Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ryan_Adam

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18
46
RP/RPG kérések / Frakció ajtó nyitás/zárás jármûven!
« Dátum: 2014. július 15. - 22:40:01 »
Elõször.
 
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z))

 
Ez meg mi a franc?? :DD Csodálkozol ha errororos?
Másodszor. Majd rakd össze. Jó mellette és benne is, nekem hibátlan.
 
CMD:bezar(playerid, params[], vehicleid)
{
  new VehID = GetClosestCar(playerid);
  new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
  GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.5, vX, vY, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\");
if((VehID >= 8) && (VehID <= 23))
      {
      new ii;
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Kocsi bezárva!\");
             for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
                SetVehicleParamsForPlayer(VehID,ii,false,true);
}
else
{
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs kulcsod ehhez a jármûhöz!\");
}
      return 1;
   }
 
CMD:kinyit(playerid, params[], vehicleid)
{
  new VehID = GetClosestCar(playerid);
  new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
  GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.5, vX, vY, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\");
if((VehID >= 8) && (VehID <= 23))
      {
      new ii;
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Kocsi kinyitva!\");
             for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
                SetVehicleParamsForPlayer(VehID,ii,false,false);
}
else
{
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs kulcsod ehhez a jármûhöz!\");
}
      return 1;
   }

 
Ui: Bocs a sorokért, lusta vagyok sorba rakni õket  :confused:

47
Van pl. 70 frakció kocsid (egyben sima munka kocsi)
Aztán csináltál 200ig kocsikat? Üres kocsikat máshová a levegõbe.

48
Minden indításnál törölni fogja ha létrehozza.

49
Idézetet írta: Larceny date=1405440722\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49451\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Benzin passz   :D
Ezt tedd be a OnGameModeInit-alá és nem fog generálni (elvileg)
 
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"Vehicle/0.ini\");
fremove(string);

 

Ez megoldja a továbbiakban felmerülõ Random Ini file generálását?
 
[/quote]
Igen.

50
Benzin passz   :D
Ezt tedd be a OnGameModeInit-alá és nem fog generálni (elvileg)
 
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"Vehicle/0.ini\");
fremove(string);

51
RP/RPG kérések / Frakció ajtó nyitás/zárás jármûven!
« Dátum: 2014. július 15. - 17:57:19 »
A sok felesleges dolgot szedd ki, és tedd be ezt.
 
      new VehID = GetClosestCar(playerid);
new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.5, vX, vY, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\");
        if((VehID >= 1) && (VehID <= 7))

52
Segítségkérés / Editobject után lekérdezni az object koordinátát..
« Dátum: 2014. július 09. - 20:11:57 »
Õõõh, nem teljesen így értem.
A probléma.
Elkezdem editelni
 
CMD:Edit(playerid)
{
    EditObject(playerid, letraobj[playerid]);
    return 1;
}

 
Jó editeltem, rámentem a köcsög Save-ra.
Ott maradt az object, minden rendben.
De mikor fel akar venni a létrát, ugye
 
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, LETRAX, LETRAY, LETRAZ))

 
és ha oda megyek az objecthez, ahova lementettem, akkor azt írja nem vag a létra közelében.
De ahol létrehoztam ott jó.
Fejlesztettem az object ment parancsodat.
 
CMD:objectment(playerid)
{
GetObjectPos(letraobj[playerid], LETRAX, LETRAY, LETRAZ);
GetObjectRot(letraobj[playerid], LETRARotX, LETRARotY, LETRARotZ);
SetObjectPos(letraobj[playerid], LETRAX, LETRAY, LETRAZ);
SetObjectRot(letraobj[playerid], LETRARotX, LETRARotY, LETRARotZ);
    SendClientMessage(playerid, FEHER, \"Izéne, elvileg lementettem!\");
        return 1;
}

 
Hogy legyen ott az object ahol lementettem a save-al.
De mikor beírom, vissza kerül a helyére, ahol létrehoztam.
ÁÁ nem tudom jobban elmagyarázni  :-X

53
Segítségkérés / Editobject után lekérdezni az object koordinátát..
« Dátum: 2014. július 09. - 19:27:11 »
Ez egy kocsog létra  ;D
Amúgy az, hogy mikor lementettem az edit objectnél, akkor abban az új koordinátában legyen, ne a létrehozott koordinátában.

54
Segítségkérés / Fagyasztás-kiolvasztás
« Dátum: 2014. július 09. - 19:16:45 »
Ja tényleg  :-X I am not GENIUS  :confused:

55
Segítségkérés / Fagyasztás-kiolvasztás
« Dátum: 2014. július 09. - 19:12:12 »
CMD:unfreezeall(playerid, params[])
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}
return 1;
}

 
Így jó lesz (talán)  :D

56
Segítségkérés / Mászás animáció
« Dátum: 2014. július 09. - 18:44:19 »
Itt egy jó kis létra mászó FS.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=140514
Ebbõl kitudod szedni ami kell  ;)
Remélem segítettem.
Üdv. Ryan.

57
Segítségkérés / Editobject után lekérdezni az object koordinátát..
« Dátum: 2014. július 09. - 18:36:14 »
Üdv. Egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy amikor valahol létrehozok egy objectet
pl:
 
 GetPlayerPos(playerid, LETRAX, LETRAY, LETRAZ);
letraobj[playerid] = CreateObject(1437,LETRAX,LETRAY,LETRAZ-2,0.0,0.0,0,0.0);

 
Majd editelem, elviszem a létrehozott koordinátától vagy 20méterre.
 
EditObject(playerid, letraobj[playerid]);

 
Lementem. Jó, minden rendben.
De mikor fel akarom venni, az object a létrehozott koordinátánál marad. De végülis az object máshol van.
hiába kérem le az object koordinátáját. Nem lesz jó.
 
GetObjectPos(letraobj[playerid], LETRAX, LETRAY, LETRAZ);
GetPlayerPos(playerid, LETRAX, LETRAY, LETRAZ);

 
Ha nem értitek hogy mit is akartam kifejezni, írjátok le :D és bõvebben kifejtem.
Aki segít megy a +!
Elõre is köszi!
Hogy lehet SetObjectPos-olni, mikor már lementettem az objectet?

58
Segítségkérés / PPC:oo
« Dátum: 2014. július 09. - 18:22:23 »
Frissítsd a sscanfot, és talán nem fogja kiírni hogy nincs ilyen játékos.
Nálam ez volt a hiba.

59
Archívum / InvisyTownGaming~2014~WhaleHost.eu
« Dátum: 2014. június 21. - 16:49:38 »
Szép igényes kis szerver, megéri felmenni. De pár magas ház még mindig szúrja a szememet  :-X

60
RP/RPG kérések / Kocsi mentés/betöltés, Defensive..
« Dátum: 2014. május 24. - 21:11:40 »
Üdv. Már régen sampoztam, és régen is Fórumoztam. De most vissza tértem, új tervekkel. Nos, régebben volt egy szerverem, defensive módból. Majd bezártam mert nem mentette el és ha elmentette, akkor se töltötte be a kocsikat.
Most újra elõvettem a modot, de nem jó.
Akkoriban még nem volt erre megoldás, már van??
Aki segít megy a +!
Üdv Ryan.

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal