Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Attila

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 321
46
Hangszerek és előadók / SNK (UFRAttila)
« Dátum: 2017. augusztus 10. - 19:32:18 »
Kazettán jelent meg a 33 számom, az A oldal itt van a neten is, a B majd jön.
 
https://senkiati.bandcamp.com/releases
 
 

47
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2017. augusztus 10. - 19:30:24 »
Mi a helyzet?

48
Parkour / Assd & Attila - The reversion
« Dátum: 2017. június 03. - 21:17:58 »
Yo!
Elég rég volt már Assd & Attila duo, ezért itt van egy új erre a nyári estére.
 


   

 
Spot review
 
0:03 - 0:08 | Assd | Király airjump2groundbump openerként, ezek az épületek többnyire textúrabugosak, az ablakok 90%-án nem lehet átmenni, mégis a földszinten lévőn igen, Assd pedig nagyon jól kihasználta ezt a két legjobban kombózható technika segítségével.
0:08 - 0:14 | Attila | Ugyanarról a tetőről indul a runup, mint az opener, csak a jobboldali épületre, a cél hasonlóan Assd spotjához egy airjump2földbump lett volna a szimmetria jegyében, de végül a duplabump hamarabb sikerült.
0:14 - 0:17 | Assd | Gyors skines, hirtelen strafelős spot, vártam a lamp2airjump2leap kombót, de meglepett a longbump, átrepült a lámpáról a falra, nincs ezzel baj, gyorsabb, mint airjumpolni.
0:17 - 0:21 | Attila | Standard földbump, elég hosszú ugrással maga előtt, gap lett volna a célom, de nem akart sikerülni, ezért szanáltam a tervet és megmaradtam a földbump mellett.
0:21 - 0:26 | Assd | Okos kivitelezés, mivel a kiinduló pont és a tető vége között nincs akkora szintkülönbség, ami aktiválná az airjumphoz szükséges feltételeket, egy speedstep a sövényre megteremtette az előfeltételeket és sikerült is a levegőugrás, tetszik!
0:26 - 0:30 | Attila | Obvious sidebump, évek óta tengődik a köztudatban és legjobb tudomásom/tudomásunk szerint nem volt még felhasználva videóban.
0:30 - 0:38 | Assd | Mivel a túl nagy esés miatt nem volt lehetséges az airjump, kénytelenek voltunk egy bounce2bak2leap spottal helyettesíteni. Nem nehéz, itt legtöbbször azon múlik, hogy a bak hova áll. Megvolt pár perc alatt.
0:38 - 0:44 | Attila | Hosszúnak hosszú ugrás, megütve egy stuckkal a kerítésen, aztán kapaszkodás az állványra. Nem a gapen volt a nehézség hangsúlya, hanem a leap-en, elég ritkán ugrott akkorát, hogy meg tudja fogni az állvány szélét. Egyébként ez is egy 5-10 perces spot, nem volt olyan nehéz.
0:44 - 0:49 | Assd | Laza airjump, hála az égnek airjumpot mindenhol talál az ember, ezért tökéletesen megfelel nek időtöltő spotoknak.
0:49 - 0:53 | Attila | Az eredeti cél egy sidebump2prec lett volna a táblán, de a véletlenül belekerült slowsteppel belekerült plusz egy elem, ami nem baj, mert szépnek szép, csak nem az eredeti elképzelést adja vissza.
0:53 - 0:58 | Assd | Nagyon mély slowstep, sosem vettem volna észre, pont optimális a két fa közötti szintkülönbség, jól jön ki a lépéskör és csak rá kell baszni az ugrásra, hogy megfogja a fát. Egyik kedvencem ez a spot a videóból.
0:58 - 1:02 | Attila | Ezt közepesen nehéznek mondanám, kicsi a szintkülönbség a két airjump között, nagyon kevés időd van levegőt ugrani, tököltem vele egy 20 percet biztosan. Nem túl látványos, de technikai oldalról tekintve elég macerás, örülök, hogy meglett.
1:02 - 1:05 | Assd | Rohadt gyorsnak tűnik a runup, az előredobás és az airjump is rohadtgyors, mintha a tető széle odahúzta volna a karaktert magához, jó spot!
1:05 - 1:09 | Attila | Érdekes, hogy senki sem vette észre ezt a pár próbás longbumpot, textúrahibás ugyan, de kivitelezhető, mint azt látjátok.
1:09 - 1:14 | Assd | Ezt megnéztem kb 20 alkalommal, de még most sem értem ezt a mozgássorozatot. Stuck, fall, stuckboost. Őrület, kurvajól néz ki, váratlan spot.
1:14 - 1:18 | Attila | Stuckstrafe, alapból sem könnyű technika az időzítés miatt, ez a spot pedig főleg kín volt. Hetekig hittem, hogy nem poss, de elég próba után egyszercsak megfogta, textúra hibás a fa és elég magasan van a col, amit el kell kapni. 
1:18 - 1:27 | Assd | Fast skines speedgain spot, kétszer egymás után, megfűszerezve egy földbumppal, nagyon jó kombó ez.
1:27 - 1:33 | Attila | Egyedül lehetetlen ez a spot, bakkal pedig nagyon hamar megvan. Könnyű és gyorsan beadható, ezt is lehúzhatjuk a listáról végre.
1:33 - 1:37 | Assd | Stílusos spot még shambles tollából, azóta én is beadtam már, most pedig Assd is videóba, tetszik előtte az utcagap, egyszerűen öröm nézni a felvételt.
1:37 - 1:42 | Attila | Régen ezt bakkal adtam be valamelyik Assd & Attila duoban, sok próba után láthatjátok, kurvagyorsat lépett a karakter a levegőben és rögtön nekivágódott a falnak egy airjumppal, erre külön büszke vagyok, másik kedvencem a videóból.
1:42 - 1:49 | Assd | Mély slowstep ez is, úgy néz ki, mintha a földről rugaszkodna vissza, de nem, az még mindig a levegőben elindított ugrás, sosem tudtam volna megtalálni ezt a spotot, király vagy Assd!
1:49 - 1:54 | Attila | A chinatown egy elég overused részleg, de ezt a spotot még senkitől sem láttam, hosszú gap, utolsó előtti keresztfa, airjump és leap. Tetszett magamnak.
1:54 - 1:58 | Assd | Nagyon hosszú gap, Assd ugyanezt a spotot bumpként is adta a tábla alatt lévő kék peremű tetőről ugyanerre az autópályára. Kellett pár év, mire mégegy alternatívát is felfedezett. Jobb később, mint soha, szép gap.
1:58 - 2:02 | Attila | Ötperces spot ez, nem bírom eldönteni, hogy most egy sima, nagyon hosszúra nyúlt longbump, vagy egy longbump2földbump sikerült itt. Ki kellett rúgni a helyéről a villanyoszlopot és máris lehetségessé vált. 
2:02 - 2:08 | Assd | Szinte sprintelni sem kellett, annyira közelről indult az airjump. Praktikusan megcifrázva egy földbumppal a telefonbódéra, tetszett ez a spot is!
2:08 - 2:12 | Attila | Talán a leghosszabb longbumpom, amit eddig adtam. Pár órámat beleöltem, Cold találta és nekemadta. Alapból nem tudtam volna magamtól megtalálni, már csak a textúrahibás tetőből is kiindulva. Eszembe sem jutott volna.
2:12 - 2:17 | Assd | Stuck, boost, long, ground. Négy elemű kombó egy tető pereméről indítva. Ez azért nem semmi, megérdemli joggar a prefinisher címet.
2:17 - 2:24 | Attila | Ez pedig megérdemelten lett finisher. Rohadt nehéz volt már csak az első airjumpot is összehozni, a második legtöbbször lyukat lőtt, mert a kerítés közelébe sem ért, ha egyáltalán ugrott. Boldog vagyok, hogy megvan.

49
Parkour / Assd & Attila - The reversion
« Dátum: 2017. június 03. - 21:17:54 »
Yo!
Elég rég volt már Assd & Attila duo, ezért itt van egy új erre a nyári estére.
 


   

 
Spot review
 
0:03 - 0:08 | Assd | Király airjump2groundbump openerként, ezek az épületek többnyire textúrabugosak, az ablakok 90%-án nem lehet átmenni, mégis a földszinten lévőn igen, Assd pedig nagyon jól kihasználta ezt a két legjobban kombózható technika segítségével.
0:08 - 0:14 | Attila | Ugyanarról a tetőről indul a runup, mint az opener, csak a jobboldali épületre, a cél hasonlóan Assd spotjához egy airjump2földbump lett volna a szimmetria jegyében, de végül a duplabump hamarabb sikerült.
0:14 - 0:17 | Assd | Gyors skines, hirtelen strafelős spot, vártam a lamp2airjump2leap kombót, de meglepett a longbump, átrepült a lámpáról a falra, nincs ezzel baj, gyorsabb, mint airjumpolni.
0:17 - 0:21 | Attila | Standard földbump, elég hosszú ugrással maga előtt, gap lett volna a célom, de nem akart sikerülni, ezért szanáltam a tervet és megmaradtam a földbump mellett.
0:21 - 0:26 | Assd | Okos kivitelezés, mivel a kiinduló pont és a tető vége között nincs akkora szintkülönbség, ami aktiválná az airjumphoz szükséges feltételeket, egy speedstep a sövényre megteremtette az előfeltételeket és sikerült is a levegőugrás, tetszik!
0:26 - 0:30 | Attila | Obvious sidebump, évek óta tengődik a köztudatban és legjobb tudomásom/tudomásunk szerint nem volt még felhasználva videóban.
0:30 - 0:38 | Assd | Mivel a túl nagy esés miatt nem volt lehetséges az airjump, kénytelenek voltunk egy bounce2bak2leap spottal helyettesíteni. Nem nehéz, itt legtöbbször azon múlik, hogy a bak hova áll. Megvolt pár perc alatt.
0:38 - 0:44 | Attila | Hosszúnak hosszú ugrás, megütve egy stuckkal a kerítésen, aztán kapaszkodás az állványra. Nem a gapen volt a nehézség hangsúlya, hanem a leap-en, elég ritkán ugrott akkorát, hogy meg tudja fogni az állvány szélét. Egyébként ez is egy 5-10 perces spot, nem volt olyan nehéz.
0:44 - 0:49 | Assd | Laza airjump, hála az égnek airjumpot mindenhol talál az ember, ezért tökéletesen megfelel nek időtöltő spotoknak.
0:49 - 0:53 | Attila | Az eredeti cél egy sidebump2prec lett volna a táblán, de a véletlenül belekerült slowsteppel belekerült plusz egy elem, ami nem baj, mert szépnek szép, csak nem az eredeti elképzelést adja vissza.
0:53 - 0:58 | Assd | Nagyon mély slowstep, sosem vettem volna észre, pont optimális a két fa közötti szintkülönbség, jól jön ki a lépéskör és csak rá kell baszni az ugrásra, hogy megfogja a fát. Egyik kedvencem ez a spot a videóból.
0:58 - 1:02 | Attila | Ezt közepesen nehéznek mondanám, kicsi a szintkülönbség a két airjump között, nagyon kevés időd van levegőt ugrani, tököltem vele egy 20 percet biztosan. Nem túl látványos, de technikai oldalról tekintve elég macerás, örülök, hogy meglett.
1:02 - 1:05 | Assd | Rohadt gyorsnak tűnik a runup, az előredobás és az airjump is rohadtgyors, mintha a tető széle odahúzta volna a karaktert magához, jó spot!
1:05 - 1:09 | Attila | Érdekes, hogy senki sem vette észre ezt a pár próbás longbumpot, textúrahibás ugyan, de kivitelezhető, mint azt látjátok.
1:09 - 1:14 | Assd | Ezt megnéztem kb 20 alkalommal, de még most sem értem ezt a mozgássorozatot. Stuck, fall, stuckboost. Őrület, kurvajól néz ki, váratlan spot.
1:14 - 1:18 | Attila | Stuckstrafe, alapból sem könnyű technika az időzítés miatt, ez a spot pedig főleg kín volt. Hetekig hittem, hogy nem poss, de elég próba után egyszercsak megfogta, textúra hibás a fa és elég magasan van a col, amit el kell kapni. 
1:18 - 1:27 | Assd | Fast skines speedgain spot, kétszer egymás után, megfűszerezve egy földbumppal, nagyon jó kombó ez.
1:27 - 1:33 | Attila | Egyedül lehetetlen ez a spot, bakkal pedig nagyon hamar megvan. Könnyű és gyorsan beadható, ezt is lehúzhatjuk a listáról végre.
1:33 - 1:37 | Assd | Stílusos spot még shambles tollából, azóta én is beadtam már, most pedig Assd is videóba, tetszik előtte az utcagap, egyszerűen öröm nézni a felvételt.
1:37 - 1:42 | Attila | Régen ezt bakkal adtam be valamelyik Assd & Attila duoban, sok próba után láthatjátok, kurvagyorsat lépett a karakter a levegőben és rögtön nekivágódott a falnak egy airjumppal, erre külön büszke vagyok, másik kedvencem a videóból.
1:42 - 1:49 | Assd | Mély slowstep ez is, úgy néz ki, mintha a földről rugaszkodna vissza, de nem, az még mindig a levegőben elindított ugrás, sosem tudtam volna megtalálni ezt a spotot, király vagy Assd!
1:49 - 1:54 | Attila | A chinatown egy elég overused részleg, de ezt a spotot még senkitől sem láttam, hosszú gap, utolsó előtti keresztfa, airjump és leap. Tetszett magamnak.
1:54 - 1:58 | Assd | Nagyon hosszú gap, Assd ugyanezt a spotot bumpként is adta a tábla alatt lévő kék peremű tetőről ugyanerre az autópályára. Kellett pár év, mire mégegy alternatívát is felfedezett. Jobb később, mint soha, szép gap.
1:58 - 2:02 | Attila | Ötperces spot ez, nem bírom eldönteni, hogy most egy sima, nagyon hosszúra nyúlt longbump, vagy egy longbump2földbump sikerült itt. Ki kellett rúgni a helyéről a villanyoszlopot és máris lehetségessé vált. 
2:02 - 2:08 | Assd | Szinte sprintelni sem kellett, annyira közelről indult az airjump. Praktikusan megcifrázva egy földbumppal a telefonbódéra, tetszett ez a spot is!
2:08 - 2:12 | Attila | Talán a leghosszabb longbumpom, amit eddig adtam. Pár órámat beleöltem, Cold találta és nekemadta. Alapból nem tudtam volna magamtól megtalálni, már csak a textúrahibás tetőből is kiindulva. Eszembe sem jutott volna.
2:12 - 2:17 | Assd | Stuck, boost, long, ground. Négy elemű kombó egy tető pereméről indítva. Ez azért nem semmi, megérdemli joggar a prefinisher címet.
2:17 - 2:24 | Attila | Ez pedig megérdemelten lett finisher. Rohadt nehéz volt már csak az első airjumpot is összehozni, a második legtöbbször lyukat lőtt, mert a kerítés közelébe sem ért, ha egyáltalán ugrott. Boldog vagyok, hogy megvan.

50
Archívum / [MMO-PK] Urban FreeRunners
« Dátum: 2017. április 15. - 18:03:18 »
90%-os készültségben állunk, vektor az utolsó simításokat végzi a bandarendszeren, a szakaszok a helyükön vannak, táskák, ereklyék, apró mapok, kellemes és könnyítő feature-ök mind mind készen állnak.
amint mindennel megvagyunk, kinyitjuk a szervert egy játszható várossal, későbbiekben terjeszkedni fog a szerver a többi városba is, de az majd az üzemeltetéssel párhuzamosan fog megvalósulni.
 
tesztelgetünk még bugok után, javítgatni valók után nyomozva, aztán talán egyszer szervezek egy nagy nyitóeseményt, ahova mindenkit szívesen várunk
 
 
 
azután nyitok egy normális témát, részletesebb leírással ... stb
most kicsit szétszórt vagyok én is és az írásom, de majd jó lesz  

51
Parkour / Cold Emu duo 2
« Dátum: 2017. április 01. - 12:57:30 »
nem baj teso csinald

52
Archívum / [MMO-PK] Urban FreeRunners
« Dátum: 2017. április 01. - 12:52:37 »
457 szakasz, ez a végleges érték Los Santosban. 

53
Archívum / [MMO-PK] Urban FreeRunners
« Dátum: 2017. március 11. - 11:00:40 »
igazából nem vettük észre, hogy lejárt a host.. :D
de jövőhéten újra beizzítjuk, ben segít megmapolni a maradék dolgokat, vektor scriptel ezt-azt és okés a menet 

54
Parkour / Urban FreeRunners - Blackout
« Dátum: 2017. február 13. - 21:48:40 »
így hét év után már csak el-eldöcögünk. sokunk beleunt és csak a régi aranyévekbe való kapaszkodás hozza vissza őket évről-évre, de ennek így is kell lennie, nem szabad ráerőltetni az emberekre.
kis érdekesség: 1949 spot van a gépemen, a legelső és legmásodik videónk spotjai nincsenek is meg sajnos, ha minden apróságot belevennék, megütnénk a 2000 spotot, ami videóban szerepelt.
továbbá még 200 fájl van a gépemen, amivel operálhatok az elkövetkezendő években.
 
ez azért nem semmi 

55
Parkour / Urban FreeRunners - Blackout
« Dátum: 2017. február 13. - 21:18:00 »
Yo!
 
Pontban ma tölti HETEDIK életévét az Urban FreeRunners klán!
Sikerült összejönni 10 embernek, sikerült összejönni a videónak.
Élvezzétek. 2010-től a végtelenségig.
 


   

 
spot review:
 
0:05 - 0:09 - Assd - A highbump evidens, de bakról boostolni ritka dolog, ezért is tettem be ezt openernek, tökéletes kivitelezés, ha egy milliméterrel arrébb ugrik, már nem tudja megfogni a kerítést.
0:10 - 0:14 - Chezz - Kilóméteres spotnak kilóméteres, azonban ez azon szebbik válfaj, ahol a hatalmas szintkülönbség ellenére is sikerül egy longbump az objecten. Ez direkt így lett megépítve.
0:14 - 0:17 - Drake - Tartalék spot, a Deadline-ba nem került be, direkt ezzel a céllal lett áthozva a Blackoutba. Kis táv az airjump kezdő és végzőpontja közt, nem túl látványos, de technikailag leleményes.
0:17 - 0:23 - Cold - Fasza kis jumpless precision, ha AAD roundban csináltad volna, megspóroltál volna 20-30 hp-t :D
0:23 - 0:28 - Attila - Régebbi spotkillből megmaradt slowstep2airjump spot, nem nehéz, nekem viszont szép.
0:28 - 0:32 - Chezz - Kurvahosszú az az ugrás, a földbump pedig kötelező volt, szép!
0:32 - 0:35 - Assd - Egyszerű airjump, régen küldtél vagy 30 airjumpot, még abból maradt meg. :D
0:35 - 0:43 - Cold - A méltatlanul kihasználatlan slide spotok egyike, szeretem ezt a technikát, szeretem ezt a spotot is, vágnom kellett, mert az oszlopról lecsúsztál, ha a koponyát elérted volna, akkor benne hagytam volna végig.
0:43 - 0:47 - Assd - Casual stuckstrafe, az időzítésen kívül nincs benne nehézség. Pár embernek újdonság lehet, hogy az emelet peremén is lehet mozogni.
0:47 - 0:51 - Attila - Töltelék spot, nem tudok mit mondani, néhány próbás airjump.
0:51 - 0:55 - Chezz - Régi dédelgetett álmom a hátrafele bumpolás, egyszer videóztam egy spotot, ahol beadtam a technikát, de maga az irány rossz volt, elvétettem egy fél méterrel, örülök, hogy valaki végre beadta. Szép volt Chezz!
0:55 - 1:01 - Spyker - Az öreg róka, egyedül nem lehetséges a bump, amit próbált, segítettem neki! :3
1:01 - 1:07 - Drake - Kilóméteres strafe utcagap, sosem próbálkoznék ilyenekkel.
1:07 - 1:11 - Attila - Nekem tetszik, hogy a korlát fölött kell átugrani, ha jól emlékszek ezzel bíbelődtem, pedig nem is tűnik nehéznek.
1:11 - 1:16 - Cold - Kurva mélyről fogtad meg a tetőt, haver!
1:16 - 1:21 - Assd - Fogalmam sincs, hogy hogy nem vettem észre ezt a tök jó spotot.
1:21 - 1:26 - Chezz - Ezzel sokáig bajban voltam, nekem az airjump utáni ugrás highbumpnak tűnt jóideig. Szürreálisan nagy ugrásnak tűnt, de beláttam, hogy ez nem highbump, hanem egy sima ugrás, tökéletes csatolás az airjump és a földbump közé.
1:26 - 1:30 - Matrix - Matrix a harmadik ember, aki pont ma mondhatja el magáról, hogy hét éve tapossa ezt az utat. Ez a spot 2013-ból való, nem ez volt az eredeti terv, de ez a speedstep örökzöld.
1:30 - 1:33 - Cold - Előszeretett helyem ez a generátorpark, lehet bohóckodni, kombók tömkelege, viszont a legnyilvánvalóbbat még Coldon kívül senki sem vette fel, a longbumpot.
1:33 - 1:38 - Assd - Kurvajó airjump!
1:38 - 1:42 - Attila - Ez az idegesítő kanyarodós nekifutás teszi nehézzé, nekem bejön és megörültem, amikor sikerült. Sokat vesződtem.
1:43 - 1:45 - Chezz - Nekem is lehet még újat mutatni, akármennyit próbáltam nem sikerült sosem. Chezz beadta ezt a sátán gapet. Szép munka!
1:45 - 1:49 - Ben - Visszadob, step, airjump, leap. Sima ugrás nem is volt benne, stílusos csőváltás.
1:49 -1:53 - Drake - Ezek az Ocean Docks csövek annyira overused spotokat szülnek, biztos volt már ilyen variáció, csak nem ezen a csövön. Ezért ez új spotnak számít.
1:53 - 1:58 - Twister - Nagyon régről mentettem el ezt a kis egyszerű bumpot, gyorsabb, mint falról falra felmászni. Kicsi, de praktikus.
1:58 - 2:01 - Cold - Szar, random bumpolású, alacsony FPS bump. Ha a szöget jól kapod el, felmászik a csúcsdíszre, de ahhoz nem volt idegrendszerem, örülök, hogy neked a stuck sikerült.
2:01 - 2:06 - Attila - Ez olyan rohadt nehezen airjumpolt, hogy már majdnem nehéznek mondom. 
2:06 - 2:10 - Herby - Herby a tűzzel játszik, ritka, ha valaki a tüzet használja, mindig felüdülés a levegőben fordulós spotok látványa.
2:10  - 2:16 - Assd - Egyszer adtál egy airjumpot fölötte, az is tetszett. Itt az indító konténer sarkára érkezés a kulcsmomentum, onnantól a szokásos 28 FPS buttonsmashing airjump a téma.
2:16 - 2:21 - Chezz - Még anno Herby adta az első ilyen földbump utáni airjump spotot. Chezz magasabb szintre emelte, földbumpból oldalazós airjump és megint földbump. Ha azt mondanák csináljak egy föld2air2föld spotot, nem tudnék nekiindulni sem.
2:21 - 2:25 - Spyker - Bump2bakbump, ezt a spotot álmaimban egyedül láttam, bump2fa2airjump2földbump2leap kombinációként, Spykerrel választottuk az egyszerűbb utat.
2:25 - 2:33 - Cold - Okos kihasználása a tüzes dropleapnek, valamint a textúra hiba ismerete miatti erkélyteleport még magasabbra emeli ezt a spotot.
2:33 - 2:38 - Attila - Nem írok semmit, próbálkozni lehet, de nem éri meg. Hagyd a rákba.
2:38 - 2:43 - Assd - Talán a legelső boost2airbakbump, nem vagyok nagy híve az airbakoknak, de ebben a megvilágításba elég fényesen ragyog.
2:43 - 2:49 - Chezz - Finisher time! Hatalmas mélységű ez a slowstep, nem tudtam nem finisherré tenni. Jóval a kerítés teteje alatt vagy, amikor megadja az ugrást és átemel a textúrán, ez az egyik legjobb spotod, Chezz! :D

56
Kihívások / Kihívások
« Dátum: 2017. február 13. - 19:57:54 »
én megyek egyet ja 

57
Parkour / PK Chat
« Dátum: 2017. január 24. - 20:56:20 »
 készülünk a hétéves videóra, február 13-án megjelenünk
assd, cold, chezz, herby, drake, spyker és én megvagyunk 

58
Munkaerő keresése / Mappert keresek az UFR szerverre
« Dátum: 2017. január 11. - 11:38:50 »
Hello!
Segítségre lenne szükségem!
Az Urban FreeRunners szerver közel áll a bétaverzióhoz és a publikus tesztekhez, megnyitáshoz, de van néhány dolog, ami hiányzik még.
Köztük a finom mapolások, nem egy freeroam/fun/rp szerver szintű mapolást kell elképzelni, hanem praktikus, elemeket ide-oda pakolgatós, egyszerű dolgokat.
Megcsinálhatnám én is, csak sajnos nem értek hozzá, semmilyen szinten sem, Ben csinálta ezeket nekem, volt is egy jó metódusunk rá, amihez ragaszkodok is.Szóval a kritériumok:
-Skype elérhetőség, mikrofonos kommunkáció lehetősége
-Képernyőmegosztásos munkamenet, ahol tudjuk egymást koordinálniA cserében nyújtott ellenszolgáltatás?
Nem tudok adni semmit. Igazából nem is nagy munkákat kell itt végezni, leginkább szívességnek tudható ez be, eszmei értéke van, jó célt, jó embereket és jó szervert szolgálnál vele.
Ha így is érdekel a dolog, keress meg privát üzenetben. Köszönöm.

59
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2017. január 09. - 19:11:12 »
Idézetet írta: TwisT3R date=1483983702


   
      /index.php?/settings/signature/\" rel=\"\">https://gtakozosseg.hu/index.php?/settings/signature/
   


aha, mégsem látom itt a fórumon 

60
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2017. január 09. - 16:33:31 »
az az ötletem támadt, hogy a signaturet vissza kéne rakni 

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 321
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal