 50es IDvel, de mivel már van olyan, ezért 51essel menti le. De ha olyan is van, akkor 52el, és így tovább. Remélem értitek. Kód: new svehmentes[128]; public OnGameModeInit() { for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++) // Egy ciklus amivel végig megyünk az összes kocsin { format(svehmentes,sizeof(svehmentes),\"/Carss/%d.ini\",i); // Formázzuk a fájlt if(fexist(svehmentes)) // Ha létezik a file { new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle, model,color1,color2; // Létrehozzuk a megfelelõ változókat posx = dini_Float(svehmentes,\"PosX\"); // Lekérjük a fájlból az -X kordinátát posy = dini_Float(svehmentes,\"PosY\"); // -Y kordinátát posz = dini_Float(svehmentes,\"PosZ\"); // -Z kordinátát angle = dini_Float(svehmentes,\"Angle\"); // -Forgásirányát model = dini_Int(svehmentes,\"Model\"); // -a model id-jét color1 = dini_Int(svehmentes,\"Color1\"); color2 = dini_Int(svehmentes,\"Color2\"); CreateVehicle(model,posx,posy,posz,angle,color1,color2,-1); // Létrehozzuk a kocsit ... } } CMD:sveh(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1) { if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == 1) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Ha jármûben van a játékos { new color1, color2; new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); // Lekérjük hogy a játékos melyik id-jû kocsiban van new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle, model; // Létrehozzul a változókat model = GetVehicleModel(vehid); GetVehiclePos(vehid,posx,posy,posz); // Lekérjük a kocsi kordinátáját GetVehicleZAngle(vehid,angle); // Lekérjük a kocsi forgásirányát GetVehicleColor(vehid,color1,color2); format(svehmentes,sizeof(svehmentes),\"/Cars1/%d.ini\",vehid); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen if(!fexist(svehmentes)) // Ha létezik a file { dini_Create(svehmentes); // Létrehozzuk a fájlt dini_FloatSet(svehmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"Angle\",angle); // -Forgásirányát dini_IntSet(svehmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét dini_IntSet(svehmentes,\"Color1\",color1); dini_IntSet(svehmentes,\"Color2\",color2); SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Játmû lementve!\"); } else // Ha nem létezik a file { dini_FloatSet(svehmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"Angle\",angle); // -Forgásirányát dini_IntSet(svehmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét dini_IntSet(svehmentes,\"Color1\",color1); dini_IntSet(svehmentes,\"Color2\",color2); } } else // Ha nincs jármûben a játékos { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy jármûben!\"); } } else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\"); return 1; } ((nem tudom pawn kódot beírni emrt nincs ott az ikonja, bocsi))[mod]Javítottam a taget tagre![/mod]
58
« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 13:25:39 »
Van pár kódom, hogy kivettem Objectet. Hogy tudnám ezt beírni SAMP-ba, hogy ott kivegye? <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (lasdkrtgrp2) (1)\" radius=\"13.891983\" interior=\"0\" model=\"3574\" lodModel=\"3744\" posX=\"2771.0703\" posY=\"-2520.5469\" posZ=\"15.21875\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject> <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (lasdkrtgrp2) (2)\" radius=\"13.891983\" interior=\"0\" model=\"3574\" lodModel=\"3744\" posX=\"2774.7969\" posY=\"-2534.9531\" posZ=\"15.21875\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject> <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (DockBarr1_LA) (1)\" radius=\"7.2507143\" interior=\"0\" model=\"3578\" lodModel=\"0\" posX=\"2747.0078\" posY=\"-2480.2422\" posZ=\"13.17188\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject> <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (rdwarhus2) (1)\" radius=\"19.939154\" interior=\"0\" model=\"3623\" lodModel=\"3709\" posX=\"2660.4766\" posY=\"-2429.2969\" posZ=\"17.07031\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject> <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (rdwarhus2) (2)\" radius=\"19.939154\" interior=\"0\" model=\"3623\" lodModel=\"3709\" posX=\"2639.5469\" posY=\"-2429.2969\" posZ=\"17.07031\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject> <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (rdwarhus2) (3)\" radius=\"19.939154\" interior=\"0\" model=\"3623\" lodModel=\"3709\" posX=\"2618.8594\" posY=\"-2429.2969\" posZ=\"17.07031\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject> <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (telgrphpoleall) (1)\" radius=\"11.724485\" interior=\"0\" model=\"1307\" lodModel=\"0\" posX=\"2649.8984\" posY=\"-2419.6875\" posZ=\"12.28906\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject> <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (telgrphpoleall) (2)\" radius=\"11.724485\" interior=\"0\" model=\"1307\" lodModel=\"0\" posX=\"2629.2109\" posY=\"-2419.6875\" posZ=\"12.28906\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject> <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (lasdkrtgrp2) (3)\" radius=\"13.891983\" interior=\"0\" model=\"3574\" lodModel=\"3744\" posX=\"2774.7969\" posY=\"-2386.8516\" posZ=\"15.21875\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject> <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (lasdkrtgrp2) (4)\" radius=\"13.891983\" interior=\"0\" model=\"3574\" lodModel=\"3744\" posX=\"2771.0703\" posY=\"-2372.4453\" posZ=\"15.21875\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject> <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (lasdkrtgrp2) (5)\" radius=\"13.891983\" interior=\"0\" model=\"3574\" lodModel=\"3744\" posX=\"2789.2109\" posY=\"-2377.625\" posZ=\"15.21875\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject> <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (redockrane_LAS) (1)\" radius=\"23.27807\" interior=\"0\" model=\"3620\" lodModel=\"3746\" posX=\"2814.2656\" posY=\"-2356.5703\" posZ=\"25.51563\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject> <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (dckwrkhut) (1)\" radius=\"8.8088837\" interior=\"0\" model=\"3626\" lodModel=\"3770\" posX=\"2795.8281\" posY=\"-2394.2422\" posZ=\"14.17188\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject> Valami konverter erre?
59
« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 13:23:02 »
@.RäNÐoM.: A tied azért rossz megoldás, mivel te ennél a for ciklusnál:
if(IsPlayerConnected(i)) continue; azokat a játékosoknak a nevét tûnteted el aki offline! Helyesen .RäNÐoM. verziójába:
CMD:nev(playerid) { for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; //Ez arra jó, hogy megállítja a ciklust, hogyha az összes Offline játékoson végigment.. ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid, i, true); //Egy ciklus végigmegy az összes Online játékoson és beállítja a parancs beírójának, hogy láthassa a nevüket. } return 1; }
Nem mûködik. Az elejére be kell írni hogy ShowNameTags? vagy ne? nemtudom mi lehet a baj
60
« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 11:30:47 »
Még mindig nem jó Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. augusztus 22. 11:33:09[/time] )
Loaded log file: \"server_log.txt\". ---------- SA-MP Dedicated Server ---------------------- v0.3z, (C)2005-2014 SA-MP Team [11:30:19] filterscripts = \"\" (string) [11:30:19] [11:30:19] Server Plugins [11:30:19] -------------- [11:30:19] Loaded 0 plugins. [11:30:20] [11:30:20] Filterscripts [11:30:20] --------------- [11:30:20] Loaded 0 filterscripts. [11:30:20] Script[gamemodes/KrisT-RPG.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\" [11:30:20] Number of vehicle models: 0 EZt írja.. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Augusztus 22. - 11:34:56 )
Lehet, hogy az ilyen sorok miatt van ez? if(sscanf(params... És ott sscanf van én meg sscanf2-t akarok használni?
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
|