Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Segítségkérés / magától újraindúl a szerver« Dátum: 2017. augusztus 03. - 19:36:00 »
a szkriptben a túl rossz argumentumok miatt is újra induhat ami nagyon sok számítás kis időn belül ( ha persze a samp szerverről van szó, hogy újra indulgat)
47
Segítségkérés / Objekt forgatási középpont - felvetés« Dátum: 2017. augusztus 01. - 02:30:06 »
Sehogyan. Egy statikus dolog a textdraw. Az ügy érdekében csak annyit tudsz tenni, hogy timerezel és változtatod abban a model forgatását. Kicsit matekoznod is kell hozzá.
48
Segítségkérés / Objekt forgatási középpont - felvetés« Dátum: 2017. július 31. - 21:21:06 »Idézetet írta: Ben date=1501507560
így van Idézetet írta: Naretev date=1501259801
ha kell róla script szólj nyugodtan. 49
Segítségkérés / Adminok parancs« Dátum: 2017. július 31. - 21:14:58 »Idézetet írta: Flash date=1501154223
igen, de nem akartam szegényt megzavarni, előbb az alapokat tanulja meg, utána a sűrített scriptet (bocs, hogy ilyen debilen hívom, megszokás) 50
Szkript kérések / /admins parancs« Dátum: 2017. július 26. - 17:48:43 »Idézetet írta: zsolti125 date=1499445968
IsPlayerConnected részt hagyd el, és akkor működnie kell.. Idézetet írta: cheesebmth date=1499523988
Max_Players nem jó neki mert felhasználó több lehet mint max_players. 51
Segítségkérés / Adminok parancs« Dátum: 2017. július 26. - 17:16:47 »
..mert rossz.
Hibás if(Account[playerid][Admin] > 1) switch(Character[playerid][AdminDuty]) case 0: format(szString, sizeof(szString), \" %s (Nincs szolgálatban): %s\", AdminNames[Account[Admin]][1], GetRoleplayName(i));case 1: format(szString, sizeof(szString), \" %s (Szolgálatban): %s\", AdminNames[Account[Admin]][1], GetRoleplayName(i)); xd valamiért nem engedi leírni ezt xd akkor kénytelen vagyok code tagba
52
Segítségkérés / Textdrawok megszámolása« Dátum: 2017. július 26. - 16:44:09 »Idézetet írta: RoLuX date=1501050727
Grat hozzá csak macerásabb mint egy változóval megoldani. Az igazi erejét ennek az inc.-nek abban látnám, ha ig a player tudna változtatni a textdrawokon. Bogarat ültettél a fülembe RoLuX 53
Segítségkérés / Textdrawok megszámolása« Dátum: 2017. július 26. - 03:13:27 »
ha Text:text akkor sem baj, csak akkor kötelező annak is a formatolása. ( ha jól emlékszem még ) de ezek most alap formákban vannak, rengeteg variánsa van. 54
Segítségkérés / Textdrawok megszámolása« Dátum: 2017. július 26. - 00:05:43 »
Ha van már mentès betöltés for fügvennyel számoltatod, mikor betöltöd.
Rengeteg módszer van rá, attól függ, ki hogyan írja. Én tömbölni szoktam, azaz elég ha a tömböt beolvastatom. Van aki globális ciklust ad. Van olyan aki meg csak ig hoz létre akkor meg mentő ciklusos változó kell. 55
Segítségkérés / Actor kéréds« Dátum: 2017. július 24. - 20:19:54 »
Basszus, meg van a problémája a damage érzékelésnek.... Nem a korábbi scriptek okozták, hiába tettem újra... a rohadt
amint beolvasom az Megoldva XD aki streamer-t használ a módjában annak az összes actor parancsa megváltozik DYNAMIC-ra 56
Segítségkérés / I_ZCMD« Dátum: 2017. július 23. - 21:49:39 »
4x argumentumban 2 változó van így sok idő a lefutás. De ez is remek megoldás. Nem rossz ötlet, ahogyan csináltad.
Amúgy én megoldásom az hogy, felcseréltem az egészet. Succes értékeket helyeztem előrébb később a karakterláncot, valamint 1 stockal csináltam Na hogy mi az értelme hosszabbra megírni a kódolást? Mert zavart, hogy nem írta ki ellenőrzésnél az ékezetet. Neked is ajánlom RoLuX. (persze csak ha használod valamilyen gm-hez)
57
Segítségkérés / I_ZCMD« Dátum: 2017. július 23. - 16:32:11 »Idézetet írta: zsoolt997 date=1500801279
Már megcsináltam de köszönöm a linket, valamiért nem találtam nagyon rá, hogy foglalkoznak e ezzel mások is. A lényeg h megoldható. 58
Segítségkérés / I_ZCMD« Dátum: 2017. július 22. - 22:51:15 »
Csak hogy világos legyen.
/index.php?/forums/topic/58110-include-improved-zcmd-by-yashas-leggyorsabb-parancs-feldolgoz%C3%B3/\" rel=\"\">gtaközösség topicnál az új I_ZCMD Hivatalos fórum új I_ZCMD és ehhez kéne módosítani a régi ékezetes zcmd kódot
59
Segítségkérés / I_ZCMD« Dátum: 2017. július 22. - 20:35:28 »
Régóta használom azt amit linkeltél de az új 0.2.2 i_zcmd be akarom ezt a tecnikát belerakni csak annyira át van írva h nem tudom h kéne módosítani azt a megoldást.
60
Segítségkérés / I_ZCMD« Dátum: 2017. július 22. - 20:32:47 »Idézetet írta: ZyZu date=1500747899
erről beszélek h ez nem jó.... ez a régi zcmd vel kompatibilitis nemek egy ennek módosított változata kéne az új i_zcmd-hez mert teljesen át van írva nem vagyok hülye, ha lenne az új i_zcmd hez topic nyílván már megtaláltam volna.. amit küldtél az a régi sima zcmd hez való |