Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ~DuMBasS
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16
47
« Dátum: 2013. június 29. - 14:57:08 »
48
« Dátum: 2013. június 29. - 03:23:45 »
Hát.. ez a mód szerintem egy nulla ez a fajta edit.. Bugos melók Idétlen mappolások.. káosz az egész.. :facepalm: ~Ráadásul a fizetés rendszer úgy sz*r ahogy van full bug ~
49
« Dátum: 2013. június 28. - 04:01:30 »
Sziasztok! Minap készítettem a szeróra 1 npc-t felcsatlakozik meg minden jó is lenne csak az a baj hogy kidobja a rendszer avval az indokkal hogy: Nem jelentkezett be spawnolás elõtt... Ezt a problémát hogy lehetne esetleg kiküszöbölni ? Válaszokat elõre is köszönöm!
50
« Dátum: 2013. június 25. - 12:13:54 »
Sziasztok! Szeretnék tõletek kérni egy kissebb segítséget! a /vesz parancsot CMD:vesz(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, -23.2830,-55.2330,1003.5469) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, -29.0545,-185.1299,1003.5469)) { ShowPlayerDialog(playerid, 6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Vásárlás\", \"Cigaretta 2000 Ft\\nÖngyújtó 150 Ft\\nSzendvics 500 Ft\\nÜdítõ 500 Ft\\nGPS 10000 Ft\\nAdóvevõ 5000 Ft\\nMaszk 1000 Ft\", \"Megvesz\", \"Mégsem\"); if(Tutorial[ playerid ] == 1) { Tutorial[ playerid ] ++; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Rendben. Szükséged lesz telefonra is! ( A telefon üzletet bejelöltük a térképeden. )\"); SetPlayerCheckpoint(playerid, -208.1521,2713.0920,62.9794, 3.0); } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a boltban!\"); } return 1; } Úgy akarnám átalakítani hogy lehessen venni KP val meg Bankkártyával ( pBankMoney ) Elõre is köszönöm a segítséget!
51
« Dátum: 2013. június 24. - 21:21:01 »
Nekem ez van meg. Hátha jó [gmod]Link eltávolítva.[/gmod]
52
« Dátum: 2013. június 24. - 20:25:26 »
Sziasztok! Olyat szeretnék csinálni hogy az egyik parancs engedélyezze a másikat. Pl ha beírom hogy /engedf akkor engedélyezi a rendõröknek a /felszereles parancsot és a /engedf parancsot csak a leader tudja használni a /felszereles parancsot a rendõr meg a leader is de csak ha engedélye van rá. ( Defensive módról van szó ) ( pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR ) Elõre is köszönöm !
53
« Dátum: 2013. június 24. - 20:22:14 »
Köszi
54
« Dátum: 2013. június 23. - 23:24:18 »
Már oké megcsináltam. De most az a gáz hogyha elkezdem a melót és odaállok akkor nem csinál semmit az mitõl van ? :S
55
« Dátum: 2013. június 23. - 20:40:05 »
Sziasztok! Újabb kérdéssel fordulok hozzátok! Azt szeretném megtudni hogy mi módon lehet olyat csinálni hogyha pl elkezdek egy munkát ( CP-s ) akkor ne csak annyi legyen h cpbõl cpbe megyek. Hanem például ha beérek 1 cpbe akkor ott lefagyasszon egy kis idõre mittomén 30Másodpercre és bedobjon egy animációt ( pl bombaanim ) Ennyit szerenék kérni! Köszönöm elõre is!
56
« Dátum: 2013. június 20. - 17:05:22 »
Köszönöm. Igen az nem a legjobb ott de nemtaláltam más objectet amire tehttem mert ott a földrész egyenletlen és bebuggolt volna a földbe.
57
« Dátum: 2013. június 20. - 00:27:39 »
Sziasztok! Mivel én már nemhasználom gondolom megosztom veletek. Se nem nagy, se nem sok az egész, de gondolom valakinek csak hasznára vállik Elkészítési idõ: kb 10-15perc volt (már nem most csináltam) Készítette: DuMBasS~ Sorok száma: 89 + a Törlés Kód: RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -1452.0391, 2355.9141, 52.2969, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11625, -1430.5781, 2303.7578, 62.0625, 0.25); //fatelep CreateDynamicObject(6300, -1491.26, 2350.35, 44.42, 0.00, 0.00, 280.00); CreateDynamicObject(18259, -1493.02, 2326.61, 53.63, 0.00, 0.00, 275.58); CreateDynamicObject(12808, -1516.25, 2363.99, 54.88, 0.00, 0.00, -171.00); CreateDynamicObject(12808, -1516.33, 2358.64, 54.88, 0.00, 0.00, -171.00); CreateDynamicObject(1413, -1452.89, 2354.23, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1452.01, 2349.10, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1451.12, 2343.99, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1452.55, 2337.07, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1453.78, 2359.39, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1456.29, 2373.74, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1450.39, 2340.12, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1457.68, 2336.18, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1462.83, 2335.31, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1467.95, 2334.44, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1473.08, 2333.47, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1478.23, 2332.62, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1481.72, 2332.03, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1483.80, 2328.99, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1482.91, 2323.86, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1485.09, 2320.77, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1490.24, 2319.83, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1495.34, 2318.91, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1500.50, 2317.97, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1505.64, 2317.05, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1510.58, 2316.15, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1515.76, 2315.25, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1520.92, 2314.38, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1524.17, 2316.52, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1525.08, 2321.72, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1525.93, 2326.93, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1526.78, 2332.00, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1527.68, 2337.17, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1528.61, 2342.24, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1529.52, 2347.38, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1530.47, 2352.54, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1531.41, 2357.62, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1532.36, 2362.71, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1533.23, 2367.84, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1533.89, 2370.87, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1531.74, 2373.73, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1526.60, 2374.65, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1521.47, 2375.51, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1516.32, 2376.41, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1511.21, 2377.28, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1506.10, 2378.18, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1500.88, 2379.08, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1495.75, 2379.92, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1492.75, 2377.79, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1491.98, 2372.71, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1489.00, 2370.53, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1484.80, 2371.24, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1482.57, 2374.31, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1483.00, 2376.83, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1480.80, 2379.74, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1475.80, 2380.57, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1472.90, 2381.04, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1469.88, 2378.91, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1469.36, 2376.49, 53.52, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(1413, -1459.30, 2375.63, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1463.86, 2374.85, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(1413, -1466.45, 2374.37, 53.52, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(3276, -1461.18, 2341.37, 53.35, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(3276, -1462.44, 2348.45, 53.35, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(3276, -1471.50, 2339.75, 53.35, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(3276, -1472.75, 2346.77, 53.35, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(3276, -1482.55, 2337.88, 53.35, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(3276, -1483.82, 2344.77, 53.35, 0.00, 0.00, 99.90); CreateDynamicObject(684, -1524.79, 2328.17, 52.46, 0.00, 0.00, 11.00); CreateDynamicObject(684, -1523.78, 2328.39, 52.47, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(684, -1523.01, 2328.55, 52.47, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(684, -1524.28, 2328.19, 52.83, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(684, -1523.42, 2328.43, 52.82, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(684, -1523.87, 2328.30, 53.21, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(684, -1511.71, 2329.57, 52.47, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(684, -1512.43, 2329.49, 52.47, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(684, -1513.18, 2329.45, 52.47, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(684, -1512.09, 2329.56, 53.05, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(684, -1512.88, 2329.45, 53.10, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(684, -1512.53, 2329.50, 53.42, 0.00, 0.00, 10.00); CreateDynamicObject(19377, -1449.89, 2367.56, 51.35, 0.00, -80.00, 10.00); CreateDynamicObject(1516, -1487.80, 2331.23, 53.87, 0.00, 0.00, 9.00); CreateDynamicObject(2309, -1489.30, 2331.05, 53.71, 0.00, 0.00, -82.00); CreateDynamicObject(2894, -1487.92, 2331.24, 54.39, 0.00, 0.00, -82.00); CreateDynamicObject(1224, -1486.55, 2323.58, 54.25, 0.00, 0.00, 9.00); CreateDynamicObject(1224, -1486.75, 2324.92, 54.25, 0.00, 0.00, 9.00); CreateDynamicObject(1224, -1487.89, 2323.45, 54.25, 0.00, 0.00, 90.00); CreateDynamicObject(341, -1488.55, 2323.55, 55.07, 0.00, 30.00, 0.00); CreateDynamicObject(341, -1486.90, 2324.48, 55.07, 0.00, 30.00, 90.00); Képek:) Használjátok sok egészséggel
58
« Dátum: 2013. június 17. - 18:08:10 »
Sikerült
59
« Dátum: 2013. június 09. - 15:42:29 »
Heló Haló Sziasztok. Csináltam 1 villigós cuccot. De az a problémája hogy mikor megnyomom a gombot nem szedi le minda2õt. Mert ha elindítom akkor megy mind2õ de a leszedésnél már szórakozik. Tudjátok mi lehet a gáz ? ( egyébként elsõnek ment, de nem tudom h mi lelte.. hmm) if(PRESSED(KEY_ANALOG_UP)) { new model = GetVehicleModel(vehicleid); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(model == 525) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(Villogo[vehicleid] == 0) { Villogo[vehicleid] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0,80); AttachObjectToVehicle(Villogo[vehicleid], vehicleid, -0.599999, -0.500000, 1.499999, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Object: 19419 Szerelõ Villogo[vehicleid] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0,80); AttachObjectToVehicle(Villogo[vehicleid], vehicleid, 0.500000, -0.500000, 1.499999, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Object: 19419 Szerelõ SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Bekapcsoltad a villogót!\"); } else { DestroyObject(Villogo[vehicleid]); Villogo[vehicleid] = 0; SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kikapcsoltad a villogót!\"); } } } } } Elõre is ty. Sikerült
60
« Dátum: 2013. február 02. - 19:26:33 »
Felnéztem még én is. Szerintem a mód hihetetlenül hasonlít a DT-re és rengeteg rajta nonos player. Engem oknélkül animba lõttek nehézfegyveres civilek, meg driftelgettek tuning Sultannal.
Kezdjük ott hogy se nehézfegyverrel se tudningolt sultannal nem lehettek. Mivel a szerveren csak Baseball Ütõ, Colt(kispisztoly) és Deagle van. Tuningolni meg csak Felnit és Hidraulikát lehet.. Am meg közel nem DT Hálistennek elég messze áll tõle.
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16
|