Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kos

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20
46
Segítségkérés / magától újraindúl a szerver
« Dátum: 2017. augusztus 03. - 19:36:00 »
a szkriptben a túl rossz argumentumok miatt is újra induhat ami nagyon sok számítás kis időn belül ( ha persze a samp szerverről van szó, hogy újra indulgat)

47
Segítségkérés / Objekt forgatási középpont - felvetés
« Dátum: 2017. augusztus 01. - 02:30:06 »
Sehogyan. Egy statikus dolog a textdraw. Az ügy érdekében csak annyit tudsz tenni, hogy timerezel és változtatod abban a model forgatását. Kicsit matekoznod is kell hozzá.

48
Segítségkérés / Objekt forgatási középpont - felvetés
« Dátum: 2017. július 31. - 21:21:06 »
Idézetet írta: Ben date=1501507560


   
      forgatás közben el kell mozdízani az objectet valamilyen irányba, elég  0.0001 egységgel is
   


így van 
 
 
 
Idézetet írta: Naretev date=1501259801


   
      Üdv!
   
   
      A projektem során egy érdekes felvetés keltette fel a figyelmemet.
   
   
      Ugyebár lehetőségünk van az objecteket forgatni, X,Y,Z koordináta tengelyen. Illetve, minden object rendelkezik egy forgatási középponttal, azaz origóval amely mentén fordul. Ez a legtöbb esetben a tárgy középpontja, tehát egocentrikusan forog.
   
   
      E szálon elindulva, kezdtem el felkutatni az olyan objecteket amelyeknek az origója nem a tárgy közepén van, hanem esetleg azon kivül. Például az ajtók esetén a Z tengelyen való fordításnál az ajtó arra merőlegesen fordul, létezik ez a jelenség.
   
   
      Arra lennék kíváncsi, van-e rá mód, hogy bizonyos objecteknek az origóját meg lehessen változtatni?
   
   
      Kerestem angol fórumon ott nem jártam sikerrel gondolom megkérdezem itt, hátha valakinek van erről bármi tapasztalata.
   
   
      Illetve azt szeretném hogyha, valaki tudna írni pár olyan objectet amelyre ez igaz. Mint már írtam az ajtót példának, sajnos az nem jó mivel Z tengelyre vonatkozik a változás. Nekem X vagy legjobban Y tengelyre változó origójú objectre lenne szükségem. Igen, tudom az object kérésre van külön kiemelt téma, de ez más mivel itt a geometria a meghatározó tényező.
   
   
       
   
   
      Köszönöm szépen az esetleges válaszokat!
   
   
       
   


ha kell róla script szólj nyugodtan. 

49
Segítségkérés / Adminok parancs
« Dátum: 2017. július 31. - 21:14:58 »
Idézetet írta: Flash date=1501154223


   
      Még annyit ajánlanák ami még könnyebb megoldás ami a:
   
   

switch(Character[AdminDuty])
{
    case 0: format(szString, sizeof(szString), \" %s (Nincs szolgálatban): %s\", AdminNames[Account[Admin]][1], GetRoleplayName(i));
    case 1: format(szString, sizeof(szString), \" %s (Szolgálatban): %s\", AdminNames[Account[Admin]][1], GetRoleplayName(i));
}

   
      Helyett:
   
   

format(szString, sizeof(szString), \" %s (%s): %s\", AdminNames[Account[Admin]][1], Character[AdminDuty] == 0?(\"Nincs szolgálatban\"):(\"Szolgálatban\"), GetRoleplayName(i));

   
       
   
   
      Ergo:
   
   

CMD:adminok(playerid) {
    new iCount = 0, szString[128];
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Adminok:\");
for(new i = 0; i <= GetPlayerPoolSize(); i++) if(IsPlayerConnected(i)) {
   if(Account[Admin] > 1) {
           iCount++;
      format(szString, sizeof(szString), \" %s (%s): %s\", AdminNames[Account[Admin]][1], Character[AdminDuty] == 0?(\"Nincs szolgálatban\"):(\"Szolgálatban\"), GetRoleplayName(i));
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAY, szString);
        }
    }
    if(iCount == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAY, \"Nincs fent Admin!\");
    return 1;
}

   
       
   
   
      kos ez most nem leszólás, csak ez is egy megoldás! :)
   


igen, de nem akartam szegényt megzavarni, előbb az alapokat tanulja meg, utána a sűrített scriptet :) (bocs, hogy ilyen debilen hívom, megszokás)

50
Szkript kérések / /admins parancs
« Dátum: 2017. július 26. - 17:48:43 »
Idézetet írta: zsolti125 date=1499445968


   
      Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy a lenne egy /admins parancs amivel lekérjük az offline és online adminokat. Nade az lenne a gondom hogy amikor ciklussal végigmegyek a Dini fájlokon akkor név alapján kérem le, de ugye csak annak kéri le a nevét aki a szerveren van. Tudna valaki küldeni egy használható szkriptet? Próbálkoztam ID-s megoldással de sajnos nem ment. Előre köszönöm a segítségeket.
   


IsPlayerConnected részt hagyd el, és akkor működnie kell..
 
Idézetet írta: cheesebmth date=1499523988


   
      Szia.
   
   
       
   
   

#define adminlevel1 \"Kezdő Admin\"
#define adminlevel2 \"Haladó Admin\"
#define adminlevel3 \"FőAdmin\"
#define adminlevel4 \"Tulajdonos Helyettes\"
#define adminlevel5 \"Tulajdonos\"
CMD:admins(playerid, params[])
{
    {
        new level[128], string[128];
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
   if(PlayerInfo[pAdminLevel] > 0)
        {
            switch(PlayerInfo[pAdminLevel])
            {
                case 1: level = \"\"adminlevel1\" (1)\";
                case 2: level = \"\"adminlevel2\" (2)\";
                case 3: level = \"\"adminlevel3\" (3)\";
                case 4: level = \"\"adminlevel4\" (4)\";
                case 5: level = \"\"adminlevel5\" (5)\";
            }
            format(string, sizeof(string), \"{50c878}%s {ffffff}%s\", level, nev(i));
            SendClientMessage(playerid, 0xFFF84FFFF, string);
        }
    }
   }
    return 1;
}

   
      Nekem ilyen megoldásom van. Ha kérdésed van nyugodtan írj.
   


Max_Players nem jó neki mert felhasználó több lehet mint max_players.

51
Segítségkérés / Adminok parancs
« Dátum: 2017. július 26. - 17:16:47 »
..mert rossz.
 
Hibás
 
if(Account[playerid][Admin] > 1)
 
switch(Character[playerid][AdminDuty])
 
case 0: format(szString, sizeof(szString), \" %s (Nincs szolgálatban): %s\", AdminNames[Account[Admin]][1], GetRoleplayName(i));case 1: format(szString, sizeof(szString), \" %s (Szolgálatban): %s\", AdminNames[Account[Admin]][1], GetRoleplayName(i));
 
Helyette
 
if(Account[Admin] > 1)
 
switch(Character[AdminDuty])
 
case 0: // ide AdminNames[Account[Admin]][1], case 1: //ide is
 
Valamiért nem akarja [] befogadni rendesen, külön kiírom AdminNames[][1] az üres [] pedig Account[Admin]
 
if(!iCount) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAY, \"Nincs fent Admin!\"); 
 
vagy
 
new iCount = 0;
 
if(iCount == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAY, \"Nincs fent Admin!\"); 
 
 
 
xd valamiért nem engedi leírni ezt xd
 
akkor kénytelen vagyok code tagba
 

CMD:adminok(playerid)
{
    new 
        iCount = 0,
        szString[128];
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Adminok:\");
    for(new i = 0, j = GetPlayerPoolSize(); i <= j; i++) // ez biztos hogy jól működik? xd
    {
        if(IsPlayerConnected(i))
        {
            if(Account[i][Admin] > 1)
            {
                iCount++;
                switch(Character[i][AdminDuty])
                {
                    case 0: format(szString, sizeof(szString), \" %s (Nincs szolgálatban): %s\", AdminNames[Account[i][Admin]][1], GetRoleplayName(i));
                    case 1: format(szString, sizeof(szString), \" %s (Szolgálatban): %s\", AdminNames[Account[i][Admin]][1], GetRoleplayName(i));
            //ha nem jó így, akkor AdminNames[1]
                }
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAY, szString);
            }
        }
    }
    if(iCount == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAY, \"Nincs fent Admin!\");
    return 1;
}

 
 

52
Segítségkérés / Textdrawok megszámolása
« Dátum: 2017. július 26. - 16:44:09 »
Idézetet írta: RoLuX date=1501050727


   
      Gyorsan összeraktam egy Include-ot:
   
   
      https://github.com/Rolux2/TDCOUNT
   


Grat hozzá  csak macerásabb mint egy változóval megoldani.
 
Az igazi erejét ennek az inc.-nek abban látnám, ha ig a player tudna változtatni a textdrawokon. Bogarat ültettél a fülembe RoLuX 

53
Segítségkérés / Textdrawok megszámolása
« Dátum: 2017. július 26. - 03:13:27 »

new text;
text = TextDrawCreate(240.0,580.0,\"Welcome to my SA-MP server\");
CMD:textek(playerid){str[128];format(str,128,\"A szerveren lévő Textek száma %i\",text);SendClientMessage(playerid,-1,str);return 1;}
new text[MAX_PLAYERS];
text = TextDrawCreate(240.0,580.0,\"Welcome to my SA-MP server\");
// 1. opció ha magadét
CMD:textek(playerid){str[128];format(str,128,\"A szerveren lévő Textek száma %i\",text[playerid]);SendClientMessage(playerid,-1,str);return 1;}
// 2. opció ha minden playerét // ha csak online playerekét akarod akkor loop fügvény kell nem MAX_PLAYERS
CMD:textek(playerid){
str[128],szam;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++){szam = text*i} /*vagy*/ szam = text*MAX_PLAYERS;
format(str,128,\"A szerveren lévő Textek száma %i\",szam);
SendClientMessage(playerid,-1,str);
return 1;
}

 
ha Text:text akkor sem baj, csak akkor kötelező annak is a formatolása. ( ha jól emlékszem még )
 
de ezek most alap formákban vannak, rengeteg variánsa van.

54
Segítségkérés / Textdrawok megszámolása
« Dátum: 2017. július 26. - 00:05:43 »
Ha van már mentès betöltés for fügvennyel számoltatod, mikor betöltöd.
 
Rengeteg módszer van rá, attól függ, ki hogyan írja.
 
Én tömbölni szoktam, azaz elég ha a tömböt beolvastatom.
 
Van aki globális ciklust ad.
 
Van olyan aki meg csak ig hoz létre akkor meg mentő ciklusos változó kell.

55
Segítségkérés / Actor kéréds
« Dátum: 2017. július 24. - 20:19:54 »
Basszus, meg van a problémája a damage érzékelésnek.... Nem a korábbi scriptek okozták, hiába tettem újra... a rohadt sscanf streamer okozza....
 
amint beolvasom az sscanf streamer plugint.... nem működik a damage rendszere az actornak.. mi az oka ennek??? VALKI ÖTLET? 
 
 
 
Megoldva XD aki streamer-t használ a módjában annak az összes actor parancsa megváltozik DYNAMIC-ra

56
Segítségkérés / I_ZCMD
« Dátum: 2017. július 23. - 21:49:39 »
4x argumentumban 2 változó van így sok idő a lefutás. De ez is remek megoldás.  Nem rossz ötlet, ahogyan csináltad.
 
 
 
Amúgy én megoldásom az hogy, felcseréltem az egészet. Succes értékeket helyeztem előrébb később a karakterláncot, valamint 1 stockal csináltam  Na hogy mi az értelme hosszabbra megírni a kódolást? Mert zavart, hogy nem írta ki ellenőrzésnél az ékezetet. Neked is ajánlom RoLuX. (persze csak ha használod valamilyen gm-hez)
 



   
      format(c_str,sizeof(c_str)-1,\"%s\",StringFix(cmdtext));
   

[/quote]
 
ha kevesebb warrningot akarsz, akkor
 
format(c_str,32-1,\"%s\",StringFix(cmdtext)); // (31)
 
#define IZCMD_ENABLE_CASE_SENSITIVITY ezt is érdemes bele rakni hogy ne gm-be kelljen definiálni
 
persze mindenki úgy igazítja ahogy gondolja 

57
Segítségkérés / I_ZCMD
« Dátum: 2017. július 23. - 16:32:11 »
Idézetet írta: zsoolt997 date=1500801279


   
      Én már rákérdeztem régebben. Nem megoldható az ékezet ebben a verzióban.
   
   
      http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=3813934#post3813934
   


Már megcsináltam  de köszönöm a linket, valamiért nem találtam nagyon rá, hogy foglalkoznak e ezzel mások is. A lényeg h megoldható.

58
Segítségkérés / I_ZCMD
« Dátum: 2017. július 22. - 22:51:15 »
Csak hogy világos legyen.
 
/index.php?/forums/topic/58110-include-improved-zcmd-by-yashas-leggyorsabb-parancs-feldolgoz%C3%B3/\" rel=\"\">gtaközösség topicnál az új I_ZCMD
 
Hivatalos fórum új I_ZCMD
 
és ehhez kéne módosítani a régi ékezetes zcmd kódot
 



   
      funcname[pos-1] = replaceaccent(funcname[pos-1]);
   

[/quote]
 
mert ez az újban már nem működik révén h az új másképpen van megírva. 

59
Segítségkérés / I_ZCMD
« Dátum: 2017. július 22. - 20:35:28 »
Régóta használom azt amit linkeltél de az új 0.2.2 i_zcmd be akarom ezt a tecnikát belerakni csak annyira át van írva h nem tudom h kéne módosítani azt a megoldást.

60
Segítségkérés / I_ZCMD
« Dátum: 2017. július 22. - 20:32:47 »
Idézetet írta: ZyZu date=1500747899


   
      /index.php?/forums/topic/27650-zcmd-%C3%A9kezetes-parancsok/\" rel=\"\">https://gtakozosseg.hu/index.php?/forums/topic/27650-zcmd-ékezetes-parancsok/
   


erről beszélek h ez nem jó.... ez a régi zcmd vel kompatibilitis
 
nemek egy ennek módosított változata kéne az új i_zcmd-hez
 
mert teljesen át van írva
 
 
 
nem vagyok hülye, ha lenne az új i_zcmd hez topic nyílván már megtaláltam volna..
 
amit küldtél az a régi sima zcmd hez való

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal