Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Live

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 34
46
Segítségkérés / Paintjob system nem jó :/
« Dátum: 2016. szeptember 14. - 14:17:26 »
Simán csak /pj 1 vagy /pj 2
Ha nem írsz be számot, vagy nullát adsz meg akkor leszedi a paintjobot.

47
Segítségkérés / Étel, ital rendszer
« Dátum: 2016. augusztus 24. - 23:59:01 »
Eléggé össze vissza van a kód, és a játékost sem tudja lekérni, illetve a sor elcsúszások miatt (space) jön elő sok-sok hiba (erre ajánlott a tabulátor használata)
 

local screenW, screenH = guiGetScreenSize()
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
showPlayerHudComponent(\"all\", false)
etela = 100
itala = 100
setTimer(function()
setElementData(localPlayer, \"etel\", etela-1)
setElementData(localPlayer, \"ital\", itala-1)
outputChatBox(\"Evettem a ételedbö / italodból\")
end, 300000, 0)
end)
addEventHandler(\"onClientRender\", root, function()
 --local hps = math.ceil(getElementHealth(localPlayer))
local ital = getElementData(localPlayer, \"ital\")
local etel = getElementData(localPlayer, \"etel\")
local hp = getElementHealth(localPlayer)
local armor = getPedArmor(localPlayer)
local money = getPlayerMoney(localPlayer)
local time = getRealTime()
local hours = time.hour
local minutes = time.minute
setTime(hours, minutes)
dxDrawText(money..\" FT\", screenW * 0.7297, screenH * 0.1009, screenW * 0.8609, screenH * 0.1259, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"pricedown\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 - 1, -4 - 1, 330 - 1, 28 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 + 1, -4 - 1, 330 + 1, 28 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 - 1, -4 + 1, 330 - 1, 28 + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 + 1, -4 + 1, 330 + 1, 28 + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0, -5, 330, 27, tocolor(43, 35, 171, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(hours..\":\"..minutes, screenW * 0.9052, screenH * 0.0231, screenW * 0.9370, screenH * 0.0491, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"pricedown\", \"right\", \"center\", false, false, false, false, false)
dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0231, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(73, 0, 0, 255), false)
dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0231, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(73, 0, 0, 255), false) -- hp alatti csík
dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0231,  3.28 * hp, screenH * 0.0130, tocolor(243, 0, 0, 255), false) -- hp
dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0417) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0546, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0417) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0417) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0546, screenW * 0.9000, screenH * 0.0546, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0546, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0417) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0417, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(15, 19, 65, 255), false)
dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0602) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0731, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0602) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0602) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0731, screenW * 0.9000, screenH * 0.0731, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0731, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0602) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0602, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(92, 52, 23, 255), false)
dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0417, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(52, 65, 208, 255), false)
dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0602, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(188, 106, 47, 255), false)
dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0787) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0917, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0787) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0787) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0917, screenW * 0.9000, screenH * 0.0917, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0917, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0787) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0787, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(8, 47, 8, 255), false)
dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0787, 3.28 * armor, screenH * 0.0130, tocolor(32, 188, 32, 255), false)
dxDrawImage(1372, 23, 29, 22, \"hpicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
dxDrawImage(1373, 44, 28, 21, \"italicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
dxDrawImage(1372, 65, 29, 16, \"kajaicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
dxDrawImage(1372, 85, 27, 14, \"pancelicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
end)

48
Segítségkérés / Dashboard "kattintás"
« Dátum: 2016. augusztus 01. - 13:56:47 »
Létrehozol egy változót ami kezeli az oldalakat, majd ha rákattintottál a megfelelő helyre (tabra) akkor megváltoztatod a változó értékét.
 

local currentPage = 1 -- kezdőlap
addEventHandler(\"onClientClick\", root, function(cursorX, cursorY)
-- ide jön a kattintásos rész, ha rákattint a megfelelő helyre
-- currentPage = 2;3;4 stb..
end)
addEventHandler(\"onClientRender\", root, function()
if currentPage == 1 then -- első oldal
-- tartalom
elseif currentPage == 2 then -- második oldal
-- tartalom
elseif currentPage == 3 then -- harmadik oldal
-- tartalom
end
-- és így tovább
end)

50
Segítségkérés / Kerékdőlés
« Dátum: 2016. július 23. - 11:16:34 »
setVehicleComponentVisible
createObject
setObjectScale
setElementCollisionsEnabled
attach
onClientRender

51
Segítségkérés / Blip exportálás más scriptből egy radarba
« Dátum: 2016. június 26. - 10:20:51 »

local haz = createBlip(X, Y, Z)
setElementData(haz, \"Blip->Icon\", \"32\")
setElementData(haz, \"Blip->AlwaysVisibleOnBorder\", true)
setBlipOrdering(haz, 2000)

54
Archívum / Ismeretlen hiba!
« Dátum: 2016. február 17. - 21:42:00 »
Kevés a videó memóriád. (Custom font, shader illetve renderTargetek nem fognak működni megfelelően)
Konkrétan elfogyott a videó ramod.. amennyi volt azt felhasználta a rendszer.

55
Archívum / DX Pozíciók
« Dátum: 2016. február 09. - 20:45:15 »
Indulj ki a képernyő szélétől és akkor mindenhol ugyan ott lesz.

56
Archívum / Táblázatból minden
« Dátum: 2016. február 06. - 13:56:50 »

57
Archívum / dxDraw segítség
« Dátum: 2016. január 24. - 11:27:22 »
Gui editort nem ismerem, viszont én a képernyő szélétől szoktam kiindulni.
Vegyük példaként a jobb felső sarkot:
 

Client = {};
Client.Display = {};
Client.Display.Width, Client.Display.Height = guiGetScreenSize(); -- képernyő szélessége, magassága
Client.Panel = {};
Client.Panel.Width, Client.Panel.Height = 300, 150; -- panel (doboz) szélesség, magasság
Client.Panel.PosX = (Client.Display.Width - 20) - Client.Panel.Width; -- (képernyő szélességéből elveszünk 20 pixelt, hogy ne teljesen a szélén legyen) - majd kivonjuk az egészből a panel (doboz) szélességét
Client.Panel.PosY = 20; -- képernyő tetejétől lefele 20 pixellel eltoljuk
 
-- HASZNÁLAT: dxDrawRectangle(Client.Panel.PosX, Client.Panel.PosY, Client.Panel.Width, Client.Panel.Height, tocolor(0, 0, 0, 150));

 
Ezzel a megoldással minden képernyőn ugyan ott fog elhelyezkedni. (Ha a szélektől vagy középről indulsz ki.)

58
Archívum / Itemek
« Dátum: 2016. január 22. - 16:30:34 »
Megnézed, hogy létezik-e az \"item-system\" mappa, majd leellenőrized, hogy a szkriptben létezik-e a \"hasItem\" funkció, majd a meta.xml-ben megnézed, hogy exportálva van-e a \"hasItem\" funkció.

59
Archívum / Itemek
« Dátum: 2016. január 21. - 19:44:32 »
Nem tudja meghívni az \"item-system\" mappában lévő \"hasItem\" funkciót.

60
Archívum / Admin logó
« Dátum: 2016. január 16. - 21:15:32 »
getCameraMatrix
getElementPosition
getPedBonePosition
getDistanceBetweenPoints3D
isLineOfSightClear
getScreenFromWorldPosition
dxDrawImage

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal