Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - huhboy

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 60
46
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. augusztus 13. - 22:16:52 »
Idézetet írta: Sanyko date=1439496850\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


akkor most frissítsd az include-jaidat, mert a kódban nincs hiba....
 
Csak azokat amik ott vannak leírva?
 
[/quote]
maga az a_samp frissítése kevés. az includeol több inc-et.
szépen leszeded a www.sa-mp.com-ról a server mappát, és a benne lévő includeokat rakod be a pawno mappádba.
 

 

Valószínűleg rosszul jártál el inc berakásakor.. vond vissza azokat a dolgokat amelyek után kifagyott a pawno
 
[/quote]
Hogy vonnyam vissza? hm..?
 
[/quote]
Ctrl+z..
egyébként ez legtöbbször akkor van, ha nincs lezárva egy sor. ha még nem hosszú a kód, akkor kiírja errornak, de h amár pár ezres méretű, onnantól már nem kompilálja le...

47
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. augusztus 13. - 22:09:39 »
akkor most frissítsd az include-jaidat, mert a kódban nincs hiba....

48
Segítségkérés / Parancs használata egy bizonyos helyen
« Dátum: 2015. augusztus 13. - 22:06:05 »
Idézetet írta: shadee date=1439496212\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57016\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, távolság, X, Y, Z))

 

írta, hogy interior....
ezt oda, ahol le akarod ellenőrizni, hogy az adott interiorban van-e...
 

new int[MAX_PLAYERS];//ha nem akarod, nem muszáj id-re kötni. szerintem nem fogják többen beírni egyszerre a parancsod.
int[playerid] = GetPlayerInterior(playerid);
if(int[playerid] == X)//X helyére az interiorodat.
{
//ami történjen ha benne van az interiorban...
}else return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a megfelelő interiorban!\");

49
Segítségkérés / Fegyver törlése.
« Dátum: 2015. augusztus 13. - 22:00:44 »

50
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. augusztus 13. - 21:58:01 »
a 20-as sorból hiányzik egy pontos vessző (;). értelmezd amit ír. 
a SetTimer még mindig include hiba lesz, vagy előtte sincs valami lezárva.....
és ha nem éinkelnéd tele a chatet, hanem várnál türelmesen, mint más, lehet, hogy hamarabb segítünk.

51
Segítségkérés / sa-mp indulás :7777 szerverre.
« Dátum: 2015. augusztus 13. - 14:14:56 »
már tökmindegy, visszaraktam a win7-et, amíg nem lesz hibátlan a win10.
csak elfelejtettem zárni, de most már zárok...

52
Segítségkérés / FTP MAp betöltés hiba
« Dátum: 2015. augusztus 13. - 13:28:01 »
felraktad ftp-re?
a jó mappában van?
ha streamert használsz, felvan téve a streamer jó verziója?
server.cfg-ben streamer.so-ként szerepel?
server.cfg-be beírtad a filterscripts-be a map script nevét?

53
Kérdések, Segítség / Windows 10
« Dátum: 2015. augusztus 13. - 12:37:50 »
szerintem is, ha mindenképp akarja a 10-et, várja meg. én is leszedtem külön, és utána sikertelen frissítéstelepítések voltak már, meg egyéb apróság a win10 alatt. és lehet, hogy ez is befolyásolja. bár ki tudja...


mondjuk én azóta visszaraktam a 7-et. a samp nem ment....már kompatibilitási módban sem.  :(

54
Szkript kérések / Object lerakás egy kocsi környékére
« Dátum: 2015. augusztus 12. - 17:11:15 »
közben olvastam, hogy a samp nem tudja lekérdezni az attacholt object helyét, a létrehozás helyét jelzi csak. szóval másképp kell megoldani.

55
Szkript kérések / Object lerakás egy kocsi környékére
« Dátum: 2015. augusztus 12. - 14:59:55 »
nem, mert nem fogod tudni megállapítani, hogy hol a hátulja.
de eddig megvan. csak nem hozza létre az objectet a csatolt object helyén. hátha valaki hamarabb rájön, miért. :D
 

#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
CMD:parancs(playerid, params[])
{
    new aobjectid = CreateObject(915, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
    new Float:X, Float:Y, Float:Z;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid))
{
    new trailerid = GetVehicleTrailer(vehicleid);
    AttachObjectToVehicle(aobjectid, trailerid, 0.0, -6.0, -1.0, 0.0, 0.0, 0.0);
    GetObjectPos(aobjectid, X, Y, Z);
    CreateDynamicObject(1, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0);
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Object fent.\");
new string[256];
format(string, sizeof(string), \"%d\", trailerid);
SendClientMessage(playerid, -1, string);
}
return 1;
}

 
ha meg elkészül, csak ki kell cserélni a csatolt objectet 4524-re

56
Szkript kérések / Object lerakás egy kocsi környékére
« Dátum: 2015. augusztus 12. - 14:31:46 »
és ha csatolsz egy láthatatlan objectet a trailer végére, és annak a koordinátáira rakod le? :D
mindjárt megpróbálom ezt scriptben megvalósítani :D

57
Szkript kérések / skin alakító pl:izomzat
« Dátum: 2015. augusztus 12. - 12:36:33 »

58
Szkript kérések / skin alakító pl:izomzat
« Dátum: 2015. augusztus 12. - 12:03:42 »
ha nem lehetséges, hogy segítesz neki megírni?  :facepalm:
a samp-ban csak a fegyverskilleket lehet fejleszteni, mást nem...



!Adam attól, hogy mindenhez hozzászólsz, hogy segítenél, de semmit nem mutatsz a segítségből, még nem leszel becsültebb tag a fórumon...

59
Segítségkérés / Streamer plugin error
« Dátum: 2015. augusztus 12. - 10:04:02 »
Idézetet írta: twoclose. date=1439365662\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56983\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Küldtem privát üzenetet, megpróbálok segíteni, ha látom a mappád, többet tudok segíteni.
 
egyszerűbb lett volna neki feltölteni....
streamer:
http://www.solidfiles.com/d/ab3265246b/

60
Szkript kérések / Object lerakás egy kocsi környékére
« Dátum: 2015. augusztus 12. - 06:39:59 »
nem biztos, hogy jó, de ha lekérdezed a trailered id-jét, azt használhatod vehicleid-nek. vagyis.
 

//valahol a kódodban....
new objectid = CreateObject(...);
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid))
{
    new trailerid = GetVehicleTrailer(vehicleid);
    AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);
}

 
a koordinátákat meg  úgy alakítod, ahogy akarod.
csak figyelj oda, hogy az attachobjecteknél a koordináták változásának a mértéke minimális. egy autónál kb 3-4 egységnél nagyobb már lelóg a kocsiról.
https://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 60
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal