Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 50
Hangszerek és előadók / SNK (UFRAttila)« Dátum: 2017. augusztus 24. - 06:57:41 »Idézetet írta: emu420 date=1502717211
ne hízelegj már mondj postacímet küldök kazit 51
Hangszerek és előadók / SNK (UFRAttila)« Dátum: 2017. augusztus 10. - 21:49:44 »Idézetet írta: Ben date=1502391576
ne idegesíts, rajta van a Mekvárt Szleng 3 nevű kazettán ![]() 52
Hangszerek és előadók / SNK (UFRAttila)« Dátum: 2017. augusztus 10. - 19:32:18 »
Kazettán jelent meg a 33 számom, az A oldal itt van a neten is, a B majd jön.
https://senkiati.bandcamp.com/releases 54
Parkour / Assd & Attila - The reversion« Dátum: 2017. június 03. - 21:17:58 »
Yo!
Elég rég volt már Assd & Attila duo, ezért itt van egy új erre a nyári estére. Spot review 0:03 - 0:08 | Assd | Király airjump2groundbump openerként, ezek az épületek többnyire textúrabugosak, az ablakok 90%-án nem lehet átmenni, mégis a földszinten lévőn igen, Assd pedig nagyon jól kihasználta ezt a két legjobban kombózható technika segítségével. 0:08 - 0:14 | Attila | Ugyanarról a tetőről indul a runup, mint az opener, csak a jobboldali épületre, a cél hasonlóan Assd spotjához egy airjump2földbump lett volna a szimmetria jegyében, de végül a duplabump hamarabb sikerült. 0:14 - 0:17 | Assd | Gyors skines, hirtelen strafelős spot, vártam a lamp2airjump2leap kombót, de meglepett a longbump, átrepült a lámpáról a falra, nincs ezzel baj, gyorsabb, mint airjumpolni. 0:17 - 0:21 | Attila | Standard földbump, elég hosszú ugrással maga előtt, gap lett volna a célom, de nem akart sikerülni, ezért szanáltam a tervet és megmaradtam a földbump mellett. 0:21 - 0:26 | Assd | Okos kivitelezés, mivel a kiinduló pont és a tető vége között nincs akkora szintkülönbség, ami aktiválná az airjumphoz szükséges feltételeket, egy speedstep a sövényre megteremtette az előfeltételeket és sikerült is a levegőugrás, tetszik! 0:26 - 0:30 | Attila | Obvious sidebump, évek óta tengődik a köztudatban és legjobb tudomásom/tudomásunk szerint nem volt még felhasználva videóban. 0:30 - 0:38 | Assd | Mivel a túl nagy esés miatt nem volt lehetséges az airjump, kénytelenek voltunk egy bounce2bak2leap spottal helyettesíteni. Nem nehéz, itt legtöbbször azon múlik, hogy a bak hova áll. Megvolt pár perc alatt. 0:38 - 0:44 | Attila | Hosszúnak hosszú ugrás, megütve egy stuckkal a kerítésen, aztán kapaszkodás az állványra. Nem a gapen volt a nehézség hangsúlya, hanem a leap-en, elég ritkán ugrott akkorát, hogy meg tudja fogni az állvány szélét. Egyébként ez is egy 5-10 perces spot, nem volt olyan nehéz. 0:44 - 0:49 | Assd | Laza airjump, hála az égnek airjumpot mindenhol talál az ember, ezért tökéletesen megfelel nek időtöltő spotoknak. 0:49 - 0:53 | Attila | Az eredeti cél egy sidebump2prec lett volna a táblán, de a véletlenül belekerült slowsteppel belekerült plusz egy elem, ami nem baj, mert szépnek szép, csak nem az eredeti elképzelést adja vissza. 0:53 - 0:58 | Assd | Nagyon mély slowstep, sosem vettem volna észre, pont optimális a két fa közötti szintkülönbség, jól jön ki a lépéskör és csak rá kell baszni az ugrásra, hogy megfogja a fát. Egyik kedvencem ez a spot a videóból. 0:58 - 1:02 | Attila | Ezt közepesen nehéznek mondanám, kicsi a szintkülönbség a két airjump között, nagyon kevés időd van levegőt ugrani, tököltem vele egy 20 percet biztosan. Nem túl látványos, de technikai oldalról tekintve elég macerás, örülök, hogy meglett. 1:02 - 1:05 | Assd | Rohadt gyorsnak tűnik a runup, az előredobás és az airjump is rohadtgyors, mintha a tető széle odahúzta volna a karaktert magához, jó spot! 1:05 - 1:09 | Attila | Érdekes, hogy senki sem vette észre ezt a pár próbás longbumpot, textúrahibás ugyan, de kivitelezhető, mint azt látjátok. 1:09 - 1:14 | Assd | Ezt megnéztem kb 20 alkalommal, de még most sem értem ezt a mozgássorozatot. Stuck, fall, stuckboost. Őrület, kurvajól néz ki, váratlan spot. 1:14 - 1:18 | Attila | Stuckstrafe, alapból sem könnyű technika az időzítés miatt, ez a spot pedig főleg kín volt. Hetekig hittem, hogy nem poss, de elég próba után egyszercsak megfogta, textúra hibás a fa és elég magasan van a col, amit el kell kapni. 1:18 - 1:27 | Assd | Fast skines speedgain spot, kétszer egymás után, megfűszerezve egy földbumppal, nagyon jó kombó ez. 1:27 - 1:33 | Attila | Egyedül lehetetlen ez a spot, bakkal pedig nagyon hamar megvan. Könnyű és gyorsan beadható, ezt is lehúzhatjuk a listáról végre. 1:33 - 1:37 | Assd | Stílusos spot még shambles tollából, azóta én is beadtam már, most pedig Assd is videóba, tetszik előtte az utcagap, egyszerűen öröm nézni a felvételt. 1:37 - 1:42 | Attila | Régen ezt bakkal adtam be valamelyik Assd & Attila duoban, sok próba után láthatjátok, kurvagyorsat lépett a karakter a levegőben és rögtön nekivágódott a falnak egy airjumppal, erre külön büszke vagyok, másik kedvencem a videóból. 1:42 - 1:49 | Assd | Mély slowstep ez is, úgy néz ki, mintha a földről rugaszkodna vissza, de nem, az még mindig a levegőben elindított ugrás, sosem tudtam volna megtalálni ezt a spotot, király vagy Assd! 1:49 - 1:54 | Attila | A chinatown egy elég overused részleg, de ezt a spotot még senkitől sem láttam, hosszú gap, utolsó előtti keresztfa, airjump és leap. Tetszett magamnak. 1:54 - 1:58 | Assd | Nagyon hosszú gap, Assd ugyanezt a spotot bumpként is adta a tábla alatt lévő kék peremű tetőről ugyanerre az autópályára. Kellett pár év, mire mégegy alternatívát is felfedezett. Jobb később, mint soha, szép gap. 1:58 - 2:02 | Attila | Ötperces spot ez, nem bírom eldönteni, hogy most egy sima, nagyon hosszúra nyúlt longbump, vagy egy longbump2földbump sikerült itt. Ki kellett rúgni a helyéről a villanyoszlopot és máris lehetségessé vált. 2:02 - 2:08 | Assd | Szinte sprintelni sem kellett, annyira közelről indult az airjump. Praktikusan megcifrázva egy földbumppal a telefonbódéra, tetszett ez a spot is! 2:08 - 2:12 | Attila | Talán a leghosszabb longbumpom, amit eddig adtam. Pár órámat beleöltem, Cold találta és nekemadta. Alapból nem tudtam volna magamtól megtalálni, már csak a textúrahibás tetőből is kiindulva. Eszembe sem jutott volna. 2:12 - 2:17 | Assd | Stuck, boost, long, ground. Négy elemű kombó egy tető pereméről indítva. Ez azért nem semmi, megérdemli joggar a prefinisher címet. 2:17 - 2:24 | Attila | Ez pedig megérdemelten lett finisher. Rohadt nehéz volt már csak az első airjumpot is összehozni, a második legtöbbször lyukat lőtt, mert a kerítés közelébe sem ért, ha egyáltalán ugrott. Boldog vagyok, hogy megvan. 55
Parkour / Assd & Attila - The reversion« Dátum: 2017. június 03. - 21:17:54 »
Yo!
Elég rég volt már Assd & Attila duo, ezért itt van egy új erre a nyári estére. Spot review 0:03 - 0:08 | Assd | Király airjump2groundbump openerként, ezek az épületek többnyire textúrabugosak, az ablakok 90%-án nem lehet átmenni, mégis a földszinten lévőn igen, Assd pedig nagyon jól kihasználta ezt a két legjobban kombózható technika segítségével. 0:08 - 0:14 | Attila | Ugyanarról a tetőről indul a runup, mint az opener, csak a jobboldali épületre, a cél hasonlóan Assd spotjához egy airjump2földbump lett volna a szimmetria jegyében, de végül a duplabump hamarabb sikerült. 0:14 - 0:17 | Assd | Gyors skines, hirtelen strafelős spot, vártam a lamp2airjump2leap kombót, de meglepett a longbump, átrepült a lámpáról a falra, nincs ezzel baj, gyorsabb, mint airjumpolni. 0:17 - 0:21 | Attila | Standard földbump, elég hosszú ugrással maga előtt, gap lett volna a célom, de nem akart sikerülni, ezért szanáltam a tervet és megmaradtam a földbump mellett. 0:21 - 0:26 | Assd | Okos kivitelezés, mivel a kiinduló pont és a tető vége között nincs akkora szintkülönbség, ami aktiválná az airjumphoz szükséges feltételeket, egy speedstep a sövényre megteremtette az előfeltételeket és sikerült is a levegőugrás, tetszik! 0:26 - 0:30 | Attila | Obvious sidebump, évek óta tengődik a köztudatban és legjobb tudomásom/tudomásunk szerint nem volt még felhasználva videóban. 0:30 - 0:38 | Assd | Mivel a túl nagy esés miatt nem volt lehetséges az airjump, kénytelenek voltunk egy bounce2bak2leap spottal helyettesíteni. Nem nehéz, itt legtöbbször azon múlik, hogy a bak hova áll. Megvolt pár perc alatt. 0:38 - 0:44 | Attila | Hosszúnak hosszú ugrás, megütve egy stuckkal a kerítésen, aztán kapaszkodás az állványra. Nem a gapen volt a nehézség hangsúlya, hanem a leap-en, elég ritkán ugrott akkorát, hogy meg tudja fogni az állvány szélét. Egyébként ez is egy 5-10 perces spot, nem volt olyan nehéz. 0:44 - 0:49 | Assd | Laza airjump, hála az égnek airjumpot mindenhol talál az ember, ezért tökéletesen megfelel nek időtöltő spotoknak. 0:49 - 0:53 | Attila | Az eredeti cél egy sidebump2prec lett volna a táblán, de a véletlenül belekerült slowsteppel belekerült plusz egy elem, ami nem baj, mert szépnek szép, csak nem az eredeti elképzelést adja vissza. 0:53 - 0:58 | Assd | Nagyon mély slowstep, sosem vettem volna észre, pont optimális a két fa közötti szintkülönbség, jól jön ki a lépéskör és csak rá kell baszni az ugrásra, hogy megfogja a fát. Egyik kedvencem ez a spot a videóból. 0:58 - 1:02 | Attila | Ezt közepesen nehéznek mondanám, kicsi a szintkülönbség a két airjump között, nagyon kevés időd van levegőt ugrani, tököltem vele egy 20 percet biztosan. Nem túl látványos, de technikai oldalról tekintve elég macerás, örülök, hogy meglett. 1:02 - 1:05 | Assd | Rohadt gyorsnak tűnik a runup, az előredobás és az airjump is rohadtgyors, mintha a tető széle odahúzta volna a karaktert magához, jó spot! 1:05 - 1:09 | Attila | Érdekes, hogy senki sem vette észre ezt a pár próbás longbumpot, textúrahibás ugyan, de kivitelezhető, mint azt látjátok. 1:09 - 1:14 | Assd | Ezt megnéztem kb 20 alkalommal, de még most sem értem ezt a mozgássorozatot. Stuck, fall, stuckboost. Őrület, kurvajól néz ki, váratlan spot. 1:14 - 1:18 | Attila | Stuckstrafe, alapból sem könnyű technika az időzítés miatt, ez a spot pedig főleg kín volt. Hetekig hittem, hogy nem poss, de elég próba után egyszercsak megfogta, textúra hibás a fa és elég magasan van a col, amit el kell kapni. 1:18 - 1:27 | Assd | Fast skines speedgain spot, kétszer egymás után, megfűszerezve egy földbumppal, nagyon jó kombó ez. 1:27 - 1:33 | Attila | Egyedül lehetetlen ez a spot, bakkal pedig nagyon hamar megvan. Könnyű és gyorsan beadható, ezt is lehúzhatjuk a listáról végre. 1:33 - 1:37 | Assd | Stílusos spot még shambles tollából, azóta én is beadtam már, most pedig Assd is videóba, tetszik előtte az utcagap, egyszerűen öröm nézni a felvételt. 1:37 - 1:42 | Attila | Régen ezt bakkal adtam be valamelyik Assd & Attila duoban, sok próba után láthatjátok, kurvagyorsat lépett a karakter a levegőben és rögtön nekivágódott a falnak egy airjumppal, erre külön büszke vagyok, másik kedvencem a videóból. 1:42 - 1:49 | Assd | Mély slowstep ez is, úgy néz ki, mintha a földről rugaszkodna vissza, de nem, az még mindig a levegőben elindított ugrás, sosem tudtam volna megtalálni ezt a spotot, király vagy Assd! 1:49 - 1:54 | Attila | A chinatown egy elég overused részleg, de ezt a spotot még senkitől sem láttam, hosszú gap, utolsó előtti keresztfa, airjump és leap. Tetszett magamnak. 1:54 - 1:58 | Assd | Nagyon hosszú gap, Assd ugyanezt a spotot bumpként is adta a tábla alatt lévő kék peremű tetőről ugyanerre az autópályára. Kellett pár év, mire mégegy alternatívát is felfedezett. Jobb később, mint soha, szép gap. 1:58 - 2:02 | Attila | Ötperces spot ez, nem bírom eldönteni, hogy most egy sima, nagyon hosszúra nyúlt longbump, vagy egy longbump2földbump sikerült itt. Ki kellett rúgni a helyéről a villanyoszlopot és máris lehetségessé vált. 2:02 - 2:08 | Assd | Szinte sprintelni sem kellett, annyira közelről indult az airjump. Praktikusan megcifrázva egy földbumppal a telefonbódéra, tetszett ez a spot is! 2:08 - 2:12 | Attila | Talán a leghosszabb longbumpom, amit eddig adtam. Pár órámat beleöltem, Cold találta és nekemadta. Alapból nem tudtam volna magamtól megtalálni, már csak a textúrahibás tetőből is kiindulva. Eszembe sem jutott volna. 2:12 - 2:17 | Assd | Stuck, boost, long, ground. Négy elemű kombó egy tető pereméről indítva. Ez azért nem semmi, megérdemli joggar a prefinisher címet. 2:17 - 2:24 | Attila | Ez pedig megérdemelten lett finisher. Rohadt nehéz volt már csak az első airjumpot is összehozni, a második legtöbbször lyukat lőtt, mert a kerítés közelébe sem ért, ha egyáltalán ugrott. Boldog vagyok, hogy megvan. 56
Archívum / [MMO-PK] Urban FreeRunners« Dátum: 2017. április 15. - 18:03:18 »
90%-os készültségben állunk, vektor az utolsó simításokat végzi a bandarendszeren, a szakaszok a helyükön vannak, táskák, ereklyék, apró mapok, kellemes és könnyítő feature-ök mind mind készen állnak.
amint mindennel megvagyunk, kinyitjuk a szervert egy játszható várossal, későbbiekben terjeszkedni fog a szerver a többi városba is, de az majd az üzemeltetéssel párhuzamosan fog megvalósulni. tesztelgetünk még bugok után, javítgatni valók után nyomozva, aztán talán egyszer szervezek egy nagy nyitóeseményt, ahova mindenkit szívesen várunk azután nyitok egy normális témát, részletesebb leírással ... stb most kicsit szétszórt vagyok én is és az írásom, de majd jó lesz 58
Archívum / [MMO-PK] Urban FreeRunners« Dátum: 2017. április 01. - 12:52:37 »
457 szakasz, ez a végleges érték Los Santosban.
59
Archívum / [MMO-PK] Urban FreeRunners« Dátum: 2017. március 11. - 11:00:40 »
igazából nem vettük észre, hogy lejárt a host..
![]() de jövőhéten újra beizzítjuk, ben segít megmapolni a maradék dolgokat, vektor scriptel ezt-azt és okés a menet 60
Parkour / Urban FreeRunners - Blackout« Dátum: 2017. február 13. - 21:48:40 »
így hét év után már csak el-eldöcögünk. sokunk beleunt és csak a régi aranyévekbe való kapaszkodás hozza vissza őket évről-évre, de ennek így is kell lennie, nem szabad ráerőltetni az emberekre.
kis érdekesség: 1949 spot van a gépemen, a legelső és legmásodik videónk spotjai nincsenek is meg sajnos, ha minden apróságot belevennék, megütnénk a 2000 spotot, ami videóban szerepelt. továbbá még 200 fájl van a gépemen, amivel operálhatok az elkövetkezendő években. ez azért nem semmi |