Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KrisT

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
46
Segítségkérés / Bank parancs probléma
« Dátum: 2014. Augusztus 27. - 12:19:34 »
Sziasztok! Egy bank parancsot csináltam, és úgy akartam, hogy /bank [betesz/kivesz] [összeg]
De mikor beirom: /bank betesz X(egy összeget), akkor kiirja a használatát. Szerintem biztos az if(sscanf-nál rontottam el valamit, de nemtudom hogyan javitsam, mert ilyet még nem csináltam. Leirnátok helyesen a parancsot kérlek, és elmondanátok, mi volt vele a baj?
 

CMD:bank(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1)
{
        new penzmennyiseg;
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,1462.2986,-1010.1807,26.8438))
    {
        if(!strcmp(params, \"betesz\", true))
        {
            if(sscanf(params,\"i\",penzmennyiseg)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Használata: /bank betesz [összeg]\");
      {
          if(JatekosInfo[playerid][Penz] >> 0)
          {
              new uzenet[128];
            JatekosInfo[playerid][Penz] -= penzmennyiseg;
            JatekosInfo[playerid][bank] += penzmennyiseg;
              TextDrawShowForPlayer(playerid,infovonal[playerid]);
              format(uzenet,sizeof(uzenet),\"Sikeresen betettél a bankba %d Forintot!\",penzmennyiseg);
              MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"uzenet\");
            new szoveg[128];
            format(szoveg,sizeof(szoveg),\"Bank: %d | Szint: %d | Adminszint: %d\",JatekosInfo[playerid][bank],JatekosInfo[playerid][szint], JatekosInfo[playerid] [AdminSzint]);
            TextDrawSetString(infovonal[playerid],szoveg);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
         }
         else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Mégis, mit szeretnél betenni a bankba? o.O\");
      }
    }
    else if(!strcmp(params, \"kivesz\", true))
    {
            if(sscanf(params,\"i\",penzmennyiseg)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Használata: /bank kivesz [összeg]\");
      {
          if(JatekosInfo[playerid][bank] >> 0)
          {
              new uzenet[128];
            JatekosInfo[playerid][Penz] += penzmennyiseg;
            JatekosInfo[playerid][bank] -= penzmennyiseg;
              TextDrawShowForPlayer(playerid,infovonal[playerid]);
              format(uzenet,sizeof(uzenet),\"Sikeresen kivettél a bankból %d Forintot!\",penzmennyiseg);
              MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"uzenet\");
            new szoveg[128];
            format(szoveg,sizeof(szoveg),\"Bank: %d | Szint: %d | Adminszint: %d\",JatekosInfo[playerid][bank],JatekosInfo[playerid][szint], JatekosInfo[playerid] [AdminSzint]);
            TextDrawSetString(infovonal[playerid],szoveg);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
         }
         else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Mégis, mit szeretnél kivenni a bankból? o.O\");
      }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"/bank [betesz/kivesz] [összeg]\");
}
else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy a Bank bejárata elõtt!\");
}
else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}

 
[mod]Javítottam helyetted a nem létezõ

taget

tagre![/mod]

47
Segítségkérés / bool mentése játékosnak?
« Dátum: 2014. Augusztus 26. - 13:50:57 »
Már sikerült! Köszönöm!

48
Segítségkérés / bool mentése játékosnak?
« Dátum: 2014. Augusztus 25. - 13:40:25 »
DINI-t használok

49
Segítségkérés / bool mentése játékosnak?
« Dátum: 2014. Augusztus 24. - 23:24:10 »
SZiasztok!
Ha létrehozok egy
 
new bool: Tulaj[MAX_PLAYERS];

 
Azt hogy mentsek le egy játékosnak, és pontosabban hogy is alkalmazzam, mondjuk egy olyan parancsba, hogy.. egy egyszerüt.. h a felépítését lássam, mondjuk.
Ebbe hogy írjuk bele, hogy  csak a \"bool\" Tulaj használhassa(if)
És hogyan tudok lementeni egy bool értéket, ha valakinek adok tulajt, és mentse le?
 

CMD:jetpack(playerid,params[])
{
    if()
    {
SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USEJETPACK);
}
else MSG(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy tulaj!\");
return 1;
}

50
Segítségkérés / /sveh parancs
« Dátum: 2014. Augusztus 24. - 00:18:26 »
Parancsot valaki leirná? Sajnos magamtol nem tudom még leirni a parancsot.

51
Segítségkérés / Filterscript betöltése
« Dátum: 2014. Augusztus 23. - 19:53:31 »
Köszönöm, sikerült!

52
Segítségkérés / Filterscript betöltése
« Dátum: 2014. Augusztus 23. - 15:30:28 »
A filterscript.
 

#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"MAPok Betöltve\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 785, -2823.9219, -1564.2734, 139.1250, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 785, -2856.3906, -1542.4922, 134.5391, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 785, -2867.5234, -1515.8359, 134.3047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 785, -2796.0625, -1582.7656, 139.1250, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 791, -2856.3906, -1542.4922, 134.5391, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 791, -2823.9219, -1564.2734, 139.1250, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18267, -2816.1797, -1524.2813, 139.7656, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18230, -2811.0313, -1523.9141, 140.1250, 0.25);
CreateObject(4079, -2814.48975, -1532.98535, 151.60170,   0.00000, 0.00000, 40.00000);
CreateObject(8483, -2808.47998, -1533.62207, 154.00040,   -1.00000, 0.00000, -1.00000);
CreateObject(7073, -2814.45313, -1520.22961, 166.47070,   0.00000, 0.00000, -55.00000);
CreateObject(6865, -9940.13086, -2955.40601, -4.53410,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3524, -2790.74048, -1535.85547, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 76.00000);
CreateObject(3524, -2788.78931, -1529.46960, 140.06000,   0.00000, 0.00000, 76.00000);
CreateObject(14608, -2803.97827, -1549.50513, 149.91110,   0.00000, 0.00000, 236.00000);
CreateObject(14608, -2801.15845, -1522.51025, 149.91110,   0.00000, 0.00000, 200.00000);
CreateObject(3524, -2784.10913, -1538.55640, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 62.00000);
CreateObject(3524, -2781.68359, -1532.94299, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 53.00000);
CreateObject(3524, -2778.74780, -1542.17114, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 33.00000);
CreateObject(3524, -2775.26294, -1538.11914, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 25.00000);
CreateObject(3524, -2774.52612, -1548.41333, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 33.00000);
CreateObject(3524, -2770.31689, -1545.45093, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 25.00000);
CreateObject(3524, -2771.03906, -1555.35217, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 33.00000);
CreateObject(3524, -2766.33154, -1551.07019, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 47.00000);
CreateObject(3528, -2804.04761, -1512.89966, 153.13300,   0.00000, 0.00000, -55.00000);
CreateObject(3528, -2806.53833, -1554.44299, 153.80370,   0.00000, 0.00000, 25.00000);
CreateObject(3471, -2789.98462, -1537.92749, 139.71750,   0.00000, 0.00000, -18.00000);
CreateObject(3471, -2787.54980, -1528.98792, 139.45270,   0.00000, 0.00000, -18.00000);
CreateObject(13667, -2804.72217, -1561.27881, 159.08160,   0.00000, 0.00000, 11.00000);
CreateObject(13667, -2799.24609, -1506.46777, 159.59750,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(7392, -2818.07959, -1544.82141, 157.51770,   0.00000, 0.00000, 4.00000);
CreateObject(3033, -2815.72339, -1569.73682, 142.34500,   -0.06000, -0.22000, -5.30000);
CreateObject(3033, -2814.61914, -1569.92847, 142.26160,   0.00000, 0.00000, -7.02000);
CreateObject(791, -2853.95239, -1558.57349, 134.30470,   0.00000, 0.00000, 265.00000);
CreateObject(3525, -2799.72192, -1543.76831, 145.26320,   0.00000, 0.00000, 80.00000);
CreateObject(3525, -2799.25830, -1535.62610, 145.26320,   0.00000, 0.00000, 80.00000);
CreateObject(3461, -2772.64819, -1551.73804, 141.12154,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2768.00073, -1548.40601, 141.12880,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2776.00146, -1544.55286, 140.28400,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2772.47803, -1541.24146, 140.28400,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2781.87476, -1540.10364, 140.28400,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2778.72461, -1534.98279, 140.28400,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2785.20630, -1531.11414, 139.86060,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2787.78320, -1536.26001, 139.86060,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2791.10840, -1528.82568, 140.56059,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2792.43311, -1534.61829, 139.86060,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3709, 2660.4766, -2429.2969, 17.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3709, 2639.5469, -2429.2969, 17.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3709, 2618.8594, -2429.2969, 17.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2771.0703, -2372.4453, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2789.2109, -2377.6250, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2774.7969, -2386.8516, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2771.0703, -2520.5469, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2774.7969, -2534.9531, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3746, 2814.2656, -2356.5703, 25.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3746, 2814.2656, -2521.4922, 25.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3623, 2618.8594, -2429.2969, 17.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1315, 2672.5938, -2506.8594, 15.8125, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1315, 2680.8594, -2493.0781, 15.8125, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1306, 2742.2656, -2481.5156, 19.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 5326, 2661.5156, -2465.1406, 20.1094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1306, 2669.9063, -2447.2891, 19.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3623, 2639.5469, -2429.2969, 17.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3623, 2660.4766, -2429.2969, 17.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1307, 2629.2109, -2419.6875, 12.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1307, 2649.8984, -2419.6875, 12.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1315, 2686.7578, -2416.6250, 15.8125, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1315, 2672.5938, -2408.2500, 15.8125, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1306, 2742.2656, -2416.5234, 19.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2774.7969, -2534.9531, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2771.0703, -2520.5469, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2501.8359, 14.6953, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2486.9609, 14.6563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3578, 2747.0078, -2480.2422, 13.1719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2463.8203, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2448.4766, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2425.3516, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2774.7969, -2386.8516, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2771.0703, -2372.4453, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2410.2109, 14.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2789.2109, -2377.6250, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1278, 2802.4297, -2556.5234, 26.7031, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2501.8359, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2797.5156, -2486.8281, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2486.9609, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2463.8203, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2797.5156, -2448.3438, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2448.4766, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2425.3516, 14.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2410.2109, 14.6563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2797.5156, -2410.0781, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3620, 2814.2656, -2521.4922, 25.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3620, 2814.2656, -2356.5703, 25.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 857.3750, -1381.1641, 13.0469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1365, 861.9844, -1380.4609, 13.6250, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1415, 732.8516, -1332.8984, 12.6875, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1439, 732.7266, -1341.7734, 12.6328, 0.25);//ide rakod az objeckteket
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
#endif

 
Az OnPlayerConnect-nél
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
printf(\"%s belépett a szerverre!\",nev);
new uzenet[256];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(uzenet,sizeof(uzenet),\"Üdv a KrisT-RPG szerveren, kedves %s! Jó játékot kívánunk!\",nev);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN, uzenet);
infovonal[playerid] = TextDrawCreate(0.0,427.0, \"x\");
TextDrawUseBox(infovonal[playerid], 1);
TextDrawColor(infovonal[playerid],-1);
TextDrawBoxColor(infovonal[playerid], 0x000000AA);
TextDrawSetOutline(infovonal[playerid],1);
TextDrawBackgroundColor(infovonal[playerid], 0x000000FF);
TextDrawFont(infovonal[playerid], 2);
Nevek[playerid] = false;
Ft[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 77.000000, \"00000000 Ft\");
TextDrawBackgroundColor(Ft[playerid], 0x12900BBF);
TextDrawFont(Ft[playerid], 3);
TextDrawLetterSize(Ft[playerid], 0.539999, 2.299999);
TextDrawColor(Ft[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(Ft[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(Ft[playerid], 1);
Box[playerid] = TextDrawCreate( 497.000000, 78.000000, \"~n~\" );
TextDrawColor( Box[playerid], -1 );
TextDrawSetShadow( Box[playerid], 1 );
TextDrawFont( Box[playerid], 1 );
TextDrawSetOutline( Box[playerid], 0 );
TextDrawUseBox( Box[playerid], 1 );
TextDrawBoxColor( Box[playerid], 255 );
TextDrawTextSize( Box[playerid], 609.000000, 0.000000 );
TextDrawLetterSize( Box[playerid], 0.479999, 2.139999 );
    SendRconCommand(\"loadfs objektek\");
return 1;
}

 
server.cfg-be:
 
echo Executing Server Config...
lanmode 0
rcon_password vadkacsa
maxplayers 50
port 7777
hostname KrisT-RPG[készülõben]
gamemode0 KrisT-RPG
filterscripts Objektek
announce 0
query 1
chatlogging 0
weburl www.sa-mp.com
onfoot_rate 40
incar_rate 40
weapon_rate 40
stream_distance 300.0
stream_rate 1000
maxnpc 0
plugins sscanf.dll
logtimeformat [%H:%M:%S]

 
Így van beállítva, és nemjó
[mod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/mod]

53
Segítségkérés / Filterscript betöltése
« Dátum: 2014. Augusztus 23. - 14:50:17 »
Sziaszok! Hogy csináljam, hogyha a public OnPlayerConnect(playerid) -hez akarok betölteni egy filterscriptet?
Csináltam objekteket, és elmentettem filterscriptbe, és úgy szeretném, hogy a filterscript tartalmát írja public OnPlayerConnect(playerid)-ide

54
Segítségkérés / ShowNameTags - /anevek?[kezdõ]
« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 23:04:21 »
Eddig egyik parancs sem mukodott.

55
Segítségkérés / /sveh parancs
« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 23:02:24 »
Hát majd olyat akarok h frakcióra szabott jármû. Pl csak a frakcio tagjai ulhetnek bele.. meg csak adminkocsi stb

56
Segítségkérés / SSCANF2
« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 13:35:26 »
Idézetet írta: .RäNÐoM. date=1408706855\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50254\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
server.cfg -be másold be ezt a sort

\"plugins sscanf.dll\"


Ha már van ilyen sorod, akkor csak írd utánna, hogy \"sscanf.dll\" a szervered mappájában található egy \"plugins\" nevezetû mappa, abba pedig kell legyen egy \"sscanf.dll\" nevû file, és a pawno-include mappádban is kell egy \"sscanf2.inc\", ha ez mind megvan, akkor mûködnie kell :)


\"Lehet, hogy az ilyen sorok miatt van ez?\"


Nem ezt így kell használni :)

 
Ezaaaaz!!! Köszi! nem volt a server.cfg -be beleírva a plugins sscanf.dll
Nagyon szépen köszönöm!! :)

57
Segítségkérés / /sveh parancs
« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 13:30:57 »
Sziasztok! Van egy /sveh parancsom, ami lementi egy fájlba az autókat, és betölti azokat szerverindításkor. Mikor újrainditoma s zervert, lehozok egy autót, és beírom, hogy /sveh, akkor ami ugyanazona  rendszámon volt autó lementve, azt átírja erre, tehát a frissebbik lementésre. Hoyg lehetne emgcsinálni, hogy ellenõrizze, hogy van-e olyan autó már és ha van akkor egy új számot adjon neki? tehát 50es az ID, és lementené 50es IDvel, de mivel már van olyan, ezért 51essel menti le. De ha olyan is van, akkor 52el, és így tovább. Remélem értitek.
Kód:
 
new svehmentes[128];

 

public OnGameModeInit()
{
for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++) // Egy ciklus amivel végig megyünk az összes kocsin
{
        format(svehmentes,sizeof(svehmentes),\"/Carss/%d.ini\",i); // Formázzuk a fájlt
       if(fexist(svehmentes)) // Ha létezik a file
        {
      new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle, model,color1,color2; // Létrehozzuk a megfelelõ változókat
      posx = dini_Float(svehmentes,\"PosX\"); // Lekérjük a fájlból az -X kordinátát
      posy = dini_Float(svehmentes,\"PosY\"); // -Y kordinátát
      posz = dini_Float(svehmentes,\"PosZ\"); // -Z kordinátát
      angle = dini_Float(svehmentes,\"Angle\"); // -Forgásirányát
      model = dini_Int(svehmentes,\"Model\"); // -a model id-jét
      color1 = dini_Int(svehmentes,\"Color1\");
      color2 = dini_Int(svehmentes,\"Color2\");
      CreateVehicle(model,posx,posy,posz,angle,color1,color2,-1); // Létrehozzuk a kocsit
      ...
          }
}

 

CMD:sveh(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1)
{
    if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == 1)
    {
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Ha jármûben van a játékos
   {
       new color1, color2;
      new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); // Lekérjük hogy a játékos melyik id-jû kocsiban van
      new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle, model; // Létrehozzul a változókat
      model = GetVehicleModel(vehid);
      GetVehiclePos(vehid,posx,posy,posz); // Lekérjük a kocsi kordinátáját
      GetVehicleZAngle(vehid,angle); // Lekérjük a kocsi forgásirányát
      GetVehicleColor(vehid,color1,color2);
      format(svehmentes,sizeof(svehmentes),\"/Cars1/%d.ini\",vehid); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen
      if(!fexist(svehmentes)) // Ha létezik a file
      {
         dini_Create(svehmentes); // Létrehozzuk a fájlt
         dini_FloatSet(svehmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát
         dini_FloatSet(svehmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát
         dini_FloatSet(svehmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát
         dini_FloatSet(svehmentes,\"Angle\",angle); // -Forgásirányát
         dini_IntSet(svehmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét
         dini_IntSet(svehmentes,\"Color1\",color1);
         dini_IntSet(svehmentes,\"Color2\",color2);
         SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Játmû lementve!\");
      }
      else // Ha nem létezik a file
      {
         dini_FloatSet(svehmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát
         dini_FloatSet(svehmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát
         dini_FloatSet(svehmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát
         dini_FloatSet(svehmentes,\"Angle\",angle); // -Forgásirányát
         dini_IntSet(svehmentes,\"Model\",model);   // -A model id-jét
         dini_IntSet(svehmentes,\"Color1\",color1);
         dini_IntSet(svehmentes,\"Color2\",color2);
      }
   }
   else // Ha nincs jármûben a játékos
   {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy jármûben!\");
   }
}
else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\");
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}

 
((nem tudom pawn kódot beírni emrt nincs ott az ikonja, bocsi))
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]

58
Segítségkérés / Object kivétele(MTAból PAWN codera koncertálás?)
« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 13:25:39 »
Van pár kódom, hogy kivettem Objectet. Hogy tudnám ezt beírni SAMP-ba, hogy ott kivegye?
 
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (lasdkrtgrp2) (1)\" radius=\"13.891983\" interior=\"0\" model=\"3574\" lodModel=\"3744\" posX=\"2771.0703\" posY=\"-2520.5469\" posZ=\"15.21875\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (lasdkrtgrp2) (2)\" radius=\"13.891983\" interior=\"0\" model=\"3574\" lodModel=\"3744\" posX=\"2774.7969\" posY=\"-2534.9531\" posZ=\"15.21875\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (DockBarr1_LA) (1)\" radius=\"7.2507143\" interior=\"0\" model=\"3578\" lodModel=\"0\" posX=\"2747.0078\" posY=\"-2480.2422\" posZ=\"13.17188\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (rdwarhus2) (1)\" radius=\"19.939154\" interior=\"0\" model=\"3623\" lodModel=\"3709\" posX=\"2660.4766\" posY=\"-2429.2969\" posZ=\"17.07031\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (rdwarhus2) (2)\" radius=\"19.939154\" interior=\"0\" model=\"3623\" lodModel=\"3709\" posX=\"2639.5469\" posY=\"-2429.2969\" posZ=\"17.07031\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (rdwarhus2) (3)\" radius=\"19.939154\" interior=\"0\" model=\"3623\" lodModel=\"3709\" posX=\"2618.8594\" posY=\"-2429.2969\" posZ=\"17.07031\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (telgrphpoleall) (1)\" radius=\"11.724485\" interior=\"0\" model=\"1307\" lodModel=\"0\" posX=\"2649.8984\" posY=\"-2419.6875\" posZ=\"12.28906\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (telgrphpoleall) (2)\" radius=\"11.724485\" interior=\"0\" model=\"1307\" lodModel=\"0\" posX=\"2629.2109\" posY=\"-2419.6875\" posZ=\"12.28906\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (lasdkrtgrp2) (3)\" radius=\"13.891983\" interior=\"0\" model=\"3574\" lodModel=\"3744\" posX=\"2774.7969\" posY=\"-2386.8516\" posZ=\"15.21875\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (lasdkrtgrp2) (4)\" radius=\"13.891983\" interior=\"0\" model=\"3574\" lodModel=\"3744\" posX=\"2771.0703\" posY=\"-2372.4453\" posZ=\"15.21875\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (lasdkrtgrp2) (5)\" radius=\"13.891983\" interior=\"0\" model=\"3574\" lodModel=\"3744\" posX=\"2789.2109\" posY=\"-2377.625\" posZ=\"15.21875\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (redockrane_LAS) (1)\" radius=\"23.27807\" interior=\"0\" model=\"3620\" lodModel=\"3746\" posX=\"2814.2656\" posY=\"-2356.5703\" posZ=\"25.51563\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (dckwrkhut) (1)\" radius=\"8.8088837\" interior=\"0\" model=\"3626\" lodModel=\"3770\" posX=\"2795.8281\" posY=\"-2394.2422\" posZ=\"14.17188\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>

 
Valami konverter erre?

59
Segítségkérés / ShowNameTags - /anevek?[kezdõ]
« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 13:23:02 »
Idézetet írta: Flash date=1408687994\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50248\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
@.RäNÐoM.: A tied azért rossz megoldás, mivel te ennél a for ciklusnál:
 
if(IsPlayerConnected(i)) continue;

 
azokat a játékosoknak a nevét tûnteted el aki offline!
Helyesen .RäNÐoM. verziójába:
 
CMD:nev(playerid)
{
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue; //Ez arra jó, hogy megállítja a ciklust, hogyha az összes Offline játékoson végigment..
ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid, i, true); //Egy ciklus végigmegy az összes Online játékoson és beállítja a parancs beírójának, hogy láthassa a nevüket.
}
return 1;
}

 

Nem mûködik. Az elejére be kell írni hogy ShowNameTags? vagy ne? nemtudom mi lehet a baj

60
Segítségkérés / SSCANF2
« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 11:30:47 »
Még mindig nem jó :(

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. augusztus 22. 11:33:09[/time] )

Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3z, (C)2005-2014 SA-MP Team
[11:30:19] filterscripts = \"\"  (string)
[11:30:19]
[11:30:19] Server Plugins
[11:30:19] --------------
[11:30:19]  Loaded 0 plugins.
[11:30:20]
[11:30:20] Filterscripts
[11:30:20] ---------------
[11:30:20]   Loaded 0 filterscripts.
[11:30:20] Script[gamemodes/KrisT-RPG.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[11:30:20] Number of vehicle models: 0

 
EZt írja..

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Augusztus 22. - 11:34:56 )

Lehet, hogy az ilyen sorok miatt van ez?
if(sscanf(params...
És ott sscanf van én meg sscanf2-t akarok használni?

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal