Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ~DuMBasS

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16
46
SA-MP: Szerverfejlesztés / |GM| Intelex Role Play
« Dátum: 2013. június 29. - 15:04:03 »
Idézetet írta: RoLuX date=1372484314\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35777\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Hát.. ez a mód szerintem egy nulla ez a fajta edit.. Bugos melók Idétlen mappolások.. káosz az egész.. :facepalm:
~Ráadásul a fizetés rendszer úgy sz*r ahogy van full bug :) ~
 
Nincs bug mentes mod! sz*r a fizetés? Javítsd ki!  :D
 
[/quote]
Nem javítom mert van saját módom ;D
 

 

Hát.. ez a mód szerintem egy nulla ez a fajta edit.. Bugos melók Idétlen mappolások.. káosz az egész.. :facepalm:
~Ráadásul a fizetés rendszer úgy sz*r ahogy van full bug :) ~
 
[/quote]
1. A módban maximum apróbb bugok vannak, amiket észrevenni sem lehet
2. Szerintem meg se szólalj a HollyDay-el ami lassan féléve megy, és ugyanazon a szinten van...
3. Írj meg egy saját módot mint én (Nem nem erre gondolok), és majd összemérhetjük....
 
[/quote]
Hallod mirõl beszélsz ? 1munkát se lehet dolgozni mert full bughalmaz az egész.
Ha már a HoliDaynél tartunk lehet jobb edit mint a tieid összesítve tehát belehet k***olni.. Majd ha egy ilyet csinálsz vagy editelsz vagy jobbat. akkor majd szólj.
De nem is idegelem magam. egy senki szavára nemadok. -
Egyébként meg az a félév nem félév hanem egyév. És nem csak az én munkámat hurrogod le hanem Cannonnét is.

47
RP/RPG kérések / RPG mód kérés!
« Dátum: 2013. június 29. - 14:57:08 »

48
SA-MP: Szerverfejlesztés / |GM| Intelex Role Play
« Dátum: 2013. június 29. - 03:23:45 »
Hát.. ez a mód szerintem egy nulla ez a fajta edit.. Bugos melók Idétlen mappolások.. káosz az egész.. :facepalm:
~Ráadásul a fizetés rendszer úgy sz*r ahogy van full bug :) ~

49
Segítségkérés / Npc lecsatlakozik ..( RP szeró )
« Dátum: 2013. június 28. - 04:01:30 »
Sziasztok!
Minap készítettem a szeróra 1 npc-t felcsatlakozik meg minden jó is lenne csak az a baj hogy kidobja a rendszer avval az indokkal hogy:
 
Nem jelentkezett be spawnolás elõtt...

 
Ezt a problémát hogy lehetne esetleg kiküszöbölni ?
Válaszokat elõre is köszönöm!

50
Segítségkérés / /vesz parancs több féle módon
« Dátum: 2013. június 25. - 12:13:54 »
Sziasztok!
Szeretnék tõletek kérni egy kissebb segítséget!
a /vesz parancsot
 
CMD:vesz(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, -23.2830,-55.2330,1003.5469) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, -29.0545,-185.1299,1003.5469))
{
ShowPlayerDialog(playerid, 6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Vásárlás\", \"Cigaretta  2000 Ft\\nÖngyújtó 150 Ft\\nSzendvics 500 Ft\\nÜdítõ 500 Ft\\nGPS 10000 Ft\\nAdóvevõ 5000 Ft\\nMaszk 1000 Ft\", \"Megvesz\", \"Mégsem\");
       if(Tutorial[ playerid ] == 1)
{
Tutorial[ playerid ] ++;
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Rendben. Szükséged lesz telefonra is! ( A telefon üzletet bejelöltük a térképeden. )\");
SetPlayerCheckpoint(playerid, -208.1521,2713.0920,62.9794, 3.0);
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a boltban!\");
}
return 1;
}

 
Úgy akarnám átalakítani hogy lehessen venni KP val meg Bankkártyával ( pBankMoney )
Elõre is köszönöm a segítséget!

51
RP/RPG kérések / Las Payadas RPG
« Dátum: 2013. június 24. - 21:21:01 »
Nekem ez van meg. Hátha jó :)
[gmod]Link eltávolítva.[/gmod]

52
Segítségkérés / Parancs használat engedélyel
« Dátum: 2013. június 24. - 20:25:26 »
Sziasztok!
Olyat szeretnék csinálni hogy az egyik parancs engedélyezze a másikat.
Pl ha beírom hogy /engedf akkor engedélyezi a rendõröknek a /felszereles parancsot
és a /engedf parancsot csak a leader tudja használni a /felszereles parancsot a rendõr meg a leader is de csak ha engedélye van rá.
( Defensive módról van szó )
 ( pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR )
Elõre is köszönöm :)!

53
Segítségkérés / CP Fagyasztás ( Munka )
« Dátum: 2013. június 24. - 20:22:14 »
Köszi :)

54
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:CP Fagyasztás ( Munka )
« Dátum: 2013. június 23. - 23:24:18 »
Már oké megcsináltam. De most az a gáz hogyha elkezdem a melót és odaállok akkor nem csinál semmit az mitõl van ? :S

55
Segítségkérés / CP Fagyasztás ( Munka )
« Dátum: 2013. június 23. - 20:40:05 »
Sziasztok!
Újabb kérdéssel fordulok hozzátok!
Azt szeretném megtudni hogy mi módon lehet olyat csinálni hogyha pl elkezdek egy munkát ( CP-s ) akkor ne csak annyi legyen h cpbõl cpbe megyek.
Hanem például ha beérek 1 cpbe akkor ott lefagyasszon egy kis idõre mittomén 30Másodpercre és bedobjon egy animációt ( pl bombaanim )
Ennyit szerenék kérni! Köszönöm elõre is!

56
SA-MP: Szerverfejlesztés / EQ Melett egy kis fatelep
« Dátum: 2013. június 20. - 17:05:22 »
Köszönöm.
Igen az nem a legjobb ott de nemtaláltam más objectet amire tehttem mert ott a földrész egyenletlen és bebuggolt volna a földbe.

57
SA-MP: Szerverfejlesztés / EQ Melett egy kis fatelep
« Dátum: 2013. június 20. - 00:27:39 »
Sziasztok!
 
Mivel én már nemhasználom gondolom megosztom veletek.
Se nem nagy, se nem sok az egész, de gondolom valakinek csak hasznára vállik :)
Elkészítési idõ: kb 10-15perc volt (már nem most csináltam)
Készítette: DuMBasS~
Sorok száma: 89
+ a Törlés
Kód:
 
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -1452.0391, 2355.9141, 52.2969, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11625, -1430.5781, 2303.7578, 62.0625, 0.25);
//fatelep
    CreateDynamicObject(6300, -1491.26, 2350.35, 44.42,   0.00, 0.00, 280.00);
CreateDynamicObject(18259, -1493.02, 2326.61, 53.63,   0.00, 0.00, 275.58);
CreateDynamicObject(12808, -1516.25, 2363.99, 54.88,   0.00, 0.00, -171.00);
CreateDynamicObject(12808, -1516.33, 2358.64, 54.88,   0.00, 0.00, -171.00);
CreateDynamicObject(1413, -1452.89, 2354.23, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1452.01, 2349.10, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1451.12, 2343.99, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1452.55, 2337.07, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1453.78, 2359.39, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1456.29, 2373.74, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1450.39, 2340.12, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1457.68, 2336.18, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1462.83, 2335.31, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1467.95, 2334.44, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1473.08, 2333.47, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1478.23, 2332.62, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1481.72, 2332.03, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1483.80, 2328.99, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1482.91, 2323.86, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1485.09, 2320.77, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1490.24, 2319.83, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1495.34, 2318.91, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1500.50, 2317.97, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1505.64, 2317.05, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1510.58, 2316.15, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1515.76, 2315.25, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1520.92, 2314.38, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1524.17, 2316.52, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1525.08, 2321.72, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1525.93, 2326.93, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1526.78, 2332.00, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1527.68, 2337.17, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1528.61, 2342.24, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1529.52, 2347.38, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1530.47, 2352.54, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1531.41, 2357.62, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1532.36, 2362.71, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1533.23, 2367.84, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1533.89, 2370.87, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1531.74, 2373.73, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1526.60, 2374.65, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1521.47, 2375.51, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1516.32, 2376.41, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1511.21, 2377.28, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1506.10, 2378.18, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1500.88, 2379.08, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1495.75, 2379.92, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1492.75, 2377.79, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1491.98, 2372.71, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1489.00, 2370.53, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1484.80, 2371.24, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1482.57, 2374.31, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1483.00, 2376.83, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1480.80, 2379.74, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1475.80, 2380.57, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1472.90, 2381.04, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1469.88, 2378.91, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1469.36, 2376.49, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1459.30, 2375.63, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1463.86, 2374.85, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1466.45, 2374.37, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(3276, -1461.18, 2341.37, 53.35,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(3276, -1462.44, 2348.45, 53.35,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(3276, -1471.50, 2339.75, 53.35,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(3276, -1472.75, 2346.77, 53.35,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(3276, -1482.55, 2337.88, 53.35,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(3276, -1483.82, 2344.77, 53.35,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(684, -1524.79, 2328.17, 52.46,   0.00, 0.00, 11.00);
CreateDynamicObject(684, -1523.78, 2328.39, 52.47,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1523.01, 2328.55, 52.47,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1524.28, 2328.19, 52.83,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1523.42, 2328.43, 52.82,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1523.87, 2328.30, 53.21,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1511.71, 2329.57, 52.47,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1512.43, 2329.49, 52.47,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1513.18, 2329.45, 52.47,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1512.09, 2329.56, 53.05,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1512.88, 2329.45, 53.10,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1512.53, 2329.50, 53.42,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(19377, -1449.89, 2367.56, 51.35,   0.00, -80.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1516, -1487.80, 2331.23, 53.87,   0.00, 0.00, 9.00);
CreateDynamicObject(2309, -1489.30, 2331.05, 53.71,   0.00, 0.00, -82.00);
CreateDynamicObject(2894, -1487.92, 2331.24, 54.39,   0.00, 0.00, -82.00);
CreateDynamicObject(1224, -1486.55, 2323.58, 54.25,   0.00, 0.00, 9.00);
CreateDynamicObject(1224, -1486.75, 2324.92, 54.25,   0.00, 0.00, 9.00);
CreateDynamicObject(1224, -1487.89, 2323.45, 54.25,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(341, -1488.55, 2323.55, 55.07,   0.00, 30.00, 0.00);
CreateDynamicObject(341, -1486.90, 2324.48, 55.07,   0.00, 30.00, 90.00);

 
Képek:)
\"fatelep.png\"
\"fatelep1.png\"
Használjátok sok egészséggel :)

58
Segítségkérés / Defensive Bank bug
« Dátum: 2013. június 17. - 18:08:10 »
Sikerült :)

59
Segítségkérés / Villogó hiba. ( Szerelõ kocsinál )
« Dátum: 2013. június 09. - 15:42:29 »
Heló Haló Sziasztok.
Csináltam 1 villigós cuccot.
De az a problémája hogy mikor megnyomom a gombot nem szedi le minda2õt. Mert ha elindítom akkor megy mind2õ de a leszedésnél már szórakozik. Tudjátok mi lehet a gáz ? ( egyébként elsõnek ment, de nem tudom h mi lelte.. hmm)
 
if(PRESSED(KEY_ANALOG_UP))
{
    new model = GetVehicleModel(vehicleid);
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
    if(model == 525)
    {
       if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
       {
           if(Villogo[vehicleid] == 0)
           {
              Villogo[vehicleid] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0,80);
            AttachObjectToVehicle(Villogo[vehicleid], vehicleid, -0.599999, -0.500000, 1.499999, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Object: 19419 Szerelõ
                     Villogo[vehicleid] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0,80);
                     AttachObjectToVehicle(Villogo[vehicleid], vehicleid, 0.500000, -0.500000, 1.499999, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Object: 19419 Szerelõ
            SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Bekapcsoltad a villogót!\");
         }
         else
         {
             DestroyObject(Villogo[vehicleid]);
             Villogo[vehicleid] = 0;
             SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kikapcsoltad a villogót!\");
         }
      }
   }
}
}

 
Elõre is ty.
Sikerült :)

60
Idézetet írta: P3ti date=1359807512\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32261\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Felnéztem még én is. Szerintem a mód hihetetlenül hasonlít a DT-re és rengeteg rajta nonos player.
Engem oknélkül animba lõttek nehézfegyveres civilek, meg driftelgettek tuning Sultannal.
 
Kezdjük ott hogy se nehézfegyverrel se tudningolt sultannal nem lehettek. Mivel a szerveren csak Baseball Ütõ, Colt(kispisztoly) és Deagle van. Tuningolni meg csak Felnit és Hidraulikát lehet..
Am meg közel nem DT Hálistennek elég messze áll tõle.

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal