Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Live

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 34
16
Segítségkérés / LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Dátum: 2017. Május 27. - 12:38:10 »
Én úgy 2-3 hónapja kitöröltem Jernejl Map Editorba külön-külön LS, SF és LV-t. Aztán az egyik oldalon átkonvertáltattam MTA removeWorldModel formátumba.
 
Ezért most megkönnyítem a dolgotokat:
 
https://www.solidfiles.com/v/jex4QgNY5pNrQ

17
Segítségkérés / Bilincs anim
« Dátum: 2017. Május 24. - 20:35:17 »
Fellner a gyászolás/sirató animot alkalmazta (mourn).
 
GRAVEYARD -> mrnM_loop

18
Segítségkérés / Repülőböl színes füst
« Dátum: 2017. Március 31. - 21:07:28 »
texnames-el megnézed a füst textúra nevét, majd texturereplace shaderrel kicseréled, hasonló működés alapján mint egy paintjob rendszer, tehát mindegyik gépre külön-külön tudsz színezni

19
Segítségkérés / 3dsound-nál repeatbe menjen a zene?
« Dátum: 2017. Március 28. - 21:10:18 »

element playSound3D ( string soundURL, float x, float y, float z, [ bool looped = false, bool throttled = true ] )

20
Segítségkérés / Egy kis segitség kéne
« Dátum: 2017. Március 18. - 17:18:22 »

local felrobbantAutok = 0
 
addEventHandler(\"onVehicleExplode\", getRootElement(),
function ()
   felrobbantAutok = felrobbantAutok + 1
       
   outputChatBox(\"Felrobbant autók száma: \" .. felrobbantAutok, getRootElement(), 255, 255, 255)
end
)

 
 

21
Segítségkérés / Tábla törlése hiba
« Dátum: 2017. Március 17. - 13:37:15 »
ipairs helyett használj pairs-t.

22
Segítségkérés / Font-awesome
« Dátum: 2017. Március 14. - 21:01:37 »
Nincs vele baj.
 
Hát mivel a fontot nem exportálod másik resourceből (ami akár lehetne a hiba oka is, mert ez a resource ha hamarabb elindul mint az a resource amiből szeretnéd a fontot exportálni (:resource:/files/font.ttf) akkor ezt a hibát kapod.) ezért csak a videó memóriára tudok gondolni.

23
Segítségkérés / Font-awesome
« Dátum: 2017. Március 14. - 20:50:38 »
A dx Font létrehozását bemásolnád ide légyszíves?

24
Segítségkérés / Font-awesome
« Dátum: 2017. Március 14. - 19:36:08 »
Jó lenne tudni, hogy mit ír a debug. (Bár a leírtak alapján betelik a videó memóriád és nem tudja létrehozni a fontot)

25
Segítségkérés / Jármű txd betöltése
« Dátum: 2017. Március 13. - 16:12:45 »
TXD Töltöd be elsőnek.  (Viszont van pár \"bugos\" kocsi aminek nem mindig tölti be a textúrát csak MTA resikor -> Elegy,Uranus,Sultan,Jester,Flash,Stratum)

27
Segítségkérés / Kurzor a vizen!
« Dátum: 2017. Március 05. - 14:03:04 »

addEventHandler(\"onClientClick\", root,
function(button, state, _, _, worldX, worldY, worldZ)
   if button == \"left\" then
      if state == \"down\" then
         if worldX and worldY and worldZ then
            local playerX, playerY, playerZ = getElementPosition(localPlayer)
            local waterFound, waterX, waterY, waterZ = testLineAgainstWater(playerX, playerY, playerZ, worldX, worldY, worldZ)
            
            if waterFound then
               outputChatBox(\"Víz található a kiválasztott területen.\")
            else
               outputChatBox(\"Nincs víz a kiválasztott területen.\")
            end
         end
      end
   end
end
)

 
 

28
Segítségkérés / dxDrawText lekerekítése
« Dátum: 2017. Március 05. - 12:37:58 »
Erre való a dxCreateFont-nál az élsimítás.
 
dxCreateFont(\"Roboto.ttf\", 14, false, \"antialiased\")

29
Segítségkérés / H.U.D Ikonok
« Dátum: 2017. Március 03. - 19:06:29 »
FontAwesome + CEF (SeeMTA ezt a megoldást használja)
 
vagy
 
FontAwesome + Cheatsheet (http://fontawesome.io/cheatsheet/)

30
Segítségkérés / Kurzor a valóságos box-ban.
« Dátum: 2017. Február 25. - 23:37:57 »

local screenX, screenY = guiGetScreenSize()
function truck.handleRender ( rotatedX, rotatedY, vehZ, compX, compY, compZ )
local sx,sy = getScreenFromWorldPosition(compX,compY,compZ+0.2)
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)

if sx and sy then
   local distance2 = getDistanceBetweenPoints3D(x,y,z,compX,compY,compZ+0.2)
   local distance2 = distance2-(distance2/3)
   local progress = distance2/12.5
   local scale = interpolateBetween(0.7, 0, 0, 0, 0, 0, progress, \"OutQuad\")
   
   if isCursorShowing() then
      local relativeX, relativeY = getCursorPosition()
      local absoluteX, absoluteY = relativeX * screenX, relativeY * screenY
      
      local boxSize = 128 * scale
      local boxX, boxY = sx - (boxSize / 2), sy - (boxSize / 2)
      
      if absoluteX >= boxX and absoluteX <= boxX + boxSize and absoluteY >= boxY and absoluteY <= boxY + boxSize then
         -- mi történjen ha ráviszi a kurzort
      end
   end
   
   dxDrawRectangle(sx,sy,130*scale,120*scale,tocolor(0,0,0,195))
   dxDrawImage(sx,sy,128*scale,128*scale,\"files/open.png\",0,0,0,tocolor(124,197,118,175))
end
end

 
 

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal